Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoton mies treffeille?

Vierailija
23.08.2022 |

Ainahan ennen naiset luonnehti autoa miehen peniksen jatkeeksi. Eli jos siis yritän treffeille ja selviää, että minulla ei ole autoa, se tarkoittaa että peniksestäni leikkautuu naisen silmissä ainakin 5 cm pois. Autonvuorauskin olisi vain hätäkeino. Pakko kai sitä vaan on yrittää ja selittää sitten naisiile, miksi olen puolimunainen mies.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se autonvuokraus auttaisi? Eiköhän naiselle sitten aika pian selviä, ettei sulla ole autoa. Tietty jos vain yhden yön perässä olet, niin ehkä sitten. Saanti kuitenkin epävarmaa ja kustannuksia tulisi, eli sama mennä maksullisiin.

Itse katselen 35+ kategoriaa ja kieltämättä miehen autottomuus olisi musta vähän erikoista. Itselläni keskiluokkainen esikaupunkimeininki farmariautoineen ja autoton olen ollut joskus vuosia sitten opiskelijana kaupunkiyksiössä vuokralla. Vähän ehkä miettisin, että onko mies jäänyt (vähintään taloudellisesti) nuoruuteen. Kuitenkin olen tapaillut autotonta kaupunkilaismiestäkin, eli ei se mikään showstopper ollut, vaikka miehen syy autottomuudelle oli selkeästi heikko taloudellinen tilanne. Toki aika kevyeksi jäi suhde sellaisen kanssa.

Ehkä vihreiden keskuudessa arvostavat autottomuutta.

Vierailija
2/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sinulla on nyt muitakin ongelmia kuin autottomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne treffeille autolla. Alkoholia tulee kuitenkin nautittua sen verran, että autolla ei pysty ajamaan takaisin. Taksilla tällaiset hommat hoidetaan.

Vierailija
4/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se auto ole viimeinen huoli ap: llä. Ensin pitäisi saada nainen treffeille?

Vierailija
5/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin ihan se ja sama onko miehellä autoa vai ei. Jos esim. asuu paikassa jossa liikkuminen onnistuu hyvin ilmankin, aika turhaahan sitä edes olisi omistaa.

Vierailija
6/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on naisten vika? Ap ei taida olla ainakaan mikään pelimies? Herttaista sinänsä.

Vierailija
7/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä vielä toivon miehellä olevan moottoripyörän auton lisäksi. Auton suhteen en halua olla ikuinen kuski omallani ja pyörän kyytiin en ota, joten jos mun kanssa haluaa aikaa viettää, on syytä olla oma kulkupeli.

Vierailija
8/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut eroa sinkkuillessa autottomuuden tai autollisuuden kesken. Autottomana treffi-ideat olivat toki osin erilaiset. Autottomana naisen asuinpaikalla oli hiukkasen suurempi merkitys, koska piti miettiä miten kätevä olisi tavata jatkossa.

Vierailija
9/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asuvana en käsitä auton merkitystä treffeillä. No, voihan siinäkin panohomnat hoitaa.

Vierailija
10/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Helsinki ja sen kaikki lähiöt: On nopea ja sujuva joukkoliikenne aamu yö vuoroihin asti. Autolle ei anneta mitään arvoa ,onko se tai ei?

Vierailija
11/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät välitä kärsimyksistäsi, vaan antavat autottomille ehdottomat pakit.

Miksi? Koska sosioekonominen asema pitää olla, ja auto on yksi monista green flageistä.

Vierailija
12/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä ei ole edes ajokorttia. Eiköhän luonne paina enemmän kuin auto.

Vierailija
13/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortittomuus olis mulle jo todella paha. Hyväksyisin ainoastaan terveydellisistä syistä (esim. näössä vikaa siten, ettei saa korttia, mutta muuten hyvä tyyppi ja on sitten varaa järjestellä omat kulkemisensa  muuten, esim. taxilla matkat, joita ei voi julkisilla taittaa).  Autottomuudelle haluaisin tietää syyn (esim. onko talous niin kuralla, ettei ole varaa autoon, vaikka sellaisen haluaisi, onko ideologinen hihhuli tms.).

En tosiaan haluaisi ryhtyä jonkun hovikuskiksi. Siis että minun pitäisi aina olla se, joka ajaa, kun jonnekin mennään ja varmaan miestäkin saisi olla kuskaamassa ties minne, jos ei itse pääse kulkemaan. En myöskään itse ole mikään autoilua vastustava ituhippi, joten jos mies on, emme ole match. Miten kukaan pääsisi esim. mökille tai voisi asua missään muualla kuin kaupungissa, jos ei olisi yksityisautoilua? Vihreät siis yrittää tuhota siinäkin merkittävän osan suomalaista kulttuuria.

Vierailija
14/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä pitää olla oma sähköpotkulauta.

Vierailija
15/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Helsinki ja sen kaikki lähiöt: On nopea ja sujuva joukkoliikenne aamu yö vuoroihin asti. Autolle ei anneta mitään arvoa ,onko se tai ei?

Kaikki on suhteellista. Yksi deitti mietti ennen ensitreffejä kannattaako sittenkään tavata, kun ei mennyt suoraa linjaa asuinpaikkojemme välillä. Onko 8km liian hankalaa, jos siihen matkaan osuu yksi vaihto? 

Pk-seudullakin saa aika pitkiä siirtymiä ajallisesti, jos on joukkoliikenteen varassa ja itse suosin helppoutta. 1-1,5 tuntia suuntaansa on vain minulle liikaa matka-aikaa.

Vierailija
16/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on suhteellista. Yksi deitti mietti ennen ensitreffejä kannattaako sittenkään tavata, kun ei mennyt suoraa linjaa asuinpaikkojemme välillä. Onko 8km liian hankalaa, jos siihen matkaan osuu yksi vaihto? 

Pk-seudullakin saa aika pitkiä siirtymiä ajallisesti, jos on joukkoliikenteen varassa ja itse suosin helppoutta. 1-1,5 tuntia suuntaansa on vain minulle liikaa matka-aikaa.

Joo, kehä III sisäpuolella on paljon matkoja, jotka taittuu autolla esim. 20 minuutissa, mutta julkisilla menee 1,5h. Aika hassua kyllä, jos joku lopettaa deittailun tuon vuoksi. Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin voi kai sitä sitten muuttaa lähemmäs toisiaan tai vaikka jopa yhteen. Taitaa sellainen deitti etsiä vain panokaveria ja siitä ei viitsi liian hankalaa tehdä (esim. matkustaa yht. 3h julkisilla panon takia).

Vierailija
17/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kehä III sisäpuolella on paljon matkoja, jotka taittuu autolla esim. 20 minuutissa, mutta julkisilla menee 1,5h. Aika hassua kyllä, jos joku lopettaa deittailun tuon vuoksi. Jos toinen oikeasti kiinnostaa, niin voi kai sitä sitten muuttaa lähemmäs toisiaan tai vaikka jopa yhteen. Taitaa sellainen deitti etsiä vain panokaveria ja siitä ei viitsi liian hankalaa tehdä (esim. matkustaa yht. 3h julkisilla panon takia).

Eiköhän asuinpaikat tule tietoon jo ennen ensitreffejä, jolloin mitään ihastumista ei ole mukana tai kumpikin miettii kannattaako toiseen edes tutustua.  Harvempi kovin helpolla lähtee itse muuttamaan tai muuttaa yhteen, kunnes suhde on vakiintunut.

Vierailija
18/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden aikana olen käynyt treffeillä viiden miehen kanssa. Heistä neljällä ei ollut autoa ja yhdellä ei edes ajokorttia. Itsellänikään ei ole ajokorttia. Kyse noin 30-vuotiaista pääkaupunkiseudulla. En pitänyt outona. Ystäväpiirissäni alle puolella on oma auto, muutamilta puuttuu kortti.

Eli tervetuloa pääkaupunkiseudulle treffailemaan. Ei täällä kiinnosta autottomuus. Julkisilla pääsee ja tarvittaessa vuokrataan auto.

Vierailija
19/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan olevasi fillarikommunisti.

Vierailija
20/93 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta päätellen autottomuus taitaa nyt olla ap:n pienin ongelma parisuhdemarkkinoilla. Ehkä ensin kannattaisi laittaa asenne, itsetunto ja ihmissuhdetaidot kuntoon, ja vasta sitten pohtia mahdollista auton vuokraamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä