Taputteli 16-vuotiasta tytärtään pakaroille tennislupauksen isän toiminta järkyttää US Openissa
Päästään taas "tyrmistymään":
"Bejlekin varmistettua paikkansa grand slam -turnaukseen karsintaottelun jälkeen pelaaja riensi tukijoukkojensa luokse.
Tavallisten halausten ja olalle taputusten sijasta ensimmäinen miespuolinen onnittelija taputtaa pelaajaa pakaroille. Sen jälkeen kaksikko näyttäisi antavan toisilleen lyhyen suudelman.
Kyseinen henkilö paljastui Bejlekin isäksi.
Seuraavaksi pelaaja siirtyy toisen miehen, valmentajansa, onniteltavaksi. Myös hän taputtaa 16-vuotiasta pelaajaa pakaroille."
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a3f6c9be-2401-431b-903a-b7216c3a61…
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiahan on jossain päin maailmaa pidetty pedofiileina sen perusteella että täällä on ollut tapana saunoa yhdessä alasti. Niin ne asiat tulkinnasta kiinni.
USAssa ollaan niin hysteerisiä, että isä ei voi kylvettää lastaan (paitsi ehkä ihan ihan vauvana). Sitä pidetään heti pe do filiana. Aika sairasta sekin.
Eipä tuokaan taida ihan kaikkialla olla. Iso maa ja monenlaista kulttuuria mahtuu. Taitaa olla siellä jeesusvyöhykkeellä tämmöinen kaiken perverssointi enemmän normaalia. Sitä kai se teettää kun kielletään ihmiseltä normaali seksuaalisuus niin aletaan nähdä kaikkea seksuaalisena. Selkeiten nyt selibaatissa elävät katoliset pedofiilipapit.
Vierailija kirjoitti:
Itse vielä 12-13v tyttönä nahkavyöllä kuritusta takapuolelle saaneena ihmettelen äläkkää hyväntahtoisesta halaamisesta.
Mut nämähän on kaks eri asiaa. Remmillä kurittaminen on kasvatuksellinen toimenpide, mutta takapuolen kädellä lääppiminen on jotain muuta.
Olen todella yllättynyt miten monen mielestä on ok kouria teiniä? Toivottavasti teillä ei ole lapsia. Kenen puoleen he voisivat kääntyä :(
Vierailija kirjoitti:
Olen todella yllättynyt miten monen mielestä on ok kouria teiniä? Toivottavasti teillä ei ole lapsia. Kenen puoleen he voisivat kääntyä :(
No ei se videon perusteella mitään kourimista ollut. Eihän ne miehet välttämättä edes tajunneet, että käsi osui liian alas, kun suurpiirteisesti halailivat.
Vierailija kirjoitti:
Molemmathan kuin puristelee kankkua ja tuo isä myös suutelee suulle. Taitavat tehdä muutakin yhdessä ;)
Tekisin minäkin noin suloiselle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se videon perusteella mitään kourimista ollut. Eihän ne miehet välttämättä edes tajunneet, että käsi osui liian alas, kun suurpiirteisesti halailivat.
Ahaa, kummallakin sattumalta käsi heilahti monen monituiset kerrat juuri sinne nuoren pakaroihin, hauskoja nämä sattumat. Hupsuja miehiä!
No varmaan merkki siitä, että siellä kulttuurissa halataan tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, kummallakin sattumalta käsi heilahti monen monituiset kerrat juuri sinne nuoren pakaroihin, hauskoja nämä sattumat. Hupsuja miehiä!
No varmaan merkki siitä, että siellä kulttuurissa halataan tuolla tavalla.
Ei kyllä ole mitään persehalausten kulttuuria. Kohdatkaa nyt vaan tosiasiat.
Huomaa tässäkin ketjussa miten nämä palstan vakiokävijät, rumat läskiperseet, ovat kateellisia kun timmikroppainen saa miehiltä kosketusta ja huomiota.
Naiset nyt kuitenkaan eivät koskaan kiihotu perseelle läpsäisystä. Korkeintaan ärsyyntyvät.
Aalto Yliopiston ja Oxfordin tutkijoiden tekemä kartta mistä henkilöä saa kukakin koskea:
"Researchers at the University of Oxford and Aalto University in Finland have turned to 1,368 people from five countries to determine how comfortable people are with being touched on various body regions based on who’s doing the touching."
https://www.popsci.com/scientists-map-parts-body-where-touching-is-okay/
Vierailija kirjoitti:
Itse vielä 12-13v tyttönä nahkavyöllä kuritusta takapuolelle saaneena ihmettelen äläkkää hyväntahtoisesta halaamisesta.
Oliko näillä tämän ikäisten tyttöjen kurittajilla jotain seksuaalisia ajatuksia vain puhtaasti kurinpidollisia?
Ei ole ok. Näytti ihan kun koiraa tai hevosta olisi rapsutettu ja läiskitty hyvästä suorituksesta. Seksuaalisuutta ei välttämättä ollut vaan tätä good girl-tyyppistä isäntä-lemmikki alistamista kyllä.
Lapselleni kun vaihdan kuivan vaipan, Saatan siinä ajatuksissani taputella vaippapepulle lapsen lähtiessä matkoihin, mutta en ole ajatellut asiaa ollenkaan seksuaalisesti. Tässä tapauksessa on jo kyllä kyse teini-ikäisestä.
T: äiti-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).
Suulle suuteleminen on outoa. Samoin vieraan miehen pyllynkähmintä. O__O
No mua ei kyllä ole kukaan lähisukulainen taputtanut kertaakaan pyllylle niin että muistaisin. En myöskään muista lapsuudesta nähneeni tällaista toimintaa kenenkään kaverinkaan luona. Todella outoa, jos aikuista ihmistä vanhemmat taputtelee pyllylle. Nopea suukko suulle on mun mielestä vähemmän outoa kuin pyllylle taputtelu, vaikkei omassa perheessä tuollaista koskaan harrastettu, ja muistan pitäneeni sitä vähän ällönä ja outona kun yhden kaverin luona näin oli tapana tehdä.
No sama juttu kun meidän perheessä ihmeteltiin sulle pussaamista. Kaikki taputteli mua pyllylle kun olin pieni. Papat, mummot, kummit... Ja ei kukaan mua koskaan käyttänyt hyväksi enkä tuntenut oloani turvattomaksi. Katsos näin me ollaan erilaisia.
edellinen
Eli sukulaisesi ovat pervoja ja sinut kasvatettu pitämään pervoilua ihan normaalina.
No voidaan sopia niin :D Sun sukulaiset taas on mun mielestä sairaita pervoja jos suulle pussaavat. Se on jo todella intiimiä toimintaa. Yökötys kun netissä on esim kuvia jossa joku Beckham pussailee 10v tyttöään suulle. :X
Ymmärrän tuon suulle suukottelemisen näyttävän oudolle. Meillä maalla aina lapset ite aina pyys Äiti, anna suukko! Leevi 3v - ei sitä kauaa kestänny. Lapset kasvaa niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko näillä tämän ikäisten tyttöjen kurittajilla jotain seksuaalisia ajatuksia vain puhtaasti kurinpidollisia?
Tässä tapauksessa vaikuttaisi ainakin siltä, että ei ole ollut seksuaalisia ajatuksia, koska kurittaminen on ollut käytössä juuri murrosiän kynnykselle saakka, eli sen jälkeen ei ole katsottu sopivaksi tuota enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa vaikuttaisi ainakin siltä, että ei ole ollut seksuaalisia ajatuksia, koska kurittaminen on ollut käytössä juuri murrosiän kynnykselle saakka, eli sen jälkeen ei ole katsottu sopivaksi tuota enää.
Minäkin muistan, että remmiä tuli vielä kutosella, mutta ei enää yläasteiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).
Suulle suuteleminen on outoa. Samoin vieraan miehen pyllynkähmintä. O__O
No mua ei kyllä ole kukaan lähisukulainen taputtanut kertaakaan pyllylle niin että muistaisin. En myöskään muista lapsuudesta nähneeni tällaista toimintaa kenenkään kaverinkaan luona. Todella outoa, jos aikuista ihmistä vanhemmat taputtelee pyllylle. Nopea suukko suulle on mun mielestä vähemmän outoa kuin pyllylle taputtelu, vaikkei omassa perheessä tuollaista koskaan harrastettu, ja muistan pitäneeni sitä vähän ällönä ja outona kun yhden kaverin luona näin oli tapana tehdä.
No sama juttu kun meidän perheessä ihmeteltiin sulle pussaamista. Kaikki taputteli mua pyllylle kun olin pieni. Papat, mummot, kummit... Ja ei kukaan mua koskaan käyttänyt hyväksi enkä tuntenut oloani turvattomaksi. Katsos näin me ollaan erilaisia.
edellinen
Eli sukulaisesi ovat pervoja ja sinut kasvatettu pitämään pervoilua ihan normaalina.
No voidaan sopia niin :D Sun sukulaiset taas on mun mielestä sairaita pervoja jos suulle pussaavat. Se on jo todella intiimiä toimintaa. Yökötys kun netissä on esim kuvia jossa joku Beckham pussailee 10v tyttöään suulle. :X
Ymmärrän tuon suulle suukottelemisen näyttävän oudolle. Meillä maalla aina lapset ite aina pyys Äiti, anna suukko! Leevi 3v - ei sitä kauaa kestänny. Lapset kasvaa niin nopeasti.
Teillä maalla ei osata pussata poskelle niin kuin meillä täällä kaupungissa?
Kotona isi saa taputella pakaroita siittimellään.
Naistyypillistähän tuo käytös on. Monille täti-ihmisille tuntuu olevan kova paikka, että mieskin voi olla nykyään johtavassa asemassa. Saavat sitten kuulla näitä alatyylisiä ja seksualisoivia kommentteja kateellisilta ja vähemmmän lahjakkailta naisilta.