Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja penikseen koosta huomauttaminen

Vierailija
29.08.2022 |

Sanotaan nyt aluksi mitat, pituus noin 17.5cm ja paksuus vain 11.5-12cm, riippuen seisokin kovuudesta. Elämäni aikana olen ollut sängyssä jokusen naisen kanssa, mutta nykyään etsin vakikumppania. Itsetunnossa ei ole vikaa, tai ainakaan ollut. Varsin tuore tuttavuuteni lipsautti humalassa, että penikseni on varsin ohut, edellisellä oli paksu, ja tämän kanssa sai yhdynnässä loputtomia orgasmeja. En oikein tiedä, miten suhtautuisin asiaa, taidan lopettaa suhteen tähän. En koskaan itse sanoisi moista.

Kysynkin naisilta, että onko tuo paksuus todellakin se asia peniksessä, mikä ratkaisee seksin hyvyyden? Eikö seksi ilman venymisen tunnetta ole yhtä hyvää kuin paksukaluisen kanssa seksi? Onko koolla oikeasti merkitystä noin paljon?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin tässä kulttuurissa on vallalla käsitys, että naisen seksuaalisuus on lähinnä miestä varten eli nainen ei saisi laittaa omaa nautintoaan etusijalle omassa elämässää, esim juuri niin, että haluaa tietynkokoista miestä..

Vierailija
62/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä täällä miten iso asia tuo on kuitenkin oikeassa elämässä. Pienellä paikkakunnalla jutut leviää nopeasti ja kaikki tietää kenellä on iso ja kenellä pieni. Kyllähän nuista puhutaan avoimesti ihan kaveripiireissäkin. Tutustuisitko sellaiseen josta olet kuullu juttua että olisi pieni? Niin... sitä minäkin.

Kyllä tutustuisin. En ole size queen; kalun koko miehessä on yksi lysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ite, että keskiverto on paras keskiverrolle naiselle. Jotkut ystävistäni on isojen perään, ymmärrän senkin. Suuri osa ei kuitenkaan ole.

Vierailija
64/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrengas paksuntaa penistä. Varsinkin terska turpoaa melkoisesti joten se alkaa tuntumaan naisella kuin naisella.

Vierailija
65/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ite, että keskiverto on paras keskiverrolle naiselle. Jotkut ystävistäni on isojen perään, ymmärrän senkin. Suuri osa ei kuitenkaan ole.

Jättäisitkö miehen sen takia että sillä olis liian iso? Huomaatko mikä paradoksi tuossa on?

Vierailija
66/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen pystyy saaman orgasmeja mainiostai ihan ilman koko penistäkin, joten se ja sen koko on aivan marginaalinen asia. Paisti ehkä aisteissä kuten näkö.

On eriasia avata miehen vetskari, jos sieltä ponnahtaa iso kalu

tai sitten prinssinakki.

Olen kokenut molemmat, joten kokemusta on.

Vierailija
67/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisitkö miehen sen takia että sillä olis liian iso? Huomaatko mikä paradoksi tuossa on?

Hmm! Mä olen jättänyt, seksistä ei vaan tullut mitään. Jos joskus onnistui, olin kipeä monta päivää. Olen pienikokoinen nainen.

Vierailija
68/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin tässä kulttuurissa on vallalla käsitys, että naisen seksuaalisuus on lähinnä miestä varten eli nainen ei saisi laittaa omaa nautintoaan etusijalle omassa elämässää, esim juuri niin, että haluaa tietynkokoista miestä..

Tämä sama koskee aivan yhtäläillä miehiä. Esim naisten orgasmikyky on tabu. Mies ei saa haluta sellaista naista joka saa yhdynnässä orgasmin, vai saako?

Vierailija
69/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm! Mä olen jättänyt, seksistä ei vaan tullut mitään. Jos joskus onnistui, olin kipeä monta päivää. Olen pienikokoinen nainen.

Et kuitenkaa voi väittää että ei olisi kiihottanut se fyysinen koko.

Vierailija
70/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä täällä miten iso asia tuo on kuitenkin oikeassa elämässä. Pienellä paikkakunnalla jutut leviää nopeasti ja kaikki tietää kenellä on iso ja kenellä pieni. Kyllähän nuista puhutaan avoimesti ihan kaveripiireissäkin. Tutustuisitko sellaiseen josta olet kuullu juttua että olisi pieni? Niin... sitä minäkin.

Kyllä tutustuisin. En ole size queen; kalun koko miehessä on yksi lysti.

Et itekkään usko tuohon.

Vierailija
71/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut mieleen kommentoida miehen varustusta kuin positiivisesti. Kohdalleni ei ole edes mitään valtavaa sattunut. Nautinnon olen jokaisesta kalusta löytänyt, tavalla tai toisella. Ihan yhtälailla miehellä olisi oikeus arvostella minun värkkini jos siihen lähdetään.

On tosin totta että joidenkin kalu on melkein kuin vastakappale, nautinto tulee helpommin. Ikinä kalu kuitenkaan ei ole ollut pettymys, käyttäjä on voinut ollakkin.

Vierailija
72/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen pystyy saaman orgasmeja mainiostai ihan ilman koko penistäkin, joten se ja sen koko on aivan marginaalinen asia. Paisti ehkä aisteissä kuten näkö.

tai sitten prinssinakki.

No minulle naisena kyllä yhdyntä on se juttu. Jos yhdyntä ei tunnu hyvältä, niin miksi edes olisi miehen kanssa? Käsin voi tehdä orgasmin itsekin. Tai sitten olla naisen kanssa. Jos olen miehen kanssa parisuhteessa niin todellakin haluan että tarpeeni tyydytetään yhdynnällä.

Vierailija
73/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama koskee aivan yhtäläillä miehiä. Esim naisten orgasmikyky on tabu. Mies ei saa haluta sellaista naista joka saa yhdynnässä orgasmin, vai saako?

Saat toki haluta. Mutta et saa arvottaa naisia sen mukaan järjestykseen, mielestäni. Naiset eivät voi sille mitään, että heidät luotu kuten on.

Tässä on vielä se itsekkyyspykälä; miehen vuoksiko naisen pitäisi se orgasmi saada tietyllä tavalla? Shaibaa...

Te saattte miehet  panemalla, ja hyvä niin, hyväksykää siis naisten omat tavta, mitä ne ovatkaan.

Minä puolestani en ottas sellaista miestä, joka noin itsekäs on.

Vierailija
74/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai sitten prinssinakki.

No minulle naisena kyllä yhdyntä on se juttu. Jos yhdyntä ei tunnu hyvältä, niin miksi edes olisi miehen kanssa? Käsin voi tehdä orgasmin itsekin. Tai sitten olla naisen kanssa. Jos olen miehen kanssa parisuhteessa niin todellakin haluan että tarpeeni tyydytetään yhdynnällä.

Sulla oikeus sitten siihen. Ei kukaan ole kieltänyt.

Ja ajatteletko, että nainen ei voi/saa rakastaa miestään jos ei saa orgasmia YHDYNNNÄSSÄ?? Herranjestas, voi saad muutoinkin, ja mieskin voi olla hyvin onnellinen. Mitä selität.

Vierailija
75/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näen kalun koosta juttelun vähän turhana, toki ymmärrän sen, kun miehetkin puhuvat tissien koosta ja muusta. Mut munkin mielestä näin vanhempana, aika kokeneena naisena se on vaan pieni osa miestä. Ei ole kokopreferenssiä, paitsi että pidän muuten harteikkaista miehistä, joilla on paksut reidet. Paksut reidet on mulle se paksu muna miehessä, saan pienelläkin kalulla valtavan tyydytyksen.

Tissejä ja kalua ei voi verrata. Kalun koko vaikuttaa ihan suoraan naisen yhdyntänautintoon toisin kuin tissit.

Kuka sinä olet sanomaan toisten ihmisten yhdyntänautinnosta yhtään mitään? Eiköhän jokainen meistä itse määrittele omasta puolestaan mitkä asiat meidän yhdyntänutintoomme vaikuttavat. Ihan kaikkia maailman asioita ei palstanaisten tarvitse yrittää miesten puolesta päättää.

Vierailija
76/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP unohtaa, että vain pieni osa naisista saa sillä kalulla orgasmin.

Eli muut asiat kuin se peniksen koko ovat tärkeimmät. Ja juu ei sun kalu ole pieni.

Kyllähän se normaalikalu on ihan kiva ottaa käteen ja katsella, ja myös ihan kiva naida napsutellessa.

Olen pahoillani ettet sinä saa kalulla orgasmia. Muserranko maailmasi jos paljastan totuuden, että päinvastoin kuin väität useimmat naiset saavat ihan "pelkällä kalulla" orgasmin ainakin toisinaan.

Ensinnäkin, mun maailma ei muserru jos joku saa pelkällä   kalulla. Saan orgasmeja päivittäin ihan kalu pillussa, hullua kuvitella noin, ja vaiika en saiskaan en musertuisi.

Ja sun "totuutesi" ei ole totuus! Se on sun oma tutkimuksesi ja toiveajattelusi tulos. Se 6 % on edelleen TUTKITTU totuus.

Linkkasit Wikipedia-artikkelin, jonka lähteenä oli väitetysti FINSEX-tutkimus. En kuitenkaan löytänyt mainistaa tuosta 6 prosentista Väestöliiton sivuilta. Voisitko linkata tuolle TUTKITULLE tiedolle paremman lähteen kuin Wikipedia?

Vierailija
77/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai sitten prinssinakki.

Sulla oikeus sitten siihen. Ei kukaan ole kieltänyt.

Ja ajatteletko, että nainen ei voi/saa rakastaa miestään jos ei saa orgasmia YHDYNNNÄSSÄ?? Herranjestas, voi saad muutoinkin, ja mieskin voi olla hyvin onnellinen. Mitä selität.

Tämä oli vaan esimerkki ja olet asian suhteen aivan hakoteillä. Mies ei saa haluta naista joka saa orgasmin hänen känssaan yhdynnässä. En minä ymmärrä miksi ei saisi, mutta niin vaan se aiheuttaa närää.

Vierailija
78/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaa voi väittää että ei olisi kiihottanut se fyysinen koko.

Voin väittää, hirvitti lähinnä

Vierailija
79/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat toki haluta. Mutta et saa arvottaa naisia sen mukaan järjestykseen, mielestäni. Naiset eivät voi sille mitään, että heidät luotu kuten on.

Tässä on vielä se itsekkyyspykälä; miehen vuoksiko naisen pitäisi se orgasmi saada tietyllä tavalla? Shaibaa...

Te saattte miehet  panemalla, ja hyvä niin, hyväksykää siis naisten omat tavta, mitä ne ovatkaan.

Minä puolestani en ottas sellaista miestä, joka noin itsekäs on.

Eli miehet voivat kuitenkin peniksen koolle jotain ja nainen saa laittaa sen etusijalle halutessaan, mutta mies ei saa laittaa naista etusijalle joka nauttii hänen kanssaan mahdollisimman paljon, koska vain naiset on luotu kuten on? Ei naisen tarvitse miehen vuoksi sitä saada, mutta jos mies ei saa nauttia naisen orgasmeista, tai on oikeus nauttia vain tietynlaisista orgasmeista, silloin näyttää että miehen seksuaalisuus on sitä naista varten. Oletan että mies saa edelleen valita naisen omilla kriteereillään, olivatpa ne mitä tahansa, onko tämä olettamus nyt väärä?

Vierailija
80/142 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näen kalun koosta juttelun vähän turhana, toki ymmärrän sen, kun miehetkin puhuvat tissien koosta ja muusta. Mut munkin mielestä näin vanhempana, aika kokeneena naisena se on vaan pieni osa miestä. Ei ole kokopreferenssiä, paitsi että pidän muuten harteikkaista miehistä, joilla on paksut reidet. Paksut reidet on mulle se paksu muna miehessä, saan pienelläkin kalulla valtavan tyydytyksen.

Tissejä ja kalua ei voi verrata. Kalun koko vaikuttaa ihan suoraan naisen yhdyntänautintoon toisin kuin tissit.

Kuka sinä olet sanomaan toisten ihmisten yhdyntänautinnosta yhtään mitään? Eiköhän jokainen meistä itse määrittele omasta puolestaan mitkä asiat meidän yhdyntänutintoomme vaikuttavat. Ihan kaikkia maailman asioita ei palstanaisten tarvitse yrittää miesten puolesta päättää.

Ei tissit vaikuta tuntoon kuten elimen koko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi