Ajatteleeko kukaan muu näin
Keittiöremontille olisi tarvetta, mutta ei uskalla koska jos tulee sota, kaikki menee pskaksi ja vakuutus ei korvaa. Uusia huonekaluja tekisi mieli, mutta mitä turhaan, koska kaikki tuhoutuu kuitenkin. Asuntoa en ikipäivänä ostaisi tässä maailmantilanteessa.
Aamutelevisiossa esitellään erilaisia drone-malleja, mutta ei kuitenkaan kerrota miten niiltä voisi ja pitäisi suojautua.
Kommentit (18)
et osta asuntoa? heitä sit raha kaivoon vuokran muodossa!
Parasta että kääriydyt folioon sikiöasentoon ja työnnät toisen peukalon suuhusi ja toisen peräaukkoosi.
Vierailija kirjoitti:
et osta asuntoa? heitä sit raha kaivoon vuokran muodossa!
On jo velaton asunto. Nuorena en nyt ostaisi asuntoa Suomesta.
Pelkoon keskittymisestä ei ikinä koidu mitään hyvää. Lopetat vain elämisen.
Vierailija kirjoitti:
Parasta että kääriydyt folioon sikiöasentoon ja työnnät toisen peukalon suuhusi ja toisen peräaukkoosi.
Ei kannata. Elimistö menee oikosulkuun tuollai.
Vierailija kirjoitti:
Pelkoon keskittymisestä ei ikinä koidu mitään hyvää. Lopetat vain elämisen.
Elän kyllä ulkomailla aina lomalla, mutta mihinkään materiaan en panosta Suomessa.
Minun vanhempani olivat evakkoja. Elin koko 70-luvun sodan pelossa.
Isäni oli myös kiihkouskovainen, joka koko ajan odotti Jeesuksen uutta tulemista.
Niin. Elämä on valintoja. Sinä olet kuin vanhempani.
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli myös kiihkouskovainen, joka koko ajan odotti Jeesuksen uutta tulemista.Niin. Elämä on valintoja. Sinä olet kuin vanhempani.
Isovanhempani olivat evakkoja, täysjärkisiä realisteja ja pärjäsivät hyvin sen jälkeen kun pääsivät russakkaa karkuun. Mojovat perinnöt jättivät kumpainenkin. Uskonnolla eli satuhahmoilla ei ole koskaan ollut sijaa tässä suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli myös kiihkouskovainen, joka koko ajan odotti Jeesuksen uutta tulemista.Niin. Elämä on valintoja. Sinä olet kuin vanhempani.
Isovanhempani olivat evakkoja, täysjärkisiä realisteja ja pärjäsivät hyvin sen jälkeen kun pääsivät russakkaa karkuun. Mojovat perinnöt jättivät kumpainenkin. Uskonnolla eli satuhahmoilla ei ole koskaan ollut sijaa tässä suvussa.
Sinulta meni pointtini ohi. Pointti oli se, että maalaat piruja seinille. Vaikka Tulevaisuudesta emme tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta meni pointtini ohi. Pointti oli se, että maalaat piruja seinille. Vaikka Tulevaisuudesta emme tiedä.
Taitaa sinulla nyt mennä pointti ohi, vaikka suvussasi on evakkoja. Pappani opetus oli, että ryzzzä on ryzzzä vaikka voissa paistaisi. Tiedät mitä se tarkoittaa.
asun teltassa koska sota VOi tulla ja tuhota talon.🤣
No en ajattele. Jos se sota syttyy niin sitä suuremmalla syyllä kannattaa nyt tehdä asioita joita haluaa, vielä kun voi.
No en, ajattelen, etten hosu keittiörempan kanssa, tehty reilu 20 vuotta sitten, vanhanaikainen, mutta toimii, kun alaosat tajusin silloin laittaa kaikki laatikoiksi, ei muuta kaappia kuin roskiskaappi. Poutkiremppa tulossa jossain vaiheessa, niin saa odottaa siihen asti.
Hohhoijaa, nojaa jo ikkunasta Igor.
Itä suomesta ei kannata asuntoa ostaa. Asun länsi suomessa ja luulene ttä on ihan turvallista täällä asua.
Vierailija kirjoitti:
Itä suomesta ei kannata asuntoa ostaa. Asun länsi suomessa ja luulene ttä on ihan turvallista täällä asua.
Saattaa ne tulla meren puolelta...
Varmaan joku ajattelee. Minä en.