Huippumalli haussa 2022
Aikooko joku seurata? Kilpailijat on julkistettu enkä osaa muuta sanoa, kuin että on tällä kertaa varsinainen friikkisirkus saatu kasaan.
Kommentit (1610)
Surkein kuva oli tummalla plus koon mallilla.
Sirkka osoitti epäammattimaisuutta kiljumalla ja "järjestämällä kohtauksen" kylmän veden takia. Samoin hiusten lyhentämiseen suhtautuminen noin dramaattisesti oli epäammattimaista. Tämä on tietenkin ymmärrettävää ja inhimmillistä, koska hän on nuori ja käyttäytyy nuoren tavoin. Mutta ihmettelen, miksei tällaisesta anneta kritiikkiä? On tärkeää, että malli tietää, että hänen tulee käyttäytyä ammattimaisesti.
Tällä kaudella tuntuu kyllä tuomarointi hyvinkin lempeältä kaikkiin edeltäviin kausiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö ne saada tuolla kylmäaltaalla kusitulehdukset aikaan kilpailijoille?
Mietin kanssa että mikä ihmeen pointti oli käyttää jääkylmää vettä? Eihän se veden lämpötila siinä kuvassa näy.
Hiilihappojää joka teki sen sumun ei toimi samalla tavalla lämpimässä vedessä
Tuo Venla on kuin Tammy Slaton. Sorry. En ymmärrä hänen funktiota tässä ohjelmassa. Eikä johdu siitä, että on plussaa vaan kasvoista. Hän ei ole mielestäni malliainesta vaikka kuinka yrittäisi katsoa mistä kuva kulmasta tahansa.
Ohjelmaa katsoessa ärsyttää suuresti loputon englannin tunkeminen paikkoihin, joihin ei todellakaan kuulu. "Ounaa tämä" nostaa verenpaineen välittömästi. Tänään muodonmuutosjaksossa "ou mai gaad" melkein jokaisen kommenttina. Ymmärrän, että joku sen sanoisi, mutta melkein kaikki. Ehkä pitää kehittää joku juomapeli ja ottaa hörppy aina, kun suomi unohtuu (voisi kyllä olla vaarallisen vahva humalatila seurauksena).
Niin saako voittaja lahjakortin zalandoon vai mikä se palkinto on?
En ymmärtänyt Eevan ja varsinkaan Jeren pudottamista. Herää tosiaan kysymys, että haetaanko tässä ohjelmassa tosiaan huippumallia vai jotain muuta. Suurin osa näistä kilpailijoista ei edes pituudeltaan riitä huippumalliksi kansainvälisille markkinoille ja Suomen mittakaavassa huippumalleista tuskin voidaan edes puhua. Rosa ja Jarrah lienevät ainoat, joilla voisi ainakin pituuden puolesta olla mahdollisuuksia ja kenties Eino.
Ikävää, kun Jere pudotetiin. Einoa sentään vielä saa katsella mielikseen. Onkohan tarkoitus hehkuttaa epäkauniita malleja, toivottavasti sentään ei väkisin tehdä voittajaa sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, kun Jere pudotetiin. Einoa sentään vielä saa katsella mielikseen. Onkohan tarkoitus hehkuttaa epäkauniita malleja, toivottavasti sentään ei väkisin tehdä voittajaa sellaisesta.
Niinpä, Jere oli ilmeisen pitkä ja hänellä oli ihan älyttömän hyvät ja todella mallimaiset kasvot. Hän olisi varmaan pärjännyt kansainvälisestikin.
Jere ja Yarrah ovat suosikkejani, ja tykkään myös Einosta ja Leevistä.
Olen vissiin niin herkkä, mutta tuli ihan itku kun Sirkka murehti hiuksiaan. Ymmärrän hyvin. Itse olen yrittänyt kasvattaa hiuksiani pitkiksi, mutta minulla on hyvin ohut, hento hiuslaatu, joka ei kasva olkapäiden yli. Ihan kivannäköinenhän tuo Sirka uusi kampaus oli, mutta pidemmät hiukset olisivat olleet nätimmät. Miksi ihmeessä kaikkien hiuksia nyrhittiin? "Isot" tytöt saivat pitää hiuksensa pitkinä.
Ehkä katsoivat, että Jere pärjää ilman kisaakin.
Kyllä huomaa, että nää on ihan pikkulapsia vielä. Kitistään ja itketään ihan pikkuasioiden takia. Toinen asia mikä ihmetyttää, on näiden ulkonäkö. Aika tavallisen näköisiä / persoonallisia. yhtään kaunista ei ole mukana. Ehkä se outous onkin se juttu nykymalleilla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko liian geneerinen malli. Halutaan jotain oudompaa/erikoisempaa.
Ymmärrän miksi Jere pudotettiin, vaikka potentiaalia on valtavasti. Kävely oli ihan kamalaa ja poseeraukset kuitenki aika persoonattomia eli kehitystä ei tapahtunut tarpeeksi. Jere kyllä pääsee kansainvälisille markkinoille omin avuinkin kun treenaa ja kehittyy. Venla on tosi persoonallisen näköinen ja on siksi tuossa kisassa. Kaikki mallit eivät ole kauniita vaan monet ovat omituisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa noista, joka potentiaali olla kansainvälinen huippumalli.
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö ne saada tuolla kylmäaltaalla kusitulehdukset aikaan kilpailijoille?
Tää oli ihan sadist....n kokeilu ja sairas vallankäytön elementti taas kerran.
Miksi siinä piti olla just kylmää vettä. Eihän se kuvasta näy.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hän oli ehdottomasti komein malli ja harmi että tippui.
Mutta oliko myös syynä se että oli liian varma siitä että pärjää,
eikä ehkä heittäytynyt ja antanut itsestään kaikkea mikä näkyi vähän vaisuna ja yhden ilmeen esiintymisenä.
Ja ehkä tässä ohjelmassa onkin tarkoituksena etsiä ja nostattaa erikoisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa noista, joka potentiaali olla kansainvälinen huippumalli.
Trendit ovat muuttuneet. Enää ei haeta ulkonäköä vaan persoonallisuutta. Eli komea ulkokäkö ei enää riitä. Suomen viime aikojen menestynein miesmalli on vähän erikoisemman näköinen tyyppi. En nyt muista tämän mallin nimeä. Uskon, että Jere tulee menestymään kuitenkin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jere ja Yarrah ovat suosikkejani, ja tykkään myös Einosta ja Leevistä.
Olen vissiin niin herkkä, mutta tuli ihan itku kun Sirkka murehti hiuksiaan. Ymmärrän hyvin. Itse olen yrittänyt kasvattaa hiuksiani pitkiksi, mutta minulla on hyvin ohut, hento hiuslaatu, joka ei kasva olkapäiden yli. Ihan kivannäköinenhän tuo Sirka uusi kampaus oli, mutta pidemmät hiukset olisivat olleet nätimmät. Miksi ihmeessä kaikkien hiuksia nyrhittiin? "Isot" tytöt saivat pitää hiuksensa pitkinä.
Mun mielestä nimenomaan jos on ohut ja hento hiuslaatu, niin pitkät hiukset ovat silloin enemmänkin kauhistus kuin kaunistus.
Mietin kanssa että mikä ihmeen pointti oli käyttää jääkylmää vettä? Eihän se veden lämpötila siinä kuvassa näy.