Uskaltaisitteko yöpyä samassa hotellihuoneessa miehen kanssa?
Pari vuotta nuorempi mies ei olla aiemmin tavattu mutta juteltu pari kuukautta netissä ja nyt kävi ilmi että molemmat menossa samaan tapahtumaan. Mies ehdotti yöpymistä samassa hotellihuoneessa. Uskaltaako vaiko ei?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olettaa pääsevänsä banee.
Turha luulo
Eri, mutta miksi ihmeessä? Mitä tulee uskaltamiseen niin tottakai (jos ei ole mus limi).
Seksiä ei ole luvassa!! Nukun yöt enkä mielistele miehiä.
Ahaa, se on sinulle vain mielistelyä. Nyt ymmärrän.
Että yöpyisinkö samassa hotellihuoneessa ventovieraan miehen kanssa? No eipä tulisi mieleenkään.
Kummalla ei ole varaa omaan hotellihuoneeseen?
Miksi ihmeessä haluaisin vieraan ihmisen kanssa samaan hotellihuoneeseen? Ei tulisi pieneen mieleenkään.
Joskushan se koeajo on tehtävä, jos haluaa suhteen etenevän. Ei kuin lemmiskelemään samaan huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisin vieraan ihmisen kanssa samaan hotellihuoneeseen? Ei tulisi pieneen mieleenkään.
Tulee halvemmaksi se majoitus?
Vierailija kirjoitti:
Kummalla ei ole varaa omaan hotellihuoneeseen?
Mieshän tässä kyselee pääsyä huoneeseen eli miehellä.
Ei kerta kaikkiaan ikinä. Ukko saa nukkua aivan muualla ja hankkikoot oman hotellihuoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee halvemmaksi se majoitus?
Olen mieluummin menemättä kokonaan kuin yövyn ventovieraan ihmisen kanssa samassa huoneessa. Jos niin köyhä on ettei omaa hotellihuonetta voi kustantaa, niin paras pysyä kotona.
Olen yöpynyt työkaverimiehen kanssa samassa huoneessa ilman ongelmia.
Ongelma tuli vasta seuraavana aamuna aamiaisella kun venäläiset ilotytöt sylki mun päälleni. Luulivat mun vieneen pokan heiltä😂
Tosi epäkunnioittavaa edes ehdottaa tuollaista.
En ikinä! Mieluummin jättäisin menemättä koko tapahtumaan kuin jakaisin huoneen tuntemattoman henkilön kanssa. Tämä on ihan turvallisuuskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Olen yöpynyt työkaverimiehen kanssa samassa huoneessa ilman ongelmia.
Ongelma tuli vasta seuraavana aamuna aamiaisella kun venäläiset ilotytöt sylki mun päälleni. Luulivat mun vieneen pokan heiltä😂
Nukuitteko työkaverimiehen kanssa samassa sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Joskushan se koeajo on tehtävä, jos haluaa suhteen etenevän. Ei kuin lemmiskelemään samaan huoneeseen.
En harrasta koeajelua.
Vierailija kirjoitti:
En yöpyisi.
Onhan näitä ollut, että vaikka etukäteen on sanonut että nukkuminen samassa tilassa ei tarkoita seksiä, miehillä on äärimmäisen matala kynnys yrittää silti. Ei siinä saa nukuttua kun pitää olla koko ajan kieltämästä kun toinen yrittää änkeä viereen "Ihan vaan viattomasti vähän aikaa jos oltais lusikassa".
Jos on vielä alkoholia alla, niin ei niiden kanssa enää voi oikein kommunikoida kuin normaalin ihmisen.
Jahas. Ja sieltä pärähti kehiin vanha kunnon sössötys miesten aktiivisesta seksuaalisuudesta ja naisten passiivisesta ties mistä. Haistahan sovinisti pitkä pa*ka.
Aloituksen perusteella tosi vaikeeta arvioida kun en tiedä missä päin nettiä ootte tutustuneet, tai mistä ootte jutelleet, mikä on aatteellinen tausta jne. Joihinkin netti-ihmisiin luottaisin, suurimpaan osaan en.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottais samaan hotellihuoneeseen vierasta ihmistä.
Työmatkathan varataan halvimman vaihtoehdon mukaan, eli sama huone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottais samaan hotellihuoneeseen vierasta ihmistä.
Työmatkathan varataan halvimman vaihtoehdon mukaan, eli sama huone.
Työkaverit ehkä ei varasta sun kamoja ja rahoja ja koettaa muutenkin käyttäytyä asiallisesti.
Seksiä ei ole luvassa!! Nukun yöt enkä mielistele miehiä.