En saa vaimolta ikinä positiivista palautetta
Aina vaan halveksuntaa tein sitten jotain tai olin tekemättä. Kelpaa kyllä tulla ruokapöytään, kun ruokaa teen ja istua autokyydissä yms.
Ei hellyyttä, ei läheisyyttä.
Kommentit (49)
Minulla oli sama tilanne. Erosin ja jätin mokoman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista positiivista palautetta sinä annat vaimolle? Ihan konkreettisia esimerkkejä.
Ok. Jos se olit ap sinä joka tätä alapeukutit niin miksi vaimosi pitäisi sinulle positiivista palautetta suitsuttaa kun et itsekään sitä tee hänelle. Vai pitäisikö sanoa että mielikuvitusvaimollesi.
Hän laittaa ruokaa ja ajeluttaa.
Tämäkin on sitä positiivista toisen huomioon ottamista, jota naiset meille pölkkypäämiehille tekevät arkipäivisin.
Ne pienetkin teot merkitsevät.
Ap, jos nämä ovat huomionosoituksia sinulta vaimolle, niin miksi et pidä vaimon kokkausta, siivousta, kaikenlaista kodinhoitoa huomionosoituksena sinulle. Tämähän nimenomaan voi olla vaimosi tapa osoittaa sitä. Muutenkin ihmetyttää (ihan näin yleisestiottaen), miksi kaikki miehen tekemiset pitäisi kehua maasta taivaaseen ja naisen vastaavat ovat täysin itsestäänselvyyksiä.
Ei miehen, eikä naisen huomionosoituksia pidäkään "kehua maasta taivaaseen."
Tuo on nettihuuhaata.
Pieni kiitos riittää, joka sekin on huomionosoitus.
No miksi miehet eivät lausu tätä pientä kiitosta naisille, mutta odottavat naisten lausuvan heille?
Toiset lausuvat, toiset eivät. Kuten naisetkin toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa narsistilta vaimosi, kuten iso osa av-mammoistakin.
Mehän tiedetään palstamiehen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa narsistilta vaimosi, kuten iso osa av-mammoistakin.
Mehän tiedetään palstamiehen unelma.
Minä en kyllä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Sanallisen kehumisen merkitystä ei mielestäni voi liikaa korostaa, mutta niitä kehuja kuulee suomalaisessa kulttuurissa ylipäätään kovin kitsaasti. Harva nainen tietää, että miehen "fan clubissa" on vain yksi vip-paikka ja se kuuluu omalle vaimolle. Tuntemattomien sanoilla ei ole niinkään merkitystä.
Mä sanoisin tämän omasta kokemuksesta, että fan clubiin kuuluu nainen, jolla on tavoite. Vaimo pitää itsestäänselvyytenä mua ja mun rahoja, eipä juuri kehuja saa. Seksi niin ja näin. Rakastajatar haluaisi mut ja mun rahat, hukuttaa kehuihin ja seksiin. Kieltämättä rakastajattarelle tulee sitten kaikenlaista kivaa hankittua.
Eli summauksena aloittajalle. Muija pitää sinua täysin itsestäänselvänä. Muuta tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanallisen kehumisen merkitystä ei mielestäni voi liikaa korostaa, mutta niitä kehuja kuulee suomalaisessa kulttuurissa ylipäätään kovin kitsaasti. Harva nainen tietää, että miehen "fan clubissa" on vain yksi vip-paikka ja se kuuluu omalle vaimolle. Tuntemattomien sanoilla ei ole niinkään merkitystä.
Mä sanoisin tämän omasta kokemuksesta, että fan clubiin kuuluu nainen, jolla on tavoite. Vaimo pitää itsestäänselvyytenä mua ja mun rahoja, eipä juuri kehuja saa. Seksi niin ja näin. Rakastajatar haluaisi mut ja mun rahat, hukuttaa kehuihin ja seksiin. Kieltämättä rakastajattarelle tulee sitten kaikenlaista kivaa hankittua.
Eli summauksena aloittajalle. Muija pitää sinua täysin itsestäänselvänä. Muuta tilanne.
Pettävässä miehessä ei oikein ole mitään hyvää, mitä kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fan club. En ole naurettavampaa kuullut tässä yhteydessä käytettynä. Kerrot että naisella on tavoite. Tavoite on rahasi. Sinä itse et kiinnosta häntä tippaakaan. Toivottavasti vaimosi jättää sinut, mokoma pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fan club. En ole naurettavampaa kuullut tässä yhteydessä käytettynä. Kerrot että naisella on tavoite. Tavoite on rahasi. Sinä itse et kiinnosta häntä tippaakaan. Toivottavasti vaimosi jättää sinut, mokoma pelle.
Ei se mielikuvitusvaimo taida voida jättää.
No miksi miehet eivät lausu tätä pientä kiitosta naisille, mutta odottavat naisten lausuvan heille?