Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitkä ovat kriteerisi naiselle?

Vierailija
27.08.2022 |

Aloitan :

-ei liian pitkä max 174cm
-hoikka
-pitää huolta ulkonäöstään, meikkaa
-ei valmista tai syö ylenpalttisesti roskaruokaa
-ei alkoholi tai huumeongelmaa
-tykkää seksistä ja suuseksistä
-ansaitsee omat rahansa
-ei näkyviä tatuointeja eikä varsinkaan lävistyksiä
-luonteeltaan kiva, ei diagnooseja kuten bibolaari, narsissi (adhd ok kunhan lääkitys)

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtuu muodokas. Muokkaan loput sitten itse

mies54v

Voi ihmisparkaa mikä vielä sinun ansaasi astuu rääkättäväksi. Kai sentään maksat terapiat ja psyykelääkkeet? 

Siinä vaiheessa kun nainen on miehen syleilyssä, ei paluuta enään ole ja nanen halua ihan itse siihen  tilanteeseen. Naisella on perushalu miellyttää miestä. Tuo ei niin vain katoa

mies54v

No terveillä naisilla ei todellakaan ole mitään perushalua miellyttää miestä. :D Varsinkaan, jos mies ei sitä ansaitse.

Vierailija
22/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on niin huonoitsetuntoisia, että heidän miehisyytensä kärsii, jos nainen on pitkä. Suunnilleen kaikkialla muualla maailmassa pitkiä naisia arvostetaan. Jopa lyhyiden ihmisten Aasian maissa. Itse asiassa siellä varsinkin arvostetaan! Siellä pitkät vaaleat naiset nostetaan suorastaan jumalattaren asemaan. Italiassa taas on tapana sanoa, että pituus on puoli kauneutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Pitkät naiset ovat yleensä älykkäitä.

En tiedä olenko :D

Entä tiedätkö pituutesi ja ikäsi?

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

Pitkät naiset on hevosmaisia.

Vierailija
24/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla ihan oikea nainen ja ei rasittava saati hävettävä.

Tiedän, hankala yhtälö.

Vierailija
25/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- fitness-mallin tai aitajuoksijan ulkonäkö

- lempeä ja kiltti luonne

- tykkää matkustella, mutta viihtyy myös kotona

- tykkää somettaa ja sisustaa (naisellista jotenkin), mutta ei ole niiden orja

- pitkät hiukset, väh. olkapäille

- joku oikea ammatti (hoitaja, kaupan täti jne.)

- osaa juopotella sopivasti, vetämättä perceitä tai muuten överiksi

Vierailija
26/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tissit ja perät pitää tietysti olla ja sit toosa et pääsee tuuppaan.

Ja oishan se naamakin hyvä olla jonkun näkönen. Tai ei sillä oikeestaan ole väliä. Sisäinen kauneus on tärkein.

Vierailija
27/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kotihiiri, tykkää olla kotona ja puutarhassa. Omavaraistelija. Luonto ja eläinrakas. Pikkasen hupsu.

Ulkonäöstä viis, kunhan painoindeksi on sitä luokkaa että polvet ei pauku.

Jee, minä! :3

Vierailija
28/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkänä naisena mietin miksei saa olla yli 174cm? : ) Kärsiikö oma itsetunto vai pidätkö muuten vain pitkiä naisia rumina? 

Taitaa kuitenkin olla yleisempää niin päin ettei pitkälle naiselle käy lyhyt mies.

Hassua kuinka te naiset ette silloin puhu huonosta itsetunnosta.

Miksiköhän?

Vierailija
29/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kuitenkin olla yleisempää niin päin ettei pitkälle naiselle käy lyhyt mies.

Hassua kuinka te naiset ette silloin puhu huonosta itsetunnosta.

Miksiköhän?

Mun mies on 173cm

Vierailija
30/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 29v ja 182cm pitkä. Mutta eipä oo ollut miehistä pulaa. Sen takia mietin miksi AP vihaa pitkiä naisia.

Mistä päättelet että "vihaa"?

Yleensä miehet haluavat olla samaa pituusluokkaa naisen kanssa, vai oletko todennut jotain muuta?

Itse olen 192 ja en edes huomaa onko joku 174 tai 184 cm pitkä, eivät ylety minua suutelemaan suulle seisten kumminkaan. Yli 70 kiloisia en taas oikein jaksa nostaa.

M

Vierailija
31/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luiseva, nahkainen ja notkea

Vierailija
32/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet haluavat olla samaa pituusluokkaa naisen kanssa, vai oletko todennut jotain muuta?

Itse olen 192 ja en edes huomaa onko joku 174 tai 184 cm pitkä, eivät ylety minua suutelemaan suulle seisten kumminkaan. Yli 70 kiloisia en taas oikein jaksa nostaa.

M

Jos menisit tinderiin ja joku olisi kasvoista tosi nätti, olisiko sitten turn off jos nainen on sinua pidempi?

Vierailija
33/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja siro on naisellista. Pitkä ja romuluinen/paksu on vähemmän naisellista.

Pidän naisellisista naisista.

M

Vierailija
34/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Pitkätkin vai olla tosi siro. Itse painen 61 kiloa

Vierailija
35/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee niska kipeäksi jos joutuu katsomaan liikaa yläviistoon. Päät samalla tasolla on paras.

Vierailija
36/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska! Minäkin tykkään nauraa välillä. Vähän sarkastinen huumori miellyttää, ei niinkään sellainen hassuttelu.

Tykkää pitkistä keskusteluista illan pimetessä. Omaa omia mielipiteitä ja näkökantoja, ja osaa tuoda ne perustellusti esille.

Ehdottomasti tasa-arvon kannattaja, myös parisuhteessa.

Ei liian ekstrovertti ettei olla liian erilaisia.

Tykkää myös viedä seksissä. Saa olla dominoivan puoleinenkin.

Ulkonäöllisesti eniten tykkään vahvan oloisista naisista jotka perinnemiehet kokevat uhkina. Saa olla pitkäkin, mutta ei ole pakko. Kunhan ei koe tärkeäksi että mies on pidempi.

Pitää luonnosta, tykkää lähteä seuraksi luontopolulla ja vielä parempi jos yöksikin.

Ei materialisti ja statuksen perässä juoksija, mutta hoitaa asiansa kunnolla.

Osaa tehdä elämästä hyvää nyt, sen sijaan että "kumpa meillä olisi...".

Ei pieniä lapsia, tai jos on niin ei ole etsimässä uutta isähahmoa perheeseen.

Saa olla lemmikkieläimiä, mutta lemmikkihulluus ei ole positiivinen asia, eikä se jos lemmikkejä trimmataan kuin sisustusesineitä söpön näköisiksi.

Muodokas peppu on plussaa :) Pakko myöntää että olen ns. peppumiehiä. Shoot me.

Vierailija
37/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Pitkätkin vai olla tosi siro. Itse painen 61 kiloa

Mä olen mies ja painan 55 kg.

Vierailija
38/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee niska kipeäksi jos joutuu katsomaan liikaa yläviistoon. Päät samalla tasolla on paras.

katso sitten rintoihin Ei haittaa.

Vierailija
39/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on niin huonoitsetuntoisia, että heidän miehisyytensä kärsii, jos nainen on pitkä. Suunnilleen kaikkialla muualla maailmassa pitkiä naisia arvostetaan. Jopa lyhyiden ihmisten Aasian maissa. Itse asiassa siellä varsinkin arvostetaan! Siellä pitkät vaaleat naiset nostetaan suorastaan jumalattaren asemaan. Italiassa taas on tapana sanoa, että pituus on puoli kauneutta.

Pituuden korostaminen suuntaan tai toiseen on todella passé myös Etelä-Euroopassa.

Vierailija
40/225 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja siro on naisellista. Pitkä ja romuluinen/paksu on vähemmän naisellista.

Pidän naisellisista naisista.

M

Voisin heittää tänne vaikka kuinka monen pitkän, kauniin ulkomaalaisen naisen someprofiilin. Puhun ihan useista kymmenistä naisista, jotka kaikki ovat mielestäni tosi kauniita. Pitkät hiukset, kauniit kasvot, kaunis hymy, hoikkia, hyväkroppaisia ja pitkäsäärisiä. En kuitenkaan viitsi alkaa tällä palstalla sellaisia kaikkien kommentoitavaksi jakamaan.

Mutta ei pidä paikkaansa, että pitkät naiset eivät olisi naisellisia! Ei todellakaan! Nuo naiset ovat Naisellisia isolla N:llä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi