Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?
Aloitan :
-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)
Kommentit (225)
- akateeminen ja tienaa töissä itse omat rahansa
- ei lapsia eikä halua niitä
- ei elämänhallintaongelmia
- ei fanaattisuutta tai käännyttämistä
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
En tiedä olenko :D
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö ihan tosissasi?
Jjuu
- kiltti
- söpö
- fiksu
- ymmärtää minua
Minä, Niko Petteri olen tarvittaessa top ja futarikundi saisi olla naiseni. Mikkelin Pitiksellä nähdään!
Kohtuu muodokas. Muokkaan loput sitten itse
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Ap on pätkä. Siksi.
Hyvä kotihiiri, tykkää olla kotona ja puutarhassa. Omavaraistelija. Luonto ja eläinrakas. Pikkasen hupsu.
Ulkonäöstä viis, kunhan painoindeksi on sitä luokkaa että polvet ei pauku.
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Voi ihmisparkaa mikä vielä sinun ansaasi astuu rääkättäväksi. Kai sentään maksat terapiat ja psyykelääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö ihan tosissasi?
Jjuu
Ajatteletko, että 171 senttinen mies välttelee 174 senttistä naista jostain muista kuin itsetuntosyistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Voi ihmisparkaa mikä vielä sinun ansaasi astuu rääkättäväksi. Kai sentään maksat terapiat ja psyykelääkkeet?
Siinä vaiheessa kun nainen on miehen syleilyssä, ei paluuta enään ole ja nanen halua ihan itse siihen tilanteeseen. Naisella on perushalu miellyttää miestä. Tuo ei niin vain katoa
mies54v
Kriteerini:
- yhteensopiva luonne
- korkeintaan yhtä pulska kuin minä
- kohtuullisen järkevä, eli ymmärtää mihin henkinen kapasiteetti riittää
- yhteensopivat seksihalut
- ei vahvoja pakkomielteitä, kuten tupakointi, alkoholi, shoppailu ym
Tatuoinnit ja lävistykset - en tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
P.illu on ainoa kriteerini. Kaikki käy.
Käykö neovagina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?
Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.