Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisitte jonkun tavaran ilmaiseksi niin veisittekö silti pienen lahjan kiitokseksi?

Vierailija
25.08.2022 |

Annoin kaverille ilmaiseksi meidän sohvapöydän kun ostettiin uusi. Kaveri kävi hakemassa sen ka MINÄ tarjosin hänelle vielä kahvit. Eikö olisi voinut tuoda edes paketillisen keksejä? Tai vaikka karkkipussin? Kun ilmaiseksi sai.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jollain tavalla on kohteliasta kiittää.

Vierailija
2/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää

Jos halajat keksejä niin sanot että keksipaketin hinnalla saa

Vierailija
4/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerjää. Hän vei ilmaiseksi pois pöydän joka oli sinulle romua. Hän sai itselleen pöydän. Reilu peli.

Vierailija
5/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen usein saanut kahvipaketteja ja karkkeja, kun olen antanut ilmaiseksi tavaraa tuntemattomille.

Ainoa vaan, että juon vain itsejauhettua tummapaahtoista kahvia ja inhoan hedelmäkarkkeja.

Roskiin ovat lentäneet kammottavat Juhla Mokat ja Kulta Katriinat sekä Missä Äxät...

Vierailija
6/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En myöskään odota että joku tuo minulle keksipaketin tai kahvia tms  jos joku minulta ilmaiseksi jotain hakee.

Jos haluan jotain niin laitan että "annetaan (tavara tähän, esim tuoli) kahvipakettia vastaan".

Vierailija
7/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen usein saanut kahvipaketteja ja karkkeja, kun olen antanut ilmaiseksi tavaraa tuntemattomille.

Ainoa vaan, että juon vain itsejauhettua tummapaahtoista kahvia ja inhoan hedelmäkarkkeja.

Roskiin ovat lentäneet kammottavat Juhla Mokat ja Kulta Katriinat sekä Missä Äxät...

Anna kun arvaan, sinulla ei ole yhtään ystävää, jolle olisit voinut kahvit ja karkit lahjoittaa?

Etkä ikävänä ihmisenä halunnut antaa niitä tuntemattomillekaan?

Vierailija
8/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ilmainen niin on

Ei mitään romua tilalle

Vierailija
9/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jollain tavalla on kohteliasta kiittää.

Esimerkiksi sanomalla "kiitos."

Olen saanut ja olen antanut tuttavapiirissä paljon ilmaistavaraa. Kiva jos menee jollekin käyttöön, siinä se kiitos.

Lapseni on saanut varmaan satojen eurojen edestä toisten vanhoja leluja ja vaatteita. Kummiperhe on tuonut niitä jo niin paljon, että välillä hävettää. Olen yrittänyt kysyä pitäiskö jotain korvata, ja heitä on välillä hävettänyt aina tuoda "romujaan" meidän nurkkiin. Ollaan vähävarainen perhe ja kiitollisia mitä ollaan saatu. Ne mitkä säilyy käyttökelpoisena kun lapset kasvaa, laitetaan itsekin lahjoituksena eteenpäin.

Jos odotat muuta kuin kiitosta, niin sano se. Niin ne hommat toimii.

Vierailija
10/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä annan suklaalevyn jos haen jotain ilmaiseksi.

Vierailija
11/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä saa ilmaiseksi. Tutuille tietenkin aina, koosta ja arvosta riippumatta, mutta tuntemattomien reaktiota ei voi tietää.

Juuri sain haettua lapselle teetetyn parvisängyn, joka siis tosiaan annettiin ilmaiseksi. Tuntemattomia ihmisiä, niin ei viitsi kuitenkaan viedä mitään mikä menisi esim. Roskiin, niin vein Fazerin sinistä (tiedän, niin suomalaista), mutta jos eivät tykkää, niin voivat vaikka vieraille tarjota sitten 😅

Vierailija
12/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä saa ilmaiseksi. Tutuille tietenkin aina, koosta ja arvosta riippumatta, mutta tuntemattomien reaktiota ei voi tietää.

Juuri sain haettua lapselle teetetyn parvisängyn, joka siis tosiaan annettiin ilmaiseksi. Tuntemattomia ihmisiä, niin ei viitsi kuitenkaan viedä mitään mikä menisi esim. Roskiin, niin vein Fazerin sinistä (tiedän, niin suomalaista), mutta jos eivät tykkää, niin voivat vaikka vieraille tarjota sitten 😅

Mulla menisi fazerin sininen roskiin xp, on mun inhokkisuklaata

Vierailija
13/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitan, että annetaan pois, niin en odota mitään (enkä itse veisi, jos olisin hakija).

Jos haluaisin jotain, niin tekisin sen ennalta selväksi esim. annetaan kahvipakettia vastaan (ja jos näin olisi ilmoitettu jotain hakiessani, niin toimisin näin).

Vierailija
14/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas todiste, että ruoka on vieläkin liian halpaa. Toivottavasti hinnat nousevat vielä vaikkapa 50 %.

Vierailija
15/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, sinulla ei ole yhtään ystävää, jolle olisit voinut kahvit ja karkit lahjoittaa?

Etkä ikävänä ihmisenä halunnut antaa niitä tuntemattomillekaan?

Miksi ihmeessä kiusaisin ystäviäni roskalla?

Arvostan heitä sen verran paljon, etten pistäisi vahinkoa kiertämään.

Ja selvennykseksi, että olen joka ilmoitukseen laittanut ANNETAAN ILMAISEKSI, ilman mitään noloa lahjusten pyytämistä, sillä silloin se ei ole ilmaiseksi antamista, vaan vaihtokauppaa...

Vierailija
16/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se on myös oma inhokkisuklaani, mutta sen verran basic, että suurimmalle osalle uppoaa. Itselläni ei mene roskiin, jos sitä saan, mutta tarjoan esim. Naapurille, kun kahvitellaan tiuhaan.

-sama

Vierailija
17/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos riittää kiitokseksi varsinkin kun on tuttu kyseessä. Jos haluaa jotain pientä korvaukseksi niin voi sitten mainita että kahvipaketilla saa. 

Vierailija
18/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää

Jos halajat keksejä niin sanot että keksipaketin hinnalla saa

Niin ja tuokin on vähän,että jos meinaa ilmaiseksi antaa,ei kyllä pidä odottaa mitään muuta saavansakaan. Tai esim. kun myöt pöydän 50€:lla niin odotat,että olis se nyt voinut kahvipaketin tuoda tai laittaa 20€ päälle :) . Kannattaa etukäteen miettiä hinta tai jos luopuu ilmaiseksi. Ei siinä odoteta enää hakijan maksavan muuta. Ja piste. Se on vaan bonusta,jos haluaa vaikka marjoja antaa....Vain ymmärtämätön ja tyhmä odottaa jotain muuta mitä on sovittu.

Vierailija
19/19 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas todiste, että ruoka on vieläkin liian halpaa. Toivottavasti hinnat nousevat vielä vaikkapa 50 %.

Mikä todiste? Ihmisillä on edelleenkin eri tavalla rahaa,enkä itse osta jotain kaupasta,jos en pidä siitä. Siihen ei vaikuta hinta. Ja hinnat ovat mielestäni nousseet joissain tuotteissa ihan liikaa. Se että laittaa roskiin,on tyhmyyttä,mut siltikään kaikille hinnat eivät ole halpoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan