Save the Date OFFICIAL
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt vain yhden jakson, joten en tarkkaan tiedä mistä tässä on kyse enkä tiedä millaisia ne muut sulhasehdokkaat on, mutta mun mielestä tämä Jonas oli aika järkky. Ihan ok näköinen, ei siinä mitään, mutta ensin se puhui kameralle, että Mimi ei ole ihan hänen tyylisensä nainen (tai jotain sellaista) ja vähän myöhemmin kehui avoimesti itseään ja omaa ulkonäköään. Siis yök.
Eipä se Devontay yhtään parempi kyllä ole. Musta kuulosti tosi oudolta, että olivat sopineet Nooran kanssa yökyläilystä, ja äijä tulee paikalle joskus tosi myöhään, kun nainen on jo nukkumassa. Jos tuossa vaiheessa "suhdetta" jo tekee tuollaisia ohareita, eikä siis osoita tuon kummempaa kiinnostusta, ei varmasti tule kestämään tuo suhde kyllä.
Lari vaikuttaa mukavalta, mutta ymmärrän kyllä, ettei se, että vaikuttaa mukavalta riitä siihen, että sen kanssa haluaisi naimisiin mennä. Etenkin kun on tuollainen aikaraja asetettu. Mua alkoi ahdistamaan Katariinan puolesta.
Jonas on näist tän ohjelman miehist lähimpänä Modernii Miestä. Jordanii on selkeesti selattu.
Noora: "En halua mitään kahdeksasta neljään arkea"
Eli pitäiskö kumppanin suoda hälle taloudellinen riippumattomuus? Vai mitä tässä haetaan?
Enpä voisi kuvitella yrittäväni rakentaa mitään ihmisen kanssa,joka ei arkea kestä.
Mimi: "Kun kaikki on ollut nyt niin kivaa,mitä jos sit ei olekaan enää kivaa"
Ja hänhän myönsikin menneisyydessä latovan kumppanin niskaan vastuuta onnellisuudestaan..
lieko tästä kuitenkaan kasvettu vielä pois...plus se äärimmäisen tiukka mieskriteeri lista...joo.
Tää nyt vaan yksinkertaistettuna kuvastaa parisuhteiden nykymaailmaa,ne ovat kertakäyttöisiä.
Erotaan kun ei ole enää kivaa.Työtähän ei niiden eteen enää ketään jaksa tehdä.Kun se ei ole kivaa.
Milloin seuraava jakso Ruudussa?
Vierailija kirjoitti:
Devontaylla on varmaan kiire naimisiin jotta saa pysyä maassa. Ja se Devon nainen... en ihmettele yhtään että ei ole vakavissa suhteissa ollut kuin viehättyy vain tuollaisista "pahoista pojista" ja ulkomaalaisista. Nyt luulee vielä löytävänsä vakavan suhteen ja rakkauden TV ohjelmasta, toivottavasti tuli edes tohon sarjaan julkisuuden takia. Toivon sitä kaikille, rakkautta he eivät sarjasta löydä vaikka naimisiin menisivätkin
Tekee varmaan oharit alttarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Devontaylla on varmaan kiire naimisiin jotta saa pysyä maassa. Ja se Devon nainen... en ihmettele yhtään että ei ole vakavissa suhteissa ollut kuin viehättyy vain tuollaisista "pahoista pojista" ja ulkomaalaisista. Nyt luulee vielä löytävänsä vakavan suhteen ja rakkauden TV ohjelmasta, toivottavasti tuli edes tohon sarjaan julkisuuden takia. Toivon sitä kaikille, rakkautta he eivät sarjasta löydä vaikka naimisiin menisivätkin
Tekee varmaan oharit alttarille.
Tulee minuutin päästä...
No voi Jeesus mitä porukkaa.
Mimi aivan lääpällään ja Jonas vastaa kaikkia hänen ihanteita. Siinä halatessaan Mimi piti vielä kiinni kun Jonas jo irrottautui. Jonas on sanonut, että Mimi ei vastannut hänen ulkonäköihannettaan.
Devontay ja se nainen.. nainen aivan tosissaan uskoo kun devontay vähän heittää että lapsia joojoo pian... Ei tarkoita sanojaan. Muutenkin sen naisen odotukset parisuhteesta tuntuu tosi lapsellisilta ja heidän "syvälliset keskustelut" ei kyllä vakuuta.
Ja yök, cheeseball/suojakaasulihapulla/nakki/dippi -pusu 🤢
Mun mielestä Mimi olisi hyvä kandidaatti ensitreffit alttarille ohjelmaan. Ihanan ja kypsä oloinen tyyppi. Toivottavasti saa mitä etsii tästä formaatista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Mimi olisi hyvä kandidaatti ensitreffit alttarille ohjelmaan. Ihanan ja kypsä oloinen tyyppi. Toivottavasti saa mitä etsii tästä formaatista.
Eiks siihen oo tarkoitus ottaa lähinnä niitä, joille häät on ekaa kertaa elämässä? Että olisi molemmat ensikertalaisia. Ekalla kaudella yksi miehistä oli ollut jo aiemmin naimisissa ja eipä se ohjelman avioliittokaan hyvin päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks siihen oo tarkoitus ottaa lähinnä niitä, joille häät on ekaa kertaa elämässä? Että olisi molemmat ensikertalaisia. Ekalla kaudella yksi miehistä oli ollut jo aiemmin naimisissa ja eipä se ohjelman avioliittokaan hyvin päättynyt.
Olihan se Ollikin ollut naimisissa. Ja tuskin tämän kauden Ottokaan on neitsyt kun on lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Helppo esittää ihanaa kun maistelee viinejä ja tapailee.
Koen, että Noora ja Devontay on tyyppeinä aidoimpia. Keskustelevat rohkeasti kameroiden edessä epämiellyttävistä ja haastavistakin aiheista. Heitä vaan näytetään yhdessä vähemmän kuin Mimiä ja Jonasta. Suhde kuitenkin etenee selvästi, joten näkevät varmasti paljon. Eivät vaan kuvaa kaikkea.
Ainoat jotka puhuvat mm. arvoista.
Katariina puhuu hankalista asioista kameralle, mutta saisi puhua niistä enemmän Larin kanssa yhdessä.
Itselläni on sellainen fiilis että Devontay ei ole tosissaan mukana. On jotenkin etäisen oloinen ja ei tule silloin kun lupaa. Lisäksi nukkui kolmen tunnin päikkärit kun olivat hotellissa viettämässä laatuaikaa. Voisi hieman enemmän skarpata.
Vierailija kirjoitti:
Mimi on niin teennäinen, että pahaa tekee.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on sellainen fiilis että Devontay ei ole tosissaan mukana. On jotenkin etäisen oloinen ja ei tule silloin kun lupaa. Lisäksi nukkui kolmen tunnin päikkärit kun olivat hotellissa viettämässä laatuaikaa. Voisi hieman enemmän skarpata.
Fuckbuddy tulee vasta yöllä bootycallin merkeissä. Seksin jälkeen voi nukahtaa, mitä sitä turhaan lätisemään ja lusikassa makoilemaan.
Devontay tuli ensimmäisen kerran Nooran luo kylään vasta kun Noora oli jo nukkumassa. Epäkohteliasta varsinkin kun Noora oli kutsujana.
Ei siis kovin kiinnostunut tai toisesta välittävä.
Välttelee katsetta ja puheenaiheita, epäilyttää kyllä onko tosissaan.
Tää hääliikkeen myyjä on liikaa äänessä
Devontay uskonnollinen, mutta eipä sen merkityksestä mitään syvempää puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mimi on niin teennäinen, että pahaa tekee.
Mun mielestä hän on just ihanan aito. Ei pelkää puhua negatiivisistakaan tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo naiset moralisoi miehiä, joista tulee "samanlainen tunne kuin muista ammattiurheilijoista, joita olen tapaillut" tai miestä, joka "vielä pari kuukautta sitten oli Tinderissä" - itsehän ne noiden mukaan oli lähteneet ja itsekin vielä ihan vasta Tinderissä :D
Oli varmaan hänen puoleltaan ns. "humble-brag" - eli haluaa selvästi antaa itsestään kuvan että on tosi paljon kysyntää oikeen ammattiurheilijoitten kanssa