Huippumalli haussa 2022
Aikooko joku seurata? Kilpailijat on julkistettu enkä osaa muuta sanoa, kuin että on tällä kertaa varsinainen friikkisirkus saatu kasaan.
Kommentit (1610)
Mikä tämä alter ego -juttu nyt oli? Nämä siis itse kirjoittivat jonkun stoorin jonka perusteella sitten heille suunniteltiin lookki? Miten tämä nyt auttaa mallintöiden opettelussa?
Onko tällainen huippistyyli vain Suomessa? Ei tietääkseni ole muiden maiden samassa kisassa ollut. Malliainesta olevia miehiä ja transnaisia perinteisten mallien lisäksi niissä on ollut aikaisemmin. Jos näin vain Suomesss niin on mielestäni väärin uskotella näille suomalaisnuorille heidän olevan kansainvälistä huippumalliainesta.
Oli kyllä raskas jakso. Hirveää, ettei suomen kieltä osata ja Einon puhetapa on jotenkin todella raskasta kuunneltavaa. Mietin jo, että kiva kun nykynuoret ei tunnu kiroilevan samaan tapaan kuin me "vanhemmat" (olen 28-vuotias) aikoinaan, mutta eiköhän loppujaksossa joku kiroillut useaan otteeseen ja vielä ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Eino näyttää Finn Wittrockilta.
Eino kuulostaa ihan Hermanni-tubettajalta.
Ei tällä taida olla enää mitään tekemisistä ANTM-sarjan kanssa. Ensinnäkin aloituksessa esitellään vaan juontajat, ohjelman sisältö on mallien "syvällisiä" analyysejä omasta persoonastaan, ja koko shown voittaa se, joka kokee olevansa eniten marginaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällainen huippistyyli vain Suomessa? Ei tietääkseni ole muiden maiden samassa kisassa ollut. Malliainesta olevia miehiä ja transnaisia perinteisten mallien lisäksi niissä on ollut aikaisemmin. Jos näin vain Suomesss niin on mielestäni väärin uskotella näille suomalaisnuorille heidän olevan kansainvälistä huippumalliainesta.
Tämä huippistyyli taitaa olla seurausta siitä, että sarjan budjetti oli olematon... Sääli sinänsä, että myötähäpeä on päällimmäisin tunne kun tätä sarjaa katsoo. Jos tällaisen franchisen ottaa ohjelmistoon, pitäisi olla edes vähän rahaa tuottaa jotain laadukasta.
Tulin viikolla katsoneeksi yhden jakson. Varsinainen friikkisirkus todellakin. Takavuosina tuli katsottua aina Amerikan huippikset, mutta tämä oli kyllä niin noloa että ei tartte enempää katsella.
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän skeptinen, mutta ekan jakson jälkeen täytyy sanoa, etten olisi jaksanut katsoa enää tavallista huippista, jossa kaikki näyttää toisiltaan. On kiinnostavampaa, kun on erinäköisiä tyyppejä. Sarja kiinnostaa myös sen takia, että siinä on nuoria. Itse kun olen jo tällainen yli kolmekymppinen täti.
Kilpailijoista tykkään, mutta tuotantopuoli on vähän niin ja näin. Tuomaroinnissa olisi pitänyt näyttää enemmän niitä kuvia, nyt niitä vain vilautettiin useimpien kohdalla. Huonoa tv:tä, kun tuomarit analysoi kuvaa, mutta kuvaa ei näytetä samaan aikaan. Tämä Saara on myös tönkkö puhuja, toivottavasti vähän rentoutuu sarjan edetessä. Ylenmääräinen hehkuttaminen kääntyi jo itseään vastaan.
Suosikkini on Jere. Hänessä on wow-efektiä, joka näkyy niin kuvissa kuin olemuksessakin. Näyttää juuri sellaiselta brittimuusikolta, joiden perään teininä kuolasin. Tulee varmasti tekemään uran mallina, jos vain itse sitä haluaa.
Eino, Eeva, Sirkka ja Rosa näyttää ihan malleilta myös. Kiinnostavaa nähdä, miten vaihtoehtoisemman näköiset pärjää näille. Karisma ja kuvauksellisuus lopulta ratkaisee.
Eevalla hirvittävän hyvät kasvot.
Evan joka toinen sanonta on ou mai gaad! Niiiiiin ärsyttävää!
Ja ei noita muitakaan kestä kuunnella....kuten esim. ounaa hei tää!
Ei voi kuin nauraa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Evan joka toinen sanonta on ou mai gaad! Niiiiiin ärsyttävää!
Ja ei noita muitakaan kestä kuunnella....kuten esim. ounaa hei tää!
Ei voi kuin nauraa!!!!
Semmoista se nuorisokieli on.
Itse olen jotenkin yllättynyt, että todella monella on ihan järkyttävät hampaat. Siis ei pelkästään vinot vaan myös todella keltaiset ja jotenkin huonosti hoidetun näköiset. Samoin iho-ongelmia on todella monella.
Minusta Minttu, Leevi ja Jere näyttävät malleilta, joilla voisi olla mahiksia ulkomailla. Jos Jere saa kävelyn kuntoon, hänestä voi tulla menestyvä näytösmalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä huippistyyli taitaa olla seurausta siitä, että sarjan budjetti oli olematon... Sääli sinänsä, että myötähäpeä on päällimmäisin tunne kun tätä sarjaa katsoo. Jos tällaisen franchisen ottaa ohjelmistoon, pitäisi olla edes vähän rahaa tuottaa jotain laadukasta.
Niinpä, mauttomuudesta päätellen stylistinä on varmaan taas hääräämässä joku Vesa Silver. Ihmettelin myös tätä muodonmuutos -jaksoa. Suurimalle osalle ei tapahtunut oikein mitään muodonmuutosta. Yksi kilpailija kuitenkin järkyttyi syvästi, kun maantienvärinen tuikitavallinen pitkä tukka muuttui samanmoiseksi puolipitkäksi.
Voisi mennä kotiin miettimään, onko mallin ura sopiva. Jos jo hiusten leikkuu ottaa noin koville.
Ei noista kenestäkään taida olla ammattimalliksi...nuohan on ihan pelkkiä kakaroita.
Huvitti hieman miten Sirkka ensin oli vaan että ''kaikki vaan pois'' ja sitten kuitenkin kyynelehti kun tuli muka liian lyhyet hiukset :D
Rosa näyttää aivan upealta platinablondina! Marien, Eevan ja Leevin uudet hiukset ovat myös kivat, muut oli aika meh.
Tummaihoisen pojan tukka pilattiin ihan täysin tuossa muodonmuutoksessa. Entinen look viiksillä ja parralla oli paljon parempi.
Yrittääkö ne saada tuolla kylmäaltaalla kusitulehdukset aikaan kilpailijoille?
Onko tämän kilpailun tavoitteena tiputtaa ensin kaikki vähänkin mallia muistuttavat🙄
Etenkin American Horror Storyn Hotel -kauden Tristanin tyyppinen jotenkin myös persoonana <3