Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Save the Date OFFICIAL

Vierailija
24.08.2022 |

Katsooko kukaan? Juuri alkoi Nelosella.

Kommentit (321)

Vierailija
141/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähti korvaan se, kun Jonas valitti Mimin kiroilusta..Jotenkin kontrolloivaa. Oikeasti ihastunutta ja hullaantunutta miestä ei häiritsisi tuollainen eikä hän ainakaan mainitsisi tuollaista. Jonas vaan tykkää siitä, että on tilanteen herra ja pystyy kietomaan Mimin pikkusormensa ympärille.

Sama! Ja okei, ei ole äidinkielinen puhuja mutta ilmaisukin oli jotenkin niin ahdistava, "jos haluat tehdä paremman vaikutuksen muhun" tms, hrrrrr. En osaa kuvitellakaan et puhuisin omalle rakkaalleni noin, ja oisin vastannut kyllä melko kipakasti jos mulle joku sanoisi noin.

Ensin ajattelin et kiva mies, mut nyt juoksisin karkuun. Ja se instakin yksi iiiiiso red flag. Miksi nää naiset kattelee tällasia, ohjelma huuruttaa?

Vierailija
142/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari oli ehdottomasti paras noista miehistä, mutta näkihän sen että heillä kahdella ei ollut kovin kemiaa, sellaista sattuu. Itsekin ajattelisin että ihana kumppani mutta jollekin toiselle, oli vähän hönön oloinen (joka voi johtua tosin myös ihastuksesta).

Kaksi muuta vaikuttaa turhan itsekeskeisiltä, en ymmärrä mitä naiset heissä näkevät, vatsalihakset sit vissiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kyllä sanoisin miehelle jos hän kiroilisi minua häiritsevästi. Monua nolottaisi liikkua kiroilevan miehen seurassa.

Mies joko huomaisi itsekin, että kirpilee liikaa ja korjaisi pyuhetapaansa.

Tai sitten minä itse toteaisin, että etsiköön jonkun muun naisen jota kiroilu ei haittaa.

Tietenkin voi ja pitääkin ilmaista jos joku helposti korjattavissa oleva asia häiritsee. Niin naisessa kuin miehessäkin.

Jos toinen sitä pitää hallitsemisena niin voi katsoa vaan itse peiliin.

Eihän silloin voi oikeastaan mistään suhteen epäkohdista jutella kun toinen ottaa sen omiin asioihin puuttumisena. Pitäisikö vain lakaista maton alle?

Yhdessähän siinä suhteessa kai pitäisi olla ja asiosta keskustella, myös niistä epämukavista.

Vierailija
144/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena kyllä sanoisin miehelle jos hän kiroilisi minua häiritsevästi. Monua nolottaisi liikkua kiroilevan miehen seurassa.

Mies joko huomaisi itsekin, että kirpilee liikaa ja korjaisi pyuhetapaansa.

Tai sitten minä itse toteaisin, että etsiköön jonkun muun naisen jota kiroilu ei haittaa.

Tietenkin voi ja pitääkin ilmaista jos joku helposti korjattavissa oleva asia häiritsee. Niin naisessa kuin miehessäkin.

Jos toinen sitä pitää hallitsemisena niin voi katsoa vaan itse peiliin.

Eihän silloin voi oikeastaan mistään suhteen epäkohdista jutella kun toinen ottaa sen omiin asioihin puuttumisena. Pitäisikö vain lakaista maton alle?

Yhdessähän siinä suhteessa kai pitäisi olla ja asiosta keskustella, myös niistä epämukavista.

En lähtökohtaisesti alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, jossa joku "helposti korjattavissa" oleva pikkuasia häiritsee. Jos kumppanin toiminta oikeasti loukkaa niin kerron toki tästä ja asia puhutaan, mutta jos parilla keskustelulla ei ratkea joko minun ajatusteni tai kumppanin tekojen muuttumiseen niin homma alkaisi olla siinä.

Ja jos kumppanin toiminta ei mitenkään liity minuun (kyseessä vaikka toisen ulkonäkö tai se puhetyyli) niin pohtisin, voinko hyväksyä tilanteen vai lähdenkö suhteesta. Jos yhdessä on oltu vain viikkoja ja kumppanista alkaa jo löytyä häiritseviä juttuja, niin ennuste aidosti läheisen ja hyväksyvän suhteen löytymiseen on kyllä huono. Ei parisuhde ole sitä varten että toinen täyttää omia toiveita. Kun on ollut suhteessa, jossa molemmat hyväksyy toisensa karvoineen kaikkineen niin ei olisi ikinä enää intoa lähteä viilaamaan ketään saati suostua sellaiseen itse.

145/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Törmäsin Nooraan yks päivä steissillä ratikkapysäkillä. Oli kiva jutella. Ohjelmasta ei voinut paljon puhua.

... En ois tunnistanut mutta hän otti kuvaa pysäkin mainoksesta, sen ohjelman mainoksesta. Kun kyttäsin niin sanoi että pitää ottaa kuva kun oma lärvi ratikkapysäkin mainoksessa :-D

Vierailija
146/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Törmäsin Nooraan yks päivä steissillä ratikkapysäkillä. Oli kiva jutella. Ohjelmasta ei voinut paljon puhua.

Minä taas bongasin Devontayn Herttoniemen suunnalla. Käveli kadulla vastaan.

Vierailija
147/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin teennäinen ja tekemällä tehty formaatti. Jonas tietää olevansa hyvännäköinen ja sitä pitää jatkuvasti tuoda julki, että Mimi haluaa enemmän häntä kuin hän Mimiä. Devontey puolestaan on täys pleijeri, enkä ymmärrä, kuinka kukaan nainen kuvittelee miehen asettuvan aloilleen ja menevän naimisiin. Kolmas miehistä on söpö ja kivanoloinen, kaikista ehdokkaista olisin valinnut hänet.

Devontey ilmoittautui ohjelmaan, kun siinä on tarkoitus päästä naimisiin. Ihan sama kenen kanssa.

Vierailija
148/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Devontyypillä kaksi vaihtoehtoa?? Mitä ihmettä ja nainen vaan jatkaa tuollaisen luikeron kanssa. Kaikki muut tietää että Suomen kansalaisuus tuossa on päämääränä 🙁

Vierailija
149/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Lari parka =( 

Vierailija
150/321 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonas hotelli Vantaassa halaili ja lähmi monia naisia kun oli Stig esiintyy. Et en usko että naimisiin mennyt.

Vierailija
151/321 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan tarvitaan näköeste. 1. Tämän olisi voinut nähdä jo papereista. 2. Savulasi on keksitty. Ei tartte ihmetellä että budjetti paukkuu.

Vierailija
152/321 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunaan tarvitaan näköeste. 1. Tämän olisi voinut nähdä jo papereista. 2. Savulasi on keksitty. Ei tartte ihmetellä että budjetti paukkuu.

Väärä ketju, sori.....

Vierailija
153/321 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Devontyypillä kaksi vaihtoehtoa?? Mitä ihmettä ja nainen vaan jatkaa tuollaisen luikron kanssa. Kaikki muut tietää että Sumen kanslaiuus tuossa on päämääränä 🙁

Psyvän leskelulvan voi saada, jos avioliitto on kestänyt viisi vuotta. Avioliiton perusteella ei kuitenkaan ole mahdollista saada Sumen knsalisuutta.

Vierailija
154/321 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ensin on tosiaan päästävä naimisiin jonkun hyväuskoisten suomalaisnaisen kanssa.

Vierailija
155/321 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Devon tay ja Noora: äijä mukana vaan läpällä, nää ei tod tuu meneen naimisiin.

Jonas ja Mimi: Tää vois jopa toimii, molemmat tuntuu olevan hulluna Jonakseen.

Katariina on ainoa ohjelmassa mukana olevista (Larin lisäksi) joka ei ärsytä millään tavalla. Aito, ihana, rehellinen ja oikeasti itseensä menevä ihminen joka varmasti tulee löytään vielä sen oikean kenen kanssa kemiatkin kohtaa.

Vierailija
156/321 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susselisos kirjoitti:

Devon tay ja Noora: äijä mukana vaan läpällä, nää ei tod tuu meneen naimisiin.

Jonas ja Mimi: Tää vois jopa toimii, molemmat tuntuu olevan hulluna Jonakseen.

Katariina on ainoa ohjelmassa mukana olevista (Larin lisäksi) joka ei ärsytä millään tavalla. Aito, ihana, rehellinen ja oikeasti itseensä menevä ihminen joka varmasti tulee löytään vielä sen oikean kenen kanssa kemiatkin kohtaa.

Heh, hyvin kiteytetty ohjelma tähän asti.

Tuohon vielä lisäsin, että Mimi tykkää itsestään niin paljon, että tyytyi siihen ensimmäiseen, joka vähänkään esitti kiinnostusta. Ei kestänyt mahdollisia pakkeja, kun ne miesten yhteydenotot oli tyyliä "yo, wazzup". Hitusen mitäänsanomattomia yhteydenottoja, jos vertaa miten ne samat lähestyi Nooraa. Ja viestit olisi pitänyt Mimin mielestä olla suomeksi, koska HÄN on se catch ja suomenkielinen, hih.

Vierailija
157/321 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli hyvä! Molemmat on hulluna Jonakseen 😂

Vierailija
158/321 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että Devontay ja Jonas on palkattu eli "castattu" ohjelmaan, eivät vaikuta olevan tosissaan mukana. Lari oli tosissaan mutta sai rukkaset. Mutta onhan tämä aika typerä formaatti, tuskin saa jatkokausia.

Vierailija
159/321 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rupee jo kyllästyttämään varsinkin sen Nooran naama, noi jotenkin vaan "näyttää aina samalta" :D vaikee selittää

Vierailija
160/321 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin rupee jo kyllästyttämään varsinkin sen Nooran naama, noi jotenkin vaan "näyttää aina samalta" :D vaikee selittää

Eikun Katariinan siis.