Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju kiitollisuudesta - mistä olet ollut hiljattain kiitollinen

Vierailija
13.03.2023 |

Täällä kirjoitetaan paljon sellaista, josta ei tule niin hyvä mieli. Meille varmaankin sattuu elämässä myös hyviä asioita, vaikka ihan pieniäkin.

Saisiko tästä aikaan hyvän mielen ketjun.

Aloitan. Sain tänään pestyä kolme koneellista pyykkiä. Pyykkitupa on kellarissa ja minulla on huonot polvet, joten nyt erityisen tyytyväisenä katselen kuinka pyykit puhtaina telineellä kuivuvat.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen elämästä ja tänään siitä, kun aurinko lämmitti mukavasti ollessani lenkillä.

Vierailija
2/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, kun taloustilanne on kohentunut viime kuukausina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin myöhästyä bussista, mutta just ja just ehdin :) Oon kiitollinen, kun oli vielä niin tärkee päivä.

Vierailija
4/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme on nuori aikuinen, ja hänen elämässään oli tänään jälleen hieno virstanpylväs. Olen hänestä äärimmäisen ylpeä.

Vierailija
5/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta huolimatta saan asua tässä talossa, katsella kaunista sisustusta ja luonnonvalon kulkua ikkunasta toiseen. Kiitollinen omasta rauhasta.

Vierailija
6/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei minulla ole uniongelmia. Vierestä seurannut toisen ihmisen 10 vuoden taistelua uniongelmia vastaan, joihin ei kestävää ratkaisua löydy.

Vierailija
7/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta huolimatta saan asua tässä talossa, katsella kaunista sisustusta ja luonnonvalon kulkua ikkunasta toiseen. Kiitollinen omasta rauhasta.

Katkerat ei tykkää, tietenkään.

Vierailija
8/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puolitoista viikkoa sitten silmäleikkauksessa. Etukäteen pelkäsin, miten kipeä olisin jälkikätten, mutta yllätys oli suuri, kun kipua ei ole tuntunut kertaakaan. Olen todella kiitollinen, että toimenpide oli kivuton. Olin hereillä leikkauksen ajan, sillä se tehtiin puudutuksessa. Joskus aikaisemmin voimakkaat puudutusaineet aiheuttivat minulle pahoinvointia, mutta nyt olo oli koko ajan hyvä eli puudutteetkin ovat kehittyneet.

Vierailija
9/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n elämä liikkuu akselilla hyvä mieli - paha mieli. Huoh.

Kasva aikuiseksi ja esim matkaile joskus ulkomailla!

Ei mennyt aikaakaan kun piti hyökätä ja pilata ihana aloitus.

Täällä on pelkkää pahan olon oksentamista, katetutta ja katkeruutta. Vaaditaan kaikkea, kun sillä naapurillakin on. Purra sanoo ihan oikein että tukien avulla loisivat elävät liian leveästi.

Itse olen onnellinen, että olen terve ja että lapseni perheineen voi hyvin. Tänään oli kaunis aurinkoinen päivä, nyt on tosi hyvä mieli jota sinäkään et pilannut.

Vierailija
10/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että 3 huonon päivän jälkeen valkeni hyvä päivä, ilman, että sitä edes odotin, joku selvästi näki tuskani ja puuttui "peliin". 

Vierailija
11/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että olen vielä fyysisesti siinä kunnossa, että pääsen itse vessaan. Sairastan vaikeaa suolistosairautta.

Vierailija
12/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaturman jälkeen kiitollinen että kävelykyky ei mennyt enkä halvaantunut, vaikka parantuminen on hidasta. Eikä päähän kohdistunut isku aiheuttanut aivoverenvuotoa tms, vaikka kipuja on.

Vierailija
13/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen elämästä ja tänään siitä, kun aurinko lämmitti mukavasti ollessani lenkillä.

Miten paha olo täytyy olla, että tämä saa alapeukkuja?

Vierailija
14/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten paha olo täytyy olla, että tämä saa alapeukkuja?

Koulussa, kun ne muut vain tanssivat ja "hiplasivat" ja kilteimmät eli mielestään parhaimmat ihmiset jäivät tästä osattomiksi. Se nyt seuraa läpi elämän ja kaikki saavat siitä osansa.

Vierailija
15/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että iäkäs äitini elää. Moni ystäväni on jo menettänyt omansa.

Vierailija
16/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että ollaan terveitä koko perhe. Siitä kiitollinen joka päivä niin kauan kun sitä riittää.

Vierailija
17/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että saan asua Suomessa ja sosiaaliturvasta.

Vierailija
18/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan mukavuudet, turvallisuus ruuasta asumiseen. Auto ja kaksio ovat vanhoja mutta toimivia. Vakituiset tulot. Terveys ja sen hoitomahdollisuudet. Rauha maassa ja kotona. Hyvät suhteet aikuisiin lapsiin ja muihin lähimmäisiin.

Tulevaisuus.

Vierailija
19/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että minulla on lämmin koti, ruokaa ja minulle kaikkea riittävästi ja sopivassa suhteessa tarpeisiini, et tavoittele pilviä, mutta olen kiitollinen siitä, että ylipäätään voin elää tavallista arkea ilman jokapäiväistä puutetta ja kurjuutta. Pärjäillä voi monella eri tapaa!

Vierailija
20/34 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä lämmittää miten ihmiset ovat kiitollisia niistä asioista, joilla ei ole tulotasojen ja tilinauhojen kanssa tekemistä. Niitä tärkeimpiä asioita elämässä ei saa rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä