Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiukutteleeko miehet aina jos parisuhteessa ei ole ollut kuukauteen seksiä?

Vierailija
25.08.2022 |

Meillä on nyt ollut sellainen tilanne ja miehestä on tullut ärtyisä ja ilkeä. Olen kieltäytynyt erinäisiin asioihin vedoten seksistä tässä kuussa ja mies on muuttunut täysin. Muuten meillä on ihan mahtava suhde minun mielestäni. Voiko se vaikuttaa mieheen näin paljon? Ajatteleeko kolmekymppinen vain munillaan??

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietipä roolit toisin päin. Sinä olisit kuukauden kinunnut mieheltäsi seksiä, mutta aina hän keksisi jonkun syyn, ettei käy.

Eiköhän ukkosi rupea jossakin vaiheessa kartoittamaan muita vaihtoehtoja.

Ei meillä vaan tuollaista. Huh huh. Mutta jotkut miehet kinuaa lähes joka päivä. Kunnes tulevat vähän vanhemmiksi ja väsyneemmiksi.

Tosi pervo näkökulma sellainen että jos mies ei saa joka toinen päivä tai aina kun haluaa simsalabim, naisessa vika. Nyt se pitää lääkitä halukkaaksi ja aina valmiiksi, koska niin täytyy olla.

Mikä se sellainen pihtari on, joka ei aina halua. Vaikka silloin kun on jo nukahtanut tai silloin kun oli just eilen. Hemmetti johan miehen hermot kiristyy ja alkas naiseen kyllästymään jos tuollainen meininki on kotona.

Vierailija
82/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksin puute vaikuttaa, meillä mies on "pihdannut" kohta 5kk ja kyllä ne pienetkin asiat alkavat miehessä ärsyttää, sellaisetkin mitä ei aiemmin edes huomannut. En jaksa enää olla tikkana auttamassa joka asiassa, en jaksa nähdä vaivaa enää hänen eteensä. Joten kyllä, on normaalia olla kireä kun suhde on seksitön ja epätyydyttävä.

Huom! Eri asia jos toinen ei sairauden tms vuoksi pysty. Mutta kun syy on "ei vaan ajattele asiaa, ei vaan tee mieli"... :/

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, ei vielä ole ollut niin pitkää taukoa 🤔 ei kun onpas, ensimmäisen synnytyksen jälkeen taisi mennä joku 4-6 viikkoa ennen yhdyntää, jotta ompeleet ehtivät parantua. kahden muun synnytyksen jälkeen päästiin onneksi jo viikon, parin päästä hommiin.

Sen olen kyllä huomannut, että meillä molemmilla alkaa pinna kiristyä siinä viikon seksittömyyden kohdalla. Pikkuasiat ärsyttävät toisen tekemisissä ja kinastelua syntyy helposti. Ei sitä tahallaan kumpikaan tee, mutta jostain syystö siinä vaan käy niin. Onneksi molemmat tykätään ja halutaan usein seksiä, joten koetetaan saada siihen tilaisuus vähintään joka kolmas päivä, vaikka pikkulapsiperheessä aikuisten ajan saaminen vaatii välillä ponnistelua. Ja vaikka aina ei heti erityisen rakastelutuulella oltaisikaan, kyllä se kohta löytyy kun päästään vauhtiin ja syttymään. Pysytään vaan molemmat niin paljon paremmalla tuulella, jos seksiä on tarpeeksi usein, että vähän nihkeinäkin päivinä kannattaa yrittää.

Toki en sano että kaikilla pitäisi toimia näin, kukin halujensa mukaan, mutta siis en ollenkaan ihmettele jos jollain alkaa jo paljon lyhyemmässäkin ajassa kuin kuukaudessa hapottaa.

Vierailija
84/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai se vaikuttaa sellaiseen yleiseen mielentilaan, näin ainakin oon saanu ymmärtää. Mutta ihminen voi itsekin vaikuttaa mielentilaansa, eikä olla vain "olosuhteidensa uhri", joten tätä kannattais puutteessa olevien miesten kans kokeilla. Se kiukuttelu ja yleinen negatiivinen ilmapiiri hyvin harvoin toisten seksuaalisia haluja nostaa.

Taitaa ap olla se kiukuttelija ja negatiivinen hahmo, joka nauttii, kun saa miehen lytistettyä.

Olisi mielenkiintoista kuulla tarina miehen kertomana.

Miks oletat että hän nauttis tuosta tilanteesta?

Ap kuulostaa kettumaiselta tyypiltä, sellaiselta, joka ei halua miehelleen hyvää.

Otapa ap suihin tai autat käsilläsi, se vie tuossa tapauksessa luultavasti elämästäsi noin muutaman minuutin ja mies on sen jälkeen taas tyytyväinen. Vaivaudu hieman ap, näytä, että hän on sinulle tärkeä. Ihan siinä missä keität miehelle vaikka kahvia, niin samassa ajassa saat miehen tyydytettyä.

Se että seksuaalista tekoa voi noin vaan verrata kahvin keittämiseen kertoo erittäin ontosta seksuaalisuuden näkemistavasta.

Minusta ei ole mitenkään outoa siinä että verrataan eri tapoja ilahduttaa toista. Tuossahan on oleellista se että jos rakastat toista, haluat hänelle myös hyvää. Ja se toisen ilahduttaminen voi myös olla itselle kivaa. Ihan kuten lahjan antaminen ilahduttaa paitsi sitä saajaa, niin myös antajaa kun näkee sen saajan ilon.

Kaikki nyt ymmärtää tuon paitsi seksikielteiset, joille seksi on suuri uhraus. Sivu

Sitä on kyllä vaikea selittää, miksi kahvi on helpompi keittää toisen ilahduttamisen vuoksi vaikkei niin mieli tekiskään, kuin alkaa käsitteleen toisen sukupuolielimiä. Mutta seksiä voi pitää niin intiiminä ja arvokkaana asiana, ettei sitä vain pysty miten vain suorittaan ilman fiiliksiä. Kyseessä ei välttämättä ole "seksikielteisyys" vaan seksin syvällinen arvostaminen

Voihan sen noinkin päin itselleen sepittää.

Vierailija
85/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää on vitsi. Onko muka oikeasti jollain parisuhde, jossa ei ole kuukauteen seksiä? Niin, tai siis, eihän se ole edes enää parisuhde.

On paljon parisuhteita, joissa ei ole seksiä ollenkaan. Varsinkin vanhemmiten.

Ehkä kahdeksankymppisenä vähenee.

Suuri osa vaihdevuodet ohittaneista naisista ei välitä seksistä.

Aha, mä olen yksi niistä jotka harrastaa seksiä.

Vierailija
86/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietipä roolit toisin päin. Sinä olisit kuukauden kinunnut mieheltäsi seksiä, mutta aina hän keksisi jonkun syyn, ettei käy.

Ei meillä vaan tuollaista. Huh huh. Mutta jotkut miehet kinuaa lähes joka päivä. Kunnes tulevat vähän vanhemmiksi ja väsyneemmiksi.

Tosi pervo näkökulma sellainen että jos mies ei saa joka toinen päivä tai aina kun haluaa simsalabim, naisessa vika. Nyt se pitää lääkitä halukkaaksi ja aina valmiiksi, koska niin täytyy olla.

Mikä se sellainen pihtari on, joka ei aina halua. Vaikka silloin kun on jo nukahtanut tai silloin kun oli just eilen. Hemmetti johan miehen hermot kiristyy ja alkas naiseen kyllästymään jos tuollainen meininki on kotona.

Kiva satu, todellisuudessa 2 krt vuodessa alle 30-v miehenä tekee pahaa.

Vierailija
87/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil kiukutteli joskus jos ei ollut saanut pariin päivään. "V...tu nyt mä hankin tyttöystävän joka jaksaa.. ja nyrkkiä seinään" en loukkaantunut, mutta pettynyt, koska ei tuota voi kutsua edes lapselliseksi käytökseksi, vaan typeräksi.

Ex-mieheni hakkasi/raiskasi minut elllei omasta mielestään saanut tarpeeksi seksiä. Sairas idiootti. Siinä keni viimeisetkin halut seksin harrastamiseen. Haastoin hänet lopulta oikeuteen ja sai tuomion.

Vierailija
88/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää on vitsi. Onko muka oikeasti jollain parisuhde, jossa ei ole kuukauteen seksiä? Niin, tai siis, eihän se ole edes enää parisuhde.

Ja olet vähemmistössä.

Vähän sama kuin se, että suurin osa valkoisista ei kärsi rasismia, mutta ei se tarkoita etteikö sitä esiintyisi.

Vierailija
89/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies otti eron kolmen viikon seksittömyyden jälkeen. Oli suht tuore avioliitto. Heikolla pohjalla siis oltiin, kun tuohon kaatui. Oli silti paras mies ja suhde, joka oli ikinä ollut. En olisi ikinä uskonut, että erotaan. Nyt en uskalla enää parisuhteeseen, jos se loppuu taas heti, kun saan migreenin tai muuta, johon en pysty vaikuttamaan. Jäi niin kovat traumat, etten pysty ajattelemaankaan seksiä. Parempi olla yksin niin ei tule hylätyksi.

Ei sinun yksin tarvitse olla, jos et sitten itse halua niin. Kannattaa vain olla miestä valitessa tarkempi, ja etsiä itsesi kaltainen aseksuaali. Muuten tulee ongelmia-taas.

Vierailija
90/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meil kiukutteli joskus jos ei ollut saanut pariin päivään. "V...tu nyt mä hankin tyttöystävän joka jaksaa.. ja nyrkkiä seinään" en loukkaantunut, mutta pettynyt, koska ei tuota voi kutsua edes lapselliseksi käytökseksi, vaan typeräksi.

Ex-mieheni hakkasi/raiskasi minut elllei omasta mielestään saanut tarpeeksi seksiä. Sairas idiootti. Siinä keni viimeisetkin halut seksin harrastamiseen. Haastoin hänet lopulta oikeuteen ja sai tuomion.

Haastoit oikeuteen? Siis syyttäjä kieltäytyi syyttämästä, sinä nostit syytteen asianomistajana ja voitit? Vieläpä raiskausjutussa. Taitaa olla suunnilleen ainoa laatuaan Suomessa, tai sitten puhut täyttä paskaa. :D

Vierailija
91/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on välillä tilanteita, että vaimo kysyy mennäänkö käymään jossain tai tehdäänkö jotain ja minä vastaan kieltävästi. Sitten kysyy miksi ja vastaan että mieti sitä. Tämän jälkeen yleensä tulee piparia ja kysyy sitten uudestaan että mennäänkö tekemään parisuhdejuttuja, vastaan myöntävästi.

Naiselle seksi on keino saada parisuhdejuttuja. Miehelle parisuhdejutut on keino saada seksiä.

Vierailija
92/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu, todellisuudessa 2 krt vuodessa alle 30-v miehenä tekee pahaa.

Ehkä pari kuukautta, mutta siitä kun pääsee yli niin se on aika helpottavaa.

Nainen tietysti sekoaa kun mies kehtaa kieltäytyä  :)

Vierailija
93/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi vain suomalainen nainen olla ap:n kaltainen pihtari. Suomi on kyllä nykyään varsin epäseksikäs maa terveille heteromiehille.

Vierailija
94/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoon jos ei ole, kiukuttelee.

Vierailija
95/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sellainen parisuhde on jossa ei ole seksiä?

Se tavallinen

Sellainen tylsä suomalainen suhde. Kuumat seksiä kaipaavat löytyy ulkomailta

Vierailija
96/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis suhdehan kärsii tuollaisesta, että ei aina valmis ja muutenkin pitäisi olla tyytyväinen että kelpaa toiselle. Ajatteles nyt noita, missä ei ole mitään moneen viikkoon herrannjestas

Jokaiselle naispihtarille pitäisi jäjestää pihtari mies ni oppis vähän.

Paitsi täytyy sanoa että kyllä oli vähän ajattelematonta ex-mieheltä räyhäämiset kun ei oikein maittanut itselleni ja olin mennyt jo pehkuihin ennen häntä. Ei kai se nyt vihastumisen aihe tarvitse olla, varsinkaan kun ei ollut kyseessä tilanne: ei "se...iä" moneen viikkoon, eikä kyseessä tilanne, jossa aina sanottaisiin ei pyyntöihin. Kyllä "sitä" oli useasti ja ihan ilman kieltätymisiäkin.

Ja muutenkin esim. toisen hetätyäminen se..iä varten. Vähän jo sairasta. Itse en ainakaan ole tehnyt niin, enkä tekisi.

Vierailija
97/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sinä olet yksi niistä jotka sekstaa vielä vaihdevuosien jälkeenkin. Todella iso osa naisista ei sinun tavoin tee.

Vain hyvin harva on voittanut päävoiton lotossa. Kuitenkin joku voi ilmoittaa että väärin, minä olen! Niin on, ja yli tuhat muutakin on lotonnut päävoiton. Kuitenkin voidaan perustellusti väittää että päävoiton voittaminen lotossa on erittäin harvinaista.

Vierailija
98/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaaaaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis suhdehan kärsii tuollaisesta, että ei aina valmis ja muutenkin pitäisi olla tyytyväinen että kelpaa toiselle. Ajatteles nyt noita, missä ei ole mitään moneen viikkoon herrannjestas

Jokaiselle naispihtarille pitäisi jäjestää pihtari mies ni oppis vähän.

Paitsi täytyy sanoa että kyllä oli vähän ajattelematonta ex-mieheltä räyhäämiset kun ei oikein maittanut itselleni ja olin mennyt jo pehkuihin ennen häntä. Ei kai se nyt vihastumisen aihe tarvitse olla, varsinkaan kun ei ollut kyseessä tilanne: ei "se...iä" moneen viikkoon, eikä kyseessä tilanne, jossa aina sanottaisiin ei pyyntöihin. Kyllä "sitä" oli useasti ja ihan ilman kieltätymisiäkin.

Ja muutenkin esim. toisen hetätyäminen se..iä varten. Vähän jo sairasta. Itse en ainakaan ole tehnyt niin, enkä tekisi.

Siis herättäminen...

Onko tämä seksu..li terapia palsta. Täytyykin siirtyä pois täältä kun aina näitä samoja joku jaksaa...onko se miehet vai naiset jotka täällä ulisee.

99/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan raivo, kun ei seksiin pysty. Polttanut kymmeniä vuosia, kuin korsteeni, joten ei verenkiertoa enää missään. Lisäksi ihan doku, niin ei erektiota.

Mieli hänen tekisi vaan ei kykene.

Kaikenlaista muuta hellyyttä ei voi sietää, koska se ei hänestä johda mihinkään. On vain kuulemma kiusantekoa ja härnäämistä. Nyrkistä tulee, jos ohimennen vain hiuksiaan silitän.

Vierailija
100/205 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, meidän parisuhteessa oli vaihe, jossa ei ollut seksiä 13 kuukauteen. Mies ei halunnut. Ollaan alle kolmekymppisiä, olin tuolloin raskaana, ja ennestään jo oli yksi lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme