Luulin olevani ihan hyvännäköinen, kunnes näin itseni kuvassa
Siis jonkun muun kuin itseni ottamassa. Olinkin oksettavan ruma. Hyi hitto.
Kommentit (18)
Muiden ottamissa kuvissa oon kans aina ihan jäätävän kamala. Ei kiva
Niinhän käy usein... kaikkia ei kamera rakasta vaikka ihan hyvännäköinen onkin, aina joku ihan pöljä ilme mullakin.
Sama. Muiden kommentit (=kehut) ovat kuitenkin linjassani mielikuvani kanssa itsestäni, mutta olen kuvissa ruma. Outoa.
Olen ihan hyvin säilynyt 45-vuotias nainen kunnes näin itseni videokuvassa. Apua, silmät lommolla, naama valahtanut yms. Ei näy peilistä tuo.
Peilikuvaankaan ei voi luottaa kun se valehtelee.
Miesystävänikin on komea omasta ja varmasti muidenkin mielestä, mutta ei näytä kuvissa yhtä hyvältä. Ei sillä sinänsä ole mitään väliä.
Etenkin passikuvan näkemiseen pitää henkisesti varautua pitkään ennenkuin katsoo.
Kävin tänään passikuvassa, ja jestas mikä suohirviö kuvasta katselee. Parin viikon päästä sitä saa ihailla passista. Valokuvissa valotus tekee tepposia , ei me varmasti ihan niin hirveiltä oikeasti näytetä.
Ottakaa huomioon että muut ei välttämättä omaa silmää ottaa valokuvia, tai on itsekeskeisiä ja ei välitä teidän ulkonäöstä niissä kuvissa. Miten luulette ammattivalokuvaajan ottaneen aina "hyvät" koulukuvat jne. toki siitähän maksetaankin. Tai miks julkkiksilla on tietty poseeraus tai tyylikkäät vaatteet just otollisissa olosuhteissa ja kuvissa?
Vastaus: Kun kuvaatte itteänne, se imartelu ei oo pahasta, jokanen tuntee omat parhaat puolensa kuvatessa. Jossakin tilanteessa saatat olla itselles epäsopivassa kuvausasennossa ja muut kuvaa hassuja kuvia.
Joskus ajttelen että miks otan muista ihan hyviä kuvia, mutta moni ottaa itestä ja muista tosi huonoja. Ihmisten hahmotuskykyki on myös huonontunu digiaikana.
Mä oon kans ihminen jota sanotaan ikäiseksern kauniiksi (50v ).
Peilikuvasni vielä siedän mutta ihan järkkyä miltä mäytän valikuvissa nykyään. En meinaa tunnistaa itseäni.
Tosin kyllä huono itsetuntoisena inhoankin kuvattavana oloa. Ärsyttää kun joka paikassa otetaan nykyään kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään passikuvassa, ja jestas mikä suohirviö kuvasta katselee. Parin viikon päästä sitä saa ihailla passista. Valokuvissa valotus tekee tepposia , ei me varmasti ihan niin hirveiltä oikeasti näytetä.
Kaveri kuitenkin näytti ihan itseltään ja hyvältä samassa kuvassa missä minä näytin silmättömältä pallopäältä..
Ap
Onneksi nykyisin sentään voi kieltää kuvaamisen, jos vain ehtii. Tai ainakin julkaisemisen.
Muinaisempina aikoina eräs tuttu, jonka oli pakko kuvata, koska se oli hänen harrastuksensa, lähetti kerran nipun minusta ottamiaan kuvia. Olin kieltänyt kuvaamisen, enkä tosiaan näyttänyt hyvältä, koska v-tutti. Revin roskiiin koko pinkan. Enkä kiittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kuitenkin näytti ihan itseltään ja hyvältä samassa kuvassa missä minä näytin silmättömältä pallopäältä..
Ap
Teidän luusto ja piirteet eroavat toisistanne. Valaistus kuvassa sopi toiselle, ja toiselle taas se toi epäedullisen ulkonäön.
Sama täällä. Luulen olevani ihan hyvänkin näköinen ikäisekseni, kunnes nään valokuvan itsestäni ja totuus paljastuu: järkyttävän näköinen muori.
Joo peili ei kyllä kerro totuutta. Totuus iskee kuvissa ja videoissa.
Niinpä. Ja kuitenkin haluut top 1% uroon.
"Kun muut ei kiinnosta".
Vmp
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja kuitenkin haluut top 1% uroon.
"Kun muut ei kiinnosta".
Vmp
No en todellakaan. Mutta en kelpuuta myöskään ylipainoista tai epäsiistiä miestä.
Ap
Sama käynyt täällä...