Nainen ei ole aloitteellinen tapaillessa, onko yleistä?
Taustatietona sen verran, että tapasimme Tinderin kautta. Olemme suhtkoht saman ikäisiä, noin kolmekymppisiä molemmat. Viestittelemme parin päivän välein ja molemmat tekevät aloitteita viestitellessä. Muutamat treffit on nyt takana. Halataan tavatessa ja treffien päättyessä. Vielä ei olla pussattu, vaikka itse olen koittanut tilanteita sopivissa paikoissa pedata, mutta nainen ei ole näihin täkyihin tarttunut. Ei sillä, että sillä jokin kiire olisi, jokainen edetköön omaan tahtiinsa. Ns. vahinkokosketuksia tehdään puolin ja toisin treffeillä, joten molemminpuolista kiinnostusta mielestäni ilmassa on.
Ihmetyttää vain se, että tapaamisemme ovat täysin minun harteillani. Myöskin tapaamisen sopiminen on jotenkin vaikeaa, ja homma menee niin, että ehdotan näkemistä ja jään odottamaan vastusta, että milloin naiselle se sopisi. Vastauksen saamiseen saattaa mennä päivä tai pari, ennen kuin kertoo, milloin löytyy sopiva väli nähdä. Tämä jotenkin kaihertaa mieltä, kun aika moni meistä osaa kertoa heti tulevan viikon vapaat ajankohdat, mutta vastaukseen saattaa silti mennä useampi päivä.
Onko nainen vain varovainen ja harkitseva, vai kieliikö käytös nyt siitä, ettei sitä kiinnostusta sitten olekaan niin paljon? Löytyykö täältä naisia, jotka ovat toimineet samalla tavalla?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kannattaa opetella keskustelemaan asianosaisen kanssa. Keskustelupalstoilla avautuminen ei sitä ole.
2. Voi olla että hän haluaa tutustua paremmin ennen kuin siirtyy millekään pussausasteelle jos sellaista on edes tulossa.
3. On normaalia että ihmisillä on muutakin elämää kuin joku deittisovellus viestittelyineen.
4. Monet asiat selviävät keskustelemalla ja toiseen tutustumalla.
Jep, näinhän se on.
1. Erilaisille keskuisteluille on aikansa ja paikkansa, ei kaikkea voi / kannata aina heti suoraan kysyä, kun jotain tulee mieleen. Kokeileppa huviksesi maalata tulevaisuutta perheestä ja omakotitalosta, sekä lasten nimistä ensimmäisillä treffeillä. Jep, eipä toimi. Itse koen, että jos alan kyselemään enemmän perään, niin se voi helposti alkaa tuntua ahdistavalta. Enkä mielestäni ole erityisesti avautunut, vaan ihmetellyt asiaa.
2. Tästä olen samaa mieltä.
3. Jäi tosin mainitsematta, että ei enää viestitellä deittisovelluksella, tosin ei se mitään eroa tee. Tuskin kukaan kuitenkaan on niin kiireinen, ettei ehdi saman vuorokauden aikana vastata lukemaansa viestiin. Silloin vastaamisen viipymiseen on jokin toinen syy.
4. Kuten 1. aika ja paikka.
-ap
Eihän kyse välttämättä olekaan kiireestä vaan siitä, että jos vastaisi joka viestiin saman vrk:n aikana niin joutuisi olemaan puhelin kädessä jatkuvasti. En minä ainakaan tustustumisvaiheessa viestittele päivittäin vaikka olisin kiinnostunutkin vaan välipäivät on hyvä tunnustella miltä toinen alkaa tuntua. Kuulostaa tosi painostavalta tuo oletuksesi, että pitää olla noin paljon jo heti alussa yhteydessä. Anna toiselle tilaa ja rauhaa tutustua.
No huh. Jos pitää miettiä, miltä toinen alkaa tuntua, niin silloin ei kyllä ole ihastumista ilmassa! Kyllä itse ensitapaamisesta alkaen halusin pitää yhteyttä päivittäin nykyiseen puolisooni. Ja niin halusi hänkin. Hän nimenomaan oli se, joka aloitti tavan soitella iltaisin, sitten siitä tuli yhteinen tapa ja soiteltiin suurin piirtein vuorotellen.
Seuraavan kerran halatessa voit katsoa häntä silmiin lähietäisyydeltä halauksesta irrottaessanne. Katso mitä tapahtuu.
Niin täällä on kai todettu, että nainen voi olla varovainen tai hitaasti lämpiävää sorttia tai ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Asiasta siis kannattaa ottaa selvää. Oman mieheni nappasin sillä, että reilusti vaan pussasin itse ensin. Eli meitä on niin erilaisia. Kysymällä saa selville mistä kiikastaa.
ok