Nainen ja penikseen koosta huomauttaminen
Sanotaan nyt aluksi mitat, pituus noin 17.5cm ja paksuus vain 11.5-12cm, riippuen seisokin kovuudesta. Elämäni aikana olen ollut sängyssä jokusen naisen kanssa, mutta nykyään etsin vakikumppania. Itsetunnossa ei ole vikaa, tai ainakaan ollut. Varsin tuore tuttavuuteni lipsautti humalassa, että penikseni on varsin ohut, edellisellä oli paksu, ja tämän kanssa sai yhdynnässä loputtomia orgasmeja. En oikein tiedä, miten suhtautuisin asiaa, taidan lopettaa suhteen tähän. En koskaan itse sanoisi moista.
Kysynkin naisilta, että onko tuo paksuus todellakin se asia peniksessä, mikä ratkaisee seksin hyvyyden? Eikö seksi ilman venymisen tunnetta ole yhtä hyvää kuin paksukaluisen kanssa seksi? Onko koolla oikeasti merkitystä noin paljon?
Kommentit (142)
Aika hyvin kun 17.5/12 kalu on liian pieni?!? Sehän on keskivertoa isompi. Toki saa pitää mistä haluaa mut nyt muija vois katsoa peiliin täs kohtaahuhhuh! Kuka sanoo toiselle tollaista, paitsi et jos haluu loukata. Kyl sulle ainakin munan puolesta löytyy vastinpari, älä sitä pelkää!! Kelpaa varmasti monelle, jos oot muuten ol tyyppi!!!
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP unohtaa, että vain pieni osa naisista saa sillä kalulla orgasmin.
Eli muut asiat kuin se peniksen koko ovat tärkeimmät. Ja juu ei sun kalu ole pieni.
Kyllähän se normaalikalu on ihan kiva ottaa käteen ja katsella, ja myös ihan kiva naida napsutellessa.
Olen pahoillani ettet sinä saa kalulla orgasmia. Muserranko maailmasi jos paljastan totuuden, että päinvastoin kuin väität useimmat naiset saavat ihan "pelkällä kalulla" orgasmin ainakin toisinaan.
Muserran maailmasi, ettei tutkimusten mukaan osa naisista saa. Tuskin jokaisessa kohdassa on kyse siitä ettei ole saanut kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli muut asiat kuin se peniksen koko ovat tärkeimmät. Ja juu ei sun kalu ole pieni.
Kyllähän se normaalikalu on ihan kiva ottaa käteen ja katsella, ja myös ihan kiva naida napsutellessa.
Olen pahoillani ettet sinä saa kalulla orgasmia. Muserranko maailmasi jos paljastan totuuden, että päinvastoin kuin väität useimmat naiset saavat ihan "pelkällä kalulla" orgasmin ainakin toisinaan.
Muserran maailmasi, ettei tutkimusten mukaan osa naisista saa. Tuskin jokaisessa kohdassa on kyse siitä ettei ole saanut kunnolla
onko sulla lukutaidossa häikkää? Tottakai on niitäkin naisia ketkä ei saa , sanoin vaan, että useimmat saa.
Mist lähtien ton kokonen on pieni!
Itselläni on 16cm aika ohut ja vielä ei ole kukaan siitä valittanut. Sopisi varmaan hyvin peppuseksiin, mutta se ei vaimoa kiinnosta. Hän saa usein orgasmin yhdynnässä. Viimeksi eilen illalla kun oli päällä.
On kyllä huonosti asiat, jos täytyy haukkua toisen fyysistä ominaisuutta, ja kehua päälle toista. Sitten vaan paksukaluista hakemaan se nainen.
Kalun koko on hyvin pieni osa miestä. Kaikki koot kelpaa itselle, ja tuottaa samanlaista nautintoa. Paitsi mikro ja makrokoot.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi
Vain kuusi prosenttia naisista saa yleensä orgasmin yhdynnässä ilman että myös klitorikseen kohdistuu stimulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Orgasmi
Vain kuusi prosenttia naisista saa yleensä orgasmin yhdynnässä ilman että myös klitorikseen kohdistuu stimulaatiota.
Mäkään en saa jos klitorikseen ei kosketa. Esileikki ja siinä klitoriksen huomioiminen riittää mulle, enkä halua kun yhtä stimulaatiota kerrallaan. Onneksi mies huomio mut aina pitkällä esileikillä, sitten saan ihan perus yhdynnässä. Vaikka en kuulukkaan tohon osaan jotka saavat pelkällä yhdynnällä, silti mulla on hyvä seksielämä ja tyytyväinen mies. Jokainen on näissä jutuissa varmaan erilainen. N38
Vierailija kirjoitti:
Itse jättäisin moisen naisen ihan sitten paksukaluisten kanssa leikkimään. Todella paksun kalun omaavana voisin sanoa, että ohuempikin olisi ok, omani ei niin vaan mahdukaan kaikkiin naisiin. Ei hyvä näinkään.
Harvemmin keskivertoa isompi on kenenkään mielestä huono juttu. Kuinka monesti olet saanut kehuja ja kuolauksia vehkeesi takia? Niin...
Kaikki mikä on lyhyttä, pientä tai heikkoa on turn off miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse jättäisin moisen naisen ihan sitten paksukaluisten kanssa leikkimään. Todella paksun kalun omaavana voisin sanoa, että ohuempikin olisi ok, omani ei niin vaan mahdukaan kaikkiin naisiin. Ei hyvä näinkään.
Harvemmin keskivertoa isompi on kenenkään mielestä huono juttu. Kuinka monesti olet saanut kehuja ja kuolauksia vehkeesi takia? Niin...
Kaikki mikä on lyhyttä, pientä tai heikkoa on turn off miehellä.
No, lähdetään nyt siitä, että nuorempana(kun jutut liikkui), olisin ollut mieluummin se keskiverto, kuin pelkkä iso muna.
Itse näen kalun koosta juttelun vähän turhana, toki ymmärrän sen, kun miehetkin puhuvat tissien koosta ja muusta. Mut munkin mielestä näin vanhempana, aika kokeneena naisena se on vaan pieni osa miestä. Ei ole kokopreferenssiä, paitsi että pidän muuten harteikkaista miehistä, joilla on paksut reidet. Paksut reidet on mulle se paksu muna miehessä, saan pienelläkin kalulla valtavan tyydytyksen.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, mun maailma ei muserru jos joku saa pelkällä kalulla. Saan orgasmeja päivittäin ihan kalu pillussa, hullua kuvitella noin, ja vaiika en saiskaan en musertuisi.
Ja sun "totuutesi" ei ole totuus! Se on sun oma tutkimuksesi ja toiveajattelusi tulos. Se 6 % on edelleen TUTKITTU totuus.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun "totuutesi" ei ole totuus! Se on sun oma tutkimuksesi ja toiveajattelusi tulos. Se 6 % on edelleen TUTKITTU totuus.
Entä sitten. Joko taas aiot aloittaa tuon vänkäämisesi?
On tullut tavattua isomunaisoa kokovartalokyrpiä; sekä pienimunaisia vastaavia. Muut asiat ratkaisevat, toisin kuin miehet luulevat!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, mun maailma ei muserru jos joku saa pelkällä kalulla. Saan orgasmeja päivittäin ihan kalu pillussa, hullua kuvitella noin, ja vaiika en saiskaan en musertuisi.
Totuus löytyy kaurapuurosta tai kiihkouskovaisilta.
Mikä ihmeen vimma sulla on olla oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musertuuhan, se on nyt niin päivänselvä asia kun olla ja voi. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai peniksen koolla on vaikutus siihen, että onko seksi nautinnollista naisen mielestä vai ei. Tunnut jotenkin kirjoittavan tästä paheksuvaan sävyyn. Harrastaisitko itse seksiä ilta toisensa jälkeen joka ei tyydyttäisi sinua?
Tietenkään asiasta ei tule olla ilkeä. Silti fyysinen yhteensopivuus on tärkeää. Klitoriksen sisäiset osat eivät saa kunnolla hierontaa jos penis on epäsopivan kokoinen juuri tietylle naiselle.
Naisetkin ovat eri kokoisia, emättimet ovat eri pituisia yms.
Kyse ei ole vain siitä ,että saako orgasmin yhdynnästä vai ei vaan siitä, että yhdyntää ei ole mitään järkeä harrastaa jos se ei tunnu fyysisesti miltään.
Jos naisesta yhdyntä ei tunnu miltään 17,5/12cm peniksellä niin kannattaa mennä lääkäriin, tutkittaa paikkaansa, jumpata toosaa sekä jättää liian lääkitykset pois.
Seksin tärkein elin on aivot, ei muna tai pillu. Siksi AP:n nainen pihalle välittömästi ja fiksumpaa ihmistä tilalle. Kukaan fiksu ihminen ei huomauttele tuolla tavalla. Sama kun mies huomauttelisi kuinka on saanut kiinalaisen mininaisen kanssa paljon rajummat orgasmit kuin suominaisen leveän pillun kanssa.
Eri naiset tarvitsevat eri paksusia. Ei siinä ole mitään väärää. Naisellakin on oikeus etsiä miestä, jonka kanssa seksi sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus löytyy kaurapuurosta tai kiihkouskovaisilta.
Mikä ihmeen vimma sulla on olla oikeassa?
Mikäs vimma sulla on todistella totuus vääräksi?
Vierailija kirjoitti:
Itse näen kalun koosta juttelun vähän turhana, toki ymmärrän sen, kun miehetkin puhuvat tissien koosta ja muusta. Mut munkin mielestä näin vanhempana, aika kokeneena naisena se on vaan pieni osa miestä. Ei ole kokopreferenssiä, paitsi että pidän muuten harteikkaista miehistä, joilla on paksut reidet. Paksut reidet on mulle se paksu muna miehessä, saan pienelläkin kalulla valtavan tyydytyksen.
Tissejä ja kalua ei voi verrata. Kalun koko vaikuttaa ihan suoraan naisen yhdyntänautintoon toisin kuin tissit.