Tapailemani mies kertoi käyneensä maksullisella naisella
En tiedä miten suhtautuisin asiaan
Mies sanoi ettei pitänyt kokemuksesta. Olin järkyttynyt ja sanoinkin etten tiedä mitä sanoa.
Olen iloinen miehen rehellisyydestä, mutta emme tunne vielä tarpeeksi hyvin noin ison asian jakamiseen. Asia jäi vaivaamaan minua. Mitä mieltä itse olisitte?
Minusta vain tuntuu pahalta ehkä se kun olin niin ihastunut mieheen ja hän alkoi puhumaan tuollaisia. Tuli tunne ettei mies halua minua tai pitää naisia vain esineenä jonka voi ostaa. olenkohan liian herkkä tässä asiassa? Tunteeni ovat olleet ihan sekaisin tuon jälkeen.
Kommentit (567)
Vierailija kirjoitti:
Montas ruplaa mies maksoi seksistä ja oliko tinkimisvaraa?
"Pilu viiskymppiä"
Iloista antajaa Jumala rakastaa.
Olen ostanut seksiä jotain 80-100 kertaa. Ekan kerran ostin v 2009 virolaiselta naiselta. Kaunis parikymppinen nainen oli ja kokemus oli tosi ihana. Oli niin helppoo ku nainen vaan otti vaatteet pois eikä tarvinnut vonkata. Jäin koukkuun heti. Baareihin menis varmaan enemmän rahaa jos etsii seuraa baareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kuulla ystäväni kautta että Saksassa työreissulla ollessaan hänen ja minun mieheni molemmat olivat käyneet porttolassa. Oli sattumalta nähnyt ja ottanut kuvat miehensä kännykässä olevista whats-app viesteistä, jossa kehuskelivat kokemuksillaan työkaveriryhmässä. Viestien perusteella useampikin samassa työpaikassa oleva mies oli käynyt samassa porttolassa aikaisemmin.
En olisi ikinä uskonut että mieheni moraali on niin alhainen että hän kykenee käymään maksullisissa. Olin aina pitänyt häntä kilttinä, luotettavana ja naisia kunnioittavana. Selityksenä oli että saksalaisen yrityksen työntekijät olivat vieneet heidät sinne, se on muka yleistä Saksassa ja hän ei voinut kohteliasuuden vuoksi kieltäytyä, mutta hän oli vain katsellut ei koskenut. Näytin hänelle valokuvat whats app viesteistä, jossa hän kehuskeli kokemuksella, sen jälkeen hän meni ihan hiljaiseksi.
Sanomattakin oli selvää etten minä halunnut olla hänen kanssaan enää sekuntiakaan vaan laitoin avioeron heti vireille, siinäpähän maksaa isot oppirahat tyreyydestään ja itsekkyydestään. Luotto miehiin katkesi kyllä kertakaikkiaan...
Mutta naiset saa mielestäsi vapaasti käydä mieshuorissa ja Gambian reissuilla missa paikalliset afropojat tökkii rannalla isolla kalulla, sehän on hyväksyttävää voimaantumista kun nainen sen tekee?
Erona taitaa olla se, että Gambiassa käyvät naiset ovat yleensä vanhempia sinkku- tai leskinaisia. Eivät perheellisiä qusipäitä tai seurustelevia pettäjiä, kuten te miehet näytätte olevan.
Ei miehet käy Gambiassa, päivitä tietosi.
Kyllä käy. Siellä on palveluja ja asiakkaita tasaisesti ihan molemmista sukupuolista. Suomalaisjulkkiksista esim. Tauski on siellä paikallisten naisten kanssa viihtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko naisille oikeastikin yllätyksenä että me miehet kuljetaan muna edessä? Ei sitä miehenä pysty vastustaa jos joku nuorempi ja paremman näköinen tulee vastaan ja ois tsäänssi päästä nussii sitä. Se on ihan biologiaa vaan, evolutionäärisesti meidänhän kuuluukin dipata vehje ja mällit mahollisimman moneen pimpaan ja ehkä suuhun ja berberiin kans. Jos sen joskus tekee hååran kanssa salaa ja kortsua käyttäen niin mikä siin on niin pahaa?
Ja jätkät hei, ÄLKÄÄ KERTOKO. Ei edes parhaalle frendille. Ja puhelimest aina deletoidaan kaikki viestit ja numerot mitä liittyy håråihi. On se ihmeellist et noit perussääntöjä ei osata noudattaa!
Niinhän sen naisenkin on luonnollista etsiä mahdolisimman laadukkaita ja monia siittäjiä, jolloin on luonnollista, että köyhät, lahjattomat ja rumat miehet saa tyytyä runkkaamaan. Prostituutio horjuttaa luonnollista järjestelmää.
Rumamies kirjoitti:
Olen ostanut seksiä jotain 80-100 kertaa. Ekan kerran ostin v 2009 virolaiselta naiselta. Kaunis parikymppinen nainen oli ja kokemus oli tosi ihana. Oli niin helppoo ku nainen vaan otti vaatteet pois eikä tarvinnut vonkata. Jäin koukkuun heti. Baareihin menis varmaan enemmän rahaa jos etsii seuraa baareista.
Ihanaa että uskalsit myöntää ja kertoa, nyt on varmaan voimaantunut olo?
M32
Vierailija kirjoitti:
Jaahas.
1) Jos ei ollut pitänyt kokemuksesta ja sulle halusi kertoa, niin ehkä kuitenkin omantunnonherkkä ja rehti. Halusi jakaa heti sen asian, mikä vaivaa eniten.
2) Ehkä halusikin katsoa miten suhtaudut asiaan. Siksi väitti, että ei pitänyt tapahtuneesta.
Mun ex kertoi myös aika suhteen alussa maksullisen (en tiedä kuinka usein oli tapahtunut) ja ajattelin, että jokainen joskus kännissä mokaa. Vielä, kun työ oli sellaista, missä matkusteltiin ympäri maailman ja ukkoporukassa. No, siis oli harvinaisen ikävä ihminen, menimme vielä naimisiinkin ja perustettiin perhe. Epäilen, että saattoi käydä maksullisissa avioliiton aikanakin. Selaushistoriasta aikanaan jotain paljastuikin. En antaisi enää tällaiselle ihmiselle mahdollisuutta. Exällä oli kova kontrolli joka asian suhteen ja ilmiselvästi ei arvostanut naisia. Tapauksessani siis selvä varoitusmerkki.
Sun mies kuulostaa narsistilta, ihan sanon siksi, että yleensä on ikävä myös eksänä tai lapset oireilevat jotain tavalla tai toisella niin saadaan nopeammin oikeanlaiseen hoitoon.
Minun pitkä-aikainen miesystäväni oli käynyt kerran vuosia ennen kun opin hänet tuntemaan. Paikka oli Thaimaa ja uteliaisuudesta kokeili. Ei varmasti ollut sinänsä sitä vaille, koska on komea ja suht varakas mies ja suomalaisia naisia olisi ollut jonossa saakka. Ei kuulemma ollut hyvä kokemus
Hyväksyn sen hänen historiakseen, vaikka itse olen yhden miehen nainen
Vierailija kirjoitti:
Siis tuleeko naisille oikeastikin yllätyksenä että me miehet kuljetaan muna edessä? Ei sitä miehenä pysty vastustaa jos joku nuorempi ja paremman näköinen tulee vastaan ja ois tsäänssi päästä nussii sitä. Se on ihan biologiaa vaan, evolutionäärisesti meidänhän kuuluukin dipata vehje ja mällit mahollisimman moneen pimpaan ja ehkä suuhun ja berberiin kans. Jos sen joskus tekee hååran kanssa salaa ja kortsua käyttäen niin mikä siin on niin pahaa?
Ja jätkät hei, ÄLKÄÄ KERTOKO. Ei edes parhaalle frendille. Ja puhelimest aina deletoidaan kaikki viestit ja numerot mitä liittyy håråihi. On se ihmeellist et noit perussääntöjä ei osata noudattaa!
Toivon vain, että siittiösi eivät ole kovin terhakkaita. Ihmiskunta tutkimusten mukaan tyhmenee, mutta toivottavasti ei kuitenkaan tulisi totaaliromahdus, kuten tapauksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule yllätyksenä ja siksi en ole perustanut kotia yhdenkään miehen kanssa. Jätän teidät niiden riesaksi, jotka vielä jaksaa kuvitella teistä jotain hyvää.
Rumamies kirjoitti:
Vonkataminen onkin hankalaa. Vongata, vonkaaminen suhteellisen helppoa jos äidinkieltä taitaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko yllätyksenä, että kaikki miehet eivät kulje munansa vietävinä. Mutta toki joillain on niin heikko älyllinen toiminta, että hormonien viestit menevät heittmällä yli.
Mitäköhän naiset sanois joukolla jos otsikko olisi ollut "Tapailemani nainen kertoi käyneensä maksullisella miehellä"? Olis anti vissiin vähän erilaista :) :)
On helppoa ostaa seksiä. Miksi vaivautua enää baareihin etsimään seuraa kun naiset on niin vaikeita ja nirsoja. Ostamalla saa seksiä kauniilta 20 v naiselta jolta ei muuten saa.
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä hyväksikäyttävää miestä vastenmielisempi on vain sillä kehuskeleva mies. Hyi helvetti.
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän naiset sanois joukolla jos otsikko olisi ollut "Tapailemani nainen kertoi käyneensä maksullisella miehellä"? Olis anti vissiin vähän erilaista :) :)
Koska kyseesså olisi aniharvinainen tapaus, varmaan moni tahtoisi uteliaana kysyä naisen kokemuksesta. Vähän kuin hämäläisessä metsässä lentelevä papukaija kiinnostaa enemmän kuin varpunen. Miehethän tässä ketjussa omia prostituutiokokemuksiaan ovat jälleen kerran ihan pyytämättäkin runsaasti jakaneet.
No hyi. Tulisi likainen fiilis jos saisin kuulla tuollaista. Se suhde olisi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne maksulliset joissa mä käyn on vain ja ainoastaan suomalaisia noin 18-22 vuotiaita tyttöjä jotka ansaitsemillaan rahoilla säästää kustantaakseen itselleen paremman elämän, eli olen hyväntekijä. Sulla on logiikka pahasti hakusessa.
M59
Parantaako se, ettät mahdollistat nuorelle pari seuraavaa huumeannosta, nuoren elämää?
Ei miehet käy Gambiassa, päivitä tietosi.