Save the Date OFFICIAL
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI kukaan nainen haluaa olla/mennä naimisiin miehen kanssa, joka on silleen "no ihan kiva nainen - hän kyllä haluaa naimisiin enemmän kuin minä". En kattelis hetkeäkään Jonasta tai Devontayta, hyi!
Ja se, että Jonas sanoi suoraa, ettei Mimi vastaa hänen naisihannetta. Aika kova pala. Itse ainakin haluan, että olen just eikä melkein miehen naismakua.
Eihän ihan täydellistä olekaan, joten en katsoisi Jonaksen kommentin Mimistä loukkaavaksi. Mimi on superkaunis kasvoiltaan, elegantti ja miellyttävänoloinen nainen. Miehenä ainoa, mikä häiritsisi olisi ylipaino.
Mimi vaikuttaa mun mielestä jotenkin siltä, ettei sillä ole kaikki hyvin. Kävi vain yhden miehen kanssa treffeillä ja hehkuttaa aivan kaikkea Jonaksessa. Tosi teennäisen ja ulkoa opetellun oloinen puhetyyli ja ilmeet. Tulee semmoset fiilikset, että siinä naisessa ei ole kaikki kohdallaan. Voihan se olla vain kameroiden aikaansaamaa käytöstä, mutta silti. En yllättyisi jos sillä yhtäkkiä napsahtaisi ja kulissi kaatuisi.
Törmäsin Nooraan yks päivä steissillä ratikkapysäkillä. Oli kiva jutella. Ohjelmasta ei voinut paljon puhua.
SPOIREL:
Viimeisessä jaksossa JUTILA tulee ja menee naimisiin Devanten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
SPOIREL:
Viimeisessä jaksossa JUTILA tulee ja menee naimisiin Devanten kanssa.
Voivat sitten rillata lihapullia yhdessä.
Oli kyllä niin tuomittu epäonnistumaan koko tää ohjelman idea, mut kivahan sitä on vierestä seurata. Oisin odottanut että Noora olis vähän fiksumpi. Mimistä on helppo kuvitella että suhteessa tulee olemaan lapsellista kiukuttelua, niin nolo se sen tindermieskaunailukin.
Vierailija kirjoitti:
Lari on ihana. Sellainen turvallisen ihanan miehen oloinen. :) Lari voisin lähtee treffeille!
Lari on kyllä aivan upea! Miehinen, komea, fiksu ja juurikin turvallisen oloinen. Täydellinen aviomies ehdokas! Vinkkinä vaan Larin ikäluokan sinnkunaisille, jotka haluavat hyvän miehen 😊
T. N40 pitkässä avioliitossa hyvän miehen kanssa ja jota en kyllä vaihtaisi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mimi vaikuttaa mun mielestä jotenkin siltä, ettei sillä ole kaikki hyvin. Kävi vain yhden miehen kanssa treffeillä ja hehkuttaa aivan kaikkea Jonaksessa. Tosi teennäisen ja ulkoa opetellun oloinen puhetyyli ja ilmeet. Tulee semmoset fiilikset, että siinä naisessa ei ole kaikki kohdallaan. Voihan se olla vain kameroiden aikaansaamaa käytöstä, mutta silti. En yllättyisi jos sillä yhtäkkiä napsahtaisi ja kulissi kaatuisi.
Mielestäni Mimi vaikuttaa vähän siltä kuin olisi itsetunnon kanssa ongelmaa (huono itsetunto). Voihan ollakin ja toivottavasti saa korjattua tai ainakin parannettua. Tuntuu, että hän saattaisi murtua pahasti. On sen oloinen, että tarvitsee kannattelijaa. Jospa Jonaksen seurassa saisi kasvatettua itsetuntonsa. Näinhän joillekin käy kun löytävät hyvän, terveen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla särähti korvaan se, kun Jonas valitti Mimin kiroilusta..Jotenkin kontrolloivaa. Oikeasti ihastunutta ja hullaantunutta miestä ei häiritsisi tuollainen eikä hän ainakaan mainitsisi tuollaista. Jonas vaan tykkää siitä, että on tilanteen herra ja pystyy kietomaan Mimin pikkusormensa ympärille.
Kyllähän se jatkuva kiroilu häiritsee, jos itse ei kiroile ollenkaan. Jotenkin mietityttää, että onkohan heillä tosi erilaiset taustat/kasvatus, kun toinen puhuu sivistyneemmin. Selviää ehkä seuraavassa jaksossa, kun perheitä näytetään.
Itse en kestäisi yhtään jatkuvaa kiroilua puolisolta. Meillä kyllä kiroillaan yhtä vähän.
Samaa mietin, että tausta on varmaan erilainen. Ymmärrän täysin Jonaksen huomautuksen kiroilusta. Hän on kasvanut Saksassa, joka on huomattavasti konservatiivisempi, käytöstavat kunniassa ja johon ei kiroilu kuulu. Ehkä Mimi ei ole sivistystasoltaan täysin riittävä Jonakselle ja tästä syystä Jonas ei ole ihan niin innoissaan Mistä ja kuin Mimi hänestä. Kyllä mies haluaa vaimon, josta olla ylpeä.
Mimi on joku Seiskan miss XL ja alastomana poseeraaja. Hänellä on hyvä itsetunto kaiketi. Itse en ole hänen faninsa, mutta moni näyttää tykkäävän.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan itse myös selkeästi, että Mimin ilmeet ja puhetyyli on todella opeteltua. Kun joskus unohtaa kameran niin heti ilme muuttuu ns. tavalliseksi ihmiseksi.
Suun suipistelut ja naaman mutristelut kyllä ärsyttää. Ja kokoaikaisen parhaan ilmeen ylläpitäminen.
Myös paksut tai lisäkkeillä tuuhennetut hiukset ja hienot ja kalliit vaatteet lisäävät ulkonäköä keinotekoisesti.
Ovatko tutustuneet lainkaan toisiinsa muussa mielessä kuin ylellisessä ja ei-arkisessa tilanteessa?
Mimi halusi Joonaksen, koska tämä kuvassa vaikutti kaikkein tasokkaammalta mieheltä.
Kovin tuntuu ulkoiselta kaikki.
Kiroileminen ja Mimin olemus ja kaikki hienostelu ovat kovin ristiriidassa keskenään.
Ihan hyvä, että Joonas sanoi kiroilusta. Huomasin, ettei Mimi yhtään siitä tykännyt, mutta tajusi, että pitää olla suu supussa, koska halusi olla mieliksi.
Muutenkin mielistelee ja yrittää olla sellainen kuin luulee Joonaksen haluavan hänen olevan.
Miten mahtaa jatkossa onnistua. Joonas sanoi monta kertaa, että Mimi on se joka enemmän haluaa naimisiin.
Tottahan se onkin.
Miten Noora on noin ihastunut tuohon mieheen? Lapsellinen ja omahyväinen poika. Myöhästelee tahallaan, haluaa näyttää, ettei välitä eikä edes mieti muuttavansa tapojaan. Ikäänkuin jo alkuunsa näyttää, että häntä ei määräillä.
Olisin kyllä loukkaantunut tuosta kun Devanjoku sanoi, että tiesi alusta saakka pääsevänsä päätyyn saakka. Kenen tahansa ohjelman naisen kanssa.
Noora ei kai muita edes harkinnut, nimeksi tapasi muita. Mikä päähänpinttymä oli tästä.
Sydänsuruja on tiedossa.
Joo^ Nooralla taitaa olla joku alitajuinen kaava että innostuu tuommoisista devontein kaltaisista miehistä - joista ei siis todellakaan kannata innostua eikä ainakaan mennä naimisiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lari on ihana. Sellainen turvallisen ihanan miehen oloinen. :) Lari voisin lähtee treffeille!
Lari on kyllä aivan upea! Miehinen, komea, fiksu ja juurikin turvallisen oloinen. Täydellinen aviomies ehdokas! Vinkkinä vaan Larin ikäluokan sinnkunaisille, jotka haluavat hyvän miehen 😊
T. N40 pitkässä avioliitossa hyvän miehen kanssa ja jota en kyllä vaihtaisi ikinä.
Niin on. Ja ihmettelin sitä naista että miksi ei syttynyt Larista - aluksi näytti että kiinnostui kovastikin. Jotenkin tästä naisesta tuli fiilis että oli jollain tavalla vähän estynyt, tai mielestäni ei antanut edes kunnon mahdollisuutta jutulle. En usko että olisi muutenkaan ollut valmis menemään naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI kukaan nainen haluaa olla/mennä naimisiin miehen kanssa, joka on silleen "no ihan kiva nainen - hän kyllä haluaa naimisiin enemmän kuin minä". En kattelis hetkeäkään Jonasta tai Devontayta, hyi!
Ja se, että Jonas sanoi suoraa, ettei Mimi vastaa hänen naisihannetta. Aika kova pala. Itse ainakin haluan, että olen just eikä melkein miehen naismakua.
Eihän ihan täydellistä olekaan, joten en katsoisi Jonaksen kommentin Mimistä loukkaavaksi. Mimi on superkaunis kasvoiltaan, elegantti ja miellyttävänoloinen nainen. Miehenä ainoa, mikä häiritsisi olisi ylipaino.
Minä en kyllä haluaisi kuulla sellaista tapailemani miehen suusta. Menisi maku ja innostus saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi Jonaksen puhetyyli ärsytti, koska oli jotenkin liian pehmeä ja naisellinen tyyli puhua. Nyt alan lämmetä. Ja komea mies, upea hymy ja silmät. Miten voisin päästä treffeille?
Miten on edelleen parisuhde markkinoilla? Eikö Jonaksen ikä ala jo 3:lla? Itsellä punaiset liput liehuu nimittäin on paljon feminiinisiä piirteitä, puhetyyli ja eleet.
On kyllä kiistatta mies, kun on lapsenkin saanut aikaiseksi. Ehkä kuitenkin tyyppiä "ikuinen poikamies".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Ja ihmettelin sitä naista että miksi ei syttynyt Larista - aluksi näytti että kiinnostui kovastikin. Jotenkin tästä naisesta tuli fiilis että oli jollain tavalla vähän estynyt, tai mielestäni ei antanut edes kunnon mahdollisuutta jutulle. En usko että olisi muutenkaan ollut valmis menemään naimisiin.
Kyllä minä ainakin syttyisin Larista. Ainoa noista henkilöistä, joka on teeskentelemätön oma itsensä.
Kun Nooran ja Devanteen olemista katsoo, on kuin seuraisi junan ajavan vuoristossa kohti katkennutta raidetta jyrkänteen reunalla.