Kiukutteleeko miehet aina jos parisuhteessa ei ole ollut kuukauteen seksiä?
Meillä on nyt ollut sellainen tilanne ja miehestä on tullut ärtyisä ja ilkeä. Olen kieltäytynyt erinäisiin asioihin vedoten seksistä tässä kuussa ja mies on muuttunut täysin. Muuten meillä on ihan mahtava suhde minun mielestäni. Voiko se vaikuttaa mieheen näin paljon? Ajatteleeko kolmekymppinen vain munillaan??
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Terapiaaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä roolit toisin päin. Sinä olisit kuukauden kinunnut mieheltäsi seksiä, mutta aina hän keksisi jonkun syyn, ettei käy.
Eiköhän ukkosi rupea jossakin vaiheessa kartoittamaan muita vaihtoehtoja.
Ei meillä vaan tuollaista. Huh huh. Mutta jotkut miehet kinuaa lähes joka päivä. Kunnes tulevat vähän vanhemmiksi ja väsyneemmiksi.
Tosi pervo näkökulma sellainen että jos mies ei saa joka toinen päivä tai aina kun haluaa simsalabim, naisessa vika. Nyt se pitää lääkitä halukkaaksi ja aina valmiiksi, koska niin täytyy olla.
Mikä se sellainen pihtari on, joka ei aina halua. Vaikka silloin kun on jo nukahtanut tai silloin kun oli just eilen. Hemmetti johan miehen hermot kiristyy ja alkas naiseen kyllästymään jos tuollainen meininki on kotona.Niin siis suhdehan kärsii tuollaisesta, että ei aina valmis ja muutenkin pitäisi olla tyytyväinen että kelpaa toiselle. Ajatteles nyt noita, missä ei ole mitään moneen viikkoon herrannjestas
Jokaiselle naispihtarille pitäisi jäjestää pihtari mies ni oppis vähän.
Paitsi täytyy sanoa että kyllä oli vähän ajattelematonta ex-mieheltä räyhäämiset kun ei oikein maittanut itselleni ja olin mennyt jo pehkuihin ennen häntä. Ei kai se nyt vihastumisen aihe tarvitse olla, varsinkaan kun ei ollut kyseessä tilanne: ei "se...iä" moneen viikkoon, eikä kyseessä tilanne, jossa aina sanottaisiin ei pyyntöihin. Kyllä "sitä" oli useasti ja ihan ilman kieltätymisiäkin.
Ja muutenkin esim. toisen hetätyäminen se..iä varten. Vähän jo sairasta. Itse en ainakaan ole tehnyt niin, enkä tekisi.Siis herättäminen...
Onko tämä seksu..li terapia palsta. Täytyykin siirtyä pois täältä kun aina näitä samoja joku jaksaa...onko se miehet vai naiset jotka täällä ulisee.
Suurin osa ketjuista on naiset ulìsemassa miehistään.
Jos minulla olisi puoliso, joka on terve. Eikä haluaisi seksiä kuukauteen. Jokin olisi pielessä. Mikäli ei olisi suukottelua ja läheisyyttä, niin eroaisin.
Hahhas taas tämä seksitön ja haluton juttu. Meillä ei ongelmana kumpaakaan, mitä nyt miehen ylpeydelle käynyt pari kertaa kieltäytyminen ja sanonut vähän ikävästi. Joskus vaan ihmettelen kun täällä joku ukko valittaa esim. naisen haluttomuudesta tai suhteen seksittömyydestö ja sitten käy ilmi, että sitä hommaa on ollut min. kerran viikossa. No jokaisella omat määritelmät noille.
Ja vähän outoa puhua kieltäytymisestä ( siis joskus huonoon aikaan esim. jo nukahtanut ja herää unenpöpperöisenä ja väsyneenä kun toinen vonkaa) samana asiana kun haluttomuus. Mutta ihmiset kai kokee ja näkee nämä eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se vaikuttaa sellaiseen yleiseen mielentilaan, näin ainakin oon saanu ymmärtää. Mutta ihminen voi itsekin vaikuttaa mielentilaansa, eikä olla vain "olosuhteidensa uhri", joten tätä kannattais puutteessa olevien miesten kans kokeilla. Se kiukuttelu ja yleinen negatiivinen ilmapiiri hyvin harvoin toisten seksuaalisia haluja nostaa.
Taitaa ap olla se kiukuttelija ja negatiivinen hahmo, joka nauttii, kun saa miehen lytistettyä.
Olisi mielenkiintoista kuulla tarina miehen kertomana.
Miks oletat että hän nauttis tuosta tilanteesta?
Ap kuulostaa kettumaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka ei halua miehelleen hyvää.
Otapa ap suihin tai autat käsilläsi, se vie tuossa tapauksessa luultavasti elämästäsi noin muutaman minuutin ja mies on sen jälkeen taas tyytyväinen. Vaivaudu hieman ap, näytä, että hän on sinulle tärkeä. Ihan siinä missä keität miehelle vaikka kahvia, niin samassa ajassa saat miehen tyydytettyä.
Se että seksuaalista tekoa voi noin vaan verrata kahvin keittämiseen kertoo erittäin ontosta seksuaalisuuden näkemistavasta.
Minusta ei ole mitenkään outoa siinä että verrataan eri tapoja ilahduttaa toista. Tuossahan on oleellista se että jos rakastat toista, haluat hänelle myös hyvää. Ja se toisen ilahduttaminen voi myös olla itselle kivaa. Ihan kuten lahjan antaminen ilahduttaa paitsi sitä saajaa, niin myös antajaa kun näkee sen saajan ilon.
Kaikki nyt ymmärtää tuon paitsi seksikielteiset, joille seksi on suuri uhraus. Sivu
Sitä on kyllä vaikea selittää, miksi kahvi on helpompi keittää toisen ilahduttamisen vuoksi vaikkei niin mieli tekiskään, kuin alkaa käsitteleen toisen sukupuolielimiä. Mutta seksiä voi pitää niin intiiminä ja arvokkaana asiana, ettei sitä vain pysty miten vain suorittaan ilman fiiliksiä. Kyseessä ei välttämättä ole "seksikielteisyys" vaan seksin syvällinen arvostaminen
Pointtihan onkin juuri se että se antamisen ilo luo sen "filliksen".
Seksin pihtaaminen on raukkamaista vallankäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi puoliso, joka on terve. Eikä haluaisi seksiä kuukauteen. Jokin olisi pielessä. Mikäli ei olisi suukottelua ja läheisyyttä, niin eroaisin.
Puoliso..no sama se kumpi sukupuoli. No entäs jos olisi seksiä kerran viikossa, mutta ei suukottelua tai läheisyyttä. Tai entäs jos ei olisi seksiä mutta suukottelua tai läheisyyttä. No ei oikeastaan kiinnosta, mitä vastaat.
Miksi et rakasta miestäsi? Epäreilua tuollainen, kiusaatko tahallasi?
Luin jonkun tutkimuksen, jossa kävi ilmi, että mies masentuu helposti, jos ei saa suhteessaan rakkautta eli seksiä. Miehet siis kokevat, etä seksi = rakkautta.
Meillä se on niin päin, että minä naisena haluan enemmän. Mutta mies antaa kun pyydän, koska haluaa osoittaa rakkautta minulle. Kerran viikossa on minusta sopiva. Joskus aiemmin kiukuttelin jos en saanut useammin, nyt en enää.
aikuinen rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on vitsi. Onko muka oikeasti jollain parisuhde, jossa ei ole kuukauteen seksiä? Niin, tai siis, eihän se ole edes enää parisuhde.
On paljon parisuhteita, joissa ei ole seksiä ollenkaan. Varsinkin vanhemmiten.
Ehkä kahdeksankymppisenä vähenee.
Suuri osa vaihdevuodet ohittaneista naisista ei välitä seksistä.
Aha, mä olen yksi niistä jotka harrastaa seksiä.
Ja olet vähemmistössä.
Vähän sama kuin se, että suurin osa valkoisista ei kärsi rasismia, mutta ei se tarkoita etteikö sitä esiintyisi.
On yleinen asia perustella oma käytöksensä sillä että sehän on muutenkin niin yleistä. Se onkin yksi vakioselityksistä haluttomille että ei sitä paljon kukaan muukaan halua.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde olisi loppunut 3 ja puoli viikkoa ennen, joten hankala sanoa.
Kykenet tuolla asenteella vain pinnallisiin seksisuhteisiin, et kykene arvostamaan toista ihmistä niin että ansaitset syvällisempää ja suurempaa. Aikuisten parisuhteessa on monenlaisia vaiheita jotka eletään yhdessä läpi
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on pihtaamista? Kuinka monta kieltäytymistä per pyyntö ennen lkun lasketaan pihtariksi tai kuinka monta kertaa kuukaudessa annetaan suosiolla, jotta ei ole pihtari. Tuonkin voi käsittää ihmiset niin eri tavoin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää on vitsi. Onko muka oikeasti jollain parisuhde, jossa ei ole kuukauteen seksiä? Niin, tai siis, eihän se ole edes enää parisuhde.
On paljon parisuhteita, joissa ei ole seksiä ollenkaan. Varsinkin vanhemmiten.
Ehkä kahdeksankymppisenä vähenee.
Suuri osa vaihdevuodet ohittaneista naisista ei välitä seksistä.
Aha, mä olen yksi niistä jotka harrastaa seksiä.
Kyllä, sinä olet yksi niistä jotka sekstaa vielä vaihdevuosien jälkeenkin. Todella iso osa naisista ei sinun tavoin tee.
Vain hyvin harva on voittanut päävoiton lotossa. Kuitenkin joku voi ilmoittaa että väärin, minä olen! Niin on, ja yli tuhat muutakin on lotonnut päävoiton. Kuitenkin voidaan perustellusti väittää että päävoiton voittaminen lotossa on erittäin harvinaista.
No kylllä tekee. Seksin ehkä yleisesti ajateltiin loppuvan vaihdevuosiin joskus 50-luvulla mutta itse en tunne ketään joka pitäisi sitä enää nykypäivänä jotenkin normaalina asiana.
Se oli yksi syy, miksi päädyin eroon, kyllästyin siihe tunteiden vuoristorataan, enkä tiedä uskallanko enää parisuhteeseen lähteä.
1 vrk seksin jälkeen -> Ihana, rakastan sua, meillä on täydellinen parisuhde
2-3 vrk -> neutraalin tyytyväinen
4-5 vrk -> pientä tyytymättömyyttä ja ärtyneisyyttä
6-10 vrk -> Meillä on ongelmia, kaikki on huonosti, pitäiskö meidän erota
12 vrk -> Helvetti irti
Käytännössä siis joko harrastin seksiä vähintään viiden päivän välein tai minun ja lasten piti kestää seuraukset. Romanttista.
Pervot älkää puuttuko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä on pihtaamista? Kuinka monta kieltäytymistä per pyyntö ennen lkun lasketaan pihtariksi tai kuinka monta kertaa kuukaudessa annetaan suosiolla, jotta ei ole pihtari. Tuonkin voi käsittää ihmiset niin eri tavoin varmaan.
Voi sen käsittää miten vain, mutta jos kuukauteen ei ole ollut seksiä, vaikka parisuhteen toinen osapuoli olisi halunnut, niin kyllä se on jo pihtaamista. Jos on jotain syitä ja ongelmia, jotka estävät halun tai saavat muuten pihtaamaan, niin ne on pyrittävä ratkaisemaan. Pihtaaminen tekee parisuhteesta huonomman.
Silloin, kun seksiä on haettu muualta niin emme kiukuttele. Muuten kyllä.
Ne jotka puhuvat pihtaamisesta, eivät ymmärrä elämästä tarpeeksi että edes ansaitsevat seksiä. Seksiä joko haluaa tai ei, eikä sitä ole hyvä harrastaa kuin silloin kun molemmat haluavat. Muuten menee koko suhde alamäkeä. Kuka haluaa painostaa puolisonsa seksiin, kun tämä ei juuri silloin halua? Millainen ihminen saisi siitä nautintoa?
Toki täysin ok olla harmistunut siitä etteivät halut kohtaa. Mutta ei siinä tilanteessa kumpikaan ole ilkeä tai haluiltaan huonompi, ei enemmän eikä vähemmän haluava.
Jos kyse ei ole luontaisesti erilaisista libidoista vaan halut ovat muusta syystä hiipuneet, kannattaa toki ensin korjata esimerkiksi suhteen muut ongelmat tai fyysiset asiat jos ne ovat korjattavissa.
Ei ksi nyt vaam pervo a.k gynis vastaamassa. Hyi. helv. olis pitäny valita toinen gynis. Olet muuten syyllistynyt rikoksiin ja tiedät sen itsekin, vaikka et ole jäänyt kiinni. En yhtään ihmettelisi vaikka juuri täällä höpisisit noita se...i juttuja. Naisten römpsät kun on sun juttus muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Pervot älkää puuttuko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sen käsittää miten vain, mutta jos kuukauteen ei ole ollut seksiä, vaikka parisuhteen toinen osapuoli olisi halunnut, niin kyllä se on jo pihtaamista. Jos on jotain syitä ja ongelmia, jotka estävät halun tai saavat muuten pihtaamaan, niin ne on pyrittävä ratkaisemaan. Pihtaaminen tekee parisuhteesta huonomman.
Ei ole olemassa mitään tiettyä määrää seksiä, joita sinulla on oikeus vaatia tai muuten toinen on pihtari. Keksin helposti syitä pidemmällekin tauolle. Elämässä tapahtuu kaikenlaista. Toisen nimittely, uvriutuminen ja syyttely ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka puhuvat pihtaamisesta, eivät ymmärrä elämästä tarpeeksi että edes ansaitsevat seksiä. Seksiä joko haluaa tai ei, eikä sitä ole hyvä harrastaa kuin silloin kun molemmat haluavat. Muuten menee koko suhde alamäkeä. Kuka haluaa painostaa puolisonsa seksiin, kun tämä ei juuri silloin halua? Millainen ihminen saisi siitä nautintoa?
Toki täysin ok olla harmistunut siitä etteivät halut kohtaa. Mutta ei siinä tilanteessa kumpikaan ole ilkeä tai haluiltaan huonompi, ei enemmän eikä vähemmän haluava.
Jos kyse ei ole luontaisesti erilaisista libidoista vaan halut ovat muusta syystä hiipuneet, kannattaa toki ensin korjata esimerkiksi suhteen muut ongelmat tai fyysiset asiat jos ne ovat korjattavissa.
Ihmiset menee naimisiinkin muista esim. järkisyistä. Ei "se" ole kuitenkaan elämää suurempi kysymys vaikka joillekin on. No, se ehkä on jos ei "sitä" ole suhteessa ollenkaan
Seksu...literapeutit taas eksyneet palstalle. Saatko palkkaa? Sairas ammatti sanon mä.
Kuulkaas miehet, varoituksen sana vaan; päihteet ei tee casanovaa sängyssä.
Väärin. Mutta en jatka enempää. Tai jos nyt sen verran haluan raottaa nuoruutta, niin joskus voi olla seksiä vaikka ei ole ollut sen kummemmin tarkoitusta saada parisuhde juttuja tai seksiä. Liittyy kyllä alkoholiin.