Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Söisitkö itse karamelliä, joka olisi olut satojen suussa sinua ennen?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli aamulla tarkoitus lähteä käymään maksullisella, mutten sitten jaksanutkaan - täytyy lykätä huomiseen...
Mikä kaikki muu sinulta jää tänäön tekemättä? Roskat viemättä, hampaat harjaamatta, pylly pyyhkimättä?
Varmaan monen av-mammankin mies käy maksullisella, kun varatut sitä harrastaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistää hymyilyttämään nämä naiset jotka melkein vainoavat miehiä miehiä jotka ovat käyneet maksullisissa. Aivan sekopäistä porukkaa.
En minä ainakaan vainoa heitä. Päin vastoin: en halua olla heidän kanssaan tekemisissä eikä onneksi ole pakkokaan kehitellä mitään parisuhdetta. Jos asia kiukuttaa miestä, niin sille ei voi enää mitään.
Sama juttu. Toivon siis, että sinä maksullisia käyttävä kerrot heti uuteen kumppaniin tutustuessa, että mulla on tällainen juttu. Minulle et kelpaa, mutta joku toinen saattaa siitä jopa innostua. Hyvä päästä sellaiseen suhteeseen, missä sut hyväksytään.
Miksi saman kaltaiset ihmiset eivät hakeudu toistensa seuraan? Miehet, jotka ostavat naisia, etsisivät naisen, joka on ostanut maksullisia miehiä. Miksi pitää saada nainen, joka ei ymmärrä eikä halua maksullisilla käynyttä miestä? Toki niitä maksullisissa miehissä käyneitä naisia on vähemmän ja kilpailu heistä on kovempaa, mutta loppupeleissä molemmat ymmärtäisivät paremmin toisiaan ja heillä olisi sama arvomaailma. Aivan samoin kuin ne, jotka eivät pidä toista ihmistä kauppatavarana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monen av-mammankin mies käy maksullisella, kun varatut sitä harrastaa myös.
Niin varmaan. Ja siksi on parempi olla ilman miestä, niin eipähän tarvitse sitäkään asiaa murehtia.
Avioliitossa olevat, muistattehan tämän. Jos olette kaikkitietävän Jumalan kasvojen ja seurakunnan edessä luvanneet rakastaa ja olla USKOLLINEN puolisollenne, niin raamatun käskyissä sanotaan: Älä tee aviorikosta.
Aito rakkaus ei maksa mitään, eikä ole kaupankäyntiä.
Tuli vaan mieleen. Mitä ajattelette?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko naisille oikeastikin yllätyksenä että me miehet kuljetaan muna edessä? Ei sitä miehenä pysty vastustaa jos joku nuorempi ja paremman näköinen tulee vastaan ja ois tsäänssi päästä nussii sitä. Se on ihan biologiaa vaan, evolutionäärisesti meidänhän kuuluukin dipata vehje ja mällit mahollisimman moneen pimpaan ja ehkä suuhun ja berberiin kans. Jos sen joskus tekee hååran kanssa salaa ja kortsua käyttäen niin mikä siin on niin pahaa?
Ja jätkät hei, ÄLKÄÄ KERTOKO. Ei edes parhaalle frendille. Ja puhelimest aina deletoidaan kaikki viestit ja numerot mitä liittyy håråihi. On se ihmeellist et noit perussääntöjä ei osata noudattaa!
Niin te miehet olette tommosia elukoita. Ei mitään sivistystä. Kuseksitte ja panette ympäriinsä kuin vähäjärkiset idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi saman kaltaiset ihmiset eivät hakeudu toistensa seuraan? Miehet, jotka ostavat naisia, etsisivät naisen, joka on ostanut maksullisia miehiä. Miksi pitää saada nainen, joka ei ymmärrä eikä halua maksullisilla käynyttä miestä? Toki niitä maksullisissa miehissä käyneitä naisia on vähemmän ja kilpailu heistä on kovempaa, mutta loppupeleissä molemmat ymmärtäisivät paremmin toisiaan ja heillä olisi sama arvomaailma. Aivan samoin kuin ne, jotka eivät pidä toista ihmistä kauppatavarana.
Ongelmahan on siinä, että moni mies ei kestäisi jos oma vaimo myisi palveluksiaan. Kun eivät tahdo kestää, vaikka ilmaiseksi lahjottaisi. Osa on jopa erittäin mustasukkaisia.
Ja kääntäen. Ei moni tykkäisi jos oma mies hankkisi leipää leveämmäksi lemmentöillä.
Rumamies kirjoitti:
Olen ostanut seksiä jotain 80-100 kertaa. Ekan kerran ostin v 2009 virolaiselta naiselta. Kaunis parikymppinen nainen oli ja kokemus oli tosi ihana. Oli niin helppoo ku nainen vaan otti vaatteet pois eikä tarvinnut vonkata. Jäin koukkuun heti. Baareihin menis varmaan enemmän rahaa jos etsii seuraa baareista.
Kai kuitenkin maksat, vaikka naiselta tulisikin oksennus kesken kaiken kun joutuu sinun rumaa pärstääsi ja ällöttävää kroppaasi sietämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistää hymyilyttämään nämä naiset jotka melkein vainoavat miehiä miehiä jotka ovat käyneet maksullisissa. Aivan sekopäistä porukkaa.
En minä ainakaan vainoa heitä. Päin vastoin: en halua olla heidän kanssaan tekemisissä eikä onneksi ole pakkokaan kehitellä mitään parisuhdetta. Jos asia kiukuttaa miestä, niin sille ei voi enää mitään.
Tämä. En usko että edes päätyisin kehittelemään mitään juttua miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa. Mun miestyyppi on sellainen, jonka ei todellakaan tarvi turvautua maksullisiin, vaan seuraa saa muutenkin.
Mies46 kirjoitti:
On helppoa ostaa seksiä. Miksi vaivautua enää baareihin etsimään seuraa kun naiset on niin vaikeita ja nirsoja. Ostamalla saa seksiä kauniilta 20 v naiselta jolta ei muuten saa.
Kyllä te teette taas selväksi tässäkin ketjussa, miksi naisia kiinnostaa koko ajan vähemmän parisuhteet miesten kanssa ja monet naiset ovat mieluummin yksin. Kuka hemmetti haluaa teidänlaisten oksennusläjien kanssa olla lähikontaktissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Yök. Kuuskymppinen pappa käyttää hyväkseen lapsenlapsensa ikäisiä naisia. Hyi SAATANASENTÄÄN kun olet oksettava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Kyllä ihminen on jotenkin rikkoutunut jossakin vaiheessa jos alkaa käyttämään itseään kauppatavarana kun ainakin suomessa perustarpeet turvataan kaikille.
Myöhemmin voi alkaa painamaan mieltä tämä asia ja terapiaa voi tarvita alkuperäiseen traumaansa.
Mitä mieltä olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on siinä, että moni mies ei kestäisi jos oma vaimo myisi palveluksiaan. Kun eivät tahdo kestää, vaikka ilmaiseksi lahjottaisi. Osa on jopa erittäin mustasukkaisia.
Ja kääntäen. Ei moni tykkäisi jos oma mies hankkisi leipää leveämmäksi lemmentöillä.
Eikä ne isät (eikä oikein äiditkään) oikein hyvää tykkää, jos niiden jälkikasvun kanssa peuhaa. Aika moni ei olisi valmis siihen, että naapuri, työkaveri tai sukulainen kävisi rahan kanssa vieraisilla. Kun tahtoo ottaa koville jos vain pikkuisen edes takamukselle taputtaa.
Hei sinä mies! Mitä ammattia ja alaa sie toivot siun lapsellesi tai siskollesi?
Vierailija kirjoitti:
Olisi sen miehen kannattanut jättää kertomatta. Itse ainakin aion pitää salaisuuden loppuun asti kun muuten olisin jäänyt ilman naista.
Eihän monet halua kertoa sitäkään montako seksipartneria heillä on ollut ennen nykyistä seurustelukumppania ilman että seksistä olisi tarvinnut maksaa. Onko pahempi jos miehellä on 40 "entistä tyttöystävää" vai jos hän on maksanut pari kertaa seksistä?
Nämä huo ris sa käyvät panisivat varmaan omaa siskoaankin tai tytärtään. Sen verran sairaita yksilöitä.
Huvittavaa lukea näitä kommentteja. Selkeästi naisten kirjoittamia koska ymmärrys asiaan puuttuu kokonaan . Usealle miehelle ainut mahdollisuus päästä lähellekään naista on juuri maksulliset . Ei varmasti ideaali tilanne kellekään . Jokainen voi kokeilla elää ilman läheisyyttä vaikka 30 vuotta tai koko elämän . Alkaa jo tekemään mieli. Naisten voi olla vaikea ymmärtää kun saa läheisyyttä halutessaan . Miehillä ei tätä mahdollisuutta ole .
No olenhan mä niiden lapsi. Ovat sanoneet, että haluavat mulle helpomman tien kuin heillä oli. Mutta kuka täällä hyökkää alle 20 v. kohtaan? Pitää olla aika sairas.