Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut itsellesi suurin yllätys siinä, kun ikää on tullut lisää?

Vierailija
29.08.2022 |

Mitä et nuorena osannut arvata tai ajatella?

Kommentit (1419)

Vierailija
1041/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kertoi lukiota käyvän lapsensa arvosanojen murehtimisesta. Täällä on toinen, jolla on krooninen huoli. Kielet sujuu loistavasti ja mikään muu ei. En tajua, miksei nuoret enää lue. Tuijottaa vaan kännykkää. Siis täysi-ikäinen on eli 18-v., mutta niin lapsellinen ja passiivinen, paitsi pe-la-iltaisin, jolloin tulee kotiin aamuneljältä ja pahimmillaan aamukuudelta. Nyt on kesäloma, mutta syksyyn mennessä pitäisi aikuistua ja ottaa vastuuta, jos aikoo ylioppilaaksi ensi keväänä. Onko me itse oltu noin kypsymättömiä tuossa iässä?

Vierailija
1042/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia riittää enemmän kuin nuorempana... jolloin ei tietenkään olisi voinut pelehtiä itseään 40 vuotta nuoremman kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä katsoin Sinkkuelämää-sarjaa ja vannoin, että nelikymppisenä en suhtautuisi parikymppisiin niin ärsyttävästi. Nyt nelikymppisenä ei voi kuin pyöritellä päätään ja ihmetellä kuinka mustavalkoinen maailma monella parikymppisellä on. Elämänkokemuksen puute loistaa kauas.

Vierailija
1044/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyn asioista, joista nuorena en. Esimerkiksi valehtelu. Nuorena hymyillen kuuntelin kaikenlaista roskaa ja nyt saatan sanoa napauttaa, että älä puhu p*skaa. Toki minulla vaikuttaa taustalla parisuhde, jossa minulle aikoinaan valehdeltiin, petettiin, varastettiin. Some-kuvat ärsyttää. Tytär sanoi, että sä oot mutsi vaan kateellinen. Kommentoin niin karmeaa peppukuvaa, jossa joku oli vetänyt mahaa sisään ja maalannut ruskeaksi ihoa olevinaan 6-packin kohdalta. Sanoin tytölle, että fysioterapeuttina saatan jopa tuntea anatomiaa eikä nuo ole vatsalihakset vaan maalia. Tyttöni kommentoi, että aina sä ärsyynnyt mitä somessa katsotkin. Se on niiiiin totta.

Vierailija
1045/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen vielä 48 vuotiaana täysin terve ja jaksan juosta 10 km lenkkejä ja saan edelleen spagaatin harjoittelematta

Parikymppisenä luulin viisikymppisten olevan jo haudan partaalla ja kolottaa ym vaivoja

Ihmettelen että olen edelleen hoikka ja siro, samat sormukset ja korkokengät sopii oikein hyvin ja pystyn käyttämään niitä ilman hankaluutta

Että elän seksuaalisesti huippukautta. Olen itsevarma ja kokeilunhaluinen ja halut on kovat

Mutta. En kestä enää meteliä, sressaannun jos joudun olemaan metelin keskellä.

Ja enää ei kestä huvipuisto laitteita, kiinnostus sellaiseen on täysi nolla.

Vierailija
1046/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en perinytkään äitini suonikohjuja tai selluliittiä. Mitään näistä ei ole.

Vierailija
1047/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että elämä menee niin nopeasti. Ajasta kun lapset olivat pieniä olisi kannattanut nauttia enemmän. Se aika menee tosi nopeasti.

Vierailija
1048/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen kyllästyy, ei enää tahdo innostua mistään. Avaruus ja tähdet ainoat. Jep, Somerjoki oli oikeassa, tähdet, tähdet.

Vierailija
1049/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkistyminen. Liikutun kaikesta, ihan pienistäkin asioista. En oikein kestä katsoa pahoja uutisia, koska tulen niistä niin surulliseksi. Rakkaus eläimiä kohtaan on voimistunut, ja ahdistun kovasti jos eläimiä kohdellaan kaltoin.

Vierailija
1050/1419 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuus ollut suurin yllätys. Se oli ehkä tabu kun olin nuori eikä siitä puhuttu. Naisen päänsäryllä naureskeltiin, huono vitsi. Mutta kun mies voi olla täysin haluton jo 50-vuotiaana, se oli yllätys. On ollut jo vuosia.

Vierailija
1051/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten oheneminen. " Tavaramerkkini" oli ennen tosi paksu tukka, nyt siitä on jljellä enää puolet. Olen 56v nainen.

Vierailija
1052/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katsoo mun 16v tyttöä, eikä mua.

N38

1053/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tämä suomalainen hyvinvointivaltio on suuri vitsi.

Vierailija
1054/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että olen vielä 48 vuotiaana täysin terve ja jaksan juosta 10 km lenkkejä ja saan edelleen spagaatin harjoittelematta

Parikymppisenä luulin viisikymppisten olevan jo haudan partaalla ja kolottaa ym vaivoja

Ihmettelen että olen edelleen hoikka ja siro, samat sormukset ja korkokengät sopii oikein hyvin ja pystyn käyttämään niitä ilman hankaluutta

Että elän seksuaalisesti huippukautta. Olen itsevarma ja kokeilunhaluinen ja halut on kovat

Mitä väliä,kun kukaan ei halua panna sua:D

Vierailija
1055/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ollut mulle se iso yllätys. Muutin ensimmäisen kerran ulkomaille Eurooppaan jo yo-juhlien jälkeen ja pidin vapaavuoden tehden oppaan töitä kahdessa eri kohteessa, talvella toisessakaan kesäkaudella toisessa. Sitä en ymmärrä, miten me luotti ihmisten asioiden hoitoa 19-vuotiaalle. Kun kerrankin bussi hajosi kesken maaseuturetken, kyydissä oli täysi bussillinen porukkaa vauvasta vaariin. Silloin ei ollut kännyköitä, mutta niinpä vaan sain hoidettua apua paikalle.

Ulkomaille lähdin toisen kerran 25-vuotiaana, pidemmälle valtamerten taa. Olin töissä siellä 4 vuotta, jona aikana menin naimisiinkin, mutta tuli ero ja muutin takaisin Suomeen. Suomessa kohtasin miehen, jonka kanssa perustin perheen.

Kun lapset oli pieniä, lähdettiin lämpimään. En halunnut olla Suomessa yhtään. Mies haki ja sai 3 vuoden työkomennuksen. Rahat oli tiukilla, kun minä olin kotiäitinä, mutta yhtään ei ollut Suomeen ikävä. Jokaisena miehen vapaapäivänä tehtiin retki jonnekin, koluttiin ympäriinsä tutustumassa aina uusiin paikkoihin. Kun miehen työkomennus päättyi, jouduttiin palaamaan Suomeen ja vanhempi lapsista aloitti eskarin. Menin töihin pitkän tauon jälkeen.

Mies sai toisen työkomennuksen, tai työtarjouksen oikeastaan. Vaikka se oli sellaiseen maahan, mikä tuntui vieraalta, olin heti hihkuen lähdössä mukaan. Siellä oli kuitenkin kansainvälinen koulu englanniksi lapsille, joista vanhempi oli jo 10 v. Tuntui, että meidän täytyy tämäkin reissu tehdä. Oltiin siellä noin 2 vuotta. Minua ahdisti ajoittain kulttuurierot, mutta kun on aina halunnut nähdä maailmaa, niin otin sen seikkailuna. Mies olisi saanut jatkoa työlle, mutta päätettiin muuttaa Suomeen, ja vanhempi lapsista meni suoraan yläkouluun.

Nyt on vanhempi lapsista jo täysi-ikäinen ja tuosta viimeisestä ulkomaan 2 vuoden pätkästä on aikaa 8 vuotta. Se oli silloinkin heinäkuun loppu, kun palattiin. Olen vasta näiden 8 vuoden aikana huomannut, miten ihana maa tämä Suomi on. Puhdas ja turvallinen. Kesä on sopiva lämpötilaltaan, tänne ei paahdu eikä läkähdy. Kadulla voi yleensä kulkea turvallisesti vaikka keskellä yötä. Talvet on liian pitkiä, liian kylmiä ja liian pimeitä, niistä en ole koskaan tykännyt. Kokonaisuutena olen jotenkin rakastunut omaan kotimaahan eikä vuosiin ole ollut kaukokaipuuta

Vierailija
1056/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mulle olisi 20- vuotiaana kerrottu että olen vielä kuusikymppisen ilman mitään kroonisia sairauksia, en olisi uskonut, sukurasite kun on kova. Elintavoilla on merkitystä. Veli myös on terve, mutta toinen veli jolla on ylipainoa ollut jo lapsena sairastaa meidänkin edestä.

Vierailija
1057/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nautinnollisen upeaa seksi on viiskymppisenä, 27 vuoden parisuhtwen jälkeenkin.

Ok - ei enää 4-5 krt viikossa, mutta 1-3 krt kuitenkin.

Aikanaan itseltä putket poikki - loistava ratkaisu!! Vaimo kun lopetti pillerit, välitön halujen lisääntyminen hänellä - SUOSITTELEN kaikille miehille, joilla lapsiluku täysi!!

Sitten vaimolla kohdun poisto runsaiden kuukautistwn ja kipujen takia - olisi pitänyt tehdä PALJON aikaisemmin!! Hänen elämänlaatunsa parani merkittävästi - ja sehän vaikuttaa halukkuuteen ja seksin määrä taas vaikuttaa parisuhteeseen.

Vierailija
1058/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen haluttomuus ollut suurin yllätys. Se oli ehkä tabu kun olin nuori eikä siitä puhuttu. Naisen päänsäryllä naureskeltiin, huono vitsi. Mutta kun mies voi olla täysin haluton jo 50-vuotiaana, se oli yllätys. On ollut jo vuosia.

Voisiko johtua sinusta?

Vierailija
1059/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen välitin maailman tilanteesta, luonnosta tai sodista. Nyt on ihan sama ja lähinnä jotkut vihreät tai elokapinalliset huvittaa.

Vierailija
1060/1419 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole tohon ikään mennessä jo kokeillut kaikkea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän