Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?
Aloitan :
-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)
Kommentit (225)
itseäni lyhyempi ja laihempi ja elättää itsensä
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulkitsevat kriteerit naisvihaksi. :D
Senkun. Tuossa oli äsken ketju "Nainen, mitkä ovat kriteerisi miehelle?" joten sen takia mä tän loin. Tasapuolisuuden nimissä.
Ap
-vähintään 5v nuorempi
ja kyllä ei liian pitkä itseen nähden, se on aika yleinen juttu miehillä kyllä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulkitsevat kriteerit naisvihaksi. :D
Asiallisesta aloituksesta tuli pitkien kirahvien vihapurkausketju
Asiallisesta aloituksesta tuli asiaton ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.
En tiedä olenko :D
Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?
Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.
En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.
Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.
MNo minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.
Ap
Lahnana makaaminen ei minun kokemukseni mukaan liittyisi pituuteen. Siro voimistelijatyyppinen eli lyhyehkö nainen saattaa muutoin kyetä ja jaksaa liikkua paremmin. Onkohan tuo samoin miestenkin suhteen? Ovathan sirorakenteiset miehet usein parempia tanssijoitakin kuin raskassarjalaiset ...
M
Vierailija kirjoitti:
-vähintään 5v nuorempi
ja kyllä ei liian pitkä itseen nähden, se on aika yleinen juttu miehillä kyllä aina.
Sama, en pystyisi olemaan itseäni vanhemman naisen kanssa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kotihiiri, tykkää olla kotona ja puutarhassa. Omavaraistelija. Luonto ja eläinrakas. Pikkasen hupsu.
Ulkonäöstä viis, kunhan painoindeksi on sitä luokkaa että polvet ei pauku.
Hyvä kotihiiri? Eli piika ja toisten passaaja. Ei uraa, ei omaa rahaa?
Tyydyn siihen jonka saan. Varaa valita ei ole.
Ehdottomat no no:t
1) vihervassarius
2 ) Sannan fanittaminen
3) feminismi
-korkeintaan 16 vuotias
terv. Wille
Iältään 18-26-vuotias
Alle 160 cm pitkä
Vela
Hoikka
Söpö
Pitkähiuksinen
Posliini
Ottaa suuhun
Toteuttaa fetissejäni
Neitsyt
Ei tatuointeja
Koulutukseltaan korkeintaan amis
Osaa pelata shakkia
Osaa ratkoa sudokuja
Osaa vähintään viittä eri kieltä
Absolutisti
Lukee mangaa
Katsoo animea
Gamer
Seuraa moottoriurheilun kuninkuusluokkaa (F One)
Seuraa jalkapalloa
Osaa soittaa sähkökitaraa tai rumpuja
Yksikään nainen ei pysty täyttämään tiukkoja kriteerejäni, joten olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku. M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina?
Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.
En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.
Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.
MNo minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.
Ap
kyllä siro on aina mukavampi kyllä pyörittää, ellei sitten ole jokin fetissi että nainen käskee ja mies vikisee
Toisaalta jos nainen on lyhyempi mutta painaa minua enemmän niin se taas on ookoo, yleensä pannu niit kova takaapäin kun niillä yleensä enemmän perzettä nii voi jyyzdää kovaa
Tuo nyt oli ehkä hiukan epähienosti ilmaistu, mutta kyllä tukevahkokin nainen saattaa olla hyvinkin herkullinen takaa päin otettaessa. Harmi kun eivät oikein halua uskoa sitä herkullisuutta ja ujostelevat suotta.
M
Vierailija kirjoitti:
1) vihervassarius
2 ) Sannan fanittaminen
3) feminismi
no noissa piireissä ei taida paljon miesfaneja olla muutenkaan..
ei liian isoja "juntti" tatuointeja
tyyliin aforismeja, pääkalloja, unisieppareita, jne.
jtn söpöjä pieniä voi olla mielenkiintosissa paikoissa, ei ohimolla tai kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vähintään 5v nuorempi
Nuorempana seurustelin useimmiten itseäni hiukan vanhempien naisten kanssa. Nykyään vähän vanhempana totesin että enpä enää teen sitä.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-vähintään 5v nuorempi
Nuorempana seurustelin useimmiten itseäni hiukan vanhempien naisten kanssa. Nykyään vähän vanhempana totesin että enpä enää teen sitä.
M
nuorena jtn 18-20v oli hienoo jos sai pari v vanhemman naisen sänkyyn nykyään ehdoton nounou
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lahnana makaaminen ei minun kokemukseni mukaan liittyisi pituuteen. Siro voimistelijatyyppinen eli lyhyehkö nainen saattaa muutoin kyetä ja jaksaa liikkua paremmin. Onkohan tuo samoin miestenkin suhteen? Ovathan sirorakenteiset miehet usein parempia tanssijoitakin kuin raskassarjalaiset ...
M
Totta kai on sama miesten suhteen. Katso vaikka kuinka sulavasti ja nopeasti 60 kiloiset nyrkkeilijät liikkuu ja vertaa 100 kiloisten hitauteen ja näennäiseen kömpelyyteen. Ajattele vaikka, 95kg mies jolla erittäin iso kyr pä (sanotaan vaikka 20cm juhlakunnossa). Mutta ei ison kropan koon ja painonsa takia jaksa liikuttaa lantioitaan tarpeeksi nopeasti että nainen saisi orkun. Vertaa 60 kiloiseen mieheen jolla pienempi mutta jaksaa liikkua nopean toistuvasti sängyssä. Otan kyllä sen pienemmän kundin joka kerta, sori vaan.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) vihervassarius
2 ) Sannan fanittaminen
3) feminismino noissa piireissä ei taida paljon miesfaneja olla muutenkaan..
Kyllä pienet punatukkaiset kommunistitytöt ovat miehistä kiinnostuneita, tosin heille ei saa sanoa ihan mitä vaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on niin huonoitsetuntoisia, että heidän miehisyytensä kärsii, jos nainen on pitkä. Suunnilleen kaikkialla muualla maailmassa pitkiä naisia arvostetaan. Jopa lyhyiden ihmisten Aasian maissa. Itse asiassa siellä varsinkin arvostetaan! Siellä pitkät vaaleat naiset nostetaan suorastaan jumalattaren asemaan. Italiassa taas on tapana sanoa, että pituus on puoli kauneutta.
Höpöhöpö. Aasiassa, jossa ihmiset ovat vähän lyhyempiä kuin Pohjoismaissa, pitkät naiset herättävät kiinnostusta samalla tavalla kuin sirkuseläimet.
Jaa jaa.. mun mies on mua lyhyempi. Olen 164cm.