Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni suhde päättyisi siihen, jos saisin tuollaista selville. Pidän moraalittomana sitä, että ostaa itselleen hetkellisen tyydytyksen välittämättä siitä, mitä pitkäaikaisia ongelmia - esim. mielenterveyteen liittyviä - se sille prostituoidulle oikeasti aiheuttaa tai millaisissa olosuhteissa hän seksiä on myymässä.
Ymmärrän tämän.
Ykdinäisillä miehillä tuo vain rupeaa olemaan ainoita vaihtoehtoja saada seksiä, jos ei ole sosiaalisesti rohkea. Se vain on miehille todella iso juttu tuo seksi, varsinkin nuorempana. Yhteiskunta opettaa miehiä niin vahvasti "panomiehen" rooliin, että harva siitä selviää ilman mielenterveysongelmia, varsinkin jos on ujo ja arka.
Tämä ei ole kenenkään vika muuta kuin yhteiskunnan, jonka pitäisi rajusti vähentää seksuaalipainoitteisia materiaaleja ainakin elokuvista ja sarjoista.
Jokainen valitsee itse piirinsä missä liikkuu, sen syötteen millä itsensä ympäröi. En katso leffoja enkä sarjoja, joten olen täysin vapaa niiden vaikutteista ja oksettaa ajatuskin, että maksullisissakävijä koskisi minuun.
On aika erikoista että naisia oksettaa mies joka on käynyt hyvin tienaavalla suomalaisella ammattilaisella, mutta naista ei okseta mies joka on pannut satoja naisia ja pettänyt monia heistä. Eikä kunnollista miestä saa häiritä se että nainen on ollut tällaisten pelimiesten pantavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni suhde päättyisi siihen, jos saisin tuollaista selville. Pidän moraalittomana sitä, että ostaa itselleen hetkellisen tyydytyksen välittämättä siitä, mitä pitkäaikaisia ongelmia - esim. mielenterveyteen liittyviä - se sille prostituoidulle oikeasti aiheuttaa tai millaisissa olosuhteissa hän seksiä on myymässä.
Ymmärrän tämän.
Ykdinäisillä miehillä tuo vain rupeaa olemaan ainoita vaihtoehtoja saada seksiä, jos ei ole sosiaalisesti rohkea. Se vain on miehille todella iso juttu tuo seksi, varsinkin nuorempana. Yhteiskunta opettaa miehiä niin vahvasti "panomiehen" rooliin, että harva siitä selviää ilman mielenterveysongelmia, varsinkin jos on ujo ja arka.
Tämä ei ole kenenkään vika muuta kuin yhteiskunnan, jonka pitäisi rajusti vähentää seksuaalipainoitteisia materiaaleja ainakin elokuvista ja sarjoista.
Jokainen valitsee itse piirinsä missä liikkuu, sen syötteen millä itsensä ympäröi. En katso leffoja enkä sarjoja, joten olen täysin vapaa niiden vaikutteista ja oksettaa ajatuskin, että maksullisissakävijä koskisi minuun.
On aika erikoista että naisia oksettaa mies joka on käynyt hyvin tienaavalla suomalaisella ammattilaisella, mutta naista ei okseta mies joka on pannut satoja naisia ja pettänyt monia heistä. Eikä kunnollista miestä saa häiritä se että nainen on ollut tällaisten pelimiesten pantavana.
Mua kyllä häiritsee nuo molemmat seikat ja montaa muuta myös.
Mua oksettaa se mies edelleen, vaikka sen kosketuksesta on yli vuosi. Hyi yrjö. Ihan oikeesti, pankaa kusipäät keskenänne, älkääkä ainakaan esittäkö viattomia.
Muistutan edelleen: Sanoma Media Finland johtoryhmä > Googlella yhteystiedot > tiedoksi, että naisia savustetaan pois palstalta (MG...-liikkeen päämäärä ja toimintatapa on online harassment ja naisten hiljentäminen). Ilmiantamisella ei ole mitään vaikutusta. Rohkein laittaa Twitteriin ja tägää samalla johdon lisäksi muutaman kilpailevan median, itse en viitsi tehdä omalla profiilillani. Mainostajille sen sijaan lähettelen törkeimpiä kommentteja kysymyksellä, miksi eivät halua naisia asiakkaikseen.
Älkää spämmätkö, laittakaa vain asiallista postia mutta laittakaa. Muuten tällä palstalla ei voi enää olla. Käy aivan kuten itärajan takaa masinoitu ja lännestä oppinsa ottanut MG...-liike haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistutan edelleen: Sanoma Media Finland johtoryhmä > Googlella yhteystiedot > tiedoksi, että naisia savustetaan pois palstalta (MG...-liikkeen päämäärä ja toimintatapa on online harassment ja naisten hiljentäminen). Ilmiantamisella ei ole mitään vaikutusta. Rohkein laittaa Twitteriin ja tägää samalla johdon lisäksi muutaman kilpailevan median, itse en viitsi tehdä omalla profiilillani. Mainostajille sen sijaan lähettelen törkeimpiä kommentteja kysymyksellä, miksi eivät halua naisia asiakkaikseen.
Älkää spämmätkö, laittakaa vain asiallista postia mutta laittakaa. Muuten tällä palstalla ei voi enää olla. Käy aivan kuten itärajan takaa masinoitu ja lännestä oppinsa ottanut MG...-liike haluaa.
P.S. Huomenna johtoa tavoittaa myös puhelimella ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa melkein selvittää syytä miksi se on maksanut seksistä.
Itsellä oli poikuus tallella vielä 28 vuotiaana, kiusattu koulussa joka aiheutti itsetunto- sekä MT-ongelmia minulle. Omakuva oli vääristynyt, jatkuva ulkopuolinen olo. Olin yksin isomman osan teini-iästä, joten sosiaalisia taitoja en oppinut, eli en osannut puhua naisille.
Oman elämän päättäminen oli jatkuvasti mielessä, ja apua en tietenkään hakenut, koska olen suomalainen mies.
Millään ei ollut merkistystä enää, ja halusin kokea läheisyyttä ja seksiä joten kävin ehkä 10 kertaa saman maksullisen luona. Muistan edelleen miltä tuntui suudella ensimmäistä kertaa.
Juteltiin paljon kun tavattiin, ja ensimmäistä kertaa koin "hyväksyntää", joku kuunteli minua ja "välitti". Kyseinen nainen antoi potkun perseeseen hakea apua, niin teinkin.
40v tällä hetkellä, sinkku edelleen mutta elämä on muuten mallillaan.
Mikset menny mt-palveluihin?
Häpeän takia lähinnä, mies ei mene lääkäriin eikä varsinkaan psykiatriselle.
Kyllä, onhan se fiksumpaa ja vähemmän noloa mennä prostituoidun kuin psykologin luo. Vain miehen logiikalla...
Miehelle itse asiassa on, varsinkin jos asuu maakunnissa
Rikkaita laatikkoleukaista akateemisia A luokan miehiä. Voi sitä pyhää vihaa naisilla kun aamulla haaveet rikkaasta elättäjästä ovat haihtuneet😅