Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Naiset vauhkoontuu täällä aina tästä aiheesta aivan täysin. Takuuvarmasti tykkäyksiä ja kommentteja tulee. Mutta jos täällä keskustellaan jostain, jossa arvostellaan naisia, niin hiljaista on kuin hautausmaalla :D
Varmaan siksi, koska nämä jotka vaihkootunvat tajuauvat, että he ovat ikänsä antaneet ilmatteeksi, kun sillä summalla olisi saanut omakotitalot ja kaikki hommattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Yök. Kuuskymppinen pappa käyttää hyväkseen lapsenlapsensa ikäisiä naisia. Hyi SAATANASENTÄÄN kun olet oksettava!
Äläsnyt, minä olenkin nuorekas 59-vuotias. Useimmiten luullaan ulkonäön puolesta nelikymppiseksi. Ja lisäksi mitä sinä hyväksikäytöstä tiedät? Hyväksikäyttö on jotain ihan muuta, ja on laitontakin. Suomessa seksin myyminen ja ostaminen on laillista, kunhan se ei tapahdu kadulla. Lisäksi, kerro mulle kenenkä muun kuin maksullisen kanssa voin toteuttaa fantasiani ala-ikäisen panemisesta? Hän pukeutuu koulutytöksi ja letittää hiukset ja kikattelee kun panen rajusti takaapäin! Oletko sitä miettinyt, että maksulliset myös toteuttaa ihmisten fantasioita, joita ei ehkä muuten voisi oikeasti toteuttaa(tai voisi mutta vaivoin)
M59
Hakeudu ammattiauttajan pakeille. Enkä tässä tarkoita prostituuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni suhde päättyisi siihen, jos saisin tuollaista selville. Pidän moraalittomana sitä, että ostaa itselleen hetkellisen tyydytyksen välittämättä siitä, mitä pitkäaikaisia ongelmia - esim. mielenterveyteen liittyviä - se sille prostituoidulle oikeasti aiheuttaa tai millaisissa olosuhteissa hän seksiä on myymässä.
Aika helvetisti todennäköisempää että traumoja seuraa kun mies pokaa jonkun baarista tai Tinderistä panoksi, tekemättä heti selväksi mistä on kyse.
Suurin osa maksullisista Suomessa ovat kaukana mistään hyväksikäytetyistä.
No siis olen maksuton miehen traumatisoima eikä se poista kyllä yhtään noiden maksullisten traumoja ja mielenterveysongelmia. Jos joku tapetaan puukolla ja toinen ampumalla niin yhtä kuolleita tulee molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri myi seksiä vuosia ja suurin osa asiakkaista on varattuja miehiä.
Anna käydä. Nämä seksiä myyvät naiset pitävät suurimman osan teidän perheistä koossa 😊
Sä tykkäät huorista sun lähipiirissä, mutta monet muut eivät. Kysy jos se kaveris myis pillua sun isälle, niin pysyy vanhempienkin liitto kasassa.
Tämähän se. Ne prostituoidut eivät hyväksikäyttävien mielestä ole kenenkään äitejä, siskoja tai tyttäriä.
Moniko teistä ottaisi vaimokseen prostituoidun? Tai suosittelisi tyttärelleen ammatiksi?
Ei näistä pidä kertoa, kuin nainen kertoisi olleensa mustan kanssa, ei kannata mainita. Itse asiassa ei mitään vikaa tai väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vauhkoontuu täällä aina tästä aiheesta aivan täysin. Takuuvarmasti tykkäyksiä ja kommentteja tulee. Mutta jos täällä keskustellaan jostain, jossa arvostellaan naisia, niin hiljaista on kuin hautausmaalla :D
Varmaan siksi, koska nämä jotka vaihkootunvat tajuauvat, että he ovat ikänsä antaneet ilmatteeksi, kun sillä summalla olisi saanut omakotitalot ja kaikki hommattua.
Ei, vaan arvostavat mielenterveyttään. Vaatii aikamoisia dissosiaatiokykyjä, että kestää tuollaisten oksennusten lähikontaktia.
saako kertoa jos on nuollut neekerihuoran pillua julkisrlla paikalla?
Jos saisin mieheltäni hyvää ja itseäni tyydyttävää seksiä, voisin ihan hyvin leikkiä tyttöä tai sairaanhoitajaa tms. Mutta en todellakaan, jos hän vaan panisi mua. Tietysti en valitettavasti ole enää mikään koulutytön ikäinen, mutta eläytyminen onnistuu kyllä ja vaikka tuhmien puhuminen. Mutta kun mies ei saa siitä kiksejä, että on omansa kanssa, jos haluaa kiksit siitä, että on maksullisen kanssa. Voishan sitä tietty rahaakin ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siksi, että jotkut käyttävät toista ihmistä esineenä. Ja siksi, että joidenkin mielestä seksi on rakkauden fyysinen ilmentymä ja koetaan rakkaudellisessa suhteessa. Se ei siis ole kulutushyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna käydä. Nämä seksiä myyvät naiset pitävät suurimman osan teidän perheistä koossa 😊
Sä tykkäät huorista sun lähipiirissä, mutta monet muut eivät. Kysy jos se kaveris myis pillua sun isälle, niin pysyy vanhempienkin liitto kasassa.
Tämähän se. Ne prostituoidut eivät hyväksikäyttävien mielestä ole kenenkään äitejä, siskoja tai tyttäriä.
Moniko teistä ottaisi vaimokseen prostituoidun? Tai suosittelisi tyttärelleen ammatiksi?
Tiedätkö, noi naisia esineellistävät miehet voisivat oikein hyvin ottaa vaimokseen prostituoidun, joku jopa parittaa häntä ja vetää välistä itsekin provikat. Eivät nämä ole niitä tasapainoisia ja normaaleja perheenisiä vaan häiriintyneitä ihmisiä, joista osa toki esittää olevansa normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Yök. Kuuskymppinen pappa käyttää hyväkseen lapsenlapsensa ikäisiä naisia. Hyi SAATANASENTÄÄN kun olet oksettava!
Äläsnyt, minä olenkin nuorekas 59-vuotias. Useimmiten luullaan ulkonäön puolesta nelikymppiseksi. Ja lisäksi mitä sinä hyväksikäytöstä tiedät? Hyväksikäyttö on jotain ihan muuta, ja on laitontakin. Suomessa seksin myyminen ja ostaminen on laillista, kunhan se ei tapahdu kadulla. Lisäksi, kerro mulle kenenkä muun kuin maksullisen kanssa voin toteuttaa fantasiani ala-ikäisen panemisesta? Hän pukeutuu koulutytöksi ja letittää hiukset ja kikattelee kun panen rajusti takaapäin! Oletko sitä miettinyt, että maksulliset myös toteuttaa ihmisten fantasioita, joita ei ehkä muuten voisi oikeasti toteuttaa(tai voisi mutta vaivoin)
M59
Hakeudu ammattiauttajan pakeille. Enkä tässä tarkoita prostituuttia.
Hänhän toteuttaa fantasiaan vastuullisella tavalla, täysikäisen maksetun ammattilaisen avulla. Pointsit hänelle!
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, noi naisia esineellistävät miehet voisivat oikein hyvin ottaa vaimokseen prostituoidun, joku jopa parittaa häntä ja vetää välistä itsekin provikat. Eivät nämä ole niitä tasapainoisia ja normaaleja perheenisiä vaan häiriintyneitä ihmisiä, joista osa toki esittää olevansa normaaleja.
Tarkoitat siis että lähes kaikki saksalaiset miehet ja suurinosa suomalaisista on häiriintyneitä ihmisiä, joista osa toki esittää olevansa normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kuuluvat samaan kastiin pumpatuista barbaroista ja tajuttomien raiska uksesta innostuvien hyypiöiden kanssa. Joku fetissi siitä, että panee esinettä tai esineen kaltaista tahdotonta oliota, ja itsellä on kaikki valta.
Mun mies on käynyt maksullisissa pari kertaa. Kauan sitten. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Ja joku hyväntekijäpappa painaa sinun tytärtäsi? Eikö lainkaan vaivaa, että se painamasi tyttö pitää sinua vastenmielisenä pukkina?
Minulla ei tyttäriä ole joten se asia ratkaistu. Mistä tiedät että tyttö pitää minua vastenmielisenä? Mitä jos, ihan oikeutetusti, pitää minua charmanttina vanhempana herrasmiehenä joka purkaa paineet kerran kaksi viikossa?
M59
Kerrotko ystävillesi ja perheellesi tästä vapaa-ajan vietosta avoimesti? Vai salailetko, peitteletkö, valehteletko? Vaivaantuisitko, jos törmäisit toiseen asiakkaaseen, joka olisikin tuttu? Koska jos et voi avoimesti ja häpeilemättä asiaa tuoda muualla esille kuin av:llä, niin tiedät itsekin, että et tee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis että lähes kaikki saksalaiset miehet ja suurinosa suomalaisista on häiriintyneitä ihmisiä, joista osa toki esittää olevansa normaaleja.
Miksi luulet, että yhä useampi nainen elää mieluummin yksin kuin parisuhteessa? Sen takia, että te miehet olette tehneet selväksi kuinka häiriintyneitä olette. Sinäkin niin päästäsi sekaisin, ettet edes tajua kuinka sairaalta kuulostat.
Jos nää palstamiehet löytäisi yöllä puskaan sammuneen teinitytön niin suurin osa varmaan alkais n u s s i i sitä sen sijaan että soittaisivat 112.
Vierailija kirjoitti:
Jos nää palstamiehet löytäisi yöllä puskaan sammuneen teinitytön niin suurin osa varmaan alkais n u s s i i sitä sen sijaan että soittaisivat 112.
Mistä sinulla tälläinen fantasia?
Miten musta tuntuu, että mä arvostan joutsenta enemmän kuin sun vääristynyttä käsitystä ihmiskunnasta. Säkin voit löysätä omaa pipoasi.