Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?

Vierailija
27.08.2022 |

Aloitan :

-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)

Kommentit (225)

Vierailija
61/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta aika erikoinen reaktio kun yksi mies ei pidä pitkistä naisista.

Teistähän kukaan ei väitä että lyhyemmät miehet ovat vähemmän seksikköitä kuin pitkät.

Eiku...

Jaa jaa.. mun mies on mua lyhyempi. Olen 164cm.

Vierailija
62/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni lyhyempi ja laihempi ja elättää itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulkitsevat kriteerit naisvihaksi. :D

Senkun. Tuossa oli äsken ketju "Nainen, mitkä ovat kriteerisi miehelle?" joten sen takia mä tän loin. Tasapuolisuuden nimissä.

Ap

Vierailija
64/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vähintään 5v nuorempi

ja kyllä ei liian pitkä itseen nähden, se on aika yleinen juttu miehillä kyllä aina.

Vierailija
65/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulkitsevat kriteerit naisvihaksi. :D

Asiallisesta aloituksesta tuli pitkien kirahvien vihapurkausketju

Asiallisesta aloituksesta tuli asiaton ketju.

Vierailija
66/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.

En tiedä olenko :D

Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.

Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.

M

No minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.

Ap

Lahnana makaaminen ei minun kokemukseni mukaan liittyisi pituuteen. Siro voimistelijatyyppinen eli lyhyehkö nainen saattaa muutoin kyetä ja jaksaa liikkua paremmin. Onkohan tuo samoin miestenkin suhteen? Ovathan sirorakenteiset miehet usein parempia tanssijoitakin kuin raskassarjalaiset ...

M

Vierailija
67/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-vähintään 5v nuorempi

ja kyllä ei liian pitkä itseen nähden, se on aika yleinen juttu miehillä kyllä aina.

Sama, en pystyisi olemaan itseäni vanhemman naisen kanssa suhteessa.

Vierailija
68/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kotihiiri, tykkää olla kotona ja puutarhassa. Omavaraistelija. Luonto ja eläinrakas. Pikkasen hupsu.

Ulkonäöstä viis, kunhan painoindeksi on sitä luokkaa että polvet ei pauku.

Hyvä kotihiiri? Eli piika ja toisten passaaja. Ei uraa, ei omaa rahaa?

Vierailija
69/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyn siihen jonka saan. Varaa valita ei ole.

Vierailija
70/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomat no no:t

1) vihervassarius

2 ) Sannan fanittaminen

3) feminismi

Vierailija
71/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-korkeintaan 16 vuotias

terv. Wille

Vierailija
72/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iältään 18-26-vuotias

Alle 160 cm pitkä

Vela

Hoikka

Söpö

Pitkähiuksinen

Posliini

Ottaa suuhun

Toteuttaa fetissejäni

Neitsyt

Ei tatuointeja

Koulutukseltaan korkeintaan amis

Osaa pelata shakkia

Osaa ratkoa sudokuja

Osaa vähintään viittä eri kieltä

Absolutisti

Lukee mangaa

Katsoo animea

Gamer

Seuraa moottoriurheilun kuninkuusluokkaa (F One)

Seuraa jalkapalloa

Osaa soittaa sähkökitaraa tai rumpuja

Yksikään nainen ei pysty täyttämään tiukkoja kriteerejäni, joten olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku. M27

Vierailija
73/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.

Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.

M

No minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.

Ap

kyllä siro on aina mukavampi kyllä pyörittää, ellei sitten ole jokin fetissi että nainen käskee ja mies vikisee

Toisaalta jos nainen on lyhyempi mutta painaa minua enemmän niin se taas on ookoo, yleensä pannu niit kova takaapäin kun niillä yleensä enemmän perzettä nii voi jyyzdää kovaa

Tuo nyt oli ehkä hiukan epähienosti ilmaistu, mutta kyllä tukevahkokin nainen saattaa olla hyvinkin herkullinen takaa päin otettaessa. Harmi kun eivät oikein halua uskoa sitä herkullisuutta ja ujostelevat suotta.

M

Vierailija
74/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) vihervassarius

2 ) Sannan fanittaminen

3) feminismi

no noissa piireissä ei taida paljon miesfaneja olla muutenkaan..

Vierailija
75/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liian isoja "juntti" tatuointeja

tyyliin aforismeja, pääkalloja, unisieppareita, jne.

jtn söpöjä pieniä voi olla mielenkiintosissa paikoissa, ei ohimolla tai kaulassa.

Vierailija
76/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vähintään 5v nuorempi

Nuorempana seurustelin useimmiten itseäni hiukan vanhempien naisten kanssa. Nykyään vähän vanhempana totesin että enpä enää teen sitä.

M

Vierailija
77/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-vähintään 5v nuorempi

Nuorempana seurustelin useimmiten itseäni hiukan vanhempien naisten kanssa. Nykyään vähän vanhempana totesin että enpä enää teen sitä.

M

nuorena jtn 18-20v oli hienoo jos sai pari v vanhemman naisen sänkyyn nykyään ehdoton nounou 

Vierailija
78/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ap

Lahnana makaaminen ei minun kokemukseni mukaan liittyisi pituuteen. Siro voimistelijatyyppinen eli lyhyehkö nainen saattaa muutoin kyetä ja jaksaa liikkua paremmin. Onkohan tuo samoin miestenkin suhteen? Ovathan sirorakenteiset miehet usein parempia tanssijoitakin kuin raskassarjalaiset ...

M

Totta kai on sama miesten suhteen. Katso vaikka kuinka sulavasti ja nopeasti 60 kiloiset nyrkkeilijät liikkuu ja vertaa 100 kiloisten hitauteen ja näennäiseen kömpelyyteen. Ajattele vaikka, 95kg mies jolla erittäin iso kyr pä (sanotaan vaikka 20cm juhlakunnossa). Mutta ei ison kropan koon ja painonsa takia jaksa liikuttaa lantioitaan tarpeeksi nopeasti että nainen saisi orkun. Vertaa 60 kiloiseen mieheen jolla pienempi mutta jaksaa liikkua nopean toistuvasti sängyssä. Otan kyllä sen pienemmän kundin joka kerta, sori vaan.

N29

Vierailija
79/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) vihervassarius

2 ) Sannan fanittaminen

3) feminismi

no noissa piireissä ei taida paljon miesfaneja olla muutenkaan..

Kyllä pienet punatukkaiset kommunistitytöt ovat miehistä kiinnostuneita, tosin heille ei saa sanoa ihan mitä vaan.

M

Vierailija
80/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on niin huonoitsetuntoisia, että heidän miehisyytensä kärsii, jos nainen on pitkä. Suunnilleen kaikkialla muualla maailmassa pitkiä naisia arvostetaan. Jopa lyhyiden ihmisten Aasian maissa. Itse asiassa siellä varsinkin arvostetaan! Siellä pitkät vaaleat naiset nostetaan suorastaan jumalattaren asemaan. Italiassa taas on tapana sanoa, että pituus on puoli kauneutta.

Höpöhöpö. Aasiassa, jossa ihmiset ovat vähän lyhyempiä kuin Pohjoismaissa, pitkät naiset herättävät kiinnostusta samalla tavalla kuin sirkuseläimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi