Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla ystäväni kautta että Saksassa työreissulla ollessaan hänen ja minun mieheni molemmat olivat käyneet porttolassa. Oli sattumalta nähnyt ja ottanut kuvat miehensä kännykässä olevista whats-app viesteistä, jossa kehuskelivat kokemuksillaan työkaveriryhmässä. Viestien perusteella useampikin samassa työpaikassa oleva mies oli käynyt samassa porttolassa aikaisemmin.
En olisi ikinä uskonut että mieheni moraali on niin alhainen että hän kykenee käymään maksullisissa. Olin aina pitänyt häntä kilttinä, luotettavana ja naisia kunnioittavana. Selityksenä oli että saksalaisen yrityksen työntekijät olivat vieneet heidät sinne, se on muka yleistä Saksassa ja hän ei voinut kohteliasuuden vuoksi kieltäytyä, mutta hän oli vain katsellut ei koskenut. Näytin hänelle valokuvat whats app viesteistä, jossa hän kehuskeli kokemuksella, sen jälkeen hän meni ihan hiljaiseksi.
Sanomattakin oli selvää etten minä halunnut olla hänen kanssaan enää sekuntiakaan vaan laitoin avioeron heti vireille, siinäpähän maksaa isot oppirahat tyreyydestään ja itsekkyydestään. Luotto miehiin katkesi kyllä kertakaikkiaan...
Saksa on paska maa, siis ihan oikeasti siellä bordellit on sallittuja siellä valtavasti laillisia bordelleja ja laittomia prostituituja, bordellit ovat 15miljardin euron bisnes.
Saksalaiset ovat normalisoineet prostituution, yli miljoona miestä käyttää prostituiotujen palveluja joka ikinen päivä, suurin osa saksalaisista miehistä on käynyt bordellissa ainakin kerran vuoden sisään.
Suomalaiselle naiselle on aivan käsittämätöntä miten saksalaiset naiset antavat miesten huorissa käynnin jatkua, luulisi että naiset äänestäisivät bordellit kiinni. Todellinen sivistysvaltio, aivan käsittämätöntä, ei onnistuisi Suomessa.
Aina hauska lukea, kun joku on oikein "vahingossa" nähnyt ja lukenut puolisonsa kaikki whatsapp viestit ja kuvat ja ottanut niistä kopiot, hahahahahaaa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Vahingossa kaadutaan, ei avata puhelinta ja eksytä lukemaan viestejä ja selaamaan gallerioita.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies, joka on neitsyt tai sanosin mieluummin. että poikuus tallella. En ole asiasta erityisen ylpeä mutta en toisaalta osaa hävetäkään. Surullinen ja tai vähän alakuloinen asiasta olen asiasta. En koe tai tunne, että olisin aseksuaali. Jos kertoisin kokemattomuuetni ääneen, niin pelkään, että viimeistään silloin pilaisin ja tulisin tahtomattani sanoneeksi naiselle hyvästit; koska hän ei ymmärtäisi asiaa.
Ymmärtäsin tämän, koska aika moni halunnee elämänavoiltaan ja tavoiltaan suurinpiirtein samantapaisen kuin mitä itse on. Koska kuitenkin olen jo niin vanha kuin olen, niin olisi minusta kohtuutonta, että itse alkaisin vaatimaan, että kumppanini tulisi olla yhtä kokematon kuin minä itse. Mutta toivosin, että kumppanini olisi itsensä ja historiansa kanssa.
Toisaalta en tiedä mitä pelkään tai miksi aattelen, että nainen oikeastaan tuolla kohtaa (=paljataessani, että minulla on poikuus tallella) haluaisi päättää mahd siihen asti hyvin edenneen suhteemme. Siksikö, että pitäsi minua kajahtaneena friikkinä? - Vai siksi, että asia on niin epänormaalia, että se saa mielikuvituksen liikkeelle ja ajattelemaan, että mitä kaikkea muuta olen?
Vai pitäsikö minun itseni alkaa pelätä, jos pitäsi niin mitä? - Sitäkö, että nainen alkaisi vertaamaan minua aiempiin kumppaneihinsa? - Vai stäkö, että koska en ole aiemminkaan harrastanut seksiä (kumppanin kanssa) niin en tule sitä koskaan harrastamaan?
Kun olen aiemminkin kertonut -ei niin monta kuukautta sitten- täällä miten olen "kokematon" niin sain lukea, kuinka minun pitäisi kiiruusti pyrkiä hankkiutumaan poikuudestani eroon, vaikka sitten "alan ammattilaiselta". - En ymmärrä miksi niin tekisin. Ymmärrän ja tajuan toki sen, että seksi voi olla hyvin voimaannuttavaa ja eritavoin iloa ja nautintoa tuovaa ja antavaa. M
utta sitä en ymmärrä, että seksi olisi, jotain sellaista, josta ilman kokemusta olevan noin 40 vuotiais mies ta nainen ei voisi olla monin tavoin hyvä tyyppi. Tai, että seksi olisi asia, johon pitäisi monin tavoin pyrkiä, jos haluaa pitää itseään "normaalina", eikä aseksuaalina tai jonkin erityisen vakaumuksen omaavana tai jollei ole henkisesti tai fyysisesti sairas....
Kyllä ilman seksiäkin voi elää ihan hyvää ja nautittavaa elämää, vaikka valehtelisin, jos väittäsin, että se aina tuntuisi hyvältä mutta paljon tulisi harrastaa seksiä, jos vain sitä kautta saisi elämänsä tuntumaan riittävän mielekkäältä ja hyvältä ja ilman sitä elämä olisi korkeintaan puolinaista. - Seksin pitäsi olla enempi mahdollsiuus kuin velvollisuus. Mutta toki ymmärrän jos elää ja on esim. parisuhteessa ja jos silloin seksuaalsiet halut ja toiveet eivät osu yhteen, niin saatetaan olla haasteen edessä, joka voi asettaa kyseenalaiseksi koko suhteen jatkumisen.
Seksi om kummallinen asia toisaalta hyvin arkinen ja "normaali asia" mutta toisaalta hyvin erityinen ja intiimi ja yksityinenkin asia.
Miksi hävetä. Ole ylpeä poikuudestasi. Ehkä joku sinut vielä nappaa 😉
Naiset arvostelevat kun prostituoitu esittää ja mies silti panee.
Luuletteko että ne miehet joiden kanssa hoidatte seksisuhteet, puhuvat totta?
Te itse ette välitä p*skaakaan. Mieluummin kivalta tuntuva valhe kuin totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaaks se jos ujo mies käynyt maksullisen naisen luona jotta pääsee poikuudesta eroon? Kyllä ihmisestä tulee itsevarmempi ekan seksikerran jälkeen.
Voi haitata siinä vaihessa kun löytää se aidon rakkauden ja haluaisi avioitua. Saattaahan tuo alkaa askarruttamaan aivolohkossa.
No ei salettiin ala askarruttamaan tippaakaan. 😂
No siinä tapauksessa ei ainakaan kannata hankkia lapsia eikä ainakaan kasvattaa tyttäriä. En kyllä maksullisissa käynyttä huolisi miehekseni enkä lasteni isäksi. Olisi kasvauksessa pikkuisen näkökulmaeroja.
Kaveri myi seksiä vuosia ja suurin osa asiakkaista on varattuja miehiä.
Anna käydä. Nämä seksiä myyvät naiset pitävät suurimman osan teidän perheistä koossa 😊
Naiset vauhkoontuu täällä aina tästä aiheesta aivan täysin. Takuuvarmasti tykkäyksiä ja kommentteja tulee. Mutta jos täällä keskustellaan jostain, jossa arvostellaan naisia, niin hiljaista on kuin hautausmaalla :D
Musta ydinkysymys on: miksi? Jos voit elää miehen vastauksen kanssa, asia ei ole ongelma. Jos et, ei silloinkaan, koska peli on selvä ja heipat.
Varmaan moni muu jo hyljänny hänet saatuaan tietää että käynnyt maksullisella joten päätti alkuu kertoo että ennen ku liian vakavaa niin helpompi sanoa poikki se
Vierailija kirjoitti:
Anna käydä. Nämä seksiä myyvät naiset pitävät suurimman osan teidän perheistä koossa 😊
Joo no tämähän on ihan yleisesti tiedossa. Suomalaisten ydinperhe onni oikein kukoistaa 🤣
Millon ihmiskunta tajua ettei ihminen ole mikään joutsen ja älytään löysätä pipoa.
Naiset valittaa miehistä aina sitä sun tätä: mies ei hoida hampaitaa, käyttää nuuskaa, ei siivoa, ei tee sitä tai tätä, tekee sitä tai tätä.
MUTTA kun parisuhde vakiintunut ja lapsetkin jo ehkä tehty niin sitten paskan väliä mitä mies tekee tai jättää tekemättä. Talouskin on mahdollisesti jo kunnossa.
Eräältä toimitusjohtajaltakin kuulin ettei ole käynyt hammaslääkärissä 10 vuoteen. Jotkut käyttävät taas nuuskaa. Kaikkia yhdistää se että niillä on rahaa.
Entä Kenian ja Gambian suomalaiset naiset jotka ostavat poikien palveluja?
Vierailija kirjoitti:
Sä tykkäät huorista sun lähipiirissä, mutta monet muut eivät. Kysy jos se kaveris myis pillua sun isälle, niin pysyy vanhempienkin liitto kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa olevat, muistattehan tämän. Jos olette kaikkitietävän Jumalan kasvojen ja seurakunnan edessä luvanneet rakastaa ja olla USKOLLINEN puolisollenne, niin raamatun käskyissä sanotaan: Älä tee aviorikosta.
Aito rakkaus ei maksa mitään, eikä ole kaupankäyntiä.
Tuli vaan mieleen. Mitä ajattelette?
Selvähän se, ettei oikeasti rakastavassa parisuhteessa tule mieleen maksullisella käyminen. Siinä ei ole rakkaudesta kysymys mitenkään, sehän on vain toisen käyttöä viemärinä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle naiselle pitää maksaa autot, talot, ruoat sun muut, että saa pesää, tyyliin soffia beloffit ja mitä näitä muita naisia isolla H-lla nyt taas olikaan?
Aivan sama asia . Raha tai tavara tavaraa vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Entä Kenian ja Gambian suomalaiset naiset jotka ostavat poikien palveluja?
Ihan sama asia. Ihminen, joka ostaa toisen, ei ole ainakaan mun kiinnostuksen tai rakkauden kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle naiselle pitää maksaa autot, talot, ruoat sun muut, että saa pesää, tyyliin soffia beloffit ja mitä näitä muita naisia isolla H-lla nyt taas olikaan?
Aivan sama asia . Raha tai tavara tavaraa vastaan!
Sulle rakkaudella: 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no tämähän on ihan yleisesti tiedossa. Suomalaisten ydinperhe onni oikein kukoistaa 🤣
Millon ihmiskunta tajua ettei ihminen ole mikään joutsen ja älytään löysätä pipoa.
Olen sinkku, mutta kyllä mua ottais päähän saada joku seksitauti sen takia, että mies, joka väittää haluavansa minua, halusikin jonkun hårån. Ja joo, ei ehkä ydinperheonni kiinnostele, olen jo eronnut, lapset jo tehty, mutta sanonpahan vaan. Olen jo nuorena saanut seksitaudin poikaystävältä, joka petti.
Mikä lisäarvo on pitää perhe kasassa, jos se perhe on vain kulissia? Ei lapsetkaan sellaisessa täyspäiseksi kasva. Eron jälkeen parempi ilmapiiri lapsillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä tykkäät huorista sun lähipiirissä, mutta monet muut eivät. Kysy jos se kaveris myis pillua sun isälle, niin pysyy vanhempienkin liitto kasassa.
Oioii, kylläpä totuus joskus kiikuttaa venettä. Rauhaa ja rakkautta kuitenkin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku, mutta kyllä mua ottais päähän saada joku seksitauti sen takia, että mies, joka väittää haluavansa minua, halusikin jonkun hårån. Ja joo, ei ehkä ydinperheonni kiinnostele, olen jo eronnut, lapset jo tehty, mutta sanonpahan vaan. Olen jo nuorena saanut seksitaudin poikaystävältä, joka petti.
Mikä lisäarvo on pitää perhe kasassa, jos se perhe on vain kulissia? Ei lapsetkaan sellaisessa täyspäiseksi kasva. Eron jälkeen parempi ilmapiiri lapsillekin.
Eniten niitä seksitauteja taitaa tulla ihan jostain muualta kun asiansa osaavilta seksin myyjiltä 🤦
Aika helvetisti todennäköisempää että traumoja seuraa kun mies pokaa jonkun baarista tai Tinderistä panoksi, tekemättä heti selväksi mistä on kyse.
Suurin osa maksullisista Suomessa ovat kaukana mistään hyväksikäytetyistä.