Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?

Vierailija
27.08.2022 |

Aloitan :

-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)

Kommentit (225)

Vierailija
81/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin pitkä ja hoikka kuin lyhyt ja lihava

Vierailija
82/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.

En tiedä olenko :D

Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.

Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.

M

No minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.

Ap

Lahnana makaaminen ei minun kokemukseni mukaan liittyisi pituuteen. Siro voimistelijatyyppinen eli lyhyehkö nainen saattaa muutoin kyetä ja jaksaa liikkua paremmin. Onkohan tuo samoin miestenkin suhteen? Ovathan sirorakenteiset miehet usein parempia tanssijoitakin kuin raskassarjalaiset ...

M

Totta kai on sama miesten suhteen. Katso vaikka kuinka sulavasti ja nopeasti 60 kiloiset nyrkkeilijät liikkuu ja vertaa 100 kiloisten hitauteen ja näennäiseen kömpelyyteen. Ajattele vaikka, 95kg mies jolla erittäin iso kyr pä (sanotaan vaikka 20cm juhlakunnossa). Mutta ei ison kropan koon ja painonsa takia jaksa liikuttaa lantioitaan tarpeeksi nopeasti että nainen saisi orkun. Vertaa 60 kiloiseen mieheen jolla pienempi mutta jaksaa liikkua nopean toistuvasti sängyssä. Otan kyllä sen pienemmän kundin joka kerta, sori vaan.

N29

Nainen saa orkun kun mies tikkaa tarpeeksi nopeasti?

🤣🤣🤣

On kyllä helppo ymmärtää, miksi te friikit olette tänäänkin yksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.

Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.

M

No minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.

Ap

Lahnana makaaminen ei minun kokemukseni mukaan liittyisi pituuteen. Siro voimistelijatyyppinen eli lyhyehkö nainen saattaa muutoin kyetä ja jaksaa liikkua paremmin. Onkohan tuo samoin miestenkin suhteen? Ovathan sirorakenteiset miehet usein parempia tanssijoitakin kuin raskassarjalaiset ...

M

Totta kai on sama miesten suhteen. Katso vaikka kuinka sulavasti ja nopeasti 60 kiloiset nyrkkeilijät liikkuu ja vertaa 100 kiloisten hitauteen ja näennäiseen kömpelyyteen. Ajattele vaikka, 95kg mies jolla erittäin iso kyr pä (sanotaan vaikka 20cm juhlakunnossa). Mutta ei ison kropan koon ja painonsa takia jaksa liikuttaa lantioitaan tarpeeksi nopeasti että nainen saisi orkun. Vertaa 60 kiloiseen mieheen jolla pienempi mutta jaksaa liikkua nopean toistuvasti sängyssä. Otan kyllä sen pienemmän kundin joka kerta, sori vaan.

N29

🤣🤣🤣

lahna miehet kunniaan!

Vierailija
84/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä isoluinen ja superpitkä jtn 190cm on tosi luotaantyöntävä nainen

Vierailija
85/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ap

M

N29

Siitä tulikin mieleeni, että herkkäkohtuiset, vaginismus- ja endometrioositapaukset eivät kyllä pääse naisekseni enää. Ei ole seksi kivaa, kun täytyy koko ajan varoa ettei naista satu.

PMS ei myöskään ole hyväksi.

M

Vierailija
86/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas mies haluaa tasokkaan naisen.

-Yliopistotason koulutus

-lapseton

-ei tatuointeja eikä lävistyksiä

-Treenattu kroppa

-kaunis

Tällainen Nainen myös löytyy.

Vierailija
87/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimisti, utelias, itsevarma, epäitsekäs.

Tykkään itse lihaksikkaista naisista, että jos edellämainitut ja lihakset löytyisi, niin se olisi aika täydellinen.

Kasvoilta semmoinen mikä miellyttää omaa silmää, hiustenväri, pituus jne.. ovat täysin toisarvoisia asioita.

Vierailija
88/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kotiihminen

-tupakaton

-alkoholiton

-liikunnallinen

-helposti lähestyttävä/ei tarpeetonta draamaa

-elämäntavoista johtuen hoikka

Vastineeksi hän saa ehdot täyttävän miehen.

Mihinkään miehestä mieheen hyppineeseen bilehirmuun ei ole viisasta puuttua mikäli jotain kestävää toivot elämässä saavuttavan.

Muutama kaveri sen kokeili ja toinen kärsii kokeilusta vielä 9 vuoden jälkeenkin.

Vierailija
89/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ap

M

N29

🤣🤣🤣

Juu ei kyllä varmasti ollut naisen kirjoittama tuo edellinen kommentti, vaan pienikokoisen (60-kiloisen) miehen.

Vierailija
90/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas mies haluaa tasokkaan naisen.

-Yliopistotason koulutus

-lapseton

-ei tatuointeja eikä lävistyksiä

-Treenattu kroppa

-kaunis

Tällainen Nainen myös löytyy.

En sanoisi että tämä on yleinen standardi ns. tasokkaille miehille. Koulutukseksi riittää amk tai fiksu amiskin kelpaa vielä ja kropan ei tarvitse olla erityisen treenattu, kunhan ei ole täysin treenaamaton löllö.

Akateeminen mies 38v

Vierailija
91/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ehdottomia vaatimuksia mut unelma olisi:

Kauniit kasvot

Pitkät hiukset

Hoikka / sporttinen

Pituutta 165-175cm

Pitkät sääret/reidet

Pyöreä pieni/!keskikokoinen takapuoli

Keskikokoiset tai pienet rinnat

Pukeutuu kivan naisellisesti

Laittaitui sopivasti

Pitää huolta itsestään kaikin tavoin

Käyttää kauniita alusvaatteita

Käyttää mekkoja kesällä

Pitää seksistä sopivissa määrin (2-4 krt viikko)

Rehellinen

Toimeentuleva, eli käy töissä

Harrastaa liikuntaa

Pitää lapsista ja eläimistå, ei kuitenkaan omista eläimiä.

Ei feministi

Ei rasisti

Ei miesvihaaja

Ei homofobiaa

Oikeasti avoin ja suvaitsevainen, muutenkin kuin omista näkökulmistaan (tyypillistä että feministit ovat päinvastaista)

Tukee oikeaa tasa-arvoa

Ymmärtää miehen ja naisen erot

Älykäs

Kykenee hyvään pohtivaan keskusteluun

Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoa

Vierailija
92/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tässä listaa:

- samaa sukupolvea kuin minä

- ei tupakoi eikä tatskoja

- pitkät hiukset ja siniset silmät

- ei ylipainoa mutta ei myöskään kukkakeppi

- seksissä yhteensopiva ja ei liikaa rajoitteita

- mieleltään terve

- ei ripustautuja vaan on omiakin menoja

- osaa olla hiljaakin. Hermot menee jatkuvassa puhetulvassa.

Noilla kriteereillä ei yhtäkään naista ole tullut vastaan. Olen vaativa, myönnän. Siksi en tästä valita vaan itsehän olen itselleni kuopan kaivanut. Toistaiseksi elämä jatkuu satunnaisten seuralaisten kanssa eteenpäin. Voihan se täydellinen nainen joskus tullakin kohdalle ja se on sitten menoa.

Vierailija
93/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Saanut konservatiivisen naisellisen kasvatuksen

- Käy salilla ja syö terveellisestä fitness-ruokaa

- Isot silmät ja täyteläisen symmetriset huulet

Vierailija
94/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ehdottomia vaatimuksia mut unelma olisi:

Kauniit kasvot

Pitkät hiukset

Hoikka / sporttinen

Pituutta 165-175cm

Pitkät sääret/reidet

Pyöreä pieni/!keskikokoinen takapuoli

Keskikokoiset tai pienet rinnat

Pukeutuu kivan naisellisesti

Laittaitui sopivasti

Pitää huolta itsestään kaikin tavoin

Käyttää kauniita alusvaatteita

Käyttää mekkoja kesällä

Pitää seksistä sopivissa määrin (2-4 krt viikko)

Rehellinen

Toimeentuleva, eli käy töissä

Harrastaa liikuntaa

Pitää lapsista ja eläimistå, ei kuitenkaan omista eläimiä.

Ei feministi

Ei rasisti

Ei miesvihaaja

Ei homofobiaa

Oikeasti avoin ja suvaitsevainen, muutenkin kuin omista näkökulmistaan (tyypillistä että feministit ovat päinvastaista)

Tukee oikeaa tasa-arvoa

Ymmärtää miehen ja naisen erot

Älykäs

Kykenee hyvään pohtivaan keskusteluun

Ei äänestä vihreitä tai vasemmistoa

Ei ehdottomia vaatimuksia, mutta lista on pitkä kuin lyhyt novelli😆

Vierailija
95/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain muutama edellytys: käy töissä, on nätti kasvoiltaan ja ottaa suihin ja nielee.

Noiden vastapainoksi minä teen vaikka mitä.

Vierailija
96/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En kaipaa (enää) naisia elämääni, haluan olla yksin. En runkkaa en ajattele seksiä. Tosin seksi tunkee joskus väkisinkin uniin, ja se riittänee vallan hyvin. Olin aikanaan jopa yliseksuaalinen. Silloin tykkäsin sellaisista Bettie Page tyylisistä pinup neitokaisista...

Vierailija
97/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkän naisen on hankalampi olla päällä. Pienikokoinen nainen ratsastaa paljon sujuvammin.

Vierailija
98/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että "vihaa"?

Yleensä miehet haluavat olla samaa pituusluokkaa naisen kanssa, vai oletko todennut jotain muuta?

Itse olen 192 ja en edes huomaa onko joku 174 tai 184 cm pitkä, eivät ylety minua suutelemaan suulle seisten kumminkaan. Yli 70 kiloisia en taas oikein jaksa nostaa.

M

Mikä ihmeen kriteeri tuo muka on? Että jaksaa nostaa? Olen 52-kiloinen, mutta minua ei kukaan mies rupea nostelemaan, tai saa lähteä nostelemaan!

Vierailija
99/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla vain muutama edellytys: käy töissä, on nätti kasvoiltaan ja ottaa suihin ja nielee.

Noiden vastapainoksi minä teen vaikka mitä.

Saako sua panna perseeseen?

Vierailija
100/225 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooopa jooo taas tätä miesten läpinää ja kriteerilistoja, voi huokauksen huokaus! Olihan tämä joku sketsipätkä, olihan??

Kyllä teillä tumputtajilla vissiin on sit varaa valita. Valitkaa oma käsi jatkossakin.

Eihän näitä kriteereitä voi täyttää!

Eipä ole ihme että sinkkuja on pilvin pimein

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme