Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihminen kuolee, mihin mieli siirtyy?

Vierailija
27.08.2022 |

Alkaako mieli leijailemaan ilmassa kun ihminen kuolee?!!!!

Kommentit (733)

Vierailija
401/733 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups, väärään ketjuun!

Vierailija
402/733 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten Arto Paasilinna kuvasi kirjassaan. Hetken aikaa tietoisuus säilyy ruumiin ulkopuolella kunnes kadota tupsahtaa olemattomiin....

Energia ei katoa. Missä ikinä onkin, jotta voisi sieltä kadota.

Jos poltat kuution puuta talvella, niin kohta sinulla on yhtä kylmä kuin ennenkin ja kuutio puuta vain "katosi" savuna ilmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/733 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieli jää eloon, koska mieli on osa maailmankaikkeuden laajuista tietoisuuden kenttää, se ei tarvitse ollenkaan fyysistä elävää kehoa. Mieli on se tietoinen osa ihmistä ja kaikkein perustavin osa ns. minää.

Tiede ei tajua mitään tietoisuudesta.

Mitäs jos kuoleella on muistisairauksia, tai ajatukset muutenkin hapertuneet? Ainakin suurin osa on muuttunut kyyniseksi. Tuollaiset sielutko vaeltaa maailmankaikkeudessa, äärettömän ajan. Ei kuulosta mukavalle.

Hyvä kysymys, mutta kyllähän ihmisen perusolemus säilyy, vaikka esim. nukkuu välillä.

Vierailija
404/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
405/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen että mieli on osa fyysistä ihmistä ja vain ihmisten luoma käsite tietyille asioille, mutta sielu sen sijaan siirtyy kehon kuollessa seuraavaan vaiheeseen ja on kuolematon. Se uskooko tähän vai ei on kiinni ihmisestä itsestään.

Tuota kun jää oikein miettimiään niin onpas oikeastaan aika kaunis ajatus. 

Vierailija
406/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortintekijän/kannattajan, homon, transitsensä silpojan, bissen, kommunistin, sosialistin, vihreän, Raamatun hylänneen valtionkirkon tapa kristityn, ateistin ja pakanan sielu siirtyvät Helvetin ikuiseen tuleen.

Vierailija
407/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abortintekijän/kannattajan, homon, transitsensä silpojan, bissen, kommunistin, sosialistin, vihreän, Raamatun hylänneen valtionkirkon tapa kristityn, ateistin ja pakanan sielu siirtyvät Helvetin ikuiseen tuleen.

Taidat itse joutua helvettiin. 😂

Vierailija
408/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, vain otsikon.

Tämä sattui minulle kun olin 24vuotias, olin nukkumassa, mies vieressä, poika omassa

sängyssään. Heräsin siihen että leijailin lattianrajassa, pian katossa, kiertelin ympäri huonetta, 

aivan kuin päivänvalossa vaikka oli pilkkopimeää talviaikaan. Millon lattialla, milloin katonrajassa,

sitten olin menossa ulos ovesta, ovi oli raollaan tällöin ikäänkuin "heräsin" siinä ovenraossa ja totesin 

että minun täytyy päästä takaisin, kaikki oli valoisaa joten näin mieheni ja poikani, koko huoneen tarkkaan ja  joku voima alkoi vetää minua taaksepäin sänkyä kohden, ja solahdin "itseeni" päälaen kautta, ja se tuntui navassa asti. Siis meneminen itseeni oli kuin pumpun painallus päälaella, ei koskenut. heräsin oikeasti siihen ja pähkäilin ihmettä, tämä tapahtui parin yön päästä uudelleen ja pääsin takaisin kun heti löin esteen, että en halua tätä. Ennätin kuitenkin pyöriä huoneen lattialla, seinillä, kuin etsin tietä ulos. Takaisin pääsin samalla lailla. Sen jälkeen rukoilin ja pyysin että en tätä enää koskaan halua. Eikä ole sattunut enää tätä ilmiötä. En tiedä mistä tuo johtui, henkistä tietä olen kulkenut ja isänikin kuoltuaan tuli herättämään ja sanomaan viimeiset sanansa aivan ääneen pari vuotta myöhemmin kuolinhetkellään..

Vierailija
409/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla käsitysasioissa eroja. Vaikka kaikki on yhteistä niinkuin maapallomme ja universumi.  Ja se kroppa kokonaisuudessaan aikamoinen koneisto joka oireilee eri tavoin.

Ihminen tuntee vahvasti sydämessä ja tunteistahan tässä on kyse ei aivojen tietoisuudesta tai mistään muusta vaan siitä että nimenomaan sydämellä tunnetaan. Siksi itse epäilen sielun olevan siellä. Pää johtaa ajattelua ja toimintaa sydän elämää kierrättäen verta. Eivät pärjää ilman toinen toistaan.

No ei edelleenkään tunne. Montako vıtun kertaa tämä täytyy teille ääliöille rautalangasta vääntää? Mitään vıtun sieluja tai muutakaan hihhulien höpöpaskaa ei myöskään ole olemassa.

Montako kertaa pitää sanoa että että tieteesi ei selitä ja mittaa kaikkea.

Uskovaisten kanssa väittely on ajanhukkaa ja turhaa sen moni "fiksu" tajuaa aika nopeasti ja lopettaa sen.

Haluatko keskustella kanssani suhteellisuusteoriasta, informaationsiirrosta eri tilojen välillä, ajan olemuksesta sekä siitä, millä ehdoilla tässä systeemissä on olemassa kaikkitietävä jumala?

Vierailija
410/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taitaa olla käsitysasioissa eroja. Vaikka kaikki on yhteistä niinkuin maapallomme ja universumi.  Ja se kroppa kokonaisuudessaan aikamoinen koneisto joka oireilee eri tavoin.

Ihminen tuntee vahvasti sydämessä ja tunteistahan tässä on kyse ei aivojen tietoisuudesta tai mistään muusta vaan siitä että nimenomaan sydämellä tunnetaan. Siksi itse epäilen sielun olevan siellä. Pää johtaa ajattelua ja toimintaa sydän elämää kierrättäen verta. Eivät pärjää ilman toinen toistaan.

No ei edelleenkään tunne. Montako vıtun kertaa tämä täytyy teille ääliöille rautalangasta vääntää? Mitään vıtun sieluja tai muutakaan hihhulien höpöpaskaa ei myöskään ole olemassa.

Montako kertaa pitää sanoa että että tieteesi ei selitä ja mittaa kaikkea.

Uskovaisten kanssa väittely on ajanhukkaa ja turhaa sen moni "fiksu" tajuaa aika nopeasti ja lopettaa sen.

Haluatko keskustella kanssani suhteellisuusteoriasta, informaationsiirrosta eri tilojen välillä, ajan olemuksesta sekä siitä, millä ehdoilla tässä systeemissä on olemassa kaikkitietävä jumala?

Jumala on ihmisen älyn ulottumattomissa. On jotenkin liikuttavaa kun joku yrittää selittää mitä Jumala voi tehdä tai miten Jumala voi olla olemassa. Kaiken lisäksi nämä selittäjät vielä kuvittelevat ymmärtäneensa "perimmäisenä totuuden". Uskovien piirissä puhutaan "aikuisen uskosta" vaikka todellisuudesta kyse on epäuskosta jos ei voi hyväksyä neitseestä syntymistä tai Jeesuksen tekoja kun hän paransi sairaita ta herätti kuolleen. Joku sanoi "Jumalan olevan kaikkivaltias tai ei Jumala ollenkaan". Oikeasti kysy onkin epäuskosta ja leipäpapista.

Vierailija
411/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
412/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä nauti vaan tunnen surua nähdessäni kansan luopuvan Raamatun totuudesta. Valiten tilalle ihmisen ilmoituksen joka rikkoo Jumalan sanaa. Tämä tie vie Helvettiin. Sen sijaan kohti Helvittä laumansa johtavia valtionkirkon pappeja halveksin.

Samaa mieltä olen. Valtiokirkkomme on rikkoutumassa. Itse kuulun evl. seurakuntaan joka on Raamatullinen, ja vastustaa kaikin puolin mitä valtiokirkkomme touhuaa tänä päivänä.

Minä ja moni muu, uskomme että kirkko hajoaa kohta. Ilmeisesti seurakuntani muodostaa sitten oman kirkon, vapaaseurakuntana.

Saatana on todellakin ottanut suuri osa evl papeista valtaansa. Tämä on kauhea ja ahdistava tilanne!

Kun luin Kirkkoa ja kaupunkia minun oli vaikea uskoa lukemaani todeksi. Se tuntui kuin huonolta pilata. Ev lut kirkon palveluksessa oleva pappi kertoi harrastavansa Tarotkorteilla tai kuutta. Vaikka Jumala on kieltänyt ihmisiä ehdottomasti sekaantumasta tai kuuteen tai vainajahenkiin.

Vierailija
413/733 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan järkyttävää toi Tarotkortti " pappi"! Kirkon ylin johto vaan nyökkää ja hyväksyy. Tuollainen pappi pitäisi erottaa välittömästi, mutta kun suuri osa piispoista ovat valinneet Saatanan tien itsekin . Siksi sallitaan kaikki. Suututtaa, surettaa ja itkettää.

Vierailija
414/733 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
415/733 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sielua? Ihmisen sielu ei kuole, mutta mitä sille kuoleman jälkeen tapahtuu riippuu siitä jos olet uskossa Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä, vai ei...

Höpöhöpö

Vierailija
416/733 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoaa kvanttimaailmaan.

Vierailija
417/733 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedoissa sanotaan myös, että maailmankaikkeutemme on moniulotteinen, ja sen planeetat ovat olemassa 64 avaruus- ja aikaulottuvuudessa.

Planeettamme asukkaat hahmottavat maailmaa kolmiulotteisen koordinaatiston kautta, mutta Vedan mukaan Maan avaruudessa on rinnakkaisia maailmoja, jotka ovat meille näkymättömiä, koska ne ovat muissa ulottuvuuksissa.

Vierailija
419/733 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sielua? Ihmisen sielu ei kuole, mutta mitä sille kuoleman jälkeen tapahtuu riippuu siitä jos olet uskossa Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä, vai ei...

Sielua ei ole olemassakaan.

On levollista tietää, että kuoleman jälkeen ei ole mitään. Jotenkin perverssi ajatus kuolemattomuus ylipäätään. Kuka haluaisi elää ikuisesti ylipäätään? No, onneksi näin ei ole.

Luonnonlait mahdollistavat ainoastaan energian ja atomien säilymisen kuoleman jälkeen, muu on huuhaata ja uskomusta, vailla fysiikan lakien pienintäkään ymmärrystä.

Vierailija
420/733 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska elän vielä. Luulen kuitenkin, että mielelle käy ihan samoin kuin koko ihmiselle. se kuolee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme