Siis BookBeatin hinta nousee 24:99 e/kk
Vielä puolitoista vuotta sitten oli 14:99 e.
Ei ole enää hintansa väärtti.
Pelkkää ruotsalaista ja suomalaista dekkaria. Kun olet yhden kuunnellut niin seuraavat 35 ovat juoneltaan samanlaisia: häijy ihminen kuolee, upea naispoliisi/juoppo miespoliisi ratkaisee jutun joka liittyy 20 vuotta vanhaan raiskaukseen/tappoon/pahoinpitelyyn tms. Huoh.
Sitten on nämä self help oppaat ja huonosti kirjoitetut true crimet tyyliin Pertsa tappoi ja narkkasi 30 vuotta, joutui vankilaan ja löysi elämänsä naisen ja on nyt onnellinen ja työskentelee Purunperän sosiaalihuollossa kokemusasiantuntijana.
Kommentit (82)
Audible maksaa noin 10 €/kk. Saa yhden kirjan kuukaudessa ja oikeuden kuunnella plus katalogia. Harvoin ehtisin muutenkaan kuuntelemaan yhtä kirjaa enempää.
Itse saan jatkuvasti BookBeatilta 1€/kk tarjouksia irtisanomisen jälkeen. Tarjous tulee aina kuukauden kuluttua irtisanomisesta eli täytyy kuukauden olla ilman palvelua. En ole koskaan maksanut täyttä hintaa BookBeatista.
Ap on himokuuntelija. Näkö on huono enkä pysty lukemaan kirjoja. Enkä raskin vielä tämän vuoden loppuun maksaa mutta sitten 2023 pitää miettiä asia uudelleen.
Käytä kirjastojen e-kirja palveluja.
Täysin ilmaisia.
Biblio on ilmainen, siinä on tosin käyttörajoitus, 8 kirjaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Audible maksaa noin 10 €/kk. Saa yhden kirjan kuukaudessa ja oikeuden kuunnella plus katalogia. Harvoin ehtisin muutenkaan kuuntelemaan yhtä kirjaa enempää.
Tuo ei kyllä riittäisi mulle. olen lukenut jo 30 kirjaa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan jatkuvasti BookBeatilta 1€/kk tarjouksia irtisanomisen jälkeen. Tarjous tulee aina kuukauden kuluttua irtisanomisesta eli täytyy kuukauden olla ilman palvelua. En ole koskaan maksanut täyttä hintaa BookBeatista.
Mutta tuo tarjoushan ei ole siihen rajattomaan kuunteluun enää. Ennen oli.
Klassinen kikka. Ensin heitetään halpa syötti ja sen jälkeen kun saalis on tarttunut koukkuun aletaan lypsää korkeaa hintaa.
Mitä järkeä tuossa on? Kirjastostakin saa lainata e-kirjoja.
Storytel on 16,99 €/kk rajaton kuuntelu. Siinä siis pysyn. Bookbeat hinnoittelee itsensä ulos.
Näköesteisille on myös Celia e kirja kirjastopalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tuossa on? Kirjastostakin saa lainata e-kirjoja.
Tätä en tiennytkään. Kiitos.
Voi ei... Itselläni on Storytel, mutta eiköhän sekin kohta perässä tule. Meillä lapsi on ihan himokuuntelija ja olen ajatellut, että mieluummin maksan tuon ja lapsi rikastaa itseään sisäisesti hyvillä tarinoilla kuin että pelaa tai selaa somea koko ajan. Ja ennen kuin joku ehtii kettuilemaan että eikö lapseni osaa lukea, niin kerrotaan nyt, että lapsi myös lukee paljon, mutta saattaa kuunnella äänikirjaa samalla kun vaikka maalaa tai tekee muita käsitöitä. Minulle itselleni äänikirjat on unilääkettä. Siitäkin olen mielelläni sen 16,90 kuussa maksanut, mutta tuo alkaisi olla jo kipurajoilla...
Tuon paketin (rajaton) hinta oli ennen 19,99 euroa/kk. Saa sieltä vielä Basic-paketin 9,99 egellä ja Premiumin 14,99 egellä kuussa, jos ei ole varaa rajattomaan tai kuuntelee vähemmän. 5 euron nousu ei ole paljon, yksi latte vähemmän.
Mitä väliä? Ei mokomia turhakkeita tarvitse
Ilmiannettu.
Reason: Source not found.
Overdrive toimii kirjastokortilla, pääosin englanninkielisiä kirjoja:
Vierailija kirjoitti:
Lähde..?
Sähköposti.
Ja olen siis todellakin ahkera kuuntelija (työmatkat, yötyö, siivous) .
Harva maksaa tuollaisia summia. Sitä paitsi Yle Areenassa on tarjolla laaja valikoima kuunnelmia ja muita juttuja ILMAISEKSI.