Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä/kenen kanssa voisi oikeasti keskustella siitä kannattaako erota miehestä?

Vierailija
24.08.2022 |

Kaikki tiedämme että AV:lta asiaa on turha kysyä. Käyn myös terapiassa säännöllisesti muista syistä, ja olen siellä tätä eron mahdollisuutta yrittänyt terapeutin kanssa pyöritellä, mutta hän ei siihen suostu tai ei ehkä saakaan ottaa kantaa. Pariterapiastakaan ei ollut hyötyä.

Koen, että läheisimmät ystäväni ja äitini ovat liian puolueellisia objektiiviseen keskusteluun. Jonkun ei-niin-läheisen kaverin kanssa taas tuntuu kiusalliselta ottaa näin vakavaa kysymystä esille. Tarvitsisin kuitenkin kipeästi sitä, että voisin jonkun kanssa ihan kunnolla ja aidosti pohtia sitä, kannattaako erota vai ei. Ja haluaisin ihan hirveästi saada asiasta puolueettoman mielipiteen, vaikka se saattaa olla liikaa toivottu.

Onko eronneilla tai eroa joskus harkinneilla mitään kokemusta, missä tai kenen kanssa tästä voisi puhua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva osaa neuvoa oikein. Itse ne päätökset on tehtävä. En suosittele pienten lasten kohdalla eroa muutoin kuin hengenvaaran takia. Oma talous eli työpaikka kannattaa olla. Kukaan ei auta ja maksut juoksee ja elarit laahaa perässä jos niitä edes saa koskaan ennen sopimusta. Ja miehet jättää maksamatta ja vtuilee ja ei ota lapsia hoitoon koska ei muka varaa kun maksavat elareita. Eli ojasta allikkoon. Parempi olla vaan siinä riesana ja toivoa sydänkohtauksen mahdollisuutta.

Vierailija
2/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva osaa neuvoa oikein. Itse ne päätökset on tehtävä. En suosittele pienten lasten kohdalla eroa muutoin kuin hengenvaaran takia. Oma talous eli työpaikka kannattaa olla. Kukaan ei auta ja maksut juoksee ja elarit laahaa perässä jos niitä edes saa koskaan ennen sopimusta. Ja miehet jättää maksamatta ja vtuilee ja ei ota lapsia hoitoon koska ei muka varaa kun maksavat elareita. Eli ojasta allikkoon. Parempi olla vaan siinä riesana ja toivoa sydänkohtauksen mahdollisuutta.

Kiitos kommentista. Itseäni vaivaa eniten ehkä ne tunnepuolen asiat, kuin käytännön asiat eli talous jne. Käytännön asiat varmasti järjestyvät. Tuo on kyllä totta, että itse on tehtävä päätös. Saisipa vain jonkun kanssa edes puhua kunnolla ääneen tästä, niin voisi itsellekin valjeta enemmän mitä pitäisi tehdä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin kanssa.

Vierailija
4/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kädelle.

Vierailija
5/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäsikö meinaat erota. Puolisoa ei ollut läsnä aloituksessasi.

Vierailija
7/7 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi kysyä erosta toiselta. Sinun pitää itse tehdä päätös. Jos ett ole varma niin et eroa. Jos olet varma niin et tarvitse ketään mukaan asiaa vatvomaan, vaan eroat.