Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Baarissa kuulin just kun kaks miestä keskusteli tästä kovaan ääneen toistensa kanssa. Toinen niistä oikein ylpeili huorissakäymisestä
Mitä hävettävää siinä on? Sehän voimaantui siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Ja joku hyväntekijäpappa painaa sinun tytärtäsi? Eikö lainkaan vaivaa, että se painamasi tyttö pitää sinua vastenmielisenä pukkina?
Minulla ei tyttäriä ole joten se asia ratkaistu. Mistä tiedät että tyttö pitää minua vastenmielisenä? Mitä jos, ihan oikeutetusti, pitää minua charmanttina vanhempana herrasmiehenä joka purkaa paineet kerran kaksi viikossa?
M59
Kukaan 18-22-vuotias nainen ei pidä kuuskybästä miestä, jolla on pedofiilisia fantasioita ja joka pakottaa heidät sen vuoksi leikkimään pikkulikkaa kihertäen ja kikatellen, "charmanttina". Olet se asiakas, jota tavatessaan he varmasti joutuvat psyykkaamaan itseään kaikkein eniten, ettei se ällötys, mitä he kokevat sinua ja kaltaisia pedoja kohtaan, tulisi liian räikeästi ilmi. Heidän onnekseen haluat lykkiä takaapäin, jotta voit kuvitella panevasi oikeaa pikkutyttöä, joten se antaa heille mahdollisuuden nieleskellä oksennustaan sinulta huomaamatta senkin pervo paska.
Onko vammainen vai vaan ruma?
Joo mielenkiintoni loppuisi siihen. Jos ei naista saa muuten kuin rahalla, niin olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi sen miehen kannattanut jättää kertomatta. Itse ainakin aion pitää salaisuuden loppuun asti kun muuten olisin jäänyt ilman naista.
Eihän monet halua kertoa sitäkään montako seksipartneria heillä on ollut ennen nykyistä seurustelukumppania ilman että seksistä olisi tarvinnut maksaa. Onko pahempi jos miehellä on 40 "entistä tyttöystävää" vai jos hän on maksanut pari kertaa seksistä?
Totta. En ole vielä tavannut miestä, joka ottaisi iloiten vastaan tiedon yli 100 seksikumppanistani. Olin aika villi silloin nuorena tyttönä. Mutta eihän sitä kaikkea tarvitse kertoa. Ei, kuinka kiva on päätyä tuntemattoman kanssa sänkyyn yhdeksi yöksi ja sitten olla näkemättä koskaan. Silloin voi olla aika estoton, kun ei tarvitse miettiä, että mitähän tuo musta ajattelee. Eikä kokemuksia karttunut rahasta vaan rakkaudesta.
Onhan se vähän niin, että jos ei tarvitse miettiä nuorena, niin myöhemmin sitä saattaa olla töissä jonkun ex-panon alaisena tai keskustella vanhempainillassa entisen panonsa kanssa ja yhdeksänkymmentäkahdeksan muuta noloa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Ja joku hyväntekijäpappa painaa sinun tytärtäsi? Eikö lainkaan vaivaa, että se painamasi tyttö pitää sinua vastenmielisenä pukkina?
Minulla ei tyttäriä ole joten se asia ratkaistu. Mistä tiedät että tyttö pitää minua vastenmielisenä? Mitä jos, ihan oikeutetusti, pitää minua charmanttina vanhempana herrasmiehenä joka purkaa paineet kerran kaksi viikossa?
M59
Tietenkään sulla ei ole tyttäriä eikä poikiakaan, kun et naistakaan saa kuin ostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Yök. Kuuskymppinen pappa käyttää hyväkseen lapsenlapsensa ikäisiä naisia. Hyi SAATANASENTÄÄN kun olet oksettava!
Äläsnyt, minä olenkin nuorekas 59-vuotias. Useimmiten luullaan ulkonäön puolesta nelikymppiseksi. Ja lisäksi mitä sinä hyväksikäytöstä tiedät? Hyväksikäyttö on jotain ihan muuta, ja on laitontakin. Suomessa seksin myyminen ja ostaminen on laillista, kunhan se ei tapahdu kadulla. Lisäksi, kerro mulle kenenkä muun kuin maksullisen kanssa voin toteuttaa fantasiani ala-ikäisen panemisesta? Hän pukeutuu koulutytöksi ja letittää hiukset ja kikattelee kun panen rajusti takaapäin! Oletko sitä miettinyt, että maksulliset myös toteuttaa ihmisten fantasioita, joita ei ehkä muuten voisi oikeasti toteuttaa(tai voisi mutta vaivoin)
M59
Vi tun pedofiili.
No nyt olit vähän turhan tökerö papparaista kohtaan. Hänhän vain kirjoitti että harrastaa fantasiaansa laillisesti ja turvallisesti täysikäisen ammatilaisen kanssa. Pédofiili ollaan vasta kun seistään leikkipuiston laidassa runccaamassa takin housujen alla. Lisäksi, sen on ihan kaikkien miesten unelma päästä nuzzimaan 14-15 vuotiasta teinibeibeä(jopa niittenkin joita pidätte kunnollisina miehinä), joten et voi syyttää M59 siitä.
Kyllä hän on pe do fii li, jos tuntee seksuaalista halua pikkutyttöjä kohtaan. Sitä se pe do fi li a tarkoittaa. Ei kaikki pedot käy itse tekoihin. Pedo hän silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
M59
Kukaan 18-22-vuotias nainen ei pidä kuuskybästä miestä, jolla on pedofiilisia fantasioita ja joka pakottaa heidät sen vuoksi leikkimään pikkulikkaa kihertäen ja kikatellen, "charmanttina". Olet se asiakas, jota tavatessaan he varmasti joutuvat psyykkaamaan itseään kaikkein eniten, ettei se ällötys, mitä he kokevat sinua ja kaltaisia pedoja kohtaan, tulisi liian räikeästi ilmi. Heidän onnekseen haluat lykkiä takaapäin, jotta voit kuvitella panevasi oikeaa pikkutyttöä, joten se antaa heille mahdollisuuden nieleskellä oksennustaan sinulta huomaamatta senkin pervo paska.
Ei mikään maksullinen nainen pidä asiakkaistaan. Ne tekevät sitä rahan vuoksi. Minulle riittää että hän taitavasti esittää pitävänsä minusta. Ja se että hän on petite-kokoa, joten voin aidosti kuvitella n ussivani ala-ikäistä, on minulle ihan älyttömän kiihottavaa ja voimaannuttavaa.
M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi sen miehen kannattanut jättää kertomatta. Itse ainakin aion pitää salaisuuden loppuun asti kun muuten olisin jäänyt ilman naista.
Eihän monet halua kertoa sitäkään montako seksipartneria heillä on ollut ennen nykyistä seurustelukumppania ilman että seksistä olisi tarvinnut maksaa. Onko pahempi jos miehellä on 40 "entistä tyttöystävää" vai jos hän on maksanut pari kertaa seksistä?
Totta. En ole vielä tavannut miestä, joka ottaisi iloiten vastaan tiedon yli 100 seksikumppanistani. Olin aika villi silloin nuorena tyttönä. Mutta eihän sitä kaikkea tarvitse kertoa. Ei, kuinka kiva on päätyä tuntemattoman kanssa sänkyyn yhdeksi yöksi ja sitten olla näkemättä koskaan. Silloin voi olla aika estoton, kun ei tarvitse miettiä, että mitähän tuo musta ajattelee. Eikä kokemuksia karttunut rahasta vaan rakkaudesta.
Vai rakkaudesta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota kumpaakaan.
Sama juttu. Onneksi on aina se kolmaskin vaihtoehto: olla ottamatta empatiakyvytöntä sekä parisuhdekyvytöntä kumppania. Voi olla ihan itsekseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai rakkaudesta 🙄
Ilmiselvä munahaukka koittaa verhota tekemisensä "koska rakkaus" selitykseen. hahahaha mikä lútka
Teillä on ihan väärä ajattelutapa tähän. Mies joka joutuu turvautumaan maksulliseen naiseen ei saa muuten seksiä. Ei siinä mitään väärää ole. Suomessa kuitenkin suurinosa maksullisista naisista taitaa tehdä sitä ihan vapaaehtoisesti. Itse jos kelpaisin maksulliseksi niin varmasti teksisin. Ois aika kk palkka jos tunnista saa 200-500 euroa. Vaikka saisi vain 50 euroo niin silti hyvin tienaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
M59
Jos se tyttö tykkäisi sinusta, se antaisi kuule ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
M59
Jos se tyttö tykkäisi sinusta, se antaisi kuule ihan ilmaiseksi.
Enhän minä missään väittänytkään että hän tykkäisi minusta. Vaan "pitää minua charmanttina vanhempana herrasmiehenä..." . Eng. käännös "thinks of me as a charming older gentleman". Luetun ymmärtämistä!
M59
Kyllähän tällä palstalla moni vikisee kun ei voi erota koska ei oo rahaa sitte...
On tuo kyllä kuvottavaa, mutta valitettavasti yleisempää, kuin voisi kuvitellakaan. Tiedän yhden kiltin ja rauhallisen perheenisän, joka on hyvä mies, mutta on nuorempana sinkkuillessaan käynyt maksullisissa. En tiedä, tietääkö vaimonsa asiasta. Mutta mielestäni noista asioista ei kannata, eikä ole velvollisuuttakaan avautua kumppanille.
Yleisenä vinkkinä ap, jos jatkat miehen tapailua, niin tarkkaile miten puhuu naisista noin niinkuin yleisesti. Väheksyykö, piikitteleekö ym.
Sovinistit ja naisen esineellistäjät kyllä aika pian näyttävät oikean nahkansa. Sellaisen kanssa kannattaa viheltää peli poikki heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
Voi haitata siinä vaihessa kun löytää se aidon rakkauden ja haluaisi avioitua. Saattaahan tuo alkaa askarruttamaan aivolohkossa.
No ei salettiin ala askarruttamaan tippaakaan. 😂
Hetkonen, toisessa ketjussa just puhutaan, kuinka monilla 40v miehilläkään ei tahdo seistä kortsun kanssa. Paljaalla kyllä onnistuu, mut kortsun kanssa hankalaa. Tätä siis naiset kertoo tapailusuhteista ja muutama mieskin myöntänyt. 20+ miehillä kortsun kanssa ei ole ongelmaa.
Eli, valehteletteko siitä, että käyttäisitte kortsua huorissa?
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla ystäväni kautta että Saksassa työreissulla ollessaan hänen ja minun mieheni molemmat olivat käyneet porttolassa. Oli sattumalta nähnyt ja ottanut kuvat miehensä kännykässä olevista whats-app viesteistä, jossa kehuskelivat kokemuksillaan työkaveriryhmässä. Viestien perusteella useampikin samassa työpaikassa oleva mies oli käynyt samassa porttolassa aikaisemmin.
En olisi ikinä uskonut että mieheni moraali on niin alhainen että hän kykenee käymään maksullisissa. Olin aina pitänyt häntä kilttinä, luotettavana ja naisia kunnioittavana. Selityksenä oli että saksalaisen yrityksen työntekijät olivat vieneet heidät sinne, se on muka yleistä Saksassa ja hän ei voinut kohteliasuuden vuoksi kieltäytyä, mutta hän oli vain katsellut ei koskenut. Näytin hänelle valokuvat whats app viesteistä, jossa hän kehuskeli kokemuksella, sen jälkeen hän meni ihan hiljaiseksi.
Sanomattakin oli selvää etten minä halunnut olla hänen kanssaan enää sekuntiakaan vaan laitoin avioeron heti vireille, siinäpähän maksaa isot oppirahat tyreyydestään ja itsekkyydestään. Luotto miehiin katkesi kyllä kertakaikkiaan...
Saksa on paska maa, siis ihan oikeasti siellä bordellit on sallittuja siellä valtavasti laillisia bordelleja ja laittomia prostituituja, bordellit ovat 15miljardin euron bisnes.
Saksalaiset ovat normalisoineet prostituution, yli miljoona miestä käyttää prostituiotujen palveluja joka ikinen päivä, suurin osa saksalaisista miehistä on käynyt bordellissa ainakin kerran vuoden sisään.
Suomalaiselle naiselle on aivan käsittämätöntä miten saksalaiset naiset antavat miesten huorissa käynnin jatkua, luulisi että naiset äänestäisivät bordellit kiinni. Todellinen sivistysvaltio, aivan käsittämätöntä, ei onnistuisi Suomessa.
M59