Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?
Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?
Kommentit (460)
Hankkijan lippis.
Se oranssi, mustalla muovilipalla. On aikuisen miehen, siis miehen, ei räkänokkien Lippis.
Vierailija kirjoitti:
Lippalakit ovat lapsille.
Juuri näin. Aikuisella miehellä lippalakki näyttää naurettavalta. Vie kaiken uskottavuuden. Kaikkein typerimpiä ovat urheilijoiden joukkuelippikset.
Vierailija6665555 kirjoitti:
Kerrankin joku muukin on tätä mieltä. Lippis on lasten vaate. Ei kuulu aikuisten päähän.
Tupu, Hupu ja Lupu pitävät lippalakkia.
Musta Radio Rock lippalakki sopii oikein + 40 vuotiaalle miehelle oikein päin (lippa edessä) päähän asetettuna.
Jorma Mäki
Kyllä lippis nuorentaa tai sitten ei. Keskustelin festareilla vartin verran yhden 34v kundin kanssa. Aikalailla selvinpäin oltiin molemmat. Kundi arveli spontaanisti, että minä olen varmaan alle 45v :D
M62
Samanlainen kuin Trumpilla. Punainen. Make America great again.
Jos olet Ville Vallaton, lippis päähän. Muutoin aikuinen mies käyttää ihan jtkn muuta päähinettä... Tilanteen ja sään mukaan. Muoti- ja imagostatementit on varattu nuoremmille ja alan ammattilaisille... Esim. kerran näin pätkän aikuisviihdefilkkaa, jossa syntymäasuinen tummaihoisempi herra yritti jonkinlaista kielitemppua lippis päässä, ikävä kyllä lippa oli koko ajan edessä. Sinnikkäästi tuo kuitenkin yritti. Ei sitä voinut nauramatta katsoa.
Lenkkeillessä hyvä varsinkin jos on brillit ja vähän tihkuttaa.
Normi käytössä vähän niin ja näin...etenkin kaupunki oloissa.
Minä kun olen tällainen wannabee räppäri niin mulla on lippalakin lippa eteen päin ja perse pystyssä.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät vielä tiedä auringon säteilyn aiheuttamia iho- ja silmävaurioita. Joku lierillinen hattu olisi hyvä olla, jollakin se on lippis, toisella hattu. Huivihan ei suojaa kuin sitä päänahkaa ja auringonpistokselta.
Tai ehkä se muotitietoisuus lohduttaa sitten kuuskymppisenä, kun leikillään korvalehtiä kirurgilla pois okasolusyövän takia. Aikoinaan tylytettiin, että suomalaisen tunnistaa etelässä siitä että on "tyhmä hattu" päässä, ehkä siitä on jo onneksi johon opittu. itse olen auringolle yliherkkä ja suurista suojakertoimista huolimatta naama palaa rakkuloille. Mutta jätänpä lippiksen pois, niin en ainakaan näytä tyhmälle kudosnestettä valuvine ihoineni.
Ketjussa ei ole tuosta kyse.
Ketjussa halutaan haukkua miehiä lapsellisiksi kakaroiksi jotka käyttää lippistä.
Lue aloitus otsikkoa pidemmälle, kukaan ei kysele noin vammaisia.
Mutta ansaitusti ketju on liekeissä kruunun kera, kuten miesvihakutjujen kuuluukin olla.
" Kysele vammaisia" olet nolo.
Tiedät siis miltä sun jankkaaminen kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Lippalakki ei ole vain koriste. Sillä on funktio: suojata auringolta. Eivät miehet käytä vaatteita vain piilotellaksen virheitään, kuten naiset ilmeisesti tekevät?
Tämä. Itse ulkoilen paljon ja ihoni ei juuri kestä aurinkoa, joten lippis on lähes pakollinen varuste ulkoillessa. Lippa myös suojaa hyvin mahdollisen sateen osuessa kohdalle.
Täytyy tosin myöntää, että sen verran olen tottunut tuohon lätsääni, että se tuppaa jäämään päähän myös muulloin kuin ulkoillessa, esimerkiksi kauppareissuilla.
Minkälainen vain! Antaa naikkosten räkättää.
Lipaton lakki kuten härski hartikaisella.
Lippalakki aina päässä kun menen ulos ovesta, suojaa ja esim sateessa pitää lasit kuivina. Sadeasussa pitää hupun pois silmiltä jne.
Harrastan paljon ulkoilua ja ulko lajeja, ei tulisi mieleenkään heilua joku hankala lierihattu päässä ihmisten ilmoilla. Yök!
Aika monenlaiset sopii vapaa-aikaan. Ihan peruslippikset mielestäni parhaita.
pussihousu kirjoitti:
Hankkijan lippis.
Se oranssi, mustalla muovilipalla. On aikuisen miehen, siis miehen, ei räkänokkien Lippis.
Hankkijan lippis ja Miranolin lippis olivat 70-luvun klassikoita.
Mulla on tämmönen, mitä mieltä?
https://www.zalando.fi/next-grey-flat-cap-older-lippalakki-grey-nx352p0…
M45
Lippahattu sopii aina setämiehelle kuin nyrkki silmään.
Sen lippiksen lipan voi halutessaan leikata irti ja ommella uudelleen kiinni takaosaan jos kyllästyy eteenpäin osoittavaan lippaan.