Kun ihminen kuolee, mihin mieli siirtyy?
Alkaako mieli leijailemaan ilmassa kun ihminen kuolee?!!!!
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki uskikset ja muut, jotaka mielestänne OIKEASTI tiedätte nämä jutut: Nyt tilaisuutenne on tullut! Paljastakaa salattu tietonne ja uskontonne saa varmasti hetkessä biljardi uutta seuraajaa! Ja samalla muut muka- uskonnot paljastuvat feikiksi! Ajatelkaa, mikä mahtava hyöty! No? Eikö kukaan? .... Haloo????
Uskontoa ei voi todistaa sillä tavalla kun pyydät meitä sen tekevän.
Itse olen uskovainen kristitty, ja olen vaakuuttunut siitä että Raamattu on totta. Raamattu on jo todistanut olevansa totuus, kun kaikki sen ennusteet ovat tähän asti toteutuneet.
Henk. kohtaisesti olen myös saanut kokea niin paljon, mikä todistaa minulle että Raamatussa on totuus.Mitkä kaikki Raamatun ennustukset ovat toteutuneet? Sieltäkö löytyy vaikkapa kohta jossa kerrotaan internetin synnystä tai Neuvostoliiton hajoamisesta?
On raamatunkohta ,jossa sanotaan että lopun aikana tieto lisääntyy.
Ennustettu siis 3-4000 v. sitten.
Jotkut odottivat Lopun aikaa vuoden 1000 tienoilla mutta mitään ihmeellistä ei tapahtunut.
Onhan tieto lisääntynyt,vai mitä mieltä.
Raamattussa ei lue milloin lopun ajat tulee. Mutta lukee mitä tapahtuu ennen ja sen aikana.
Tämänhetkiset tapahtumat täsmäävät siihen että lopun ajat ovat alkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Raamattussa ei lue milloin lopun ajat tulee. Mutta lukee mitä tapahtuu ennen ja sen aikana.
Ei täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki uskikset ja muut, jotaka mielestänne OIKEASTI tiedätte nämä jutut: Nyt tilaisuutenne on tullut! Paljastakaa salattu tietonne ja uskontonne saa varmasti hetkessä biljardi uutta seuraajaa! Ja samalla muut muka- uskonnot paljastuvat feikiksi! Ajatelkaa, mikä mahtava hyöty! No? Eikö kukaan? .... Haloo????
Itse olen uskovainen kristitty, ja olen vaakuuttunut siitä että Raamattu on totta. Raamattu on jo todistanut olevansa totuus, kun kaikki sen ennusteet ovat tähän asti toteutuneet.
Henk. kohtaisesti olen myös saanut kokea niin paljon, mikä todistaa minulle että Raamatussa on totuus.
Raamatussa ei edelleenkään ole yhtään ennustuksen kriteerejä täyttävää ennustusta, puhumattakaan että yksikään olisi käynyt toteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan aivot jatkavat toimintaa melko pitkäänkin kuoleman jälkeen
Tai hetkellä. Ruumiista irtaantumiskokemus. ja paluu ehkä vielä takaisin.
Ihminen on valmis jättämään ruumiinsa ja mielensä. Ja sielu siirtyy sfääreihin. Tai symbolisesti taivaaseen ja ihminen siirtyy osaksi universumia.
Aivoissa on tahdottomia sähköimpulsseja kyllä, kuten lihaksissakin on kouristuksia vielä kuoleman jälkeen, ei ihminen (tai eläin) niistä tietoinen enää kuitenkaan ole.
Kuolema kestää aikansa. Rajakokemukset ovat todellisia.
Kokemukset voivat olla ihan todellisia, mutta se mitä niiden aikana koetaan ei ole muuta kuin aivokemian häiriöitä.
Todista se!
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa on ,että lopun ajat alkaa seurakunnan alusta ,eli v 30.jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sielua? Ihmisen sielu ei kuole, mutta mitä sille kuoleman jälkeen tapahtuu riippuu siitä jos olet uskossa Jeesukseen ja hänen sovitustyöhönsä, vai ei...
No en tarkoita sielua koska sellaista ei ole olemassakaan.
Näin sanoi yksi "aika" sieluton ihminen joka joi itsensä hengiltä eläkkeelle päästyään. Sinä et ole kukaan sanomaan onko ihmisellä sielua vai ei?
Siihen asti kun tästä sielusta on jotain todisteita on aika turha väittää että sellainen on olemassa. Tiedämme jo nykyisin missä muistimme, miten tietoisuus toimii ja miten "minä" muodostuu solujen sähkökemiallisista reaktioista. Kun ne solut kuolevat, mikä on sielu? Ei tietoisuutta, ei muista, ei mitään.
Tietoisuudesta ei kukaan tiedä mitään. Pelkkiä arvailuja on esitetty.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan lääkäri tuomittiin mestattavaksi. Sopi toisen lääkärin kanssa räpsyttävänsä silmäluomiaan niin kauan kuin pystyy mestauksen jälkeen.
En muista enää miten kauan, mutta todella kauan hän pystyi. Eli mestatessa pää irroittamallakaan ei aivot sammu heti.
Ja Amerikoissa eli se kana ilman päätä muutaman kuukauden (3?).
Sitä ruokittiin suoraan kurkkutorveen ja se vaan tepsutteli kuin päätön kana tepsutelee.
Viimeisimmät tutkimukset myös osoittavat, että paljon ihmisen minuudesta syntyy suolistossa bakteerikemiasta ja aika monia asioita "päätetään" selkä ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henk. kohtaisesti olen myös saanut kokea niin paljon, mikä todistaa minulle että Raamatussa on totuus.Raamatussa ei edelleenkään ole yhtään ennustuksen kriteerejä täyttävää ennustusta, puhumattakaan että yksikään olisi käynyt toteen.
Nostradamuksen ennustukset ovat taineet osua lähemmäksi oikeaa.
https://like.fi/kirjat/nostradamuksen-ennustukset-kommentaareineen/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki te, jotka tosissanne kirjoitatte sielusta, niin ihanko oikeasti tosissanne TIEDÄTTE että on olemassa sielu, vaikka tiede ei sitä tunnusta? Ja mistä teidän parempi tietonne on lähtöisin? Ja en siis tarkoita uskonnollista jargonia vaan oikeasti tietoa, kun oikeasti kerran tiedätte?
Kyllä voin väittää tietäväni, että ihmisessä on muutakin kuin mieli ja tietoisuus, nimittäin tyhjyys siellä taustalla joka on kokemassa niitä. Sitä voi kutsua vaikka sieluksi.
totta kai voit väittää. minäkin voin väittää että himpulis pumpulis pum. muutttaa edelleen se tieto loistaa poissaolollaan ja sain vastaukseksi juuri sitä joutavaa jargonia mitä alun alkaenkin toivoin välttäväni. pah.
Vierailija kirjoitti:
kaikki te, jotka tosissanne kirjoitatte sielusta, niin ihanko oikeasti tosissanne TIEDÄTTE että on olemassa sielu, vaikka tiede ei sitä tunnusta? Ja mistä teidän parempi tietonne on lähtöisin? Ja en siis tarkoita uskonnollista jargonia vaan oikeasti tietoa, kun oikeasti kerran tiedätte?
ihan asiallisesti yritin kysyä. Asiallisia vastauksia 0
Molemmin päin on aika ikävää ja luihua hommaa. Eli jos ihan tosissaan on tietoa, ja sitä ei kerro vaan viljelee jotain yläpilvi-puhetta, tai se että ei oikeasti tiedä ja harhauttaa muita väittämällä tietävänsä. Ilkeää kusetusta molemmat. Pitäis hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan tiedä, mutta jos tiede ei jotain tunnusta, niin ei se ole sama kuin tieto. En ole uskovainen, mutta kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Molemmin päin on aika ikävää ja luihua hommaa. Eli jos ihan tosissaan on tietoa, ja sitä ei kerro vaan viljelee jotain yläpilvi-puhetta, tai se että ei oikeasti tiedä ja harhauttaa muita väittämällä tietävänsä. Ilkeää kusetusta molemmat. Pitäis hävettää.
En voi muuta kun tulla tulokseen ,että oma näkemys kristittynä on totta .Selvästi esille tuotuna.
mutta sitä ei voi ymmärtää muut kun sisäpiiriläiset.
Mietin monesti sitä, että mitä jos Jeesus kieltää kuolleita tulemaan tänne takaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on ainakin tietoa. Jumala tulee ja pelastaa kuolleet ja herättää heidät uudelleen henkiin uudessa paikassa, Taivaan ihmemaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se on muutenkin pelkkä taruhomma.
Jotkut odottivat Lopun aikaa vuoden 1000 tienoilla mutta mitään ihmeellistä ei tapahtunut.