Työkaveriin ihastuminen
Kuinka kauan menee, että pääsee ihastuksen tunteesta työpaikalla? Olen aivan koukussa erääseen naistyökaveriin jonka kanssa kemiat vaan toimivat paremmin kuin minulla koskaan aiemmin. Nytkään en malta odottaa, että pääsen töihin vain hänet nähdäkseni ja kuullakseni hänen naurua. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa ja vaan vaikenee entisestään. En haluaisi vaihtaa työpaikkaa tai kertoa hänelle (aistii varmaan jo muutenkin) koska pidän työstäni.
Samaa kokeneita linjoilla?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä parisuhteessa tulee ihastumisia. Yleensä niistä pääsee yli... Mutta
Itsellä tosin tällä hetkellä ihastus, joka on totaalisesti iskenyt tajuntaani. En koskaan uskaltaisi tehdä aloitetta, mutta hirvittää koska olen huomannut että tämä työkaverimieskin on minuun ihastunut. Tekee tikusta asiaa käydäkseen työhuoneessani, sekoilee vähän sanoissa jutellessamme ja on alkanut käyttää jotain uutta ihanaa tuoksuakin.
Meillä on pelottavan paljon samoja kiinnostuksen kohteita ja arvomaailmakin hyvin saman kaltainen. Lisäksi tuo mies on syötävän ihana.
Apua! Yritän puhua itselleni järkeä
Nykyään emme näe kovin usein enkä aktiivisesti mieti häntä- mutta kohdatessamme tunnen sähköä edelleen. Miten tämä ihastuminen voikaan kestää näin kauan? Ihania nämä perhoset vatsassa, mutta samalla myös kamalia. Salaa toivon, että hän tekisi jonkun pienen aloitteen tai törmäisimme jossakin muussa yhteydessä, kuin töissä...
Ollaan oltu samassa työpaikassa yli 10v ja alusta asti kemiat on toimineet tosi hyvin ja jossain pikkujouluissa oli vähän jotain pikkutuhmaakin, sitten, mutta mies on ollut tarkka siitä, ettei ylitetä rajoja, koska oltiin varattuja molemmat. Miehelle tuli ero reilu vuosi sitten ja itsellä ollut muuten isoa kriisiä elämässä. Ollaan jaettu kokemuksia ja tavallaan annettu vertaistukea pskan keskellä.
Nyt juteltiin ennen lomia ja lopuksi halattiin pitkästi miehen aloitteesta. Tuntui järkyttävän hyvältä, oma pää on ihan pyörällä ehkä tämä tästä tasottuu viiden viikon tauolla. Toisaalta tunteita on ollu jo yli 10v eli ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä parisuhteessa tulee ihastumisia. Yleensä niistä pääsee yli... Mutta
Itsellä tosin tällä hetkellä ihastus, joka on totaalisesti iskenyt tajuntaani. En koskaan uskaltaisi tehdä aloitetta, mutta hirvittää koska olen huomannut että tämä työkaverimieskin on minuun ihastunut. Tekee tikusta asiaa käydäkseen työhuoneessani, sekoilee vähän sanoissa jutellessamme ja on alkanut käyttää jotain uutta ihanaa tuoksuakin.
Meillä on pelottavan paljon samoja kiinnostuksen kohteita ja arvomaailmakin hyvin saman kaltainen. Lisäksi tuo mies on syötävän ihana.
Apua! Yritän puhua itselleni järkeä
Nykyään emme näe kovin usein enkä aktiivisesti mieti häntä- mutta kohdatessamme tunnen sähköä edelleen. Miten tämä ihastuminen voikaan kestää näin kauan? Ihania nämä perhoset vatsassa, mutta samalla myös kamalia. Salaa toivon, että hän tekisi jonku
Sama jatkaa: Ajattelen aika ajoin tätä ihastusta mutta juuri kun kuvittelin että ihastuminen vaimenee pikku hiljaa mutta ei...
Hljattain näin pitkästä aikaa tuon henkilön ja taas sukat pyörivät jaloissani, taisin vähän punastuakkin ja hän sitten jälleen hakeutui seuraani, melko lähelle. Juttelimme pitkään ja mieli teki lipsauttaa että jatketaanko keskustelua vapaa-ajalla, mennäänkö vaikka syömään? Mutta sain pidettyä itseni kasassa, ehkä siksi että muut olisivat saattaneet kuulla tuon ehdotukseni.
Oikeastaan toivon, että näkisimme sattumalta vapaa-ajalla...
Vierailija kirjoitti:
Meni ohitse. Draamaa ja työpaikan vaihto auttoivat asiaan. En voi suositella kokemusta. Työpaikka muuttuu erittäin vastenmieliseksi paikaksi kun asiat eivät menekään kuten kuvittelit niiden menevän.
- AP
Omasta ja työkavereiden puolesta kiitos showsta. Oli kiinnostavaa seurattavaa - ja veikattavaa.
Jos oot tarpeeksi ihastunut johonkin niin ei siinä noi viheltämiset auta. Sama miten paljon puhuu vaimostaan ja perheestään. Ihminen tyhmenee ihastuessaan. Kokemusta on.
Kertominen asiallisesti toiselle on toiminu mulla pari kertaa. Sillä saa. Jäähdytettyä tilanteen nopeiten paitsi, jos se toinen ei vastaa asiaan mitenkään ja se jää roikkumaan. Jonkinlainen vastaus olisi edes suotavaa. Edes kohtelias kieltäytyminen.
Rakastuin töissä yhteen Anskuun. Surullinen juttu, sillä en saanut häntä. Vaihdoin paikkakuntaa. Kohta puoli vuotta, kun jutellut jotain hänelle.
Olis vaan kannattanut ohittaa nuo tilanteet olankohautuksella, mitään hyvää niistä ei ole koskaan seurannut. Mutkun oli muka niin ihastunut että oli vaan pakko tehdä jotain asialle.
Täällä kohtalontoveri aplle. Tunnen itseni naurettavaksi. Olen ollut ihastunut työkaveriin jo pari vuotta, välillä helpottaa ja välillä iskee taas. Olen ollut vakuuttunut että mies on myös ihastunut, vaikkei muuta ole tapahtunut kun katseita ja kömpelöä väistelyä käytävällä.
Tänään mies pyysi apua tietokoneen kanssa, ja kutsui minua väärällä nimellä! Tunnen oloni niin hölmöksi... Mies ei ole kahden vuoden aikana opinut edes nimeäni, ja minä kuvittelen iltaisin kotona yksikseni vaikka mitä. Jotenkin tippui suomut silmiltä. He's just not that into you...
Vierailija kirjoitti:
Täällä kohtalontoveri aplle. Tunnen itseni naurettavaksi. Olen ollut ihastunut työkaveriin jo pari vuotta, välillä helpottaa ja välillä iskee taas. Olen ollut vakuuttunut että mies on myös ihastunut, vaikkei muuta ole tapahtunut kun katseita ja kömpelöä väistelyä käytävällä.
Tänään mies pyysi apua tietokoneen kanssa, ja kutsui minua väärällä nimellä! Tunnen oloni niin hölmöksi... Mies ei ole kahden vuoden aikana opinut edes nimeäni, ja minä kuvittelen iltaisin kotona yksikseni vaikka mitä. Jotenkin tippui suomut silmiltä. He's just not that into you...
Kiitos, kun jaoit kokemuksesi. Tämä oli hyvä palautus reaalimaailmaan meille kaikille..
Nyt ollaan ihmeellisen asian äärellä. En ymmärrä miten yhtäkkiä olen aivan pulassa. Yritän olla mahdollisimman paljon oma itseni. Tunteet mylläävät vaan niin suuresti ja viihdyn töissä nyt erityisen hyvin. Tää tuo iloa, mutta olen varattu ja näin on nyt. Toivon et tää nyt on vahvasti vain vaihe ja saan omaan parisuhteeseen tästä uudenlaista vaihdetta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan ihmeellisen asian äärellä. En ymmärrä miten yhtäkkiä olen aivan pulassa. Yritän olla mahdollisimman paljon oma itseni. Tunteet mylläävät vaan niin suuresti ja viihdyn töissä nyt erityisen hyvin. Tää tuo iloa, mutta olen varattu ja näin on nyt. Toivon et tää nyt on vahvasti vain vaihe ja saan omaan parisuhteeseen tästä uudenlaista vaihdetta.
Sitä sopii toivoa!
Ei vaan tunteet sammu. Selvisi vielä, että hän ei ole parisuhteessa. Aivan mieletön sieluun pureutuva katse ja lempeys. Menisi elämä johonkin suuntaan edes. En saa mielestäni pois mitenkään. Oma parisuhde sellaisessa myrskyssä vielä juuri nyt. Kamalan Ihanaa. Jos vaan jään leijumaan ja teen töitä arjen toimivuuden kanssa... Loppuuko se, että hän salaa vähän joka hetkessä on ajatuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole lähestynyt häntä mitenkään, vaikka olet ihastunut. Moni mies ei osa edes kuvitella, että heihin ihastutaan. Ovat sitten ihmeissään kun nainen ilmaisee kiinnostuksen. Siitä sitten syntyy ihastus myös naiseen. Joskus siihen ihastumiseen tarvitaan tuollainen herätys.
Meni ohitse. Draamaa ja työpaikan vaihto auttoivat asiaan. En voi suositella kokemusta. Työpaikka muuttuu erittäin vastenmieliseksi paikaksi kun asiat eivät menekään kuten kuvittelit niiden menevän.
- AP