Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen lippalakki sopii 40+ ikäiselle miehelle?

Vierailija
22.08.2022 |

Ja kannattaako lippalakkia käyttää oikein päin vai väärin päin?

Kommentit (460)

Vierailija
341/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain Sam Yaffan numbaa? Tyylikkäitä hattuja.  Itse toki yritän kuumeisesti etsiä cooleja hattuja.

Antakaa meidän surra rauhassa kaljua, ei se kauaa kestä. Fiilis on kuin Samsonilla - kaikki (seksuaalinen ) energia meni hiusten mukana. 

tosiaan ei ole, kuin pari hyvää hattua. Kesällä toki sitten väännän huivit ja turbaanit. Mielestäni miehille sopii hatut  - no huivit ehkä ei , mutta ihan ookoo kai putää hattua?

Vierailija
342/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon pitänyt sellaista, missä kotka istuu siivet levällään sellaisen vinon ristin päällä. Kotkan alla on pääkallo. Lippa on kova ja sen päällä pari nyöriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo22: n lintulippis 🕺🕺🤸🤸🥰🥰😊😊🙋🙋🌞🌞😎😎

Vierailija
344/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiselle miehelle lippalakki? Eikö vaikka snap cap tai flat cap tyyppinen olisi parempi?

Vierailija
345/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain Sam Yaffan numbaa? Tyylikkäitä hattuja.  Itse toki yritän kuumeisesti etsiä cooleja hattuja.

Antakaa meidän surra rauhassa kaljua, ei se kauaa kestä. Fiilis on kuin Samsonilla - kaikki (seksuaalinen ) energia meni hiusten mukana. 

tosiaan ei ole, kuin pari hyvää hattua. Kesällä toki sitten väännän huivit ja turbaanit. Mielestäni miehille sopii hatut  - no huivit ehkä ei , mutta ihan ookoo kai putää hattua?

Tsekkaa tuolta..

"Lätsät miehille netistä - Asennelätsät Leatherheaven.com" https://www.leatherheaven.com/asusteet-ja-oheistuotteet/paahineet/flat-…

Vierailija
346/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin pari tuntia Asicsin valkoista lippistä kuntolenkillä. Muuten en harrasta.

No villakankainen flat  cap on olemassa vilpoisalle kaudelle.

M46

Vierailija
347/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkin on talvisin semmonee läpällinen karvahattu, karvat niinku siin reunos ja läpät saa ylös jos hiki. Pakasella läpät alas ja o lämpöö

On hyvä. Ei tuu kalsa

Vierailija
348/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki saavat pukeutua miten haluavat, olla vaikka alasti.

Ja työn tekeminen, urheilu tms. harrastaminen saattaa aidosti edellyttää tiettyä roolivarustusta.

Em. poikkeukset huomioiden en suosittelisi yhdellekään yli 20 v miehelle seuraavia varusteita julkisilla paikoilla:

- lippalakki

- varrettomat sukat

- purjehdus-, polkupyöräily-, skeittaus- tai golf-yhtään-mikään

- alaspäin voimakkaasti kapenevat,  kireät ja tai lyhyet (=polvet näkyvissä) housut

Kyse ei tietenkään ole siitä, että em. varusteet olisivat itsessään mitenkään saastaisia tai huonoja. Kyse on vahvoista mielikuvista: pitkä kenttäkoe nimeltä elämä on hakematta näyttänyt selkeää positiivista korrelaatiota noiden käyttämisen ja kantajan yleisen niljakkuuden välillä. 

Vierailija
349/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin pitäisi kysyä minkälainen mies sopii sen lippalakin alle.

Vierailija
350/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Rammsteinin logolla varustettu

Vierailija
351/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sovi. Ei minkäänlainen eikä mitenkään päin.

Vierailija
352/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinpäin lippis. Lippis takana sopii koululaiselle? Ellei toisin todisteta. Varmaan mainokseton lippis ja kasvoihin sopiva väri. Jos on mies, kannattaa harkita valikoimiin myös toista hattua.

Vierailija
353/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä lippistä .minä käytän pipoa..

Terv. Mies 50 v

Vierailija
354/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.

Lippalakki ei ole vain koriste. Sillä on funktio: suojata auringolta. Eivät miehet käytä vaatteita vain piilotellaksen virheitään, kuten naiset ilmeisesti tekevät?

Kun keski-ikäiselle miehelle yhtäkkiä liimaantuu lippalakki päähän, kyse ei ole aurinkosuojasta.

Kyllä on kyse nimenomaan aurinkosuojasta. Itse hankin useamman flatcapin, kun meille hankittiin koira ja juurikin siksi, ettei aurinko paista koiraa ulkoiluttaessa silmiin ja ettei kalju pala eli aurinkosuojaksi. Lakkiin myös tottuu. Nyt tunnen oloni alastomaksi, jos lakki unohtuu päästä mennessäni ulos.

Vierailija
355/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja työn tekeminen, urheilu tms. harrastaminen saattaa aidosti edellyttää tiettyä roolivarustusta.

Em. poikkeukset huomioiden en suosittelisi yhdellekään yli 20 v miehelle seuraavia varusteita julkisilla paikoilla:

- lippalakki

- varrettomat sukat

- alaspäin voimakkaasti kapenevat,  kireät ja tai lyhyet (=polvet näkyvissä) housut

Kyse ei tietenkään ole siitä, että em. varusteet olisivat itsessään mitenkään saastaisia tai huonoja. Kyse on vahvoista mielikuvista: pitkä kenttäkoe nimeltä elämä on hakematta näyttänyt selkeää positiivista korrelaatiota noiden käyttämisen ja kantajan yleisen niljakkuuden välillä. 

Ei siis purkkareita? Niihin laitetaan yleensä myös ne täysin varrettomat sukat, mutta nehän eivät näy...

Vierailija
356/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlainen yli 10-vuotiaalle. Kannattaa totutella siihen hiustenlähtöön, se häiritsee vähemmän.

Ainoa poikkeus tästä on "verikauha" M/36 tai M/65. Sarkaisena se toimii ympäri vuoden.

Jälkimmäinen on muutoin edellisen kaltainen, mutta lippaa on lyhennetty kolmanneksella.

Vierailija
357/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippalakki ja parta ovat naamio asuja. Parralla peitellään huonoja geenejä ja lippalakin alle piiloudutaan. Pois lukien auringonpaahde

Vierailija
358/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä lippistä .minä käytän pipoa..

Terv. Mies 50 v

Säästä riippumatta, niinkö?

Mielestäni pipa on kesällä vähän hassu.

M/58

Vierailija
359/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Rammsteinin logolla varustettu

Tummansininen, Vihtavuoren logolla varustettu.

Vierailija
360/460 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lippalakki

- varrettomat sukat

Lisäisin edellisiin myös valkoiset kengät - jos ei halua vaikuttaa ulkomaalaiselta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi