Autoton mies treffeille?
Ainahan ennen naiset luonnehti autoa miehen peniksen jatkeeksi. Eli jos siis yritän treffeille ja selviää, että minulla ei ole autoa, se tarkoittaa että peniksestäni leikkautuu naisen silmissä ainakin 5 cm pois. Autonvuorauskin olisi vain hätäkeino. Pakko kai sitä vaan on yrittää ja selittää sitten naisiile, miksi olen puolimunainen mies.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Autoton, voi ostaa sen auton, mutta miten kortiton mies pärjää näillä markkinoilla. Omasta kokemuksestani voin todeta, että kohtuullisesti,kaksi kertaa avioliitossa ja bussilla olen kulkenut kun on sänkyliikunta alkanut kiinnostaa. Kun on sevinnyt 70:ppiseksi jää se ajokorttikin ajamatta. Jos joku ihmettelee miksi eronnut, niin vastaus kysyessäni X:ältä,on liian kiltti.
Aivoja särkee tuo "70:ppiseksi". Eli seitsemänkymmentäppiseksi?
Noh jos naismakusi on sellainen, että auto on tärkeä, niin sitten hommaat sen auton?
Itselläni on ollut vain yksi mies jolla on ollut oma auto, ja sekin oli sellainen vanha Kleinbus jossa tuo mies asui.
Pelkkää plussaa jos ei ole autoa ja liikkuu julkisilla.
Vierailija kirjoitti:
Autoton ei tarkoita sitä, ettei olisi varaa autoon. 🤦
Näin siis Helsingin keskustassa. Kaikkialla muualla Suomessa tuota fraasia käyttävät vain persaukiset, jotka töihin päästyään ostavat auton heti ensitöikseen, niin ei tarvitse käyttää 20min työmatkaan useita tunteja paskalta haisevien puliukkojen ja arvaamattomasti käyttäytyvien sekakäyttäjien kanssa julkisissa.
Eli pikemminkin: "Autoton ei tarkoita sitä, ettei olisi varaa autoon, jos asuu Helsingin keskustassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoton, voi ostaa sen auton, mutta miten kortiton mies pärjää näillä markkinoilla. Omasta kokemuksestani voin todeta, että kohtuullisesti,kaksi kertaa avioliitossa ja bussilla olen kulkenut kun on sänkyliikunta alkanut kiinnostaa. Kun on sevinnyt 70:ppiseksi jää se ajokorttikin ajamatta. Jos joku ihmettelee miksi eronnut, niin vastaus kysyessäni X:ältä,on liian kiltti.
Aivoja särkee tuo "70:ppiseksi". Eli seitsemänkymmentäppiseksi?
Elämäm kierto kansa koulussa opetettiin että pää asia kun saa selvää.
Kyllä kirjoitti:
Pelkkää plussaa jos ei ole autoa ja liikkuu julkisilla.
Mitä plussaa siinä on että vaikeuttaa tahallaan elämäänsä?? Lienee joku suomalainen juttu tämä kärsimyksen ihannointoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto on peniksen jatke sanonta tarkoittaa sitä että pienimunaiset miehet koittavat pönkittää egoaan (ja paikata puutteitaan) hienolla kalliilla autolla. Naisia ei kiinnosta yhtään onko sulla autoa vai ei.
No tämä ei kyllä päde kaikkiin. Kyllä mä saan kiksejä hienoista autoista ja olen nainen (enkä mikään bensalenkkari, vaan korkeakoulutettu). Oma autoni on kyllä aika perustylsä, uudehko keskihintainen (maksoin 2-vuotta vanhana 23000e), mutta kaikilla mahdollisilla varusteilla peruutuskamerasta lähtien :D
Peruutuskamerasta lähtien? Tämähän on kaikissa autoissa ollut jo pitkään? Eli sulla on adaptiivinen vakkari ja autopilotti myös? Hierovat penkit ja kattoluukku?
No anteeks, vähän liioittelin. Mutta varmasti enemmän kuin siinä 4000e autossa. Ei kai nyt kattoluukku sentään Suomessa ole sellainen, mistä kukaan maksaisi. Autopilotti (ai siis ihan itsestään ajava auto?) - ei kai se ole edes laillista?
Teslassa on autopilotti. Ja kaikissa viimeissä kolmessa autossa mitä olen uutena ostanut, on ollut kattoikkuna- ja luukku. Kesällä todella kiva, tuo avoauton tuntua. Kattoikkuna tuo kivasti valoa ja tilan tuntua ympäri vuoden.
Näin pitkähiuksisena naisena avoauto ei kuulosta hyvältä idealta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä maaseudulla autoton mies on sellainen kyseenalainen tapaus. Ajatellaan että on ryypännyt korttinsa, tai on sössinyt raha-asiansa niin pahasti että ei ole varaa. Mikäli autottomuutta perustelee ympäristöasioilla niin todetaan hintiksi ja/tai kommariksi.
Ihanaa, hyvin osasit kiteyttää.
t. pk-seudulla asuva entinen pikkupaikkakuntalainen nainen, joka ei voisi kuvitellakaan elävänsä ilman omaa autoa (siis parisuhteessa ei riitä miehen auto, vaan ehdottomasti mulla on aina oma, tai musta tuntuisi, että olen ihan vankilassa, enkä mihinkään pääse - paitsi miehen kanssa neuvottelemalla, eli ns. miehen luvalla ja se olisi ihan kamalaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto on peniksen jatke sanonta tarkoittaa sitä että pienimunaiset miehet koittavat pönkittää egoaan (ja paikata puutteitaan) hienolla kalliilla autolla. Naisia ei kiinnosta yhtään onko sulla autoa vai ei.
No tämä ei kyllä päde kaikkiin. Kyllä mä saan kiksejä hienoista autoista ja olen nainen (enkä mikään bensalenkkari, vaan korkeakoulutettu). Oma autoni on kyllä aika perustylsä, uudehko keskihintainen (maksoin 2-vuotta vanhana 23000e), mutta kaikilla mahdollisilla varusteilla peruutuskamerasta lähtien :D
Peruutuskamerasta lähtien? Tämähän on kaikissa autoissa ollut jo pitkään? Eli sulla on adaptiivinen vakkari ja autopilotti myös? Hierovat penkit ja kattoluukku?
No anteeks, vähän liioittelin. Mutta varmasti enemmän kuin siinä 4000e autossa. Ei kai nyt kattoluukku sentään Suomessa ole sellainen, mistä kukaan maksaisi. Autopilotti (ai siis ihan itsestään ajava auto?) - ei kai se ole edes laillista?
Teslassa on autopilotti. Ja kaikissa viimeissä kolmessa autossa mitä olen uutena ostanut, on ollut kattoikkuna- ja luukku. Kesällä todella kiva, tuo avoauton tuntua. Kattoikkuna tuo kivasti valoa ja tilan tuntua ympäri vuoden.
Näin pitkähiuksisena naisena avoauto ei kuulosta hyvältä idealta.
Aika pitkä olet jos pää pilkistää ulos kattoikkunasta. Siinähän on vielä tuulisuojakin. Itsekin olen muuten pitkähiuksinen nainen.
Ottaisin ennemmin micropeniksen omistajan kuin jonkun, joka uskoo arvonsa riippuvan jostain helevetin autosta ja varmaan pitää sitä osana persoonallisuuttaan.
Jos autoa tarvitsee työn tai asuinpaikan vuoksi, kannattaa sellainen toki olla. Jos auto on tärkeä oman itsetunnon vuoksi, kannattaa sellainen toki olla. Mutta jos kumpikaan edellä mainituista ei toteudu, ei sitä autoa kannata hankkia.
Jos itse hankkisin nyt auton, tulisi sitä käytettyä ehkä... kerran kahdessa viikossa, ei ehkä niinkään usein. Toisin sanoen autosta tulisi aivan tarpeeton kuluerä talouteeni.
Se sanonta tarkoittaa sitä, että mies kompensoi pientä penistä hienolla autolla. Mitä isompi auto, sitä pienempi penis. Kämäsen auton omistajalla on niin iso että hänen ei tarvitse välittää millainen auto on.
Vierailija kirjoitti:
Jos autoa tarvitsee työn tai asuinpaikan vuoksi, kannattaa sellainen toki olla. Jos auto on tärkeä oman itsetunnon vuoksi, kannattaa sellainen toki olla. Mutta jos kumpikaan edellä mainituista ei toteudu, ei sitä autoa kannata hankkia.
Jos itse hankkisin nyt auton, tulisi sitä käytettyä ehkä... kerran kahdessa viikossa, ei ehkä niinkään usein. Toisin sanoen autosta tulisi aivan tarpeeton kuluerä talouteeni.
Asun kyllä julkisten kulkuyhteyksien päässä ja teen etätyötä. Eli työn tai asuinpaikan vuoksi en tarvi. Mutta mulla on kaksi lasta, enkä tosiaan jaksaisi kanniskella ruokakasseja julkisissa. Käyn n. kerran kuussa mökillä 200km päässä (ei pääse lähellekään julkisilla) ja vierailen myös ystävieni luona, joiden luo julkisilla pääsy olisi hankalaa (varsinkin kahden lapsen kanssa) ja ottaisi reippaasti enemmän aikaa kuin hurauttaa ovelta ovelle autolla. Toki on päiviä, jolloin auto seisoo pihassa tyhjänpanttina, mutta kyllä mä kilometreissä ajan sillä kuitenkin aika paljon, ja käyn mä huvikseni konttorillakin n. kerran viikossa (matkaa ehkä 6km ja siinä hyvä esimerkki, että autolla se on 15 min, mutta julkisilla n. 1h).
Vaikea olisi luopua autosta, vaikka kaikki nuo menot, mihin autoa käytän on ns. vapaaehtoisia ja toki aika suurella vaivalla ja ajalla selviäisin samasta julkisillakin.
Koitin huumorilla avata toisen ketjun siitä, mikä olisi paras treffiauto, mutta ketju poistui joistain syystä nopeasti.
Erilaiset autot varmaan toimii eri ikäisiin ja eri elämäntilanteissa oleviin?
Nuorelle naiselle sporttisempaa värinää ja kun kello alkaa tikittämään, niin farmari ja tila-auto on se mikä toimii?
Vierailija kirjoitti:
Koitin huumorilla avata toisen ketjun siitä, mikä olisi paras treffiauto, mutta ketju poistui joistain syystä nopeasti.
Nuorelle naiselle sporttisempaa värinää ja kun kello alkaa tikittämään, niin farmari ja tila-auto on se mikä toimii?
Liittyy varmaan enemmän naisen tyyliin kuin ikään, ja farmarit lienee useimmille lähinnä käytännön sanelemia ratkaisuja, eikä mitään Hienoja Autoja.
Itse en haluaisi treffiautoksi minkäänlaista uutta autoa tai edes viimeisten muutaman vuosikymmenen autoa, ja arjessa en tarvitse autoa ollenkaan.
Urheiluautot ei ole puhutelleet koskaan, vaikka kiihdyttelen kyllä sopivilla tieosuuksilla mielellään, jos alla on jonkun läheisen sporttisempi auto.
Autohan ei tietenkään yksin ratkaise, mutta tämänkin ketjun perusteella sillä on merkitystä monille naisille. Sinkkumies siis voi vaikuttaa omaan haluttavuuteensa ja kelpoisuuteensa valitsemalla kohderyhmäänsä kiinnostavan auton.
Oletan että seuraavilla asioilla on merkitystä
-Uuden auton tuoksu
-Laatuvaikutelma
-Paljon nippeleitä ja nappeja ja erilaisia piippauksia
-Miehekkäät moottoriäänet
Vierailija kirjoitti:
Autohan ei tietenkään yksin ratkaise, mutta tämänkin ketjun perusteella sillä on merkitystä monille naisille. Sinkkumies siis voi vaikuttaa omaan haluttavuuteensa ja kelpoisuuteensa valitsemalla kohderyhmäänsä kiinnostavan auton.
-Uuden auton tuoksu
-Laatuvaikutelma
Niin siis sinun kohderyhmällesi tuollaisilla asioilla on merkitystä?
Minkä tyyppisistä naisista tykkäät?
Tiedän muutaman naisen johon voi tehdä vaikutusta uudella autolla, ja nämä naiset eivät ymmärrä eivätkä tiedä autoista _mitään_.
Eli riittää kun vaan näyttää uudelta ja kiiltävältä, eikä ole ruma muotoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Uuden auton tuoksu
-Laatuvaikutelma
Niin siis sinun kohderyhmällesi tuollaisilla asioilla on merkitystä?
Minkä tyyppisistä naisista tykkäät?Tiedän muutaman naisen johon voi tehdä vaikutusta uudella autolla, ja nämä naiset eivät ymmärrä eivätkä tiedä autoista _mitään_.
Eli riittää kun vaan näyttää uudelta ja kiiltävältä, eikä ole ruma muotoilu.
Ehkä merkillä on vähän väliä. Ovat kuulleet Audista ja Bemarista. Uudet mersut ja volvotkin käy, ja tietty Porschet yms. Että uusi ja kiiltävä Citroen, Seat tai Kia ei aiheuta samaa reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kompakti perusauto toimii. Mielellään ajaton malli, ei tarvi olla ihan uusinta uutta niin näyttää hyvältä. Minuun ei pysty tekemään vaikutusta autolla, mutta joissain tapauksissa auto voi olla turn off. Olen nuorehko nainen, alle 30.
Täällä maaseudulla autoton mies on sellainen kyseenalainen tapaus. Ajatellaan että on ryypännyt korttinsa, tai on sössinyt raha-asiansa niin pahasti että ei ole varaa. Mikäli autottomuutta perustelee ympäristöasioilla niin todetaan hintiksi ja/tai kommariksi.