Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
28.08.2022 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin kiltti mies, että käyttäisin kyllä ehkäisyä. Siis jos joskus saisin naista.

Hyvä sinä!

Paras ehkäisy on ettei pane

Vierailija
102/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea kaikille niille sankareille, ketkä pistävät naisen paksuksi ja makselevat elareita seuraavat 18 vuotta :D  Ja teitä on paljon...

Naisen kuuluu huolehtia ehkäisystä

Voit ajatella noin jos haluat, mutta ajatusmallisi ei suojele sinua eikä muita samoin ajattelevia, jos jonkun pamautatte vahingossa raskaaksi niin elarit joudutte silti maksamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan yhden illan hoitoja vain vanhempien naisten kanssa. Selvästi vanhempien.

M43

Juu, mutta et voi ikinä tietää kenen muiden kanssa me selvästi vanhemmat naiset olemme panneet.

Vierailija
104/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tarpeeksi isoja kondomeja.

Tarkoitat varmaan ettei ole tarpeeksi pieniä kondomeja?

Vierailija
105/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea kaikille niille sankareille, ketkä pistävät naisen paksuksi ja makselevat elareita seuraavat 18 vuotta :D  Ja teitä on paljon...

Naisen kuuluu huolehtia ehkäisystä

Voit ajatella noin jos haluat, mutta ajatusmallisi ei suojele sinua eikä muita samoin ajattelevia, jos jonkun pamautatte vahingossa raskaaksi niin elarit joudutte silti maksamaan

Ei haittaisi yhtään jos joku nainen tulisi raskaaksi ja pitäisi perustaa perhe. 

Vierailija
106/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ku maksullisissa juokseminen. Mies joka on polkenut jokaista fillaria ei polje mua. Oksettaa nää munan jakaja saastat.

Vierailija
107/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ku maksullisissa juokseminen. Mies joka on polkenut jokaista fillaria ei polje mua. Oksettaa nää munan jakaja saastat.

Oletko lesbo?

Muuten asia on juuri näin. Ne miehet jotka pääsee naisen päälle pääsee kaikkien naisten päälle ja harrastaa juurikin sitä.

Vierailija
108/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kaivaa itse sen kortsun esiin. Ne, jotka eivät kaiva, saavat kuitenkin huomata, että suurelle osalle naisista se ei ole mikään ongelma, vaan silloin saa paljaalla herkutella. Ja ne naiset, kenelle se on ongelma, pitävät kovaa ääntä siitä ja päivittelevät, kuinka miehet eivät halua käyttää kumia. Totuus on kuitenkin, että kummankin sukupuolen edustajat ovat valmiina panemaan paljaalla (myös irtosuhteissa), naiset mahdollisesti jopa hieman enemmän kuin miehet.

Vierailija
109/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet suostuu aina kondomiin jos nainen sitä vaatii.

Vierailija
110/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mieshuo rat kannattaa todellakin kiertää kaukaa, tautipesäkkeitä ovat

Vierailija
111/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet suostuu aina kondomiin jos nainen sitä vaatii.

Niin jos vaatii

Vierailija
112/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan 

Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.

Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman. 

Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.

Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.

Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.

Panen vain siistejä ja taudittomia naisia

Tarkistatko naisilta aina että sukupuolitaudit on testattu ja todettu negatiivisiksi, vai miten varmistat taudittomuuden?

Itselläni on toiminut tämä, eli kysyn hyvissä ajoin ennenkuin mitään seksikästä ehtii tapahtumaan että käyttääkö nainen pillereitä. Ellei käytä, niin sitten viettelen ja yritän saada naisen unohtamaan aiheen ja nain paljaalla ja päästän sisään. Koska nainen joka ei käytä pillereitä, ei ole myöskään aktiivinen seksissä ja on suuri todennäköisyys sille ettei hänellä ole myöskään tauteja.

Voi pojat, onneksi ei olla törmätty niin ollaan kumpikin vältytty pettymyksiltä. Ihan vaan tiedoksesi, että moni nainen ei halua mitään hormoniehkäisyä, vaikka olisikin seksuaalisesti aktiivinen ja hakisi joskus seuraa baarista. Kun se hormoniehkäisy ei suojaa niiltä taudeilta, niin sen käyttö pelkkiin irtopanoihin on aika kallista ja kondomia pitäisi käyttää siitä huolimatta.

Vierailija
113/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumia kuin hedelmällisessä iässä olevien naisten kanssa. Näistäkin osa antaa ilman kun on kierukka. Kaikki ovat imeneet paljasta. Noin 50v pubiruuja olen pannut ilman kumia. Kumia ei ole vaadittu ja kerrankin kun otin sen muodon vuosi esiin nainen sanoi et sä tarvitse". Näppituntuman mukaan taudit on häviävän harvinaisia.

.

Vierailija
114/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää käyttää kortsua koska se vie tunnon. No valtio tykkää kun vauvoja tulloo

Tässä todellinen syy. Ei ole järkeä panna, jos se ei tunnu miltään.

MIes nautiskelee pannessa ja naisen on huolehdittava itse ehkäisystä

Onhan se ihan hirveä vaiva käydä gynellä 15 minsaa kun laitetaan kierukka. Jonka olemassa oloa nainen ei edes huomaa.

Vierailija
115/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää käyttää kortsua koska se vie tunnon. No valtio tykkää kun vauvoja tulloo

Onhan se ihan hirveä vaiva käydä gynellä 15 minsaa kun laitetaan kierukka. Jonka olemassa oloa nainen ei edes huomaa.

Sen jälkeen ei ole menkkapäiviä ja ei tarvitse pohtia paksuksi tulemista.

Vierailija
116/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä aloita keskustelua aiheesta, josta et näköjään ymmärrä mitään. Kierukkakeskusteluja on tällä sivustolla useita, niissä kerrotaan hyvin miten helppoa laitto on ollut ja miten hyvin naiset ovat ehkäisynsä kanssa pärjänneet.

Vierailija
117/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pilleriä. N22

Onneksi on ymmärtäväisiä naisiakin palstalla

Vierailija
118/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tapailen vain taudittomia laatunaisia.

olen laatumies itsekkin.

Vierailija
119/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kairaan vain miehiä. T. Pekka

Vierailija
120/137 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänpäs! Aina ja joka kerta.