Save the Date OFFICIAL
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Mimi vaikuttaa mun mielestä jotenkin siltä, ettei sillä ole kaikki hyvin. Kävi vain yhden miehen kanssa treffeillä ja hehkuttaa aivan kaikkea Jonaksessa. Tosi teennäisen ja ulkoa opetellun oloinen puhetyyli ja ilmeet. Tulee semmoset fiilikset, että siinä naisessa ei ole kaikki kohdallaan. Voihan se olla vain kameroiden aikaansaamaa käytöstä, mutta silti. En yllättyisi jos sillä yhtäkkiä napsahtaisi ja kulissi kaatuisi.
Mimihän harrastaa näyttelemistä ja mainoksissa on nähty myös.
Ihan hyvin voi olla käsikirjoitettua nämäkin tarinat.
Onko ton Nooran itsetunto jossain pohjamudissa ja huolii kenet vaan kuka nyt hänen kanssaan viitsii olla.
Tuo rastapäähän on ihan törppö eikä edes minkään näkönen, tai lähinnä epämiellyttävän näkönen,
ja tuntuu että Noora trimmaa itseään aamusta iltaan jotta olisi se paras versio itsestään,
niin luulis sillon olevan edes joku taso sille miehellekkin.
En ole ikinä ymmärtänyt tota naimisiin menon hinkua?? Että miks?
Ja nyt joku on vielä keksiny tehdä telkkaohjelman, lähinnä säälittää nämä eukot.
Aivan älyvapaa ohjelma. Kukaan ei tunne ketään, mutta kello tikittää alttarille. Eihän kukaan oikea ihminen naimisiin noin mene.
Lari oli ainoa henkilö, joka tuntui tolkulliselta ja hänkin sai lopulta vain huonoa mieltä.
Älkää keksikö tällaisia formaatteja. Ei aja kenenkään elämän etuja. Iso miinus.
Onkohan Katariinan naamaan laitettu botoxia tms kun on niin ilmeetön. Sama ilme kaikissa tilanteissa.
Tuo Joonas vaikuttaa jotenkin epätodellisen täydelliseltä.
Tää on varmaan jenkkiläinen formaatti, niillähän on tää avioliitto keskeisyys.
Noora on alkanut ärsyttämään. Jutut on
Vierailija kirjoitti:
Miten Noora on noin ihastunut tuohon mieheen? Lapsellinen ja omahyväinen poika. Myöhästelee tahallaan, haluaa näyttää, ettei välitä eikä edes mieti muuttavansa tapojaan. Ikäänkuin jo alkuunsa näyttää, että häntä ei määräillä.
Olisin kyllä loukkaantunut tuosta kun Devanjoku sanoi, että tiesi alusta saakka pääsevänsä päätyyn saakka. Kenen tahansa ohjelman naisen kanssa.
Noora ei kai muita edes harkinnut, nimeksi tapasi muita. Mikä päähänpinttymä oli tästä.
Sydänsuruja on tiedossa.
Joo välillä kyllä saa oikeasti ihmetellä joidenkin naisten miesmakuja. Mitä ihmettä Noora näkee tossa mieslapsessa? Ihan epäkypsä ja ylimielinen ilman syytä..Ei edes minkään näköinen. Noora jatkuvasti valittaa, kun mies vetää kaiken vitsiksi, mutta ei tajua, että mies vetää myös häät vitsiksi.
Mimi on ihan rassukka. Myös teennäinen. Ja paksu. Joonas vedättää ihan taatusti. Mimi niin säälittävän innoissaan, että hirvittää, huonosti tuossa käy. Joonas on päättänyt vetää tuon shown, mutta tosissaan hän ei ole.
Noora on ihana, Devontay on ihana. Heillä on ollut fiksuja keskusteluja. Kyllä Devontay on hulluttelijaimagon sisällä varmasti aito ja vastuuntuntoinen, vaikka onkin omalaatuisia pinttymiä aikataulujen osalta. Ja vaikka vaikuttaakin itserakkaalta. Ja vaikka heittääkin läppää. Mustat nyt vaan on helposti tommosia, mutta voivat olla ihan kelpomiehiä.
Lari on niiiin valtavan ihana, samoten Katariina. Harmi kun ei heillä yhdessä natsannut. Kaikkea hyvää heille!
Tulispa suomeen paljon lisää tuollaisia tummia miehiä, ne on just parhaita.
Lari on niiiin valtavan ihana, samoten Katariina. Harmi kun ei heillä yhdessä natsannut. Kaikkea hyvää heille!
Joonas on ihan ok, mutta ei hän tuota Mimiä jaksa kauaa, enkä ihmettele.
Mimi sanoi että Jonas vastasi ihanasti että: Sano yksikin syy miksi ei (halua olla Mimin poikaystävä). Mielestäni tuo ei ole hyvä vastaus, pikemminkin aika huolestuttava vastaus. Ihminen vastaa negaation kautta silloin kuin ei halua sanoa kyllä. Parempi vastaus olisi ollut: Mulla on sata syytä sanoa kyllä, joten haluan!
Kerran yksi deittimies, josta en pitänyt, kysyi minua treffien päätteeksi uusille treffeille. Vastasin paniikissa why not koska oikeasti en vain kehdannnut kieltäytyä. (Treffejä ei koskaan tullut, mutta tuolla vastauksella selvisin tilanteesta)
Olen kiinnostunut Jonaksesta. Luulen että voisin olla hänen naismakuaan. Olis kiva p-anna Jonaksen kanssa.
Mä luulen että Jonas & Mimi ovat tunteneet jo aiemmin toisensa.
Toisaalta hyvä match, ku molemmat tekee mallinkeikkoja sekä ehkä ripaus itserakkautta mukana.