Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveriin ihastuminen

Vierailija
23.08.2022 |

Kuinka kauan menee, että pääsee ihastuksen tunteesta työpaikalla? Olen aivan koukussa erääseen naistyökaveriin jonka kanssa kemiat vaan toimivat paremmin kuin minulla koskaan aiemmin. Nytkään en malta odottaa, että pääsen töihin vain hänet nähdäkseni ja kuullakseni hänen naurua. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa ja vaan vaikenee entisestään. En haluaisi vaihtaa työpaikkaa tai kertoa hänelle (aistii varmaan jo muutenkin) koska pidän työstäni.

Samaa kokeneita linjoilla?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli statuksemme olisivat toisenlaiset, ottaisin toki sen riskin. Olisi sen arvoista. Mutta koska molemmat varattuja niin kysyinkin, että kauan menee tunteiden laantumiseen.

- AP

Mulla kestänyt kolmisen vuotta ihastus puolituttuun naiseen työpaikalla. En tiedä onko varattu, minä en ole. En aio tehdä mitään, koska molemmat viihdymme erinomaisesti työssämme. Koko ajan tunne että olemme sielunkumppaneita, niin vatvon asiaa koko ajan. Ehkä senkään takia ei laannu.

Kannattaa kuitenkin jotain yrittää, jotain todella pientä esim yhteistä lounasta ehdotat. Sekin voi olla iso askel varatuille..

3 vuotta, huhuh... Eli aika kauankin voi kestää tällaiset. Sinulla kuitenkin parempi tilanne kun et ole kenellekään velvollinen. Suosittelisin viemään asiaa eteenpäin ja selvittämään edes mikä hänen status on. Itse en kestäisi ainakaan 3 vuotta epätietoisuudessa.

- AP

Ehkä pitäisi, näin lomalla tulee ajateltua liikaa. Töissä sentään on loputon kiire joten siihen voi helposti hukuttatua. En kyllä tiedä mitä kävisi jos saisi pakit, mutta pakkohan sitä on jotain saada tietää. Ehkä joku päivä tulee tilaisuus.

Vierailija
22/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli statuksemme olisivat toisenlaiset, ottaisin toki sen riskin. Olisi sen arvoista. Mutta koska molemmat varattuja niin kysyinkin, että kauan menee tunteiden laantumiseen.

- AP

Ei ne tunteet välttämättä mene ohitse. Jos olette varattuja kannattaa miettiä onko se nykyinen parisuhde varmasti hyvä ja mieluinen. Oudolle tuntuu että ihastuisi työkaveriin jos olisi tosi rakastunut omaan puolisoon. Itse ei aina halua tunnustaa tosiasioita vaan elää helposti kulissiliitossa kun ei jaksa erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuksen kautta voi ehkäistä.

Vierailija
24/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

Ei ne tunteet välttämättä mene ohitse. Jos olette varattuja kannattaa miettiä onko se nykyinen parisuhde varmasti hyvä ja mieluinen. Oudolle tuntuu että ihastuisi työkaveriin jos olisi tosi rakastunut omaan puolisoon. Itse ei aina halua tunnustaa tosiasioita vaan elää helposti kulissiliitossa kun ei jaksa erota.

Oma suhteeni ei ole voinut hyvin aikoihin. Mutta en haluaisi hämmentää töiden lisäksi toista jolla ilmeisesti ihan hyvä suhde. Mikäli häneltä tulisi suorempaa aloitetta niin voisi paremmin puntaroida nykyistä tilaa. Jäänee nähtäväksi tai sitten ikuiseksi arvoitukseksi.

- AP

Vierailija
25/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo saunailtoja ja pikkujouluja. 

t. nimim. kokemusta asiasta on

Vierailija
26/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

Oma suhteeni ei ole voinut hyvin aikoihin. Mutta en haluaisi hämmentää töiden lisäksi toista jolla ilmeisesti ihan hyvä suhde. Mikäli häneltä tulisi suorempaa aloitetta niin voisi paremmin puntaroida nykyistä tilaa. Jäänee nähtäväksi tai sitten ikuiseksi arvoitukseksi.

- AP

Mistä tiedät että toinen osapuoli on onnellisessa liitossa? Jos hän kovasti flirttailee ja naureskelee jutuillesi ei vaikuta siltä.

Kannattaa olla varovainen työpaikalla miten tulkitsee toista. Voi olla myös kohteliaisuutta.

Vierailija
27/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkalla on yleensä yksi tyyppi joka kokeilee kaikkia paikan naisia.

Arkkitehtipiireissä tunnetaan niskahieronnasta.

Vierailija
28/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo saunailtoja ja pikkujouluja. 

t. nimim. kokemusta asiasta on

Ei kannata varoa! Nimenomaan kannattaa tuollaisissa tilaisuuksissa jutella. Älä ole kännissä!

Vierailija
29/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

- AP

Mistä tiedät että toinen osapuoli on onnellisessa liitossa? Jos hän kovasti flirttailee ja naureskelee jutuillesi ei vaikuta siltä.

Koska hän usein puhuu puolisostaan ja harvoin mitään huonoa. Tuntuu kuin puhaltaisi sillä peliä vähän poikki. Oman logiikkani mukaan jos haluaisi jotain enemmän minusta, ei puhuisi puolisosta.

- AP

Vierailija
30/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä pääsee yli, jos tahtoo. Itse olin ainakin 5 vuotta ihastunut työkaveriin ja hänkin oli. Myönsi sen. Ei kuitenkaan edetty asiassa mihinkään, koska olen varattu, hän ei ollut. Ja kun ei edetty, ihastus muuttui pikkuhiljaa kaverilliseksi. Nykyäänkin ollaan samassa työpaikassa ja hänelläkin nykyään kumppani. Itse olen ollut ihan onnellisesti naimisissa jo 12 vuotta.

Mielestäni ihastuksia nyt vaan joskus tulee. Tärkeintä on se, mitä sillä tunteella tekee. Tekojaan kun voi hillitä, vaikka tunteitaan ei voisi.

Vierailija
31/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä pääsee yli, jos tahtoo. Itse olin ainakin 5 vuotta ihastunut työkaveriin ja hänkin oli. Myönsi sen. Ei kuitenkaan edetty asiassa mihinkään, koska olen varattu, hän ei ollut. Ja kun ei edetty, ihastus muuttui pikkuhiljaa kaverilliseksi. Nykyäänkin ollaan samassa työpaikassa ja hänelläkin nykyään kumppani. Itse olen ollut ihan onnellisesti naimisissa jo 12 vuotta.

Mielestäni ihastuksia nyt vaan joskus tulee. Tärkeintä on se, mitä sillä tunteella tekee. Tekojaan kun voi hillitä, vaikka tunteitaan ei voisi.

Hieno vastaus. Kiitos.

- AP

Vierailija
32/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

- AP

Koska hän usein puhuu puolisostaan ja harvoin mitään huonoa. Tuntuu kuin puhaltaisi sillä peliä vähän poikki. Oman logiikkani mukaan jos haluaisi jotain enemmän minusta, ei puhuisi puolisosta.

- AP

Tuo voi olla pelin poikki puhaltamista tai sitten testailee miten reagoit siihen, eli onko sinulla tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
33/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juuri tehnyt jotain ratkaisuja kumppanisi kanssa? Mennyt naimisiin? Ostanut talon? Puhuneet lapsista? Tällaisten kohdalla sitä varattu joskus alkaa katsella ympärillee kammossaan ja tekee virhepäätelmiä- ja jopa ratkaisuja.

Vierailija
34/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko juuri tehnyt jotain ratkaisuja kumppanisi kanssa? Mennyt naimisiin? Ostanut talon? Puhuneet lapsista? Tällaisten kohdalla sitä varattu joskus alkaa katsella ympärillee kammossaan ja tekee virhepäätelmiä- ja jopa ratkaisuja.

Naimisissa oltu jokunen vuosi. Mitään isoja hankintoja ei ole harteilla.

- AP

Vierailija
35/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kaksi vuotta, nyt vähenemään päin. Itse varattu, ihastus ei (leski). En varsinaisesti ole tehnyt mitään, mutta oletan toisen päätelleen ihastukseni rivien välistä. Jossakin kohtaa huomasin ihastuksen antavan vastakaikua ja tilanne alkoi lämmetä, joten otin etäisyyttä puolestaan itse. Aikamoista kamppailua olen mielessäni käynyt samaan aikaan kun on ollut lähes päivittäin perhoset vatsassa. Omassa suhteessa haasteita, mutta tiedän järjellä, että ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
36/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohimennen kysyn, kuinka monta ihastusta kirjoittajilla on ollut elämänsä aikana? Siis sellaisia kunnon ihastuksia mitkä muistaa pitkään. Itsellä kolme, ikää 40v.

Vierailija
37/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohimennen kysyn, kuinka monta ihastusta kirjoittajilla on ollut elämänsä aikana? Siis sellaisia kunnon ihastuksia mitkä muistaa pitkään. Itsellä kolme, ikää 40v.

2 tai 3. Olen 31-vuotias.

Vierailija
38/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 tai 3. Olen 31-vuotias.

Niin, ei niitä montaa kyllä tule elämän aikana vastaan. Pakko se on jotain tehdä tai kaduttaa..

Vierailija
39/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se kestää. Olen 2 kertaa ihastunut työpaikalla.

Eka lähti menee 😅.

Toisen kanssa ollaan edelleen samassa talossa.

Olen päättänyt olla hiljaa.

Ettei hänkin katoa 😁.

Minuun on ihastuttu. Kerrottu. Hyvin on sen jälkeen pärjätty vaikka minä en oo ollut ihastunut heihin.

Vierailija
40/118 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla se kestää. Olen 2 kertaa ihastunut työpaikalla.

Eka lähti menee 😅.

Toisen kanssa ollaan edelleen samassa talossa.

Olen päättänyt olla hiljaa.

Ettei hänkin katoa 😁.

Minuun on ihastuttu. Kerrottu. Hyvin on sen jälkeen pärjätty vaikka minä en oo ollut ihastunut heihin.

Oletko mies vai nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän