Autoton mies treffeille?
Ainahan ennen naiset luonnehti autoa miehen peniksen jatkeeksi. Eli jos siis yritän treffeille ja selviää, että minulla ei ole autoa, se tarkoittaa että peniksestäni leikkautuu naisen silmissä ainakin 5 cm pois. Autonvuorauskin olisi vain hätäkeino. Pakko kai sitä vaan on yrittää ja selittää sitten naisiile, miksi olen puolimunainen mies.
Kommentit (93)
Mulle naisena ei ole väliä, millainen auto miehellä on, kunhan on auto ja kortti. Vietin 15 vuotta parisuhde-elämää autokuskina, koska "en mä tarvi autoa mihinkään" ja "sähän voit heittää mut, kun sulla on tuo auto". Ei kiitos ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle naisena ei ole väliä, millainen auto miehellä on, kunhan on auto ja kortti. Vietin 15 vuotta parisuhde-elämää autokuskina, koska "en mä tarvi autoa mihinkään" ja "sähän voit heittää mut, kun sulla on tuo auto". Ei kiitos ikinä enää.
Joo, kyllä toi lokkiminen on pahinta, mutta mulle kyllä on väliä silläkin, että millainen auto. Siis että esim. sellainen kunnon tuunattu amishenkinen teini-bemari on kyllä välitön turn-off. Ja myös sellainen kunnon rupuauto. Kaikki perusautoista parempaan kelpaa. Ehkä sellaiset urheiluautomiehetkään ei välttämättä olis mun juttu, että mieluummin just joku Volvo. Tai ainakin toivoisin, että urheiluautomiehellä olisi perusauto lisäksi.
N37
Kerran Tampereella asuessani kävin treffeillä kolmekymppisen lähihoitajamiehen kanssa, joka asui ihan Tampereen ydinkeskustassa ja hänen työpaikkansa sijaitsi kävelymatkan päässä. Silti hän kertoi omistavansa auton. Hän myös kertoi muuttaneensa Tampereelle vuosi sitten Vaasasta. Minä sanoin hänelle iloisesti: "nythän sun kannattaa hankkiutua eroon siitä autosta, kun et sinä tarvitse sitä täällä Tampereella, kun täällä on niin hyvä julkinen liikenne". Tähän mies vastasi :"kyllä mä haluan sen pitää".
Ei siinä mitään, mutta mies itse vaikutti olevan kovin pihi tai vähävarainen, sillä esim. Ravintolassa, jossa käytiin kahdesti deireillä, hän molemmillakerroilla valitti, miten kallista ruokasiellä on ja hän kertoi, että haluaisi matkustelka ulkomaille, mutta ei ole varaa.
Eihön lähihoitajan palkalla ole varaa seisottaa autoa, varsinkin jos asuu isin kaupungin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autohan ei tietenkään yksin ratkaise, mutta tämänkin ketjun perusteella sillä on merkitystä monille naisille. Sinkkumies siis voi vaikuttaa omaan haluttavuuteensa ja kelpoisuuteensa valitsemalla kohderyhmäänsä kiinnostavan auton.
Oletan että seuraavilla asioilla on merkitystä
-Uuden auton tuoksu
-Laatuvaikutelma
-Paljon nippeleitä ja nappeja ja erilaisia piippauksia
-Miehekkäät moottoriäänet
Niin siis sinun kohderyhmällesi tuollaisilla asioilla on merkitystä?
Minkä tyyppisistä naisista tykkäät?Tiedän muutaman naisen johon voi tehdä vaikutusta uudella autolla, ja nämä naiset eivät ymmärrä eivätkä tiedä autoista _mitään_.
Eli riittää kun vaan näyttää uudelta ja kiiltävältä, eikä ole ruma muotoilu.Ehkä merkillä on vähän väliä. Ovat kuulleet Audista ja Bemarista. Uudet mersut ja volvotkin käy, ja tietty Porschet yms. Että uusi ja kiiltävä Citroen, Seat tai Kia ei aiheuta samaa reaktiota.
Audi ja Bemari toimivat varmaan amis-binboihin, mutta jos tähtäimessä on 30v korkekoulutettu vaimomatsku, niin Volvo lienee parempi (vaikka onkin kiinalainen nykyään).
Juu ei mitään bemaria. Volvo tai VW on parhaat jos multa kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autohan ei tietenkään yksin ratkaise, mutta tämänkin ketjun perusteella sillä on merkitystä monille naisille. Sinkkumies siis voi vaikuttaa omaan haluttavuuteensa ja kelpoisuuteensa valitsemalla kohderyhmäänsä kiinnostavan auton.
-Uuden auton tuoksu
-Laatuvaikutelma
Minkä tyyppisistä naisista tykkäät?Tiedän muutaman naisen johon voi tehdä vaikutusta uudella autolla, ja nämä naiset eivät ymmärrä eivätkä tiedä autoista _mitään_.
Eli riittää kun vaan näyttää uudelta ja kiiltävältä, eikä ole ruma muotoilu.Ehkä merkillä on vähän väliä. Ovat kuulleet Audista ja Bemarista. Uudet mersut ja volvotkin käy, ja tietty Porschet yms. Että uusi ja kiiltävä Citroen, Seat tai Kia ei aiheuta samaa reaktiota.
Audi ja Bemari toimivat varmaan amis-binboihin, mutta jos tähtäimessä on 30v korkekoulutettu vaimomatsku, niin Volvo lienee parempi (vaikka onkin kiinalainen nykyään).
Ei. Volvo on perus demari-isukkiauto, yäk. Mercedes mieluummin, kiitos. Ei farmarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Uuden auton tuoksu
-Laatuvaikutelma
VW on todella vikaherkkä ja huono halpisauto
Mun miesystävä menee polkupyörällä joka paikkaan. Talvella bussilla, jos matkaa on yli 20 kilometriä. On muuten kova kunto.
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä menee polku
Juu, niin minunkin mieheni. Pihassa on tuliterä mersu myös.
Olen erittäin hyvin koulutettu, hyväpalkkainen asiantuntija (nainen). Asun ok-talossa keskiluokkaisella asuntoalueella keskisuuressa kaupungissa. Minulla ei ole autoa eikä edes ajokorttia, joten ajan sähköpyörällä ja julkisilla. Minulle miehen auto on tärkeysjärjestyksessä noin sijalla 7546 😁. Toki olen aika erikoinen ajatusmaailmaltani muutenkin. Jos etsit tavista, siihen elämään kuuluu auto, ok-talo ja kultainen noutaja. 😅. Minun elämääni kuuluvat 🐦🌼👓🚣🍀🌳🌳🌳🌳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Uuden auton tuoksu
-Laatuvaikutelma
VW on todella vikaherkkä ja huono halpisauto
Eikös ole hyvä että halpiskin käy? Jos olisin heittänyt jotain kalliita merkkejä, olisiko se sitten ollut parempi. Epäilen.
Jos joku ei halua kanssasi treffeille siksi ettet omista autoa, on parempi ettet sellaisen tyypin kanssa treffeille menekään. Selvästikään arvonne eivät kohtaa. Autoista välittämättömiä ihmisiä löytyy kyllä.
Mun kumppanilla ei ole ajokorttiakaan (ei mullakaan) ja ensitreffeille hän tuli pyörällä. En muista kuinka pian ajokortittomuus edes tuli ilmi tai puheeksi, ei kuulu mun maailmassa kovin oleellisiin asioihin ihmisessä. Yhdessä ollaan oltu yli 10 vuotta.
Christiiina kirjoitti:
Kerran Tampereella asuessani kävin treffeillä kolmekymppisen lähihoitajamiehen kanssa, joka asui ihan Tampereen ydinkeskustassa ja hänen työpaikkansa sijaitsi kävelymatkan päässä. Silti hän kertoi omistavansa auton. Hän myös kertoi muuttaneensa Tampereelle vuosi sitten Vaasasta. Minä sanoin hänelle iloisesti: "nythän sun kannattaa hankkiutua eroon siitä autosta, kun et sinä tarvitse sitä täällä Tampereella, kun täällä on niin hyvä julkinen liikenne". Tähän mies vastasi :"kyllä mä haluan sen pitää".
Ei siinä mitään, mutta mies itse vaikutti olevan kovin pihi tai vähävarainen, sillä esim. Ravintolassa, jossa käytiin kahdesti deireillä, hän molemmillakerroilla valitti, miten kallista ruokasiellä on ja hän kertoi, että haluaisi matkustelka ulkomaille, mutta ei ole varaa.
Eihön lähihoitajan palkalla ole varaa seisottaa autoa, varsinkin jos asuu isin kaupungin keskustassa.
Höh, ehkä hän tarvitsi autoa kuitenkin joskus vaikka ei työmatkoihin tarvinnutkaan. Esim. jos hänen perheensä asuu kauempana tai hän haluaa matkailla autolla jne.