Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?
Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?
Kommentit (460)
Itse oon pitänyt sellaista, missä kotka istuu siivet levällään sellaisen vinon ristin päällä. Kotkan alla on pääkallo. Lippa on kova ja sen päällä pari nyöriä.
Niilo22: n lintulippis 🕺🕺🤸🤸🥰🥰😊😊🙋🙋🌞🌞😎😎
Miksi aikuiselle miehelle lippalakki? Eikö vaikka snap cap tai flat cap tyyppinen olisi parempi?
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain Sam Yaffan numbaa? Tyylikkäitä hattuja. Itse toki yritän kuumeisesti etsiä cooleja hattuja.
Antakaa meidän surra rauhassa kaljua, ei se kauaa kestä. Fiilis on kuin Samsonilla - kaikki (seksuaalinen ) energia meni hiusten mukana.
tosiaan ei ole, kuin pari hyvää hattua. Kesällä toki sitten väännän huivit ja turbaanit. Mielestäni miehille sopii hatut - no huivit ehkä ei , mutta ihan ookoo kai putää hattua?
Tsekkaa tuolta..
"Lätsät miehille netistä - Asennelätsät Leatherheaven.com" https://www.leatherheaven.com/asusteet-ja-oheistuotteet/paahineet/flat-…
Minä pidin pari tuntia Asicsin valkoista lippistä kuntolenkillä. Muuten en harrasta.
No villakankainen flat cap on olemassa vilpoisalle kaudelle.
M46
Mulkin on talvisin semmonee läpällinen karvahattu, karvat niinku siin reunos ja läpät saa ylös jos hiki. Pakasella läpät alas ja o lämpöö
On hyvä. Ei tuu kalsa
Joo kaikki saavat pukeutua miten haluavat, olla vaikka alasti.
Ja työn tekeminen, urheilu tms. harrastaminen saattaa aidosti edellyttää tiettyä roolivarustusta.
Em. poikkeukset huomioiden en suosittelisi yhdellekään yli 20 v miehelle seuraavia varusteita julkisilla paikoilla:
- lippalakki
- varrettomat sukat
- purjehdus-, polkupyöräily-, skeittaus- tai golf-yhtään-mikään
- alaspäin voimakkaasti kapenevat, kireät ja tai lyhyet (=polvet näkyvissä) housut
Kyse ei tietenkään ole siitä, että em. varusteet olisivat itsessään mitenkään saastaisia tai huonoja. Kyse on vahvoista mielikuvista: pitkä kenttäkoe nimeltä elämä on hakematta näyttänyt selkeää positiivista korrelaatiota noiden käyttämisen ja kantajan yleisen niljakkuuden välillä.
Pikemminkin pitäisi kysyä minkälainen mies sopii sen lippalakin alle.
Musta Rammsteinin logolla varustettu
Kun ei sovi. Ei minkäänlainen eikä mitenkään päin.
Oikeinpäin lippis. Lippis takana sopii koululaiselle? Ellei toisin todisteta. Varmaan mainokseton lippis ja kasvoihin sopiva väri. Jos on mies, kannattaa harkita valikoimiin myös toista hattua.
Minä en käytä lippistä .minä käytän pipoa..
Terv. Mies 50 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Lippalakki ei ole vain koriste. Sillä on funktio: suojata auringolta. Eivät miehet käytä vaatteita vain piilotellaksen virheitään, kuten naiset ilmeisesti tekevät?
Kun keski-ikäiselle miehelle yhtäkkiä liimaantuu lippalakki päähän, kyse ei ole aurinkosuojasta.
Kyllä on kyse nimenomaan aurinkosuojasta. Itse hankin useamman flatcapin, kun meille hankittiin koira ja juurikin siksi, ettei aurinko paista koiraa ulkoiluttaessa silmiin ja ettei kalju pala eli aurinkosuojaksi. Lakkiin myös tottuu. Nyt tunnen oloni alastomaksi, jos lakki unohtuu päästä mennessäni ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ja työn tekeminen, urheilu tms. harrastaminen saattaa aidosti edellyttää tiettyä roolivarustusta.
Em. poikkeukset huomioiden en suosittelisi yhdellekään yli 20 v miehelle seuraavia varusteita julkisilla paikoilla:
- lippalakki
- varrettomat sukat
- alaspäin voimakkaasti kapenevat, kireät ja tai lyhyet (=polvet näkyvissä) housut
Kyse ei tietenkään ole siitä, että em. varusteet olisivat itsessään mitenkään saastaisia tai huonoja. Kyse on vahvoista mielikuvista: pitkä kenttäkoe nimeltä elämä on hakematta näyttänyt selkeää positiivista korrelaatiota noiden käyttämisen ja kantajan yleisen niljakkuuden välillä.
Ei siis purkkareita? Niihin laitetaan yleensä myös ne täysin varrettomat sukat, mutta nehän eivät näy...
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.
Ainoa poikkeus tästä on "verikauha" M/36 tai M/65. Sarkaisena se toimii ympäri vuoden.
Jälkimmäinen on muutoin edellisen kaltainen, mutta lippaa on lyhennetty kolmanneksella.
Lippalakki ja parta ovat naamio asuja. Parralla peitellään huonoja geenejä ja lippalakin alle piiloudutaan. Pois lukien auringonpaahde
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä lippistä .minä käytän pipoa..
Terv. Mies 50 v
Säästä riippumatta, niinkö?
Mielestäni pipa on kesällä vähän hassu.
M/58
Vierailija kirjoitti:
Musta Rammsteinin logolla varustettu
Tummansininen, Vihtavuoren logolla varustettu.
Vierailija kirjoitti:
- lippalakki
- varrettomat sukat
Lisäisin edellisiin myös valkoiset kengät - jos ei halua vaikuttaa ulkomaalaiselta!
Onko jollain Sam Yaffan numbaa? Tyylikkäitä hattuja. Itse toki yritän kuumeisesti etsiä cooleja hattuja.
Antakaa meidän surra rauhassa kaljua, ei se kauaa kestä. Fiilis on kuin Samsonilla - kaikki (seksuaalinen ) energia meni hiusten mukana.
tosiaan ei ole, kuin pari hyvää hattua. Kesällä toki sitten väännän huivit ja turbaanit. Mielestäni miehille sopii hatut - no huivit ehkä ei , mutta ihan ookoo kai putää hattua?