Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa vaimolta ikinä positiivista palautetta

Vierailija
26.08.2022 |

Aina vaan halveksuntaa tein sitten jotain tai olin tekemättä. Kelpaa kyllä tulla ruokapöytään, kun ruokaa teen ja istua autokyydissä yms.

Ei hellyyttä, ei läheisyyttä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaimo aistii susta, että yrität teoillasi hyvitellä jotain aiempia sikamaisuuksiasi ja siksi se ei reagoi positiivisesti avuliaisiin tekoihisi.

Minkälaisia sikamaisuuksia näet?

Vierailija
22/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista positiivista palautetta sinä annat vaimolle? Ihan konkreettisia esimerkkejä.

Kehuja ja kiitosta ihan arkisista askareista, sanoin myös mm. ihanaksi. Yritin monesti halatakin. Enää en jaksa, kun on yksipuolista.

Jos teet tämän hyvässä hengessä, niin hyvä. Minua aikoinaan eräs ex "kehui": Sulla on ihanat hiukset, tollaset ihanan paskan ruskeat ja monia muita vastaavia "kehuja". Ja jos ei suoraan tollasta, niin sitten tällaista: Sä olet niin kaunis, MUTTA, sä teet hyvää ruokaa, MUTTA ja paljon vastaavaa. Hän oli oikein narsistin prototyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa: vika on aina miehessä.

Vierailija
24/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista positiivista palautetta sinä annat vaimolle? Ihan konkreettisia esimerkkejä.

Kehuja ja kiitosta ihan arkisista askareista, sanoin myös mm. ihanaksi. Yritin monesti halatakin. Enää en jaksa, kun on yksipuolista.

Jos teet tämän hyvässä hengessä, niin hyvä. Minua aikoinaan eräs ex "kehui": Sulla on ihanat hiukset, tollaset ihanan paskan ruskeat ja monia muita vastaavia "kehuja". Ja jos ei suoraan tollasta, niin sitten tällaista: Sä olet niin kaunis, MUTTA, sä teet hyvää ruokaa, MUTTA ja paljon vastaavaa. Hän oli oikein narsistin prototyyppi.

Monta (narsisti) exää sulta oikeen löytyy?

Vierailija
25/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli AP ei osaa erottaa kehuja vittuilusta. Selevä....

Vierailija
26/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka kehuja, kiitosta ja haleja.

Itsekin olin samankaltaisessa tilanteessa ja väliaikaisesti lopetin hellyydenosoitukset, odottaen että nyt on vaimon "vuoro" sitä minulle osoittaa. Suhde vaan huononi ja myöhemmin olen oppinut, että läheisyys voi toiselle olla vaikea asia, vaikka samaan aikaan hän janoaisi sitä.

Niinpä olen jättänyt vaatimiset sikseen ja pyrin osoittamaan rakkautta vaimolleni ja annan hänen tehdä samaa minulle, omalla tavallaan.

Sanallisen kehumisen merkitystä ei mielestäni voi liikaa korostaa, mutta niitä kehuja kuulee suomalaisessa kulttuurissa ylipäätään kovin kitsaasti. Harva nainen tietää, että miehen "fan clubissa" on vain yksi vip-paikka ja se kuuluu omalle vaimolle. Tuntemattomien sanoilla ei ole niinkään merkitystä.

Vierailija
27/49 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi diagnosoitua. Olin silloin itsekin ihan hukassa, joten siksi haksahdin tuollaisiin urpoihin. Nykyään ei enää menisi läpi tuollainen puhe.

Vierailija
28/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jos se olit ap sinä joka tätä alapeukutit niin miksi vaimosi pitäisi sinulle positiivista palautetta suitsuttaa kun et itsekään sitä tee hänelle. Vai pitäisikö sanoa että mielikuvitusvaimollesi.

Hän laittaa ruokaa ja ajeluttaa.

Tämäkin on sitä positiivista toisen huomioon ottamista, jota naiset meille pölkkypäämiehille tekevät arkipäivisin.

Ne pienetkin teot merkitsevät.

Ap, jos nämä ovat huomionosoituksia sinulta vaimolle, niin miksi et pidä vaimon kokkausta, siivousta, kaikenlaista kodinhoitoa huomionosoituksena sinulle. Tämähän nimenomaan voi olla vaimosi tapa osoittaa sitä. Muutenkin ihmetyttää (ihan näin yleisestiottaen), miksi kaikki miehen tekemiset pitäisi kehua maasta taivaaseen ja naisen vastaavat ovat täysin itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
29/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän oli sinun valintasi. Kyllä erotakin saa, ei ole pakko olla parisuhteessa.

Vierailija
30/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No avaa suu ja puhu sille vaimollesi.

Vierailija
31/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Hänelle Itsestään Selvyys! Ei Kunnioita Sinua Enää Ja Rakkaus Kuollut Ajat Sitten. Kuulut Vain Kaluston.

Vierailija
32/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin saa sut pysymään tossa liitossa. Hivenen epäilen vaimon olemassaoloa.

33/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia naiset ovat.

Vierailija
34/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Niin me naisetkin lähdemme suhteesta, jossa emme koe tulevansa rakastetuksi.

Vierailija
35/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni kaipaa hirveästi huomiota, kehuja ja läheisyyttä. Erityisen paljon silloin, kun on tehnyt jotain yhteiseksi hyväksi, kuten laittanut ruuan tai korjannut lenkottavan oven. Mut mua on alkanut väsyttää kehumisen yksipuolisuus. Teenhän minäkin asioita yhteiseksi hyväksi. Molempien pitäisi saada kehuja, yksipuolisesti ei jaksa olla positiivinen.

Vierailija
36/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi diagnosoitua. Olin silloin itsekin ihan hukassa, joten siksi haksahdin tuollaisiin urpoihin. Nykyään ei enää menisi läpi tuollainen puhe.

Onko jossaki joku automaatti mistä naiset saa hakea narsisti-diagnooseja exilleen?

Sen verran paljon on narskuja kaikkialla palstan mukaan..

Vierailija
37/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa narsistilta vaimosi, kuten iso osa av-mammoistakin.

Vierailija
38/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan postiivistä palautetta suuresta peeniksestä

Vierailija
39/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jos se olit ap sinä joka tätä alapeukutit niin miksi vaimosi pitäisi sinulle positiivista palautetta suitsuttaa kun et itsekään sitä tee hänelle. Vai pitäisikö sanoa että mielikuvitusvaimollesi.

Hän laittaa ruokaa ja ajeluttaa.

Tämäkin on sitä positiivista toisen huomioon ottamista, jota naiset meille pölkkypäämiehille tekevät arkipäivisin.

Ne pienetkin teot merkitsevät.

Ap, jos nämä ovat huomionosoituksia sinulta vaimolle, niin miksi et pidä vaimon kokkausta, siivousta, kaikenlaista kodinhoitoa huomionosoituksena sinulle. Tämähän nimenomaan voi olla vaimosi tapa osoittaa sitä. Muutenkin ihmetyttää (ihan näin yleisestiottaen), miksi kaikki miehen tekemiset pitäisi kehua maasta taivaaseen ja naisen vastaavat ovat täysin itsestäänselvyyksiä.

Ei miehen, eikä naisen huomionosoituksia pidäkään "kehua maasta taivaaseen." 

Tuo on nettihuuhaata.

Pieni kiitos riittää, joka sekin on huomionosoitus.

Vierailija
40/49 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossaki joku automaatti mistä naiset saa hakea narsisti-diagnooseja exilleen?

Sen verran paljon on narskuja kaikkialla palstan mukaan..

Miksi tämä kolahtaa sinuun noin kovin? Nämä diagnoosit ovat mielenterveyden asiantuntijoiden työssään tekemiä. Muiden kohdalla, kun yleistit kaikki naiset en tiedä, mutta omalla kohdallani näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi