Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taputteli 16-vuotiasta tytärtään pakaroille tennislupauksen isän toiminta järkyttää US Openissa

Vierailija
30.08.2022 |

Päästään taas "tyrmistymään":

"Bejlekin varmistettua paikkansa grand slam -turnaukseen karsintaottelun jälkeen pelaaja riensi tukijoukkojensa luokse.

Tavallisten halausten ja olalle taputusten sijasta ensimmäinen miespuolinen onnittelija taputtaa pelaajaa pakaroille. Sen jälkeen kaksikko näyttäisi antavan toisilleen lyhyen suudelman.

Kyseinen henkilö paljastui Bejlekin isäksi.

Seuraavaksi pelaaja siirtyy toisen miehen, valmentajansa, onniteltavaksi. Myös hän taputtaa 16-vuotiasta pelaajaa pakaroille."
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/a3f6c9be-2401-431b-903a-b7216c3a61…

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentaja oikein hieraisee pakaroita. Isän ilmeet pervoja.

Vierailija
22/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö näyttää tykkäävän tikkarista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä haluaisi, että muut kuin puoliso koskettelisi tuolleen mun takapuolta.

Vierailija
24/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt omalle kohdalle, onhan se nyt superoutoa jos lähisukulainen koskettelee takapuolta. Se ei ole neutraali alue, toisin kuin vaikka selkä.

Vierailija
25/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taputtelivatko teidän joidenkin isät teitä takapuolelle ja suutelivat suulle? Ikävää, jos olette joutuneet kokemaan moista perverssíä hyväksikäyttöä, mutta ei se silti ole normaalia.

Suomessa? Täällä ei katsota toisiaan edes silmiin. Hieman eri kulttuuri

Vierailija
26/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tuossa mitään outoa näe, enkä usko että onkaan.

Kyllä kait onnenhalaukset saa antaa, vissin pitkät käsivarret.

Nykyään reagoidaan kaikkeen suurinpiirtin jossain seksihuormiossa jossa ei ole

mitään todellista, me too tämän aiheutti.

Vierailija
27/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkifudaajat ja baseballistit tekevät jatkuvasti tuota. Taitavat olla siis homoja kaikki?

Se on ihan eri asia kuin tehdä niin omalle tyttärelleen.

Niin on, omalle tyttärelle siinä ei ole mitään seksuaalista.

Vierailija
28/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt omalle kohdalle, onhan se nyt superoutoa jos lähisukulainen koskettelee takapuolta. Se ei ole neutraali alue, toisin kuin vaikka selkä.

Koittakaa nyt päättää onko se neutraali alue (pakaroiden esittely rannalla on ok) vai eikö se ole.

Vierailija
29/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni isältä ihan ok taputtaa pyllylle. (Meillä äiti taputtaa mua vieläkin joskus takapuolelle (vaikka olen 30v :D iskä ei enää taputtele, on taputtanut viimeksi ehkä kun olin12-13v).

Suulle suuteleminen on outoa. Samoin vieraan miehen pyllynkähmintä. O__O

Vierailija
30/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa rikotaan pelaajan kehollisia rajoja. Näyttää siltä, että ei reagoi tuohon vahvasti, joten minulla herää kysymys, onko niitä rikottu lapsesta asti ja hänet on kasvatettu tuohon?

Mulla on kolme tytärtä. Puolisoni eli heidän isä ei ole koskaan tehnyt noin. Ja jos näkisi esim. jonkun valmentajan noin tekevän, keskeyttäisimme tilanteen välittömästi.

Vierailija
31/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
32/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmathan kuin puristelee kankkua ja tuo isä myös suutelee suulle. Taitavat tehdä muutakin yhdessä ;)

Höpö höpö.

Itseäkin "vieroksuttaa" vanhemman ja lapsen välinen suulle pussaaminen, mutta joillakin se on vaan tapa jossa ei ole mitään sen enempää.

Jos olisivat samaa sukupuolta niin ajattelisitko että tekevät jotain muutakin?

Vierailija
33/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tennostytöillä on aina niin lyhyet housut etttä melkein peräaukko näkyy? Onko se siksi että saa enemmän katsojia kun miehet vetää samalal käteen paskalla istuessaan?

Vierailija
34/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että näyttää ihan tavalliselta halaukselta ja selkään taputtelulta. Oliskohan taas vaan tarve päästä pöyristymään?

Joopa joo. Ehkä aluksi, kun käsi on vain alaselällä, mutta sen jälkeen isä taputtelee vielä hyvän aikaa tytön vasenta pakaraa. En voisi ikinä kuvitellakaan, että oma isäni tekisi minulle missään tilanteessa noin. Olisin myös todella hämmentynyt, jos olisin teininä nähnyt jonkun kaverini isän toimivan noin. Onhan tuo nyt todella kummallista. Halattiinkö teillä kotona oikeasti noin, että isä läiskyttelee teinitytön pakaroita ja tämä on ihan yleisesti hyväksyttyä ja normaalia?

Vierailija
35/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti se on isä, se on vaihtanu ton vaippoja, kuivannu ton pillua ripulipaskasta lapsesta asti, kuunnellu sen itkua ja kaikkea paskaa.

Outoa että näette kaikessa vaan pelkkä seksuaalista.

Tuleeko lapsilta paskaa pillusta?

Vierailija
36/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti se on isä, se on vaihtanu ton vaippoja, kuivannu ton pillua ripulipaskasta lapsesta asti, kuunnellu sen itkua ja kaikkea paskaa.

Outoa että näette kaikessa vaan pelkkä seksuaalista.

Vähän eri asia vaihtaa lapsen vaipat kuin koskea teini-ikäisen takapuolta.

Vierailija
37/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kulttuureissa on erilaisia tapoja koskettaa. Suomalaisessa kulttuurissa koskettamiseen ei olla totuttu joten se tuntuu oudolta.

Vierailija
38/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanon, että näyttää ihan tavalliselta halaukselta ja selkään taputtelulta. Oliskohan taas vaan tarve päästä pöyristymään?

Joopa joo. Ehkä aluksi, kun käsi on vain alaselällä, mutta sen jälkeen isä taputtelee vielä hyvän aikaa tytön vasenta pakaraa. En voisi ikinä kuvitellakaan, että oma isäni tekisi minulle missään tilanteessa noin. Olisin myös todella hämmentynyt, jos olisin teininä nähnyt jonkun kaverini isän toimivan noin. Onhan tuo nyt todella kummallista. Halattiinkö teillä kotona oikeasti noin, että isä läiskyttelee teinitytön pakaroita ja tämä on ihan yleisesti hyväksyttyä ja normaalia?

Erilaisissa perheissä on erilaisia tapoja. Meillä on harrastettu pyllylletaputtelua kun olin pieni mutta ei koskaan suulle pussaamista. En silti revi pelihousujani jos joku haluaa lastaan pussata suulle. 

Vierailija
39/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakarat ja rinnat eivät ole seksuaalisia kehonosia.

Lompakko ei ole seksuaallinen kehonosa.

Vierailija
40/135 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakarat ja rinnat eivät ole seksuaalisia kehonosia.

Kyllä on.