Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukutteleeko miehet aina jos parisuhteessa ei ole ollut kuukauteen seksiä?

Vierailija
25.08.2022 |

Meillä on nyt ollut sellainen tilanne ja miehestä on tullut ärtyisä ja ilkeä. Olen kieltäytynyt erinäisiin asioihin vedoten seksistä tässä kuussa ja mies on muuttunut täysin. Muuten meillä on ihan mahtava suhde minun mielestäni. Voiko se vaikuttaa mieheen näin paljon? Ajatteleeko kolmekymppinen vain munillaan??

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei näille jutuille korviaan lotkauta, koska hehan tekevat vaikka Mita ja mies on sika

Vierailija
202/205 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin on ratkaisu vakipano. Pääkaupunkiseudulla on pilvin pimein yksinäisiä naisia. Siittä vaan rakentamaan luottamuksellista seksisuhdetta yhden heistä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kai alka jo ymmärtämään mitä seuraa, jos seksin kanssa aletaan säästelemään?

Vierailija
204/205 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää että halut kohtaa parisuhteessa. Eihän se toimi jos toinen haluaa mutta toinen ei. Itse haluan ainakin 4 krt viikossa, viikko ilman seksiä olisi jo vakavan keskustelun paikka että mikä on ongelmana, miten voin auttaa jne.

Kaksi viikkoa ja kyllä alkaisi vituttamaan. Kolme viikkoa niin välitön ero. Turha sitä elämää tuhlata pihtarin kanssa.

Onneksi olen onnistunut löytämään parisuhteisiin naisia jotka nauttivat seksistä ja haluavat sitä kanssani yhtä paljon kuin minä heitä. Seksi on ihanaa rakkaan ihmisen kanssa, siitä saa virtaa arkeen.

M30

Vierailija
205/205 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annasitävitupilluu sun miehelle,tajuutko? sinä oikeailkeäpirullinenpihtaja..akka! (hulluutta toi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi