Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?
Aloitan :
-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ehdottomia vaatimuksia mut unelma olisi:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Pyöreä pieni/!keskikokoinen takapuoli
Keskikokoiset tai pienet rinnat
Pukeutuu kivan naisellisesti
Laittaitui sopivasti
Pitää huolta itsestään kaikin tavoin
Käyttää kauniita alusvaatteita
Käyttää mekkoja kesällä
Pitää seksistä sopivissa määrin (2-4 krt viikko)
Rehellinen
Toimeentuleva, eli käy töissä
Harrastaa liikuntaa
Pitää lapsista ja eläimistå, ei kuitenkaan omista eläimiä.
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Oikeasti avoin ja suvaitsevainen, muutenkin kuin omista näkökulmistaan (tyypillistä että feministit ovat päinvastaista)
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Ymmärtää miehen ja naisen erot
Älykäs
Kykenee hyvään pohtivaan keskusteluun
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoa
Älykäs? Sinulta on jäänyt ymmärtämättä, että feminismi tarkoittaa tasa-arvoa. Se tarkoittaa sitä, että naisilla olisi samat oikeudet kuin miehillä.
Että voisin harkita suhteeseen menoa naisen kanssa niin pitää olla ainakin hoikka tai normaalipainoinen, kasvot miellyttävät, sopivan naisellinen, pituutta väh.163cm, luotettava ja rehellinen sekä tarpeeksi älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Laittaitui sopivasti
Käyttää mekkoja kesällä
Rehellinen
Harrastaa liikuntaa
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Oikeasti avoin ja suvaitsevainen, muutenkin kuin omista näkökulmistaan (tyypillistä että feministit ovat päinvastaista)
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Älykäs
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoaÄlykäs? Sinulta on jäänyt ymmärtämättä, että feminismi tarkoittaa tasa-arvoa. Se tarkoittaa sitä, että naisilla olisi samat oikeudet kuin miehillä.
Ei todellakaan tarkoita. Ehkä sanovat niin mutta vale. Voit aloittaa oman ketjusi aiheesta. Ei kuulu nyt tänne.
Naaman pitää olla siedettävä mutta tärkeintä on hyvä perse, tissit ja nätti pillu. Sekä se että haluaa käyttää niitä minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtuu muodokas. Muokkaan loput sitten itse
mies54v
Voi ihmisparkaa mikä vielä sinun ansaasi astuu rääkättäväksi. Kai sentään maksat terapiat ja psyykelääkkeet?
Siinä vaiheessa kun nainen on miehen syleilyssä, ei paluuta enään ole ja nanen halua ihan itse siihen tilanteeseen. Naisella on perushalu miellyttää miestä. Tuo ei niin vain katoa
mies54v
Perushalu miellyttää? Sellaista sinulla ei ilmeisesti ole. Tarkoitat termillä ilmeisesti rakkautta ja empatiaa. Se ei ole sitä, että haluaa muokata toista itselleen mieluisaksi, vaan sitä, että kunnoittaa toista ja tekee hänelle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.
En tiedä olenko :D
Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?
Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.
Mistä päättelet että "vihaa"?
Yleensä miehet haluavat olla samaa pituusluokkaa naisen kanssa, vai oletko todennut jotain muuta?
Itse olen 192 ja en edes huomaa onko joku 174 tai 184 cm pitkä, eivät ylety minua suutelemaan suulle seisten kumminkaan. Yli 70 kiloisia en taas oikein jaksa nostaa.
MMikä ihmeen kriteeri tuo muka on? Että jaksaa nostaa? Olen 52-kiloinen, mutta minua ei kukaan mies rupea nostelemaan, tai saa lähteä nostelemaan!
Kummallinen rajoittuneisuus. Kertoo sinusta tarpeeksi paljon että ymmärtäisin pysyä kaukana. Mitä muita ei ei ei juttuja mahtaa vielä löytyäkään jos tuollainen on jo aivan punaista.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on niin huonoitsetuntoisia, että heidän miehisyytensä kärsii, jos nainen on pitkä. Suunnilleen kaikkialla muualla maailmassa pitkiä naisia arvostetaan. Jopa lyhyiden ihmisten Aasian maissa. Itse asiassa siellä varsinkin arvostetaan! Siellä pitkät vaaleat naiset nostetaan suorastaan jumalattaren asemaan. Italiassa taas on tapana sanoa, että pituus on puoli kauneutta.
Pituus ei ole ainoa. Tuntuu, ettei suomalaisen miehen itsetunto kestä mitään. Toisaalta haaveillaan kauniista, koulutetusta ja menestyvästä naisesta, mutta sitten tosielämässä itsetunto ei kestä, että nainen menestyykin paremmin.
Onneksi on poikkeuksiakin. Olen korkeammin koulutettu, ansaitsen enemmän ja olen pidempi kuin nykyinen mieheni. Hänen ei tarvitse yrittää lytätä minua tai yrittää vähätellä saavutuksiani. Hänelle on hyvä juuri tällaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vain muutama edellytys: käy töissä, on nätti kasvoiltaan ja ottaa suihin ja nielee.
Noiden vastapainoksi minä teen vaikka mitä.Saako sua panna perseeseen?
Mikäli se nainen haluaa dildottaa ahteriin, niin saa. Oletan tietysti, että häntäkin sitten saa panna perseeseen.
Pidän moottoriurheilusta, mm. formuloista, rallista ja moottoripyöräilystä. Naisen ei tarvitse moottoriurheilusta pitää, mutta jos tämä kiinnostukseni kohde on naiselle ongelma, niin sitten ei tule mitään.
Muita kriteereitä ei sitten oikeastaan olekaan.
Ei ihme ettei teillä ole onnea rakkaudessa, kun puhutte naisista kuin autoista. Tietyt tyyppiominaisuudet eivät takaa rakkaudellista liittoa.
Mieluiten olisi hiljainen hissukka, hyvän näköinen ja pitäisi seksistä kanssani. Suunnilleen saman ikäinen ja ei olisi kännykän orja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vähintään 5v nuorempi
ja kyllä ei liian pitkä itseen nähden, se on aika yleinen juttu miehillä kyllä aina.
Sama, en pystyisi olemaan itseäni vanhemman naisen kanssa suhteessa.
Eihän sun tarvitsekaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.
En tiedä olenko :D
Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?
Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.
Mistä päättelet että "vihaa"?
Yleensä miehet haluavat olla samaa pituusluokkaa naisen kanssa, vai oletko todennut jotain muuta?
Itse olen 192 ja en edes huomaa onko joku 174 tai 184 cm pitkä, eivät ylety minua suutelemaan suulle seisten kumminkaan. Yli 70 kiloisia en taas oikein jaksa nostaa.
MMikä ihmeen kriteeri tuo muka on? Että jaksaa nostaa? Olen 52-kiloinen, mutta minua ei kukaan mies rupea nostelemaan, tai saa lähteä nostelemaan!
Kummallinen rajoittuneisuus. Kertoo sinusta tarpeeksi paljon että ymmärtäisin pysyä kaukana. Mitä muita ei ei ei juttuja mahtaa vielä löytyäkään jos tuollainen on jo aivan punaista.
Hyvä, pysykin kaukana! Mitä muita ei-ei-juttuja miehelle kuin se, että nainen on nosteltava esine? Se ei ehkä kuulu tähän ketjuun, kun kyse on miehen kriteereistä naiselle, mutta kerron silti muutaman: tykkää formuloista, käyttää liikaa alkoholia, ei käy töissä, ei pidä eläimistä. Pysy siis kaukana - on tosiaan parempi, ettemme tapaa. T. Se 52-kiloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vain muutama edellytys: käy töissä, on nätti kasvoiltaan ja ottaa suihin ja nielee.
Noiden vastapainoksi minä teen vaikka mitä.Saako sua panna perseeseen?
Mikäli se nainen haluaa dildottaa ahteriin, niin saa. Oletan tietysti, että häntäkin sitten saa panna perseeseen.
Ok
Vierailija kirjoitti:
Kauniit kasvot
Pitkät hiukset
Hoikka / sporttinen
Pituutta 165-175cm
Pitkät sääret/reidet
Laittaitui sopivasti
Käyttää mekkoja kesällä
Rehellinen
Harrastaa liikuntaa
Ei feministi
Ei rasisti
Ei miesvihaaja
Ei homofobiaa
Tukee oikeaa tasa-arvoa
Älykäs
Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoa
Heh, olisin täyttänyt kaikki kohdat, mutta olen feministi. Sori siitä. Tosin listan loppuosasta huomaa, että käsityksesi feminismistä on hyvin kapea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on niin huonoitsetuntoisia, että heidän miehisyytensä kärsii, jos nainen on pitkä. Suunnilleen kaikkialla muualla maailmassa pitkiä naisia arvostetaan. Jopa lyhyiden ihmisten Aasian maissa. Itse asiassa siellä varsinkin arvostetaan! Siellä pitkät vaaleat naiset nostetaan suorastaan jumalattaren asemaan. Italiassa taas on tapana sanoa, että pituus on puoli kauneutta.
Pituus ei ole ainoa. Tuntuu, ettei suomalaisen miehen itsetunto kestä mitään. Toisaalta haaveillaan kauniista, koulutetusta ja menestyvästä naisesta, mutta sitten tosielämässä itsetunto ei kestä, että nainen menestyykin paremmin.
Onneksi on poikkeuksiakin. Olen korkeammin koulutettu, ansaitsen enemmän ja olen pidempi kuin nykyinen mieheni. Hänen ei tarvitse yrittää lytätä minua tai yrittää vähätellä saavutuksiani. Hänelle on hyvä juuri tällaisena.
Jep. Mäkin olin pitkään miehen kanssa, jonka kanssa olimme samalla tulotasolla, hän aavistuksen paremmin tienasi. Kovasti oli arvostava, kehui jne. silloin. Sitten saimme lapsia ja hän jotenkin alkoikin painaa mua uran suhteen alas. Itse hän toki eteni pikkulapsiaikana ja minä häntä kannustin, sparrasin ja viilasin hänen cv:tä. Mutta kun minä halusin perhevapailta työhaastatteluun, ei häneltä tippunut muuta kuin arvio, että ehkä mun ei kannattaisi.
Pidin pääni ja sain työnkin. Sain siinä kiinni hänen palkankorotuksensa, eli taas oli sama tulotaso mun perhevapaista huolimatta. Riidat yltyi ihan mahdottomiksi. Mulla ei olis saanut olla mitään omaa koskaan, olisi vain koko ajan pitänyt olla joko yksin lasten tai koko perheen kanssa. Ja toki vain mun työn piti joustaa lasten asioissa.
Erosin ja nykyään tienaan exääni enemmän (tiedän tulonsa, koska lapset on enemmän mulla ja saan elarit). Lähipiiri aika yksimielisesti diagnosoi, ettei exälläni vain riittänyt itsetunto.
Joku on sanonut jos 80% toiveista täyttyy niin pidä hänestä kiinni. Minun toiveita olisi:
- itsenäinen
- omatoiminen
- luonnollinen
- löytänyt paikkansa yhteiskunnasta
- pystyisi osallistumaan 1/2- maratonille kanssani
- eläinrakas
- ei bilettäjä
- hyvä keskustelija
Nainen huomataan kyllä kun kokonaisuus toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö ihan tosissasi?
Jjuu
Ajatteletko, että 171 senttinen mies välttelee 174 senttistä naista jostain muista kuin itsetuntosyistä?
171cm pariutumisketjun takana jälleen kerran! Go go go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mäkin olin pitkään miehen kanssa, jonka kanssa olimme samalla tulotasolla, hän aavistuksen paremmin tienasi. Kovasti oli arvostava, kehui jne. silloin. Sitten saimme lapsia ja hän jotenkin alkoikin painaa mua uran suhteen alas. Itse hän toki eteni pikkulapsiaikana ja minä häntä kannustin, sparrasin ja viilasin hänen cv:tä. Mutta kun minä halusin perhevapailta työhaastatteluun, ei häneltä tippunut muuta kuin arvio, että ehkä mun ei kannattaisi.
Pidin pääni ja sain työnkin. Sain siinä kiinni hänen palkankorotuksensa, eli taas oli sama tulotaso mun perhevapaista huolimatta. Riidat yltyi ihan mahdottomiksi. Mulla ei olis saanut olla mitään omaa koskaan, olisi vain koko ajan pitänyt olla joko yksin lasten tai koko perheen kanssa. Ja toki vain mun työn piti joustaa lasten asioissa.
Erosin ja nykyään tienaan exääni enemmän (tiedän tulonsa, koska lapset on enemmän mulla ja saan elarit). Lähipiiri aika yksimielisesti diagnosoi, ettei exälläni vain riittänyt itsetunto.
Tyypillistä tuntuu tuo olevan. Olen DI miesvaltaisella alalla. Jätän koulutukseni useimmiten mainitsematta ellei suoraan kysytä, koska joillekin miehille tuntuu olevan kova paikka, että saatan tietää joistain teknisistä asioista heitä enemmän. Palkkanikin on kohtuullinen.
Elän rauhallista ja vaatimatonta elämää, en juurikaan meikkaa ja olen aika harmaavarpunen. Olen lyhyehkö (alle 160 cm) ja normaalipainoinen. Haluan paljon seksiä ja olen aika estoton ja kokeilunhaluinen. Silti tuntuu hankalalta löytää miestä, jonka itsetunto kestäisi elää rinnallani.
Ei omista eläimiä, mutta lapsia ei ole rajattu ulos? Tosin ikäkään ei ole tiedossa (vähän eri tietysti varmaan 40v suhtautuminen jo olemassa oleviin lapsiin kuin 30v). Ei sillä, mä olisin muutenkin alamittainen, mikä myös estää mua olemasta pitkäsäärinen :D