Nainen ja penikseen koosta huomauttaminen
Sanotaan nyt aluksi mitat, pituus noin 17.5cm ja paksuus vain 11.5-12cm, riippuen seisokin kovuudesta. Elämäni aikana olen ollut sängyssä jokusen naisen kanssa, mutta nykyään etsin vakikumppania. Itsetunnossa ei ole vikaa, tai ainakaan ollut. Varsin tuore tuttavuuteni lipsautti humalassa, että penikseni on varsin ohut, edellisellä oli paksu, ja tämän kanssa sai yhdynnässä loputtomia orgasmeja. En oikein tiedä, miten suhtautuisin asiaa, taidan lopettaa suhteen tähän. En koskaan itse sanoisi moista.
Kysynkin naisilta, että onko tuo paksuus todellakin se asia peniksessä, mikä ratkaisee seksin hyvyyden? Eikö seksi ilman venymisen tunnetta ole yhtä hyvää kuin paksukaluisen kanssa seksi? Onko koolla oikeasti merkitystä noin paljon?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen kalun koosta juttelun vähän turhana, toki ymmärrän sen, kun miehetkin puhuvat tissien koosta ja muusta. Mut munkin mielestä näin vanhempana, aika kokeneena naisena se on vaan pieni osa miestä. Ei ole kokopreferenssiä, paitsi että pidän muuten harteikkaista miehistä, joilla on paksut reidet. Paksut reidet on mulle se paksu muna miehessä, saan pienelläkin kalulla valtavan tyydytyksen.
Tissejä ja kalua ei voi verrata. Kalun koko vaikuttaa ihan suoraan naisen yhdyntänautintoon toisin kuin tissit.
Ja tissit vaikuttavat ainakin mun yhdyntänautintoon avan kuten moni muukin asia naisessa. En syty yhtään isoista rinnoista, joten ne vaikuttavat alentavasti nautintoon. M
Bodysheimausta. Jokaiselle on varmasti vastinpari, kannattaa jatkaa etsimistä! Ap varsinkin, ihan hyvänkokoinen sulla on, ainakin mulle kelpais
Vierailija kirjoitti:
Itse näen kalun koosta juttelun vähän turhana, toki ymmärrän sen, kun miehetkin puhuvat tissien koosta ja muusta. Mut munkin mielestä näin vanhempana, aika kokeneena naisena se on vaan pieni osa miestä. Ei ole kokopreferenssiä, paitsi että pidän muuten harteikkaista miehistä, joilla on paksut reidet. Paksut reidet on mulle se paksu muna miehessä, saan pienelläkin kalulla valtavan tyydytyksen.
Empä oikein tiedä. Vaikea uskoa että kiihottaisi lihaksikas mies 10cm munalla. Vaikka tyydyttäisi sinut ja olisit tyytyväinen, niin etsetiikaltaan tuo on hirveä turn off. Naisilla rinnattomuus on esteettisesti monelle turn off vaikka ei olisi suhteessa kynnyskysymys. Moni tuomitsee kirjan kannen perusteella niin sanotusti.
Outo pakkomielle joillakin jankuttaa peniksen mitoista. Aikuiset naiset ja miehet. Kamoon. Jos on oikea haluttava kumppani, homma hoituu. Itsellä ainakin ollut aina se periaate, etten vertaile miesten peniksiä ääneen enkä toivo että kumppani tekee näin myöskään vaginan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä oikein tiedä. Vaikea uskoa että kiihottaisi lihaksikas mies 10cm munalla. Vaikka tyydyttäisi sinut ja olisit tyytyväinen, niin etsetiikaltaan tuo on hirveä turn off. Naisilla rinnattomuus on esteettisesti monelle turn off vaikka ei olisi suhteessa kynnyskysymys. Moni tuomitsee kirjan kannen perusteella niin sanotusti.
Rinnattomuus on kuuma juttu!
Vierailija kirjoitti:
Bodysheimausta. Jokaiselle on varmasti vastinpari, kannattaa jatkaa etsimistä! Ap varsinkin, ihan hyvänkokoinen sulla on, ainakin mulle kelpais
Ihanko totta että normaalia isompi kelpaa...
Pienempi ei olisi kelvannut sinulle, niin eikö se ole bodysheimausta???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta että normaalia isompi kelpaa...
Pienempi ei olisi kelvannut sinulle, niin eikö se ole bodysheimausta???
Kelpaa pienempikin. Mutta totta, että olen tekopyhä tässä, isomahainen, tai ei oikeastu hyväkuntoisen näköinen mies ei kelpaa. Kalun koolla ei väliä. Valintoja, valintoja
Vierailija kirjoitti:
Outo pakkomielle joillakin jankuttaa peniksen mitoista. Aikuiset naiset ja miehet. Kamoon. Jos on oikea haluttava kumppani, homma hoituu. Itsellä ainakin ollut aina se periaate, etten vertaile miesten peniksiä ääneen enkä toivo että kumppani tekee näin myöskään vaginan suhteen.
Kuinka moni jatkaa miehen kanssa suhdetta jos paljastuu mikropenis? Muuten kaikki menisi nappiin ja näin. Etkö näkisi tässäkään ongelmaan jos toinen ei tuntuisi miltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai peniksen koolla on vaikutus siihen, että onko seksi nautinnollista naisen mielestä vai ei. Tunnut jotenkin kirjoittavan tästä paheksuvaan sävyyn. Harrastaisitko itse seksiä ilta toisensa jälkeen joka ei tyydyttäisi sinua?
Tietenkään asiasta ei tule olla ilkeä. Silti fyysinen yhteensopivuus on tärkeää. Klitoriksen sisäiset osat eivät saa kunnolla hierontaa jos penis on epäsopivan kokoinen juuri tietylle naiselle.
Naisetkin ovat eri kokoisia, emättimet ovat eri pituisia yms.
Kyse ei ole vain siitä ,että saako orgasmin yhdynnästä vai ei vaan siitä, että yhdyntää ei ole mitään järkeä harrastaa jos se ei tunnu fyysisesti miltään.
Jos naisesta yhdyntä ei tunnu miltään 17,5/12cm peniksellä niin kannattaa mennä lääkäriin, tutkittaa paikkaansa, jumpata toosaa sekä jättää liian lääkitykset pois.
Seksin tärkein elin on aivot, ei muna tai pillu. Siksi AP:n nainen pihalle välittömästi ja fiksumpaa ihmistä tilalle. Kukaan fiksu ihminen ei huomauttele tuolla tavalla. Sama kun mies huomauttelisi kuinka on saanut kiinalaisen mininaisen kanssa paljon rajummat orgasmit kuin suominaisen leveän pillun kanssa.
Eri naiset tarvitsevat eri paksusia. Ei siinä ole mitään väärää. Naisellakin on oikeus etsiä miestä, jonka kanssa seksi sujuu.
Kyllä, mutta siinä on ihan turha miestä syyttää jos keskivertoa suurempikaan kulli ei tunnu missään.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP unohtaa, että vain pieni osa naisista saa sillä kalulla orgasmin.
Eli muut asiat kuin se peniksen koko ovat tärkeimmät. Ja juu ei sun kalu ole pieni.
Kyllähän se normaalikalu on ihan kiva ottaa käteen ja katsella, ja myös ihan kiva naida napsutellessa.
Olen pahoillani ettet sinä saa kalulla orgasmia. Muserranko maailmasi jos paljastan totuuden, että päinvastoin kuin väität useimmat naiset saavat ihan "pelkällä kalulla" orgasmin ainakin toisinaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi
Vain kuusi prosenttia naisista saa yleensä orgasmin yhdynnässä ilman että myös klitorikseen kohdistuu stimulaatiota.
ei kai kukaan ole niin hölmö, että käsittää tuon tarkoittavan sitä, että vain 6 pros naisista kykenee saamaan orgasmin pelkällä yhdynnällä?
Miten se sitten pitää käsittää? Jos nainen saa orkut vain kun klitorista hierotaan niin sehän tarkoittaa, että tämä nainen ei saa orgasmia pelkästään kullista yhdynnässä.
Saanko minä orgasmin ruohonleikkaamisesta (kunhan vaan vedän käteen samaan aikaan)?
17.5/12 on kyl suht iso. Keskimitat taitaa olla 13.5 ja 11.5. Onhan toi yli niiden. Ei nyt mikään leka, mut ei pienikään. Luulis ainakin jollekin naiselle kelpaavan, vaikkei paksu olekaan. Mut ei kynämunakaan
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP unohtaa, että vain pieni osa naisista saa sillä kalulla orgasmin.
Eli muut asiat kuin se peniksen koko ovat tärkeimmät. Ja juu ei sun kalu ole pieni.
Kyllähän se normaalikalu on ihan kiva ottaa käteen ja katsella, ja myös ihan kiva naida napsutellessa.
Olen pahoillani ettet sinä saa kalulla orgasmia. Muserranko maailmasi jos paljastan totuuden, että päinvastoin kuin väität useimmat naiset saavat ihan "pelkällä kalulla" orgasmin ainakin toisinaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi
Vain kuusi prosenttia naisista saa yleensä orgasmin yhdynnässä ilman että myös klitorikseen kohdistuu stimulaatiota.
ei kai kukaan ole niin hölmö, että käsittää tuon tarkoittavan sitä, että vain 6 pros naisista kykenee saamaan orgasmin pelkällä yhdynnällä?
Miten se sitten pitää käsittää? Jos nainen saa orkut vain kun klitorista hierotaan niin sehän tarkoittaa, että tämä nainen ei saa orgasmia pelkästään kullista yhdynnässä.
Saanko minä orgasmin ruohonleikkaamisesta (kunhan vaan vedän käteen samaan aikaan)?
Olen eri, mutta omista kokemuksista moni nainen tarvitsee sitä klitoriksen hierontaa ennen yhdyntää ja kykenee siten saamaan yhdynnässä. Osa taas saa yhdynnässä kun samalla hyväillään klitorista ja heistä osa saa näin parhaan orgasmin. Eli voit saada parhaan mahdollisen orgasmin niin että leikkaat nurmikkoa ja runkkaat, mutta et jos vain runkkaat. Naisia on erilaisia ja he kykenevät erilaisiin orgasmeihin.
Itse olen taivaissa, kun mies panee ja samalla koskettelee klitorista, myös ennen sitä yhdyntää. Ihan parasta herkkua.
Vierailija kirjoitti:
17.5/12 on kyl suht iso. Keskimitat taitaa olla 13.5 ja 11.5. Onhan toi yli niiden. Ei nyt mikään leka, mut ei pienikään. Luulis ainakin jollekin naiselle kelpaavan, vaikkei paksu olekaan. Mut ei kynämunakaan
Ei ole iso vaan normaalipituinen ja ohut kuin kynä. Ja kun paksuus on se, mikä merkitsee niin ei noin ohuella paljoa saa tunnetta aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso vaan normaalipituinen ja ohut kuin kynä. Ja kun paksuus on se, mikä merkitsee niin ei noin ohuella paljoa saa tunnetta aikaan.
Keskimitta on 13.77cm ja paksuuskin keskitasoa. Mistäs muuten sinä miehenä tiedät, mitä naiset tuntevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimitta on 13.77cm ja paksuuskin keskitasoa. Mistäs muuten sinä miehenä tiedät, mitä naiset tuntevat?
Kukaan ei tiedä mitä naiset tai miehet tuntevat, tämä ei ole sukupuolikysymys! Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tiedä mitä naiset tai miehet tuntevat, tämä ei ole sukupuolikysymys! Eri
Kyllähän miehet täällä väittävät tietävänsämitä naiset tuntevat. Saavat kaikki pelkällä panolla, ja muut ovat hiekkapil..uja, tunnotomia jne jne.
Naiset ei ymmärrä täällä miten iso asia tuo on kuitenkin oikeassa elämässä. Pienellä paikkakunnalla jutut leviää nopeasti ja kaikki tietää kenellä on iso ja kenellä pieni. Kyllähän nuista puhutaan avoimesti ihan kaveripiireissäkin. Tutustuisitko sellaiseen josta olet kuullu juttua että olisi pieni? Niin... sitä minäkin.