Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taputteli 16-vuotiasta tytärtään pakaroille tennislupauksen isän toiminta järkyttää US Openissa

Vierailija
30.08.2022 |

Päästään taas "tyrmistymään":

"Bejlekin varmistettua paikkansa grand slam -turnaukseen karsintaottelun jälkeen pelaaja riensi tukijoukkojensa luokse.

Tavallisten halausten ja olalle taputusten sijasta ensimmäinen miespuolinen onnittelija taputtaa pelaajaa pakaroille. Sen jälkeen kaksikko näyttäisi antavan toisilleen lyhyen suudelman.

Kyseinen henkilö paljastui Bejlekin isäksi.

Seuraavaksi pelaaja siirtyy toisen miehen, valmentajansa, onniteltavaksi. Myös hän taputtaa 16-vuotiasta pelaajaa pakaroille."
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a3f6c9be-2401-431b-903a-b7216c3a61…

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nytkö niitä pyllynposkia saakin setämiehet puristella? Tuo valmentajan kouriminen ei ollut mitään pikkutaputtelua.

Vierailija
42/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita ihmisiä ne, jotka näkevät tuossa jotain väärää.

Sairasta miten paljon tämmöset lausahdukset saa yläpeukkuja. Huolestuttavaa. Genitaalit, takapuoli, rinnat, kaikki ihmisen henkilökohtaista aluetta, joihin ei kenenkään tulisi koskea ilman lupaa. Erittäin huolestuttavaa jos tämä on jotenkin epäselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhkö kirjoitti:

En minäkään tuossa mitään outoa näe, enkä usko että onkaan.

Kyllä kait onnenhalaukset saa antaa, vissin pitkät käsivarret.

Nykyään reagoidaan kaikkeen suurinpiirtin jossain seksihuormiossa jossa ei ole

mitään todellista, me too tämän aiheutti.

Herrasiunaa pitkät käsivarret! Minullakin on, mutta eipä tulisi mieleenikään taputella teini-ikäistä tyttöäni pyllylle, kyllä minun kädet taipuu.

Vierailija
44/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että näyttää ihan tavalliselta halaukselta ja selkään taputtelulta. Oliskohan taas vaan tarve päästä pöyristymään?

Sinä olet sairas!

Vierailija
45/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa rikotaan pelaajan kehollisia rajoja. Näyttää siltä, että ei reagoi tuohon vahvasti, joten minulla herää kysymys, onko niitä rikottu lapsesta asti ja hänet on kasvatettu tuohon?

Mulla on kolme tytärtä. Puolisoni eli heidän isä ei ole koskaan tehnyt noin. Ja jos näkisi esim. jonkun valmentajan noin tekevän, keskeyttäisimme tilanteen välittömästi.

Kyllä!

Vierailija
46/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta miten paljon tämmöset lausahdukset saa yläpeukkuja. Huolestuttavaa. Genitaalit, takapuoli, rinnat, kaikki ihmisen henkilökohtaista aluetta, joihin ei kenenkään tulisi koskea ilman lupaa. Erittäin huolestuttavaa jos tämä on jotenkin epäselvää.

Nimenomaan _kaikki_ on henkilökohtaista aluetta. Mutta ei ole mitään piirrettyjä rajoja että missä menee selän ja missä pakaroiden raja. Tai että mitä näiden ihmisten välillä tuollainen ele merkitsee. Todennäköisesti ovat vain onnellisia ja toi pyllylle taputtelu on hyvin viatonta. Ei tuossa mitään kourita...

Vierailija
47/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että näyttää ihan tavalliselta halaukselta ja selkään taputtelulta. Oliskohan taas vaan tarve päästä pöyristymään?

No ei kyllä näytä. Minun isäni halailee, pörröttelee tukkaani ja pussaa poskelle edelleen kuin pikkutyttönäkin (tosin syliin ei ole ottanut murrosiän alkamisen jälkeen :D), eikä tod taputtele pepulle.

Aivan absurdi ajatus, että hän taputtelisi tuolla tavalla pepulle. Peppuahan tuossa taputeltiin eikä selkää.

Mutta ei minua silti pöyristytä tämä tapaus eikä oikeastaan edes kiinnosta. Olen saanut sen käsityksen, että urheilupiirit on toinen toistaan sairaampia ja kieroutuneempia, ja olen lähinnä onnellinen etten ole itse joutunut teininä/parikymppisenä sellaisiin.

Vierailija
48/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin.

Isää vai valmentajaa?

Vierailija
49/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisin.

Isää vai valmentajaa?

Kumpaakin.

Vierailija
50/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mun tyttäreni niin taputtelisin kyllä myös etupuolelta.

Vierailija
51/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kulttuureissa on erilaisia tapoja koskettaa. Suomalaisessa kulttuurissa koskettamiseen ei olla totuttu joten se tuntuu oudolta.

Olen kyllä tottunut koskettamiseen, mutta en mihinkään pepun taputteluun. Onneksi.

Vierailija
52/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan _kaikki_ on henkilökohtaista aluetta. Mutta ei ole mitään piirrettyjä rajoja että missä menee selän ja missä pakaroiden raja. Tai että mitä näiden ihmisten välillä tuollainen ele merkitsee. Todennäköisesti ovat vain onnellisia ja toi pyllylle taputtelu on hyvin viatonta. Ei tuossa mitään kourita...

Kyllä aikuiset ihmiset aika luontaisesti hahmottaa mihin toista ihmistä on sopivaa koskea, tämä ihan joka kulttuurissa ympäri maailmaa. Takapuolelle taputtelu ei ole neutraalia.

Vierailija
53/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni 16v saa harrastaa esim seksiä aikuisten kanssa. Ei sitä voi tietää onko heillä vaikka kimppakivaa kin välillä.

First World Problems.

Vierailija
54/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti se on isä, se on vaihtanu ton vaippoja, kuivannu ton pillua ripulipaskasta lapsesta asti, kuunnellu sen itkua ja kaikkea paskaa.

Outoa että näette kaikessa vaan pelkkä seksuaalista.

Vähän eri asia vaihtaa lapsen vaipat kuin koskea teini-ikäisen takapuolta.

Olen tehnyt molempia. Ja läimäyttänyt (leikillisesti) 10v peppua.

Se ei tarkoita, että se olisi hyväksyttävää.

Vierailija
55/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).

Suulle suuteleminen on outoa. Samoin vieraan miehen pyllynkähmintä. O__O

No mua ei kyllä ole kukaan lähisukulainen taputtanut kertaakaan pyllylle niin että muistaisin. En myöskään muista lapsuudesta nähneeni tällaista toimintaa kenenkään kaverinkaan luona. Todella outoa, jos aikuista ihmistä vanhemmat taputtelee pyllylle. Nopea suukko suulle on mun mielestä vähemmän outoa kuin pyllylle taputtelu, vaikkei omassa perheessä tuollaista koskaan harrastettu, ja muistan pitäneeni sitä vähän ällönä ja outona kun yhden kaverin luona näin oli tapana tehdä.

Vierailija
56/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavan moni täällä ei näe tuossa mitään väärää. Mikä teitä vaivaa?!

Vierailija
57/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni 16v saa harrastaa esim seksiä aikuisten kanssa. Ei sitä voi tietää onko heillä vaikka kimppakivaa kin välillä.

First World Problems.

En tiedä Yhdysvaltojen lainsäädännöstä tämän asian suhteen tarpeeksi, mutta yleensä kyllä esim. toisen osapuolen auktoriteettiasema automaattisesti nostaa suojaikärajaa, ja valmentajaanhan se pätee.

Vierailija
58/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas hyvistä nauruista. Mikään ei piristä päivää paremmin kuin pelihousujaan repivät kukkahattutädit. :D

Linkkiä en katsonut, mammojen hajoilussa on ihan tarpeeksi viihdettä.

Vierailija
59/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla aivoissa vikaa? Molemmat miehet läpsii persettä. Hyvä ettei sormi työnny anukseen.

Vierailija
60/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos taas hyvistä nauruista. Mikään ei piristä päivää paremmin kuin pelihousujaan repivät kukkahattutädit. :D

Linkkiä en katsonut, mammojen hajoilussa on ihan tarpeeksi viihdettä.

Eli sinua saa kouria pakaroista?