Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?

Vierailija
27.08.2022 |

Aloitan :

-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.

En tiedä olenko :D

Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

Mistä päättelet että "vihaa"?

Yleensä miehet haluavat olla samaa pituusluokkaa naisen kanssa, vai oletko todennut jotain muuta?

Itse olen 192 ja en edes huomaa onko joku 174 tai 184 cm pitkä, eivät ylety minua suutelemaan suulle seisten kumminkaan. Yli 70 kiloisia en taas oikein jaksa nostaa.

M

Jos menisit tinderiin ja joku olisi kasvoista tosi nätti, olisiko sitten turn off jos nainen on sinua pidempi?

En tiedä, en usko. En ole vuosiin tavannut läheskään itseni pituista naista, joten en osaa varmaksi sanoa. Ajatuksena ei kumminkaan ole turn off. Itse olen melko romuluinen, joten todennäköisesti tuo pitkä nainen olisi mielestäni siro kumminkin.

-sama

Vierailija
42/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Koska olen itse 172cm.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta aika erikoinen reaktio kun yksi mies ei pidä pitkistä naisista.

Teistähän kukaan ei väitä että lyhyemmät miehet ovat vähemmän seksikköitä kuin pitkät.

Eiku...

Vierailija
44/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

Pitkät naiset on hevosmaisia.

Pitkä ja siro on naisellista. Pitkä ja romuluinen/paksu on vähemmän naisellista.

Pidän naisellisista naisista.

M

Voisin heittää tänne vaikka kuinka monen pitkän, kauniin ulkomaalaisen naisen someprofiilin. Puhun ihan useista kymmenistä naisista, jotka kaikki ovat mielestäni tosi kauniita. Pitkät hiukset, kauniit kasvot, kaunis hymy, hoikkia, hyväkroppaisia ja pitkäsäärisiä. En kuitenkaan viitsi alkaa tällä palstalla sellaisia kaikkien kommentoitavaksi jakamaan.

Mutta ei pidä paikkaansa, että pitkät naiset eivät olisi naisellisia! Ei todellakaan! Nuo naiset ovat Naisellisia isolla N:llä!

Kenelle kommentoit? Kirjoitin että pitkä ja siro on naisellista - mitä luet?

Vierailija
45/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pituus ei olekaan ongelma?

Mahtavaa!

Minä pidän pitkistä naisista. Siis yli 175cm tai mieluummin yli 180cm. Ei ole itsetunto-ongelmia asian kanssa.

Olen itse 171cm, mutta pituushan ei ollut ongelma.

Vierailija
46/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on niin huonoitsetuntoisia, että heidän miehisyytensä kärsii, jos nainen on pitkä. Suunnilleen kaikkialla muualla maailmassa pitkiä naisia arvostetaan. Jopa lyhyiden ihmisten Aasian maissa. Itse asiassa siellä varsinkin arvostetaan! Siellä pitkät vaaleat naiset nostetaan suorastaan jumalattaren asemaan. Italiassa taas on tapana sanoa, että pituus on puoli kauneutta.

Omia remontteja ne italialaiset eivät maksa vaan laittaa laskun muille. Lisäksi italialaisilla on pitkä, koukkumainen nokka, josta väkisinkin tulee mieleen se piirrettyjen virnistävä konna.

Vierailija
47/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen itse 172cm.

Ap

Pari senttiä pidempi nainen korkokengissä on jo päätä pidempi, mikä ei oikein ole optimi useimpien miesten makuun. Eli kohtuullinen kriteeri, noin äkkinäiseksi ulkoiseksi kriteeriksi.

M

Vierailija
48/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.

Vierailija
49/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa mitään naisia, mutta 171cm miehenä ei tunnu hyvältä jos nainen huomattavasti pitempi. Lisäksi seksihän onnistuu parhaiten samanpituisten kanssa.

Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.

M

Vierailija
50/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 150 - 190 cm

- Suht.koht. normaalipainoinen

- Arvomaailma riittävän samankaltainen

T. Vaatimaton ja joustava mies 😊 (20v. naimisissa)

Vierailija
51/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai p*niksessä?

Vierailija
52/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet että "vihaa"?

Yleensä miehet haluavat olla samaa pituusluokkaa naisen kanssa, vai oletko todennut jotain muuta?

Itse olen 192 ja en edes huomaa onko joku 174 tai 184 cm pitkä, eivät ylety minua suutelemaan suulle seisten kumminkaan. Yli 70 kiloisia en taas oikein jaksa nostaa.

M

Pitkätkin vai olla tosi siro. Itse painen 61 kiloa

Jos joskus huomaat jonkun 192 pituisen salskean miehen tuijottavan sinua niin se voin olla minä...

M

Vierailija
53/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei motkota ja yritä neuvoo joka tilanteessa

-ei liian pitkä (alle 170cm)

-naamalla ei nii väliä mutta suht. hoikka tarvii olla

-tykkää laittaa itteensä (meikit/vaatteet)

-tuntee yleistietoa esim. politiikkaa

Vierailija
54/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 150 - 190 cm

- Suht.koht. normaalipainoinen

- Arvomaailma riittävän samankaltainen

T. Vaatimaton ja joustava mies 😊 (20v. naimisissa)

toivottavasti löydät vielä tuollasen naisen, koeta kärsiä liitossa siihen asti

Vierailija
55/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen lyhyydestä ei ole koskaan ollut haittaa, itseäni pidempää en ole koskaan tavannut seksin puitteissa.

M

No minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.

Ap

Vierailija
56/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

No minä olen monesti, ja pitempi nainen on yleensä myös painavampi joten ei oikein tuu mitään asentojen vaihtelusta, nainen ei jaksa ratsastaa vaan makaa lahnana, ei myöskään osaa nopeatempoista paneskelua mikä täälleen lyhyellä miehellä luonnistuisi helposti samanpituisen ja painoisen kanssa.

Ap

kyllä siro on aina mukavampi kyllä pyörittää, ellei sitten ole jokin fetissi että nainen käskee ja mies vikisee

Vierailija
57/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ap

kyllä siro on aina mukavampi kyllä pyörittää, ellei sitten ole jokin fetissi että nainen käskee ja mies vikisee

Toisaalta jos nainen on lyhyempi mutta painaa minua enemmän niin se taas on ookoo, yleensä pannu niit kova takaapäin kun niillä yleensä enemmän perzettä nii voi jyyzdää kovaa

Vierailija
58/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulkitsevat kriteerit naisvihaksi. :D

Vierailija
59/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ihmeempiä kriteerejä, jokainen on yksilö ja sen mukaan mennään.

Vierailija
60/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulkitsevat kriteerit naisvihaksi. :D

Asiallisesta aloituksesta tuli pitkien kirahvien vihapurkausketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän