Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmin syy miksi sinut on jätetty?

Vierailija
28.02.2024 |

Edellinen ex pisti minulle "parhaan". Sanoi kirjaimellisesti "en jaksa kuunnella sinua loppuelämääni".

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minua ei jätetty koskaan. Itse sen sijaan olen jättänyt, ja monta kertaa.

Nuorempana en jaksanut olla saman kanssa kauaa, aina vapaudenkaipuu kasvoi liian suureksi.

Aikuistuttuani aloin tajuta että mikä viesi edes alkaa kenenkään kanssa, kun en kuitenkaan kauaa jaksa. Niinpä aloin elää itsekseni, ja aika äkkiä siitä tuli pysyvä olotila.

En tiedä miksi nuorempana ylipäätään mihinkään aloin.  Ehkä siinä oli sekin että "kun niin kuuluu olla". Piti mennä jonkun kaavan mukaan miettimättä onko tämä nyt sitä mitä oikeasti haluan.

En ollut ollenkaan kypsä minkäänlaiseen suhteeseen, enkä varmasti ole vieläkään. Tai sitten olen niitä jotka todellakin on luotu elämään yksin? En tiedä mutta viihdyn ja minulla on paljon enemmän aikaa kaikkeen muuhun kun ei tarvitse keskittyä kehenkään toiseen.

Olen sitä mieltä että elämä on liian lyhyt haaskattavaksi asiaan joka ei oikeasti kiinnosta eikä tuo lisäarvoa elämään. On vain tämä yksi elämä, ei varaa haaskata.

Miksi muuten tällainen elämäntapa sallitaan miehille, mutta naisella se on kauhistus?

Niin ja vielä se, että nimittely on lapsellista ja moukkamaista eikä nosta kenenkään arvoa toisten silmissä.

Vierailija
2/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjaimellisesti kylmin:

Yksi nuoruudenihastus ei koskaan edennyt suhteeseen saakka, syyksi tyyppi kertoi, että mulla on liian kylmät kädet, häntä poistattaa aina kun kosketan. 

Kiitti :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kylmä syy ap se muka oli, ettei exäsi jaksanut kuunnella loputonta negatiivista narinaasi?

Vierailija
4/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella on parempi perse (yläaste)

Vierailija
5/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyhuulet röpötti liikaa, alapää näyttää kebabilta :/ sinne meni 20 vuoden avioliitto.

Vierailija
6/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holotna wojna.

Vierailija
7/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpyhuulet röpötti liikaa, alapää näyttää kebabilta :/ sinne meni 20 vuoden avioliitto.

Ei tainnut olla ainakaan turkkilainen mies. Ahahahah.

Vierailija
8/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä kylmin, mutta mieleen jäi kyllä eräs ihan aikuinen 40+ mies, joka vuoden soutamisen ja huopaamisen jälkeen sanoi ettei pysty rakentamaan kanssani syvää suhdetta, koska minulla on ruskeat silmät. Kuulemma hän ei pysty lukemaan tummista silmistä mitään. 

Sinänsä oli kyllä hyvä ettei tuo kyseinen suhde edennyt yhtään pidemmälle, siinä oli jo kaikenlaisia ihan oikeitakin ongelmia. Jälkikäteen olen vain onnellinen että pääsin eroon kaikesta häneen liittyvästä. 

Vierailija
9/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhtäkkiä liian vanha nainen hänelle. Ikäero kolme vuotta.

Vierailija
10/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisön minusta muodostaman mielipiteen ja ulkopuolelle jättämisen takia. Tämän kyseisen syyn takia ovat kaikki parisuhteeni päättyneet.

Vierailija
11/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti ilmoituksen turvakodista että haluaa eron - yllättäen ja pyytämättä!

Vierailija
12/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudesta jääneet ylimääräiset kilot.   

Vierailija
13/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella on parempi perse (yläaste)

No mutta tuohan on ihan validi syy.

Vierailija
14/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisön minusta muodostaman mielipiteen ja ulkopuolelle jättämisen takia. Tämän kyseisen syyn takia ovat kaikki parisuhteeni päättyneet.

Oletan, että näillekin on jokin peruste.

Osaatko itse nimetä, että mikä sinussa on vialla?

Vierailija
15/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut jonka laitoin pakastimeen oli liian kylmää. Olut tarttui huuliin kiinni enkä saanut selvää mitä asia koski. 

Laittoi kiukkuisena bändipaidan päälleen ja poistui residenssiltäni, karvaiset pakarat paukkuen.

Olen siirtynyt tarjoilemaan munatotia, ettei vaan käy samalla tavalla.

Itse juon höyryävää mansikkateetä.

Vierailija
16/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu enää siltä.

Vierailija
17/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne röpötti?

Siis tarkoitat, että päästelit jatkuvasti pimppipieruja?

Vierailija
18/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiedä kylmin, mutta mieleen jäi kyllä eräs ihan aikuinen 40+ mies, joka vuoden soutamisen ja huopaamisen jälkeen sanoi ettei pysty rakentamaan kanssani syvää suhdetta, koska minulla on ruskeat silmät. Kuulemma hän ei pysty lukemaan tummista silmistä mitään. 

Sinänsä oli kyllä hyvä ettei tuo kyseinen suhde edennyt yhtään pidemmälle, siinä oli jo kaikenlaisia ihan oikeitakin ongelmia. Jälkikäteen olen vain onnellinen että pääsin eroon kaikesta häneen liittyvästä. 

Ruskeat silmät naisella on ihan parasta. 😊 Kumma perustelu!

Vierailija
19/19 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin etelänavalle,kysyin lähdetkö mukaan,ei lähtenyt vaan liukeni pois paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän