Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton mies treffeille?

Vierailija
23.08.2022 |

Ainahan ennen naiset luonnehti autoa miehen peniksen jatkeeksi. Eli jos siis yritän treffeille ja selviää, että minulla ei ole autoa, se tarkoittaa että peniksestäni leikkautuu naisen silmissä ainakin 5 cm pois. Autonvuorauskin olisi vain hätäkeino. Pakko kai sitä vaan on yrittää ja selittää sitten naisiile, miksi olen puolimunainen mies.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla jokin maakuntien juttu.

Vierailija
42/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuta miestä, jolla ei ole edes rahaa autoon. N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelpuuta miestä, jolla ei ole edes rahaa autoon. N43

Minulla on rahaa autoon vaikka olenkin elämäntapatyötön (taas yksi naisten ongelma), mutta en tarvitse sellaista. Ja naisen vuoksi en ikinä ostaisi autoa.

Vierailija
44/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoton ei tarkoita sitä, ettei olisi varaa autoon. 🤦

Vierailija
45/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoton ei tarkoita sitä, ettei olisi varaa autoon. 🤦

No mulla kyllä olisi auto, jos ihan oikeasti siihen olisi varaa. Onneksi Helsingissä liikkuminen onnistuu muutenkin (ja keskustassa jopa paremmin).

Vierailija
46/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on keskihintainen ja pienikokoinen n4000e hintainen auto? Tarkoittaako se että on ikäänkuin pienimunainen, vai ymmärtääkö nainen, että siinä tulee todellinen aisamies, kun ei tarvitse mitään jatkeita.

Minulla on tuollainen, koska en juuri tarvitse autoa, eikä ole mitään järkeä ostaa 60000e autoa pihalle seisomaan ja arvoaan menettämään.

Hmm.. jos nyt siis mietitään vain autoa ja jätetään huomiotta kaikki muu (todellisuudessahan on paljon muita tekijöitä, mitkä painaa autoa enemmän), ehkä ensivaikutelmana autoton olisi parempi kuin halvan auton omaava. Autottomasta voisin ajatella, ettei vain tarvitse autoa ja autollisena toki tiedän, mitkä kulut autosta on. Sen sijaan halpa auto on väistämättä merkki joko heikosta taloudellisesta tilanteesta tai pihiydestä.

Tunnen kaksi todella varakasta henkilöä jotka ajavat 30 v vanhalla autolla koska ei kiinnosta autot. 

Niin? Monet varakkaat nimen omaan on pihejä. Olen itsekin riittävän varakas (nainen), enkä minä miehen rahoista ole kiinnostunut, vaan siitä, onko hän rentoa, miellyttävää ja kiinnostavaa seuraa. Pihin kanssa olisi ihan hirveää, kun kaikesta pitää tehdä vaikeaa, ettei vain mene rahaa hukkaan. Esim. se vanha auto on jatkuvasti rikki ja korjaamolla. Se myös kuluttaa paljon ja on epäekologinen.

Voi luoja mikä päätelmä, tuskinpa olisin noita laittanut esimerkiksi jos pihejä olisivat. Molemmilla kalliit talot, sijoituskämpät, kesäasunnot ja veneet. Autoista et taida mitään tajuta, huomaan sen. Niitä kun on tapana huoltaa etteivät mene rikki, vähän sama asia kuin vanhoissa asunnoissa. Vai nyrpistätkö nokkaasi myös miehille jotka asuvat 1900-luvun alun jugendtaloissa?

No on se nyt vähän miellyttävää ajella vaikkapa 300km uudella, hyvinvarustellulla autolla, kuin vanhalla autolla. Toisin sanottuna, tuollaisen miehen kanssa kaikki reissut tehtäisiin minun autollani ja minun bensoillani. Olisi ihan kiva, kun ei aina tarttis olla kuskina ja kasvattaa vain minun autoni kilometrejä.

Vierailija
47/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on peniksen jatke sanonta tarkoittaa sitä että pienimunaiset miehet koittavat pönkittää egoaan (ja paikata puutteitaan) hienolla kalliilla autolla. Naisia ei kiinnosta yhtään onko sulla autoa vai ei. 

Vierailija
48/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on keskihintainen ja pienikokoinen n4000e hintainen auto? Tarkoittaako se että on ikäänkuin pienimunainen, vai ymmärtääkö nainen, että siinä tulee todellinen aisamies, kun ei tarvitse mitään jatkeita.

Minulla on tuollainen, koska en juuri tarvitse autoa, eikä ole mitään järkeä ostaa 60000e autoa pihalle seisomaan ja arvoaan menettämään.

Hmm.. jos nyt siis mietitään vain autoa ja jätetään huomiotta kaikki muu (todellisuudessahan on paljon muita tekijöitä, mitkä painaa autoa enemmän), ehkä ensivaikutelmana autoton olisi parempi kuin halvan auton omaava. Autottomasta voisin ajatella, ettei vain tarvitse autoa ja autollisena toki tiedän, mitkä kulut autosta on. Sen sijaan halpa auto on väistämättä merkki joko heikosta taloudellisesta tilanteesta tai pihiydestä.

Tunnen kaksi todella varakasta henkilöä jotka ajavat 30 v vanhalla autolla koska ei kiinnosta autot. 

Niin? Monet varakkaat nimen omaan on pihejä. Olen itsekin riittävän varakas (nainen), enkä minä miehen rahoista ole kiinnostunut, vaan siitä, onko hän rentoa, miellyttävää ja kiinnostavaa seuraa. Pihin kanssa olisi ihan hirveää, kun kaikesta pitää tehdä vaikeaa, ettei vain mene rahaa hukkaan. Esim. se vanha auto on jatkuvasti rikki ja korjaamolla. Se myös kuluttaa paljon ja on epäekologinen.

Voi luoja mikä päätelmä, tuskinpa olisin noita laittanut esimerkiksi jos pihejä olisivat. Molemmilla kalliit talot, sijoituskämpät, kesäasunnot ja veneet. Autoista et taida mitään tajuta, huomaan sen. Niitä kun on tapana huoltaa etteivät mene rikki, vähän sama asia kuin vanhoissa asunnoissa. Vai nyrpistätkö nokkaasi myös miehille jotka asuvat 1900-luvun alun jugendtaloissa?

No on se nyt vähän miellyttävää ajella vaikkapa 300km uudella, hyvinvarustellulla autolla, kuin vanhalla autolla. Toisin sanottuna, tuollaisen miehen kanssa kaikki reissut tehtäisiin minun autollani ja minun bensoillani. Olisi ihan kiva, kun ei aina tarttis olla kuskina ja kasvattaa vain minun autoni kilometrejä.

Se mies ajattelee tasan samoin eikä halua sinua lokkeilemaan. 

Vierailija
49/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyi rinnalle ei uliseva mies, jolla käyttöauton lisäksi vanha jenkki.

Vierailija
50/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on peniksen jatke sanonta tarkoittaa sitä että pienimunaiset miehet koittavat pönkittää egoaan (ja paikata puutteitaan) hienolla kalliilla autolla. Naisia ei kiinnosta yhtään onko sulla autoa vai ei. 

Mua kyllä kiinnostaa, en halua elämäntapahippiä joka pummii sitten kyytiä kuitenkin joka paikkaan. Oma auto toki löytyy itseltä. 

Vierailija
51/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei kyllä päde kaikkiin. Kyllä mä saan kiksejä hienoista autoista ja olen nainen (enkä mikään bensalenkkari, vaan korkeakoulutettu). Oma autoni on kyllä aika perustylsä, uudehko keskihintainen (maksoin 2-vuotta vanhana 23000e), mutta kaikilla mahdollisilla varusteilla peruutuskamerasta lähtien :D

Vierailija
52/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä ei kyllä päde kaikkiin. Kyllä mä saan kiksejä hienoista autoista ja olen nainen (enkä mikään bensalenkkari, vaan korkeakoulutettu). Oma autoni on kyllä aika perustylsä, uudehko keskihintainen (maksoin 2-vuotta vanhana 23000e), mutta kaikilla mahdollisilla varusteilla peruutuskamerasta lähtien :D

Peruutuskamerasta lähtien? Tämähän on kaikissa autoissa ollut jo pitkään? Eli sulla on adaptiivinen vakkari ja autopilotti myös? Hierovat penkit ja kattoluukku?

Vierailija
53/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Olenkin ollut parisuhteissa lähes aina n. samantuloisen kanssa. Nyt juuri eronnut pitkästä suhteesta, mutta kylläpä tämäkin keskustelu taas todistaa, että kannattaa pysyä jatkossakin samaa elintasoa edustavissa. Ongelmia tiedossa, oli mies sitten heikompituloinen tai parempituloinen. Ei nyt ihan euron päälle, mutta kunhan nyt ei ihan eri elintasolla kuitenkaan.

Vierailija
54/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruutuskamerasta lähtien? Tämähän on kaikissa autoissa ollut jo pitkään? Eli sulla on adaptiivinen vakkari ja autopilotti myös? Hierovat penkit ja kattoluukku?

No anteeks, vähän liioittelin. Mutta varmasti enemmän kuin siinä 4000e autossa. Ei kai nyt kattoluukku sentään Suomessa ole sellainen, mistä kukaan maksaisi. Autopilotti (ai siis ihan itsestään ajava auto?) - ei kai se ole edes laillista?

Vierailija
55/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Olenkin ollut parisuhteissa lähes aina n. samantuloisen kanssa. Nyt juuri eronnut pitkästä suhteesta, mutta kylläpä tämäkin keskustelu taas todistaa, että kannattaa pysyä jatkossakin samaa elintasoa edustavissa. Ongelmia tiedossa, oli mies sitten heikompituloinen tai parempituloinen. Ei nyt ihan euron päälle, mutta kunhan nyt ei ihan eri elintasolla kuitenkaan.

Aivan, sama tulotaso ja reissut tehdään miehen autolla ja bensoilla. Ymmärrän. 

Vierailija
56/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäntilanteeni on sellainen, etten yksinkertaisesti tarvitse autoa. Teen työni kotona etänä, ja bussipysäkki on tuossa ulko-oven vieressä. Moneen paikkaan pyöräilen mielelläni, koska liikunta ja raitis ilma. Kuntosalillekin on matkaa 200 metriä, ja lenkkipolut järvenrantamaisemassa näkyvät kämpän ikkunasta ulos katsottaessa. Ajoittain työn puolesta pitää edustaa, joten käytän junaa, kaukobussia tai taksia tarpeen mukaan. Ja yleensä edustustilaisuudet ovat Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien päässä.

Minulla on BC-ajokortti, ja jos elämäntilanteeni muuttuu, voin toki auton hankkia. Sen sijaan en todellakaan aio hankkia autoa vain siksi, että ehkä mahdollisesti joku minulle tuntematon nainen sellaista mieheltä vaatii.

Vierailija
57/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeks, vähän liioittelin. Mutta varmasti enemmän kuin siinä 4000e autossa. Ei kai nyt kattoluukku sentään Suomessa ole sellainen, mistä kukaan maksaisi. Autopilotti (ai siis ihan itsestään ajava auto?) - ei kai se ole edes laillista?

Teslassa on autopilotti. Ja kaikissa viimeissä kolmessa autossa mitä olen uutena ostanut, on ollut kattoikkuna- ja luukku. Kesällä todella kiva, tuo avoauton tuntua. Kattoikkuna tuo kivasti valoa ja tilan tuntua ympäri vuoden. 

Vierailija
58/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoton, voi ostaa sen auton, mutta miten kortiton mies pärjää näillä markkinoilla. Omasta kokemuksestani voin todeta, että kohtuullisesti,kaksi kertaa avioliitossa ja bussilla olen kulkenut kun on sänkyliikunta alkanut kiinnostaa. Kun on sevinnyt 70:ppiseksi jää se ajokorttikin ajamatta. Jos joku ihmettelee miksi eronnut, niin vastaus kysyessäni X:ältä,on liian kiltti.

Vierailija
59/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi ap on autoton. Jos se on arvokysymys, niin kannattaisi varmaan tavoitella naisia joilla on samat arvot, eikä instabimboja. Vähän kyllä kuulostaa, ettei näin ole, vaan on kyse jostain elämäntapamokailusta, ja tapana on muutenkin selittää oma saamattomuus muiden (=naisten) syyksi. "Mä oon vaan tämmönen reppana..."

Itse valitsisin sen autottoman miehen, jos kyse olisi tosiaan hänen arvoistaan. Mutta jos tyyppi selittäisi jostain munan puolittumisesta, niin blokkaisin kyllä joka kanavalla.

Vierailija
60/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sinällään tällainen ajattelu. Itse olen ihan tunnettu kaveripiirissäni siitä, että laitan treffeillä seuralaisen kävelemään kanssani eri paikkoihin. Siinä tulee testattua samalla kestävyyskunto...jos telttaretkelle saakka päästäisiin.

Meillä ei ole puolisoni kanssa autoa. Liikumme paljon jalan, pyörällä ja julkisilla sekä satunnaisesti vuokrataan auto, jos tilanne niin vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi